home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 35830 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #60: 09 Apr 2013, 20:48 »



April måned

Jagten er sat ind




Superligaen 7.April 2013 Brøndby IF(3) v Esbjerg(7)

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas

Esjerg 4-4-1-1:
Hrádecký, Lucena, Hansen, Høgh, Drobo-Ampem, Toutouh, Lekven, Andreasen, Bergvold, Smárason, Lange


Semou havde desværre fået en skade der holder ham ude resten af sæsonen 3 dage før kampen, så han var ikke disponibel. Vi lagde klart bedst ud og havde vores første kvalificeret afslutning efter 5 minutter. 2 minutter senere var det Thygesens tur, da han havde en god chance inde i feltet, men han manglede lige den sidste skarphed. Vi sad fuldstændig på kampen det første kvarter, men alligevel var det Esbjerg, der kom til den største chance i kampen efter 16 minutter. En lang bold blev spillet frem af Toutouh mod Jesper Lange der løb dybt. Stenderup missede sit hovedstød, og så var Lange alene med Tørnes, der var stærkest i den duel. Efter 30 minutter kom vi så fortjent foran. Et fint sammenspil mellem Antipas og Makienok resulterede i sidste nævnte blev spillet helt blank inde i feltet, og så stod der 1-0.

Vi lagde også bedst ud i anden halvleg. Makienok var denne gang i oplæggerens rolle, men Stryger kunne ikke udnytte hans flotte oplæg. Stryger brænder generelt rigtig mange åbne chancer.. Efter 61 minutter gik frygten for alvor igennem mig. Tørnes fik på en eller anden måde fumlet et indlæg i mål, og jeg skulle straks til, at blive rasende. Scoring blev nærmest på lige så underligvis som målet underkendt pga. et frispark til Stenderup. Jeg slap med skrækken for nu. Esbjerg var sporadisk farlige og det var stadig os der skabte chancerne. Med 10 minutter igen lukkede vi kampen. Randrup var kommet til baglinjen og slog et indlæg ind i panden på Makienok der headede kuglen i mål via overlæggeren. Eller jeg troede kampen var lukket. For bare 1 minut senere scorede Esbjerg ved Ernemann på direkte frispark. Bestemt et flot mål, men ret så ufortjent. De formåede dog ikke, at sætte os under pres i resten af kampen og i de døende sekunder scorerede vi igen. Jan K fik lov, at lukke festen i overtiden da han fulgte op på en retur fra Esjberg keeperen. 3-1 blev det, og det var en kamp vi havde styr på hele vejen igennem. 


Tilskuertal: 12.714
MoM: Makienok 9.30
Kampens resultat: 3-1



Superligaen 13.April 2013 AaB (2) v Brøndby IF(3)

AaB  4-4-2 BDM:
Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Augustinussen, Thomsen, Due, Wichmann, Kayke, Frederiksen

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas


4 point op til AaB med 7 kampe tilbage gjorde kampen til en must-win kamp. Jeg havde valgt, at give genvalg til alle 11, der gjorde det udmærket i kampen i Esbjerg. Kampen startede fantastisk for os. Et godt angreb mellem Stryger, Makienok og Antipas gjorde sidstnævnte til målscorer efter 4 minutter. Der skete faktisk ikke mere i en yderst begivenhedsfattig første halvleg, men det var jo fint nok for os eftersom vi førte.

Anden halvleg startede også chancefattigt, men efter en time kom der lidt drama. Kenneth Emil gav Makienok en albue i hovedet og så måtte han en tur i bad. Med et kvarter igen satte vi endnu en pind ind. Stenderup opfangede en bold på et indirekte frispark, og han fik på fornem vis skovlet bolden i mål. Vi fik sejren i en utrolig vigtig kamp. AaB formåede ikke engang, at få et af deres syv skuden indenfor mål, så sejren var fortjent nok. Selvfølgelig var vi hjulpet godt på vej af det røde kort, men alligevel.
 


Tilskuertal: 10.268   
MoM: Augustinussen 8.50
Kampens resultat: 0-2


Superligaen 18.April 2013 Brøndby IF (3) v Silkeborg(10)

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas

Silkeborg  4-4-2 BDM:
Heinze, Hansen, Kiilerich, Rasmussen, Mikkelsen, Risgård, Pedersen, Poulsen, Bech, Holst, Morissey


AaB havde netop tabt til AGF, så vi havde en gylden mulighed for, at sætte os på 2. pladsen. Samtidig havde FCK spillet 0-0 med FCM, så forspringet kunne være på 7 point efter kampen. 3 dage senere møder vi FCK, så chancen skal da forfølges. Vi fortsatte de gode takter fra de 2 sidste kampe og vi skulle kun bruge 5 minutter på, at bringe os foran. Antipas scorede på et fladt indlæg af Randrup. 10 minutter senere gjorde Antipas det til 2-0 efter et kraftfuldt fladt skud lidt udenfor feltet. Vi sad stort set på det hele, og efter 34 minutter scorede vi endnu et mål. Det var et flot frisparksmål sat ind af Thygesen. Vi var ikke færdige med, at gøre livet surt for Silkeborg. Kun 7 minutter senere scorede Goodson på et hjørnespark slået af Thygesen. Den kombi har efterhånden virket en del gange i løbet af sæsonen. 4-0 ved pause og det virkede som en sikker sejr.

Silkeborg havde faktisk en god mulighed i starten af anden halvleg for, at komme lidt tilbage i kampen, men Daniel Pedersen brændte sin store hovedstødschance tæt under mål. De skulle kun vente 5 minutter før de så fik deres første mål. En høj bold blev spillet bagom forsvaret som Christian Holst samlede op. Han havde en spids vinkel, men trak ind i banen og uden om Tørnes, og så kunne han nemt score i det tomme mål. Et kvarter før tid gentog Silkeborg bedriften. Det så lidt tilfældigt ud, men Holst satte hovedet på den lange aflevering og fik lobbet den over Tørnes, der var løbet ud af sit mål. Man tror næsten det er løgn, men det skulle minsandten også blive 4-3. Daniel Pedersen havde bolden et stykke udenfor feltet, og ud af det blå hamrede han bolden over i det modsatte hjørne. Et sindssygt flot mål. Vi holdt dem stangen de sidste minutter og fik de 3 vigtige point vi var efter. I første halvleg rullede vi dem fuldstændig, men i anden halvleg var det lige omvendt. Dette giver mig straks flere bange anelser inden vi skal en tur til parken om 3 dage.
 


Tilskuertal: 12.026
MoM: Antipas 8.80
Kampens resultat: 4-3


Superligaen 21.April 2013 FCK (1) v Brøndby IF(2)

FCK  4-4-2:
Wiland, Jacobsen, Stadsgaard, Ottesen, Bengtsson, Bolaños, Badji, Claudemir, Kusk, Santín, Jørgensen

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Hansen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas
 


Der var lagt op til topkamp i Superligaen da rækkens nummer 1 tog i mod os rækkens nummer 2. Hvis vi skulle have det mindst håb for, at hive mesterskabet hjem skulle denne kamp vindes, og dermed reducere afstanden til 4 point. Jannik Hansen havde fået chancen i stedet for Stryger, der ikke har imponeret i de sidste mange kampe. Det startede som man kunne forvente vel.. FCK skulle bare bruge 2 minutter på, at bringe sig foran på et lidt tilfældigt mål. Badji var manden med målet. Vi havde ikke haft en chance i hele kampen, men så tog det pludselig fart. Stadsgaard tog bolden med hånden i feltet og han fik et gult kort og vi fik straffe. Stadsgaard havde allerede et gult kort som han fik 3 minutter forinden, så han måtte tidligt i bad. Mikkel Thygesens skulle tage straffesparket og han satte sikkert bolden i mål. Tak for den foræring Stadsgaard Smiley Jeg havde glædet mig for tidligt, for Stadsgaard var ikke den eneste til, at give foræringer. Tørnes droppede fælt på et forsøg fra Nicolai Jørgensen og så stod den 2-1. Minuttet senere spillede vi os igennem FCK’s forsvar og Makienok blev spillet helt blank, men han afsluttede svagt lige på Wiland. En K-Æ-M-P-E chance. Det var en vild kamp, og vi skulle bare vente 2 minutter på, at få udlignet. Frederik Holst sendte et indlæg fra venstre mod bagerste stolpe, hvor Jannik Hansen stod klar til, at heade bolden i mål 2-2! Næste angreb havde FCK og her sendte Nicolai Jørgensen bolden på overlæggeren på et ellers flot lob. Efter 37 minutter var der mål igen. Og det var til os! Lidt klumpspil foran mål, og pludselig stod Goodson klar og taklede bolden i mål.

Anden halvleg forsatte i samme tempo. FCK spillede lige op med os selvom de var en mand i undertal og efter 57 minutter gjorde Santín det til 3-3. Med en time igen ændrede jeg til min 4-2-3-1 taktik i håb om lidt mere spil og dermed flere chancer. 68 minutter inde i kampen kom næste mål. Gehrt var kommet ind, og han sendte Antipas i dybden. Han tog flot bolden med, og bragede bolden ind fra kanten af feltet med venstre benet. 5 senere havde Antipas en god mulighed for, at lukke kampen, men han brændte desværre på Wiland. 10 minutter før tid var det FCK’s tur til, at have en god chance. Claudemir tog et godt løb ind i feltet forbi et par Brøndby spillere, og var næsten alene med Tørnes. Heldigvis vandt Tørnes duellen. Og bare 2 minutter senere havde FCK en stor dobbeltchance, hvor først Claudemir og dernæst Jørgensen brændte. I de sidste 10 minutter skiftede jeg til min defensive 4-1-4-1 taktik. Nu skulle den bare holdes hjem. Det lykkes og vi vandt på mirakuløs vis kampen i parken. Jeg tror det er første gang jeg har vundet i parken i første sæson med Brøndby her i 13’eren. Det er god timing. Nu har vi 4 point op med 4 kampe igen.
 


Tilskuertal: 38.076
MoM: Thygesen 8.70
Kampens resultat: 3-4


Superligaen 28.April 2013 Brøndby IF (2) v FCM(9)

Brøndby  4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Hansen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas

FCM 4-4-2:
Haugaard, Afriyie, Ipsa, Kristensen, Lauridsen, Andersson, Villafañe, Ojuola, Hassan, Janssen, Larsen
 


Jeg kunne dårligt nok tro det FCK havde for alvor fået gummiben, og de havde sgu tabt deres kamp til AGF inden vi selv skulle spille. FCK havde ellers gjort det af med netop AGF i 2 pokalsemifinaler, hvor de vandt 2*2-0. Vi havde vundet den seneste kamp vi havde mod FCM, men jeg havde alligevel bange anelser, da de stadig er et farligt hold, der bare ikke har indfriet deres potentiale i år (det kender Brøndby jo ikke noget til)

Vi åbnede bedst og vi havde første chance ved Anders Randrup af alle alene personer. Han havde sneget sig med frem, og sendte faktisk en kvalificeret afslutning af sted mod mål.  Antipas og Makienok lavede en fin 1-2 kombination, der endte med førstnævnte fik en god mulighed, men var for uskarp. Efter et kvarter bragte vi os foran. Det var dem gamle FCM-dreng Mikkel Thygesen der havde taget en flot tur ind i feltet, han stoppede hårdt op og hamrede bolden med venstre benet i nettet. Thygesen var lige ved, at lave samme nummer efter 24 minutter, men denne gang havde hans afslutning ikke samme kvalitet som før. FCM havde nærmest ikke haft en chance hele første halvleg, og vores boldbessidelse hed 60-40.

2 minutter inde i anden halvleg scorede vi 2-0 målet, og Thygesen var igen involveret. Han slog et hjørnespark ind mod Goodson, der flot tæmmede bolden og flugtede den i mål. Efter 66 minutter kom vi yderligere foran. Kristian Ipsa begik straffespark, Jan K var manden der skulle tage og det gjorde han ganske sikkert. Det er ikke fordi jeg ikke vil snakke om FCM, men de havde simpelthen ikke nogen nævneværdige forsøg. Men det havde vi. Efter 73 minutter scorede vi til 4-0 efter en flot solotur af Antipas. FCM fik dog scoret. Jeg ved ikke om mit forsvar fik ondt af dem eller hvad det var, men de lod i hvert fald Mads Hvilsom løbe lige igennem forsvaret nærmest, og her passerede han Tørnes på et ganske flot spark. Antipas lod dem ikke få sidste ord, og i det 90. minut scorede han på endnu en fin solotur. Jeg havde på forhånd haft bange anelser, men vi dominerede kampen rigtig flot og vi fik endnu en vigtig sejr. Nu har vi kun 1 point op til FCK med 3 kampe igen.
 


Tilskuertal: 12.698
MoM: Thygesen 9.40
Kampens resultat: 5-1


Månedsopsummering
Det har været en fantastisk april måned, hvor vi har haft lutter af sejre og en samlet målscorer på 18-8. Især de 2 vigtige udekampe mod AaB og FCK springer i øjnene, og jeg må sige holdet toppede på det helt rigtige tidspunkt. Sejren i parken var en surrealistisk en og jeg var sgu imponeret over vi tog den sejr. Vi har hentet 8 point på FCK og hele 12 point på AaB i den her måned. Jeg håber FCK's gummiben forsætter i næste måned, så jeg kan hente pokalen hjem til vestegnen igen.

Som følge af den fantastiske måned vi havde, fik Thygesen månedens spiller prisen med 3 mål og 5 assist i 5 kampe. Goodson fik en 2. plads med 3 mål i 5 kampe. Begge spillere var også, at finde på månedens hold i april.  Vores slutprogram hedder FCN (h), AGF (u) og Randers (h).  FCK har Randers (h), SønderjyskE (u) og OB (h). Det er begge overkommelige slutprogrammer og vi skal i hvert fald have 9 point for, at have en chance for, at overhale FCK.

De 3 sidste kampe bliver delt op i 3 updates for, at gøre det hele lidt mere spændene for jer håber jeg Smiley



SUPERLIGA EFTER 30 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 24 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 18
Kampens spiller: Quincy Antipas 7
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.77




« Seneste Redigering: 10 Apr 2013, 11:06 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #61: 09 Apr 2013, 21:40 »

Du tager guldet! Kom så Poul!!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #62: 09 Apr 2013, 21:44 »

Du tager guldet! Kom så Poul!!

Tak for kommentaren Smiley

Jeg skal gøre mit bedste  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #63: 09 Apr 2013, 22:00 »

Ja, du har godt nok lavet et comeback der vil noget! Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #64: 09 Apr 2013, 22:06 »

Ja, du har godt nok lavet et comeback der vil noget! Smiley

Ja det må man sige. Jeg kan dårlig tro det selv Opstemt

Og tak for endnu en kommentar Morfar Wink
« Seneste Redigering: 10 Apr 2013, 11:02 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #65: 10 Apr 2013, 16:43 »



Maj måned del 1 af 3

Top mod bund




Superligaen 5.Maj 2013 Brøndby IF(2) v FCN(11)

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Hansen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas

FCN 4-3-3 (Barca):
Hansen, Aagaard, Runje, Calvo, Johannesen, Christiansen, Christensen, O'Brien, Lorentzen, Ticinovic, Bueno


3 dage forinden havde jeg fået en 3-årig forlængelse med Brøndby, så mine spillere kunne passende fejre mig med en sejr. FCN har 8 point op med 3 kampe igen, så det er også deres sidste chance for, at overleve i Superligaen. Det var en tydeligt nervøs start for begge hold, der kun havde halvsvage langskud som chancer. Efter 18 minutter kom målet. Når vi ikke kan score i åbent spil, kan vi score på dødbolde. Igen var det Goodson, der scorede på et Thygesen hjørnespark. Efter det skete der faktisk ikke mere og vi springer videre til anden halvleg.

40 sekunder inde i anden halvleg havde Antipas en kæmpe chance, da han blev spillet helt fri inde i feltet, men han kunne ikke udplacere Jesper Hansen. I angrebet efter havde Ricardo Bueno et fint forsøg lidt uden for feltet som Tørnes klarede til hjørne. I minutterne efter havde både Antipas og Goodson fine muligheder, men ingen mål kom der. Efter en times spil tog Antipas en af sine velkendte dribleture, men hans skud tog sidenettet. Med et kvarter tilbage fik Gehrt en kæmpe mulighed, da Thygesen brød højt oppe og sendte ham alene igennem. Jesper Hansen var løbet forbi bolden, men Gehrt panikkede og skød over mål. Med 8 minutter tilbage fik vi det 2-0 mål vi havde gået og sukket efter hele kampen. Jan K sendte Antipas i dybden, der løb til baglinjen og slog den ind til Stryger, der nemt kunne flugte bolden i det tomme mål. Til sidst i kampen scorede Goodson nok en gang og vi vandt dermed 3-0. Dermed er det også et farvel til FCN til landets bedste fodboldrække. Efter kampen ventede jeg med spænding mens FCK’s resultat mod Randers blev loadet og til min store overraskelse og glæde spillede de 0-0. Nu fører vi ligaen med 1 point! 


Tilskuertal: 12.915
MoM: Goodson 9.10
Kampens resultat: 3-0




SUPERLIGA EFTER 31 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 24 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 20
Kampens spiller: Quincy Antipas 7
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.81





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #66: 10 Apr 2013, 18:33 »

det er altid dejligt med en Brøndby blog, og når du oveni er ved at vinde mesterskabet, er det jo helt perfekt Smiley
Logged

Brøndby IF!!!!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #67: 10 Apr 2013, 20:14 »

det er altid dejligt med en Brøndby blog, og når du oveni er ved at vinde mesterskabet, er det jo helt perfekt Smiley

Jo tak skal du have Smiley

Håber du følger med fortsat Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #68: 10 Apr 2013, 20:52 »



Maj måned del 2 af 3




Superligaen 12.Maj 2013 AGF(4) v Brøndby IF(1)

AGF 4-4-2
Rasmussen, Sorin, Pasanen, Håland, Eckersly, Nørregaard, Jønsson, Povlsen, Petersen, Skhirtladze, Vatsadze

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Dumic, Norouzi, Hansen, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas

 


Goodson havde desværre karantæne til kampen, så Dumic var valgt i stedet for ham. Det er en yderst vigtig kamp for begge hold. AGF kæmper for, at nå AaB på 3. pladsen og vi kæmper selvsagt for mesterskabet. Vi har spillet uafgjort med AGF begge gange i sæsonen, så nervøsiteten var til, at tage og føle på. AGF har den georgiske duo i front, der har gjort livet surt for mange superliga-forsvar i sæsonen. Til sammen har de lavet 31 mål og 11 assist.

Jannik Hansen havde første chance i kampen. Han blev spillet fri ude i højre side efter et hjørnespark, men hans skud røg et stykke forbi. Efter 6 minutter havde Antipas en god chance, da han blev spillet fri i dybden, men han fik afsluttet fra en lidt for spids vinkel og hans skud gik snært forbi den ene stolpe.

DONG: 16 min: SønderjyskE 1-0 FCK Johan Abaslonsen

Sådan! FCK har tydeligvis stadig gummiben og er kommet bagud til SønderjyskE.

Efter 17 minutter fik AGF en kæmpe chance da Vatsadze blev spillet fri med en høj bold i dybden. Han var heldigvis uskarp, og Tørnes behøvede ikke engang, at røre sig. 4 minutter senere fik Vatsadze en ny mulighed, der mindede meget om hans første, men igen var han uskarp. 24 minutter 0-1 Brøndby! Tørnes havde et målspark som Jønsson missede lidt inde på AGF’s banehalvdel. Antipas fik bolden og tæmmede den, og 2 sekunder efter kanonerede han bolden på overlæggeren fra noget der ligner 30 meter. Returen røg ud til Makeinok, der kunne score mens Steffen Rasmussen stadig lå ned. Antipas var lige ved, at score et ekstraordinært mål efter 38 minutter, hvor han havde driblet forbi 3-4 AGF spillere. Han skød langt udefra, og Rasmussen måtte op i hjørnet for, at hente den. På det efterfølgende hjørnespark begik Stephan Petersen straffe på Dumic, og han fik et gult kort. Jan K var sikker fra pletten, og så stod den 0-2.

Efter 55 minutter havde AGF’s anden Georgier Skhirtladze en kæmpe mulighed for, at reducere da hans angrebsmakker på flot vis spillede ham fri inde i feltet, men han evnede ikke, at ramme målet. Skhirtladze havde endnu en god chance lidt efter, hvor han ramte indenfor rammen, men her var Tørnes hurtigt over bolden, og fik den til hjørne. Få minutter senere var det vores tur til, at brænde. Makienok havde en stor dobbeltchance, men han skød lige på keeperen begge gange. Vi havde mange pasningsfejl på midten af banen i kampen, og efter 63 minutter var en af dem lige ved, at koste. Skhirtladze endte med afslutningen, men han var stadig utrolig uskarp. Efter chancen ændrede jeg til 4-2-3-1 i håb om, at sætte mig lidt mere på midten. For, at det ikke skal være løgn headede Skhirtladze et hjørnespark på overlæggeren kort efter. Efter 71 minutter kom det mål som Skhirtladze og AGF havde lagt op til det meste af kampen. Nu stod den 1-2 og vi var for alvor under pres. Jeg skulle dog ikke være nervøs længe. 4 minutter senere lå bolden nemlig i nettet bag Steffen Rasmussen. Et rigtig flot gennemspillet angreb endte for fødderne af Antipas, der smart udplacerede Rasmussen i målet. Skhirtladze var stadig manden der skulle skabe det for AGF og han sendte et skud på overlæggeren efter 82 minutter. Bolden sprang ud til Tørnes der kunne gribe den.

DONG: 86 min: SønderjyskE 1-1 FCK Andreas Cornelius

I samme øjeblik som FCK fik udlignet mod SønderjyskE scorede AGF på hjørnespark ved Pasanen. Nu var det for alvor spændene. I det andet minuts tillægstid fik Skhirtladze endnu en chance. Han havde en lidt spids vinkel og Tørnes klarede forsøget. Vi holdt stand de sidste minutter og fik en utrolig vigtig sejr. FCK var ikke i stand til, at score yderligere mod SønderjyskE, så med 1 kamp tilbage fører vi med 3 point. I Superligaen sortere man efter målforskel og her har vi +39 mens FCK har +36. Næste ting man sortere på er mål scoret og her har vi 82 mod FCK’s 74. Det ser rigtig fint ud inden sidste kamp og meget skal gå galt, hvis vi ikke skal hæve pokalen. Jeg har dog prøvet, at tabe mesterskabet med Brøndby før i sidste kamp på målscorer, endda i overtiden, så jeg skal ikke glæde mig for tidligt.
 


Tilskuertal: 12.993
MoM: Pasanen 8.2
Kampens resultat: 2-3




SUPERLIGA EFTER 32 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 25 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 20
Kampens spiller: Quincy Antipas 7
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.81





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #69: 11 Apr 2013, 10:24 »

Du kan ikke holde os hen med den sidste update!!!
KIU!
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #70: 11 Apr 2013, 11:01 »

Du kan ikke holde os hen med den sidste update!!!
KIU!

Den sidste kamp kommer op en gang i eftermiddag, så i må vente lidt endnu Smiley

Og tak for kommentaren Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #71: 11 Apr 2013, 11:51 »

Forza BIF Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #72: 11 Apr 2013, 14:20 »

Forza BIF Opstemt

Ja for satan Opstemt

Håber du fortsat vil følge med Tornbo Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #73: 11 Apr 2013, 16:24 »



Maj måned del 3 af 3




Superligaen 20.Maj 2013 Brøndby IF(1) v Randers (6)

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Hansen, Thygesen, Dumic, Kristiansen, Makienok, Antipas

Randers 4-4-1-1
Ousted, Thomsen, van der Schaaf, Helgason, Sørensen, Kamper, Keller, Davids, Borring, Bjarnason, Davies


Holst havde karantæne og Semou var stadig ude med skade, så jeg rykkede Dumic op på den defensive midt. Goodson var tilbage fra karantæne, så han røg ind i midterforsvaret igen. Ellers var der lagt op til guldfest på Brøndby stadig, hvis vi bare ikke tabte og FCK samtidig vandt.

Antipas havde kampens første chance efter 8 minutter, hvor han havde driblet sig forbi sin direkte oppasser og var trukket ind i feltet. Desværre svigtede han på den store chance.

DONG: 9 min: FCK 1-0 OB César Santín

FCK kom foran, men vi var stadig mestre så længe den stod 0-0 hos os. Makienok havde en god mulighed efter et kvarter, men han afsluttede alt for svagt og Ousted kunne nemt redde den. Mine spillere var tydeligvis nervøse, og vi havde problemer med, at skabe chancer. Randers havde kun ufarlige langskud, så på den led gik det fint nok. Videre til anden halvleg.

Jeg prøvede, at give mine spillere en opsang i pausen i håb om de ville tage sig lidt sammen. Vi fik en fin chance ved Antipas 2 minutter inde i halvlegen, men han holdt ikke hovedet kold og afsluttede højt over mål. Minuttet senere tvang Jan K Ousted ud i en TV-redning på hans langskud, men han så ud til, at have styr på situationen.

DONG: 51 min: FCK 2-0 OB Andreas Cornelius

FCK foran 2-0, hvis Randers scorede nu ville mesterskabet gå til FCK. Efter 65 minutter havde minutter havde Makienok en kæmpe chance da han fik et højt indlæg tæt under mål, men han headede lige på keeperen, der gav hjørne på den store chance. 5 minutter senere var det Gehrt, der havde chancen på oplæg af Antipas, men han skød lige ind i en blokering. 78 minutter spillet og så fik Antipas den chance, der burde have bragt os foran. Jannik Hansen var kommet godt fri på baglinjen, og han sendte et indlæg direkte i panden på Antipas, der desværre headede svagt og Ousted kunne redde den rimelig nemt. 2 minutter senere fik Gehrt så en kæmpe chance, der mindede meget om den Antipas havde, men heller ikke han kunne score på Ousted, der lavede en flot redning. Det var vores 4. åbne chance. I de sidste 5 minutter gik jeg ned i min 4-1-4-1 taktik. Nu skulle den 0-0 bare holdes hjem og så ville vi være mestre. I det enoghalvfemsindstyv ende minut fik vi minsandten scoret. Antipas havde bolden ned ved baglinjen driblede forbi en Randers-mand, lagde bolden videre til Jannik Hansen, der så kunne score fra en spids vinkel. 1-0 og så er mesterskabet sgu hjemme! Vi har fuldendt et fantastisk comeback og kan nu kalde os mestre!

 


Tilskuertal: 16.708
MoM: Helgason 7.70
Kampens resultat: 1-0




SUPERLIGA EFTER 33 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 25 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 20
Kampens spiller: Quincy Antipas 7
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.81





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #74: 11 Apr 2013, 17:49 »

YOU ARE THE CHAMPION, MY FRIIIIEND!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010