home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 38259 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #30: 31 Mar 2013, 20:50 »

Jeg har ikke lige læst med, men vil lige smide en kommentar på baggrund af din sidste update. Jeg synes det er mega fedt at du skriver så detaljeret om kampene. Så kan man rigtig leve sig ind i det. Jeg er dog ikke vild med din skrifttype, men det er jo en smagssag. Held og lykke med bif'erne! Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #31: 31 Mar 2013, 21:31 »

Jeg har ikke lige læst med, men vil lige smide en kommentar på baggrund af din sidste update. Jeg synes det er mega fedt at du skriver så detaljeret om kampene. Så kan man rigtig leve sig ind i det. Jeg er dog ikke vild med din skrifttype, men det er jo en smagssag. Held og lykke med bif'erne! Smiley

Tak for kommentaren Hawk. Håber jeg kan lokke dig til, at følge med fremover Wink

Men fedt du kommentere på kampene, for jeg legede faktisk med tanken om, at skrive om kampene i en meget mere enkel form, men det vil jeg lade blive ved tanken, hvis folk godt kan lide det som det er nu Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #32: 31 Mar 2013, 22:39 »

det giver altid noget ekstra, når man skriver om kampene. og når du så oveni skriver om BIF er det jo bare endnu en bonus Smiley
Logged

Brøndby IF!!!!

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #33: 31 Mar 2013, 23:35 »

Rigtig dejlig blog Smiley

1. Du skriver om Brøndby

2. Du holder det enkelt, men skriver detaljeret -  hvilket er dejligt forfriskende, da jeg ikke har læst en blog længe der går mere detaljeret ind i kampene

3. God opstilling af bloggen

Bare forsæt det flotte arbejde Smiley

en lille detalje kunne være lige at læse dine updates igennem, da der er nogle små stavefejl hist og her, men det er en lille ting
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #34: 01 Apr 2013, 02:37 »

det giver altid noget ekstra, når man skriver om kampene. og når du så oveni skriver om BIF er det jo bare endnu en bonus Smiley

Tak tak Smiley

Rigtig dejlig blog Smiley

1. Du skriver om Brøndby

2. Du holder det enkelt, men skriver detaljeret -  hvilket er dejligt forfriskende, da jeg ikke har læst en blog længe der går mere detaljeret ind i kampene

3. God opstilling af bloggen

Bare forsæt det flotte arbejde Smiley

en lille detalje kunne være lige at læse dine updates igennem, da der er nogle små stavefejl hist og her, men det er en lille ting

Takker for kommentaren chackpercom Smiley Jeg læser ellers mine updates igennem, men skal nok prøve, at være mere grundig fremover Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #35: 03 Apr 2013, 00:08 »



September måned



Jeg vil lige hurtigt give jer et overblik over de største handler i det danske transfervindue.

•   Jores Okore –  Fra FCN til Fiorentina 14 mio.
•   Jesper Juelsgård – Fra FCM til Monaco 12 mio.
•   Nicklas Helenius – Fra AaB til Vitesse 11 mio.
•   Sylvester Igboun – Fra FCM til Palermo 11 mio.
•   Casper Sloth – Fra AGF til Vitesse 9.75 mio.
•   Izunna Uzochukwu – Fra FCM til Heerenveen 9.5 mio.
•   Martin Spelmann – Fra Horsens til West Ham 9.5 mio.
•   Martin Vingaard – Fra FCK til Wigan 9.5 mio.
•   Mads Albæk – Fra FCM til Sparta Prag 9.25 mio.
•   Lasse Nielsen – Fra AaB til Stoke 8.5 mio.
•   Kasper Kusk – Fra AaB til FCK 6.75 mio.
•   Ramus Würtz – Fra AaB til Feyenoord 6.25 mio.
•   Lehlohonolo Majoro – Fra Kaizer Chiefs til FCK 6 mio.

Som liga er den danske liga som helhed kommet svækket ud, at transfervinduet vil jeg mene. FCK er som eneste hold vel blevet styrket. At de fleste andre hold er blevet svækket er jo kun godt for mig :-) Især AaB og FCM har solgt ud af deres profiler med 4 salg hver. Om det vil give udslag senere på sæson vil jo så vise sig.



Superligaen 2.September 2012
Brøndby IF v FCM

Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Larsen, M.Thygesen, F.Semou, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas
FCM opstilling 4-3-3 (Barca): J.Lössl, K.Afriyie, E.Sviatchenko, F.Kristensen, J.Lauridsen, N.Ojuola, A.Rømer, P.Andersson, D.Olsen, R.Hassan, M.Rasmussen



Det var en noget rodet start på kampen uden chancer til nogle af holdene. Efter 20 minutter modtog Danny Olsen bolden på midten af banen, han bragte bolden frem uden nogen rigtig gik til ham, og så hamrede han bolden ind med venstre skøjten lidt uden for feltet. Bare 7 minutter senere gentog billedet sig desværre. Denne gang var det Riwan Hassan, der havde en flot solotur og igen bakkede mit forsvar alt for meget.  Makienok burde have reduceret på den kæmpe chance han fik lidt efter, da en bold dumpede ned for fødderne af ham i feltet, men han skød lige på Lössl. Kort før pause fik vi en smule håb tilbage, da Antipas nok engang scorede et mål for os. Denne gang på et fint indlæg fra Randrup.

Vi havde slet ikke haft fat i spillet, så i pausen ændrede jeg taktik til 4-2-3-1 med Antipas på toppen. Makienok røg ud og holst kom ind og tog plads på den defensive midt ved siden af Semou. Efter det ikke havde haft nogen effektiv måtte jeg tage lidt konsekvens og jeg skiftede derfor både Riza Durmisi og Jannik Hansen ind. Samtidig skubbede jeg den defensive linje lidt frem. Godt og vel 5 minutter efter dette kom det udlignende mål så. Vi fik presset FCM langt tilbage, og da de forsøgte, at cleare kom bolden ikke ret langt. Det resulterede i vi fik brudt deres spil højt oppe på banen og vi fangede dem lidt i ubalance. 2 hurtige bolde frem i banen, og så var Stryger fri og af 2 omgange fik han scoret til 2-2. Men vi stoppede ikke der. Få minutter senere var det Riza Durmisi, der skabte uro i FCM’s forsvar. Han drev gæk med deres back, kom ind i feltet og skød lige på Lössl. Bolden røg ud til en FCM forsvarer, der tøvede med bolden, Riza var hurtigt over den, og så stod 3-2. Glæden varede dog kort. På et flot spark fra cirka 25 meter scorede Marco Larsen til 3-3 med et kvarter igen. Desværre blev det kampens sidste mål. Man skal nok være tilfreds når man har været bagud med 2 og kommer foran 3-2, men jeg kan ikke lade være med, at være lidt skuffet alligevel. 


Tilskuertal: 12.715
Kampens resultat: 3-3



Superligaen 14.September 2012
AGF v Brøndby IF

AGF opstilling 4-4-2: S.Rasmussen, A.Sorin, A.Kure, A.Håland, A.Eckersly, O.Akharraz, D.Flinta, F.Putros, S.Petersen, D.Skhritladze, M.Solberg
Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, M.Albrechtsen, J.Larsen, M.Thygesen, F.Holst, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas


Jannik Hansen var vendt tilbage skadet fra sin tur med U19 holdet og han er ude i en måned. Derfor var Stryger valgt til startopstillingen. Norouzi var ikke helt klar efter han havde fået en forkølelse få dage forinden, så Albrechtsen fik sin første kamp i sæsonen på venstre backen. Til sidst havde Semou karantæne, så Holst spillede i stedet for ham.

Første farlige forsøg stod AGF for efter knap 20 minutter, og det var Skhritladze, der ramte stolpen fra en spids vinkel. Vi havde slet ikke været med i kampen indtil nu, men efter en halv time scorede Antipas til 0-1 efter endnu et flot løb fra hans side. Mere skete der ikke i første halvleg.

Lidt ud af ingenting fik AGF desværre udlignet. Et indlæg blev slået fra venstre side, og tæt under mål fik Skhritladze dirigeret bolden over i modsatte hjørne. Passivt AGF forsvarsspil efter Makienok alt for fri midt uden for feltet, og der fra kunne han relativ nemt udplacere Steffen Rasmussen i AGF målet. Vores føring varede dog kort. AGF kombinerede sig flot igennem vores midtbane og forsvar, og til sidst var Emil Scheel helt fri inde i feltet, hvor han hamrede bolden ind bag Tørnes. 6 minutter før tid troede jeg vores lykke var gjort da Stenderup scorede på et indirekte frispark, men målet blev underkendt på grund af Stenderup begik et frispark. I overtiden var vi igen tæt på da Antipas bragede bolden på stolpen. Bolden røg ud til Randrup, der blev tacket, og fik frispark. På det efterfølgende frispark ramte Mikkel Thygesen overlæggeren for det ikke skal være løgn. Kamp- og chancemæssigt havde AGF nok fortjent, at vinde, men med 2 forsøg på træværket i overtiden føler jeg mig stadig ret bitter. 


Tilskuertal: 12.006
Kampens resultat: 2-2



Superligaen 23.September 2012
Brøndby IF v FCN

Brøndby IF opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, M.Thygesen, F.Semou, J.Larsen, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas
FCN opstilling 4-2-3-1: J.Hansen, M.Gundelach, F.Calvo, J.Pereira, P.Mtiliga, N.Stokholm, A.Christiansen, K.Lorentzen, S.Christensen, J.John, M.Nordstrand


Efter 2 uafgjorte kampe i træk var vi små småt begyndt, at blive hægtet af i topstriden. Derfor prøvede jeg, at ændre lidt i taktikken i hjemmekampen mod FCN, der havde haft en forfærdelig sæson med kun 1 sejr i alle turneringer. Min assistent påpegede i sidste kamp, at hullet mellem angreb og midtbane var for stort, så derfor skubbede jeg fløjene en tak frem + jeg satte Thygesen til felt-til-felt spiller i stedet for fremskudt playmaker.

Som så ofte før startede kampen sløvt for os. Første chance kom først efter 16 minutters spil, og det resulterede sgu også i en 1-0 føring til os. Et hjørnespark fra Thygesen endte efter en luftduel for fødderne af Semou, der nemt kunne sende bolden i nettet. Dette var i øvrigt Semous første mål i Brøndby trøjen. Bare 5 minutter senere scorede vi til 2-0 og det var igen efter et hjørnespark. Denne gang var det Goodson, der kom højest på Thygesens indlæg, og han headede bolden overlegent i mål.

Kun 30 sekunder inde i anden halvleg spillede Antipas Makienok blank lidt uden for feltet, og derfra hamrede han bolden op i venstre hjørne til stillingen 3-0. Ligesom jeg troede kampen var lukket, blev den åbnet en smule igen da den gamle Brøndby dreng Kasper Lorentzen kunne score til 3-1 fra en spids vinkel ude i højre siden. Med et lille kvarter igen lukkede Goodson reelt kampen da han scorede sit andet mål i kampen, og igen var det efter et hjørnespark. Det blev kampens sidste mål, og vi fik dermed en vigtig sejr på 4-1. Det offensive kombinationsspil halter stadig kraftigt, så det var rart, at vi var så skarpe på hjørnespark, hvor vi afgjorde kampen med 3 scoringer. 


Tilskuertal: 12.923
Kampens resultat: 4-1



3. Runde af Pokalturneringen 26.September 2012
FC Hjørring v Brøndby IF

FC Hjørring opstilling 4-4-1-1: K.Zaza, B.Munk, B.Ogunniyi, A.Ludwig, C.Overby, J.Blicher, M.Jessen, M.Schlie, M.Annys, M.Byskov, M.Nielsen
Brøndby IF opstilling 4-4-2: P.Bantamoi, R.Joensen, M.Albrechtsen, D.Dumic, R.Durmisi, D.Rommedahl, M.Thygesen, F.Holst, J.Kristiansen, B.McGrath, M.Gehrt


I 3. Runde af pokalen stod vi overfor FC Hjørring, og jeg havde derfor valgt, at stille med et udpræget reserve hold.
Godt nok stillede jeg med reservehold, men et eller andet må, der være galt med taktikken for der var ikke et eneste højdepunkt før det 45. minut af kampen. Men det gør jo ikke noget når det var en Brøndby scoring. McGrath satte hovedet på et indlæg fra højre og så stod 1-0.

Anden halvleg startede med lidt mere gang i. Gehrt spillede flot McGrath fri i dybden, der var alene med keeperen. Desværre havde han ikke samme skarphed med fødderne som han havde haft med hovedet i første halvleg. Han skød godt en meter forbi højre stolpen. Vi skulle ikke vente længe på næste scoring i kampen. Mikkel Thygesen havde et frispark langt ude, hvor han tog chancen og skød på kassen. Sparket var egentlig lige på keeperen, men på en eller anden måde gik bolden i mål og Thygesen kunne notere sig som målscorer. Vi fortsatte med, at presse på og havde gode muligheder ved McGrath, Thygesen og Dumic dog uden, at score. Med 10 minutter igen markerede FC Hjørring sig for første gang i kampen da de pressede Bantamoi ud i en fin redning på efter et hovedstødsforsøg fra Hansen. Samme Hansen fik igen en mulighed på det efterfølgende hjørnespark, men Bantamoi var igen klar. I angrebet efter fik vi endelig lukket kampen. Først brændte McGrath igen på det skammeligste en friløber, men på returen var Gehrt hurtigt over bolden, og han kunne nemt score i det tomme mål. Det var en livlig sidste del af kampen og Hjørring var ikke færdige med, at være farlige. Hansen var igen arkitekten bag, denne gang med et skud på stolpen. Returen røg til Nielsen, der havde frit mål, men Bantamoi kom på nærmest mirakuløs vis tilbage og forhindrede en scoring nok en gang.

Vi tog en 0-3 sejr og alt i alt gjorde mine reserver det fint. Især Bantamoi havde en række flotte redninger, der sikrede ham et clean sheet. Efter kampen fik jeg en glædelig nyhed. Tidligere Brøndby spiller Jannik Vestergaard havde spillet sin kamp nummer 50 for Hoffenheim, og derfor røg der 4 mio. kroner ned i den slukne klubklasse. Til 4. Runde af pokalen fik vi noget nær den bedste lodtrækning, da vi trak Kolding Boldklub, der spiller udenfor divisionerne. 


Tilskuertal:  3.330
Kampens resultat: 0-3



Superligaen 29.August 2012
Brøndby IF v Randers

Brøndby IF opstilling 4-2-3-1: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, F.Semou, F.Holst, D.Rommedahl, M.Thygsen, R.Durmisi, Q.Antipas
Randers opstilling 4-4-2: D.Ousted, J.Thomsen, R.van der Schaaf, M.Fenger, C.Sørensen, J.Kamper, L.Davids, C.Keller, J.Borring, Paulinho, C.Davies


Makienok var blevet vraget til dagens kamp mod Randers, da jeg havde valgt min 4-2-3-1 taktik i håb om, at sætte mig lidt mere på kampen og især på midtbanen. Antipas havde et par farlige forsøg i starten af kampen. Det farligste var efter 19 minutter, da han sparkede bolden på overlæggeren. 5 minutter før tid kom Randers første, og kampens største chance da Davids havde taget et godt dybdeløb, der efterlod ham alene med Tørnes. Hans vinkel var dog lidt spids, og Tørnes klarede forsøget flot.

I pausen skiftede jeg Makienok ind på toppen og flyttede Antipas ned på venstre kanten. Risa havde en rating på 6.2 og han blev derfor ofret. Antipas var lige ved, at bringe os foran efter 58 minutter. Han modtog bolden på sin venstre kant trak ind i banen og tvang Ousted ud i en flot redning. Vi har haft okay succes på dødbolde i sæsonen indtil videre, og det var også på en dødbold vi kom foran i denne kamp. Thygesen havde et frispark i højre side som han slog ind i den forreste del af feltet. Indlægget lå lavt, men det gjorde ikke noget for bolden havnede for fødderne af Goodson, der flot flugtede bolden ind i kassen. Vores lykke var desværre ikke gjort, og 7 minutter før tid gjorde Brock-Madsen det til 1-1 efter han opfangede en returbold i feltet, og placerede bolden uden for Tørnes rækkevidde. Utrolig skuffende blev dette også kampens resultat. Dette var en kamp vi skulle vinde for, at holde os til i toppen, men det lykkes altså ikke.

Nogen gange har jeg det som om jeg bliver ramt af ”manager-forbandelsen”. Dette er når, der bare sker ingenting i en kamp, og hver hold har måske højest 5-6 chancer. Generelt sker der bare ingenting i disse kampe, og selvom man satser og laver ændringer osv. sker der ikke noget i kampen. Sådan en kamp var det her lidt, og sådan har vi haft mange af denne slags kampe på det seneste. Nok om det. Efter kampen modtog vi 13.93 mio. for vores 4. plads efter 11 runder af Superligaen. Det er en rimelig tæt liga og vi har 6 point op til FCK på en første plads.   


Tilskuertal:  12.034
Kampens resultat: 1-1



Spillerstatistik - Brøndby

  • Topscorer: Quincy Antipas 12 mål
  • Flest assists: Mikkel Thygesen 6 2
  • Kampens spiller: Quincy Antipas 5
  • Gns. karakter: Quincy Antipas 7.82


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #36: 03 Apr 2013, 13:29 »

Stadig lige spændende. God læsning sideløbende læsning til mit eget Brøndby save. Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #37: 03 Apr 2013, 14:30 »

Fin læsning  Thumbs Up

Jeg synes dog, at det bliver meget langt!  Peace
Logged

Neal Caffrey!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #38: 03 Apr 2013, 14:39 »

Stadig lige spændende. God læsning sideløbende læsning til mit eget Brøndby save. Smiley

Fin læsning  Thumbs Up

Jeg synes dog, at det bliver meget langt!  Peace

Tak for kommentarene begge 2 Smiley

Jeg skal prøve, at kigge på længden mathiasnh Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #39: 03 Apr 2013, 14:46 »

Crazy-poul: hvis jeg skal komme med noget der kunne være godt i din blog her, var at du ændrede skriften på det du har med farver, for mit vedkommende forvirre det lidt mine øjne, men rigtig god blog Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #40: 03 Apr 2013, 15:48 »

Crazy-poul: hvis jeg skal komme med noget der kunne være godt i din blog her, var at du ændrede skriften på det du har med farver, for mit vedkommende forvirre det lidt mine øjne, men rigtig god blog Smiley

Mener du de forskellige holdnavne eller bare alle stederne, hvor jeg har farver Smiley?

Men tak for lidt konstruktiv kritik Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #41: 03 Apr 2013, 17:06 »

Jeg synes ikke det er for langt. Tværtimod vil kortere updates fuldstændig fjerne bloggens charme. Fortsæt det gode arbejde!
Logged

Build Me Up Buttercup!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #42: 03 Apr 2013, 17:10 »

Jeg synes ikke det er for langt. Tværtimod vil kortere updates fuldstændig fjerne bloggens charme. Fortsæt det gode arbejde!

Jeg siger tak for rosen Fitzpatrick. Jeg tror jeg beholder den nuværende længe som den er. Måske jeg laver lidt om på opsætningen, men det bliver først senere Smiley

Tak for kommentaren i hvert fald Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #43: 03 Apr 2013, 20:12 »

Mener du de forskellige holdnavne eller bare alle stederne, hvor jeg har farver Smiley?

Men tak for lidt konstruktiv kritik Smiley
nej tror simpelthen at det er skriften der er for lille hvis man skal se det sådan hvis du kunne gøre det en nummer eller 2 støre altså det med farver (Gul,grøn,rød osv) så ville det virkelig hjælpe Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #44: 03 Apr 2013, 20:48 »

nej tror simpelthen at det er skriften der er for lille hvis man skal se det sådan hvis du kunne gøre det en nummer eller 2 støre altså det med farver (Gul,grøn,rød osv) så ville det virkelig hjælpe Smiley

Jamen det vil jeg så prøve i næste update Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010