home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 35811 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #45: 03 Apr 2013, 21:10 »

Takker Smiley
EDIT: kan du fortælle mig hvorfor mine billeder bliver så sløret og mærkelige, kan ikke få dem til at visse normalt uden at skal trykke på dem, altså det er billeder til et forum? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #46: 03 Apr 2013, 21:13 »

Takker Smiley
EDIT: kan du fortælle mig hvorfor mine billeder bliver så sløret og mærkelige, kan ikke få dem til at visse normalt uden at skal trykke på dem, altså det er billeder til et forum? Opstemt

Prøv at send et billede i en PB til mig, så kan jeg se om jeg kan hjælpe Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #47: 06 Apr 2013, 16:42 »



Oktober måned




Superligaen 7.Oktober 2012 Brøndby IF v SønderjyskE

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas

SønderjyskE 4-2-3-1:
Toppel, Swerts, Jónansson, T.Hansen, Hart, Lodberg, R.Hansen, Christensen, H.Hansen, Absalonsen, Bechmann


Vi havde gode minder fra første kamp i sæsonen mod Sønderjyske. Jeg var tilbage til 4-4-2 taktikken, der tidligere havde gjort ondt på Sønderjyske. Som i ved har det etableret angrebsspil ikke fungerede på samme måde som i starten af sæsonen, som f.eks. i kampen mod SønderjyskE. Når det ikke gør det, er det godt, at vi er relativ farlige på dødbolde, hvor vi kan score vores mål i stedet. Således bragte vi os også foran, da Goodson igen var på pletten efter et hjørnespark med Thygesen som afsender. Efter en halv time troede jeg vi kom foran 2-0 ved Antipas, men han var en smule for langt fremme på Thygesens frispark, og blev korrekt dømt offside. Det skulle dog ikke tage Antipas mange øjeblikke før han på regulær vis fik kunne score til 2-0. Han modtog bolden på midten af banen og bragte bolden frem i højt tempo. Ingen kunne rigtig følge med og til sidst befandt han sig inde i feltet. Fra en spids vinkel bankede han bolden fladt ind ved fjerneste stolpe. Et rigtig flot mål fra af Antipas. Til at lukke halvlegen (og kampen) var Goodson nok en gang på pletten, og han scorede på endnu et Thygesen hjørnespark.

Hele anden halvleg havde kun sporadiske chancer, ingen af dem var rigtig værd, at skrive hjem om. Vi tager en sikker sejr på 3-0 med fra mødet mod SønderjyskE.


Tilskuertal: 12.016
Kampens resultat: 3-0



Superligaen 19.Oktober 2012 OB v Brøndby IF

OB 4-2-3-1:
Christiansen, Ruud, Christensen, Larsen, Johansen, Schoop, Silberbauer, Falk, Kadrii, Larsen, Skoubo 

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas


Dagens kamp var uhyre vigtig. Vi lå på 4. pladsen med 22 point, OB på 2. pladsen med 24 point. Et nederlag skulle for alt i verden undgås, og en sejr var bestemt meget velkommen. Vi skulle 16 minutter ind i kampen før vi fik vores første mulighed, og det resulterede minsandten også i et mål. Jan K fik bolden på kanten af feltet ude i venstre siden. Han slog en bold fladt ind, hvor Antipas kom først på bolden og skød mod mål. Afslutningen blev blokeret, men bolden røg ud Makeinok, der prikkede den ind til 0-1. Føringen varede ikke længe. I fællesskab fik Norouzi og Jan K smidt en bold væk efter et indkast langt inde på OB’s banehalvdel. Dette førte til en OB kontra, hvor forsvaret slet ikke løb ordentligt hjem, og på den vis endte Morten Skoubo med, at have alt for meget plads midt på banen og han løb ned og scorede sikkert til 1-1. Skoubo var desværre langt fra færdig. Efter 31 minutter han sit andet mål og det var sgu et flot et af slagsen. Schoop spillede en hård bold op på Skoubo, der lagde den død, hvorefter han drejede en halv omgang, og hamrede den fladt ind nede i venstre hjørne.

Anden halvleg var en rimelig død en af slagsen. Vi havde nærmest kun en enkelt chance, og det var alt hvad vi behøvede. Bare 2 minutter før tid spillede Randrup en høj bold bag om OB’s forsvar, hvor Thygesen havde taget et godt løb. Jesper Christiansen prøvede, at komme på tværs, men Thygesen tog et skarpt træk ind i banen og kunne scorede i det tomme mål til slutresultat 2-2. Det var livsvigtigt, at vi ikke tabte i Odense, så jeg var rigtig godt tilfreds da Thygesen scorede kort før tid.


Tilskuertal: 7.318
Kampens resultat: 2-2



Superligaen 28.Oktober 2012 Brøndby IF v Horsens

Brøndby IF 4-2-3-1:
Tørnes, Randrup, Albrechtsen, Goodson, Norouzi, Semou, Holst, Larsen, Thygesen, Makienok, Antipas

Horsens 4-2-3-1:
Rønnow, Andersen, Kielstrup, Aslam, Jensen, Kryger, Retov, Drachmann, Cramer, Takyi, Toft 


Til dagens kamp mod Horsens havde jeg valgt min 4-2-3-1 taktik, da jeg med 4-4-2 taktikken, har alt for lidt fat på midten. Makienok var helt på toppen og Antipas blev rykket ned på venstre kanten. Vi bragte os foran efter godt 20 minutters spil. Norouzi slog et godt indlæg til bagerste stolpe, hvor Makienok uimodståeligt steg til vejrs og headede den i kassen. Mit eksperiment med Antipas på venstre kanten, så ud til at fungerer. Han tog i hvert fald en flot slalom tur fra sin position som venstre kant, der bragte ham ind i feltet, hvor han blev taklet bagfra. Dommeren fløjtede straffe, og Thygesen var manden, der skulle sparke. Dette blev gjort ganske sikkert og nu førte vi 2-0.

Kort inde i anden halvleg havde Makienok en kæmpe chance for, at lukke kampen, men hans forsøg tæt under mål blev reddet på stolpen. Lidt ud af ingenting scorede Horsens til 2-1. Vi var alt for passive i vores forsvarsspil, og derfor kunne Henrik Toft ugeneret sætte bolden ind bag Tørnes. Resten af kampen var ret så begivenhedsløs, og vi kunne sætte endnu en sejr på kontoen. Resultaterne flaskede sig sådan, at vi nu lå på 2. pladsen. Dog delt med AaB og kun 4 point ned til Esbjerg på 6. pladsen


Tilskuertal: 12.656
Kampens resultat: 2-1



4. Runde af Pokalturneringen 31.Oktober 2012 Kolding BK v Brøndby IF

Kolding BK 4-4-2:
Kronstrøm, Bilde, Kjærgaard, Lisdorf, Nyeboe, Ankersen, Johansen, Greve, From, Larsen, Ittersum   

Brøndby IF 4-4-2:
Bantamoi, Joensen, Albrechtsen, Dumic, Durmisi, Hansen, Larsen, Semou, Kristiansen, McGrath, Gehrt


Kampen startede skidt da Styger måtte gå ud med en skade efter 8 minutter. Thygesen gik ind og tog hans plads. Dumic fik et slag få minutter efter, og jeg gad ikke tage nogen chancer, så han røg også ud og Stenderup kom ind. Kolding BK var sjovt nok første hold til, at markere sig med en chance. Et kvalificeret langskud blev sendt af sted mod mål som Bantamoi havde en smule problemer. Vi fik vores første chance efter en halv time cirka. Jannik Hansen trak godt ind i banen fra højre kanten, og spillede fint Gehrt fri i dybden. Hans afslutning tog dog stolpen og return røg ud til McGrath, der så var offside. Det var generelt en hårdt spillede kamp og Kolding BK måtte også skifte 2 mand ud på grund af skader. Lige inden pause fik Albrechtsen så også et slag, og ham måtte jeg også skifte ud. Quincy var eneste mand på bænken, hvor der kun måtte være 4, så jeg skulle rokere lidt. Semou røg ned i forsvaret, Jan K ind på hans plads og så tog Quincy venstre kanten.

Kampen var fra vores side en utrolig skuffende. Langt inde i anden halvleg havde vi ikke engang ramt målet, og vi havde alligevel haft 6 skud. Men vi skulle åbenbart kun bruge 1 inden for rammen. Quincy tog, som så ofte før, en fin dribletur og udplacerede målmanden med et hårdt skud. Efter målet overtog Kolding faktisk spillet og havde et par gode forsøg. Det bedste kom kort før tid, hvor et hjørnespark endte hos en helt fri mand, der afsluttede resolut mod målet. Bolden blev heldigvis blokeret af Joensen, der stod ved stolpen. Minuttet efter afgjorde McGrath kampen. En bold blev spillet op på ham, han tog et enkelt ryk ind i feltet og scorede sikkert i nærmeste hjørne.  Efter kampen fik jeg en noget kedelig besked, da Stryger blev meldt ude i 3 måneder, altså reelt resten af efterårssæsonen.


Tilskuertal: 934
Kampens resultat: 0-2



In other news
Glenn Riddersholm og Kasper Hjulmand er desuden begge blevet fyret efter dårlige resultater for begge klubber. En sjov detalje er at Riddersholm er ny mand hos FCN her i slutningen af måneden. Der er også blevet fortaget lodtrækning til kvartfinalen af pokalturneringen. Her fik vi en god lodtrækning vil jeg mene, da vi skal en tur til Lyngby stadion.

Ellers har det været en fin måned for mit Brøndby hold, der fortsat holder sig i toppen af en meget tæt superliga. Samtidig er vi videre i pokalen, så det er jo også fint. Forhåbentligt kan vi slå Lyngby og spille os i semifinalen som var målet inden sæsonen gik i gang.




SUPERLIGA EFTER 14 RUNDER

Topscorer: Quincy Antipas 14 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 8
Kampens spiller: Quincy Antipas 5
Gns. karakter: Quincy Antipas 7.77





 
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 13:35 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #48: 06 Apr 2013, 17:29 »

Dejlig blog! Klubben kan jeg jo ikke sætte en finger på, har slev leget med tanken om BIF i den nye update, da blogfingrerne kribler, men man får jo helt præstations angst! Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #49: 06 Apr 2013, 17:32 »

Dejlig blog! Klubben kan jeg jo ikke sætte en finger på, har slev leget med tanken om BIF i den nye update, da blogfingrerne kribler, men man får jo helt præstations angst! Smiley

Mange tak for kommentaren Tornbo Smiley Men ingen grundt til, at have præstations angst Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #50: 07 Apr 2013, 13:32 »



November måned



Superligaen 4.November 2012 Esbjerg v Brøndby IF

Esbjerg 4-5-1: Hradecky, Drobo-Ampem, Hansen, Høegh, Knudsen, Toutouh, Lucena, Andreasen, Bergvold, Smárason, Lange

Brøndby IF 4-4-2: Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Rommedahl, Thygesen, Holst, Kristiansen, Makienok, Antipas


Allerede i det 4. minut lå bolden i nettet bag Tørnes. Målet blev dog korrekt annulleret for offside. Esbjerg var generelt meget på bolden i starten, dog uden, at blive rigtig farlige. Derfor var det så meget mere ærgerligt, at Rommedahl i en ufarlig situation, fældede en Esbjerg mand i feltet. Hans Henrik Andreasen udnyttede sikkert straffesparket. Rommedahl gjorde skaden god igen få minutter senere, da han slog et indlæg ind i feltet til Makienok, der steg til vejrs og headede bolden i kassen.

Anden halvleg var lidt mere død chancemæssigt. Esbjerg havde et lille overtag, men det var os der skulle scorer det næste mål i kampen. Antipas var trukket lidt ned i banen for, at modtage bolden. Han tog et løb forbi et par EB-spillere inden han stak Makienok i dyden. Han var iskold og så stod den 1-2. Esbjerg kom hurtigt igen desværre. Igen var det HH der scorede. Et indlæg blev headet væk af mit forsvar, og bolden røg ud til HH, der stod på kanten af feltet, hvor han resolut sparkede til kuglen i kassen uden for Tørnes rækkevidde. Bestemt et flot mål af slagsen. Den sidste kommentar til kampen var ”uafgjort i en lige kamp” og det passede egentlig meget godt. 


Tilskuertal: 6.569
Resultat: 2-2



Superligaen 11.November 2012 Silkeborg v Brøndby IF

Silkeborg 4-4-2 BDM: Heinze, Hansen, Kiilerich, Jakobsen, Poulsen, la Cour, Pedersen, Svensson, Bech, Holst, Pourié

Brøndby IF 4-3-1-2: Tørnes, Randrup, Albrechtsen, Goodson, Norouzi, Semou, Holst, Kristiansen, Thygesen, Makienok, Antipas


Som i kan se har jeg til denne kamp skrottet min 4-4-2. Jeg var træt af hele tiden, at få af vide, at hullet mellem midtbane og angreb er for stort. Jeg har ellers ikke haft dette problem tidligere. Derfor prøver jeg en 4-3-1-2, så jeg kan få nogle flere spillere ind centralt. Holst er den defensive mand på midten og på hver side af ham ligger en central midtbane (support). Thygesen er på den offensive midtbane og han er sat til indvendig angriber (support).

Kun 6 minutter skulle vi bruge før vi kunne bringe os foran. Thygesen tog et hjørnespark i højre side og Goodson var manden med målet. Vi havde mere spil med den nye formation end den gamle, men det kneb lidt med de store chancer. Omvendt skabte Silkeborg ingenting, så på den led var det fint nok.

Anden halvleg var der en del mere aktion i. Det startede med et endnu et mål til os. Semou havde bolden ude i højre siden, han slog så en bold i dybden til Thygesen. Han bragte bolden videre i høj fart ind i feltet, og scorede med et hårdt skud bag keeperen. Silkeborg skulle ikke vente længe med, at komme på tavlen. For bare i angrebet efter kunne Pourié gøre det til 1-2 efter et flot Silkeborg angreb. Det var egentlig deres første sådan store chance og vi var stadig i kontrol. Men ikke længe. For Semou syntes åbenbart det lige skulle blive lidt mere spændende. Han taklede en Silkeborg mand fra siden, og umiddelbart så det ikke så slemt ud. Men som jeg kunne se på kommentaren, havde Semou åbenbart givet en albue i hovedet, og derfor blev han vist ud. Med et kvarter tilbage lavede Silkeborg et flot kontraangreb, det endte hos Pourié og han gjorde det til kampens resultat 2-2. Det var selvfølgelig skuffende, at vi ikke kunne holde en 2-0 føring mod Silkeborg, men til gengæld virkede min
taktik godt. Vi dominerede kampen og skudstatistikken endte med, at hedde 5-15.


Tilskuertal: 3.743
Resultat: 2-2



Superligaen 18.November 2012 Brøndby IF v AaB

Brøndby IF 4-3-1-2: Tørnes, Randrup, Dumic, Goodson, Norouzi, Thygesen, Holst, Kristiansen, Gehrt, Makienok, Antipas

AaB 4-4-2 BDM: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Ahlmann, Augustinussen, Kristensen, Due, Wichmann, Frederiksen, Curth


Semou havde selvfølgelig karantæne som følge af sit røde kort mod Silkborg, så Gehrt overtog hans plads på midten. Vores forsvar tog sig en ordentlig blunder efter 14 minutter, og så var det ingen sag for Søren Frederiksen, at heade indlægget fra Anders Due i mål. Men efter deres mål tog vi os sammen. Først gjorde Jan K det til 1-1 tæt under mål. 5 minutter senere scorede Goodson til 2-1 på hjørnespark, og yderligere 4 minutter senere scorede Makienok til 3-1. På kun 7 minutter havde vi vendt 0-1 til 3-1.

Anden halvleg var rimelig død. Vi ville ikke rigtig mere, og AaB kunne ikke mere. Der var lige tid til en enkelt scoring mere dog, og denne gang var det Thygesen, der kunne score på et indlæg fra højre side tæt under mål.


Tilskuertal: 12.829
Resultat: 4-1



Superligaen 18.November 2012 Brøndby IF v FCK

Brøndby IF 4-3-1-2: Tørnes, Randrup, Dumic, Goodson, Norouzi, Thygesen, Holst, Kristiansen, Gehrt, Makienok, Antipas

FCK 4-4-2: Wiland, Jacobsen, Ottesen, Hinteregger, Bengtsson, Kusk, Kristensen, Claudemir, Delany, Jørgensen, Cornelius


FCK havde bolden mest i starten og kom til et par ufarlige langskud. Antipas havde kampens første store chance efter godt 9 minutter, hvor han blev spillet fri af Thygesen. Han sendte et godt forsøg ned mod højre hjørne, men Wiland hev en fin redning op af ærmet. FCK’s første store chance kom ved Cornelius efter en halv time, da han satte hovedet på en lang frispilning fra forsvaret. Tørnes parrerede forsøget ud til hjørne. 3 minutter før tid kom FCK foran. De havde et længere opspil som endte hos Nicolai Jørgensen inde i feltet, og han bragede kuglen op i venstre hjørne.

Anden halvleg var rimelig lige, men alligevel var det FCK, der kunne bringe sig foran 2-0 efter 64 minutter. Et indlæg fra Delaney blev misset af Dumic, og så kunne Cornelius nemt gøre det til 2-0. Vi var med i kampen, men vi blev aldrig sådan rigtig farlige. Jannik Hansen havde et godt forsøg et kvarter før tid da han blev spillet dybt af Thygesen. Han afsluttede dog svagt. Vi kom dog på tavlen. I kampens allersidste sekunder scorede Makienok på et godt indlæg fra Durmisi på venstre backen. Kampen endte 1-2 og vi var faktisk rimelig godt med på statistikken. Med lidt held og lid mere skarphed havde vi fået point med hjem her.


Tilskuertal: 29.000
Resultat: 1-2



Kvartfinale i Pokalturneringen 29.November 2012 Lyngby v Brøndby IF

Lyngby 4-2-3-1: Højlund, Brandrup, Krabbe, Tauber, Rasmussen, Nilsson, Nielsen, Poulsen, Aabech, Fosgaard, Mortensen

Brøndby 4-3-1-2: Tørnes, Randrup, Dumic, Goodson, Norouzi, Semou, Holst, Kristiansen, Thygesen, Makienok, Antipas


Første halvleg var en kedelig affære med enkelte halve chancer til begge hold. Det første farlige forsøg stod Lyngby for, da Patrick Mortensen headede en bold på overlæggeren 6 minutter før pausefløjt. Samme Patrick Mortensen havde næste farlige forsøg. Igen var det på et indlæg han kom højest og han tvang Tørnes ud i en god redning.

Efter få minutters spil i anden halvleg fik Rasmus Nielsen fra Lyngby sit andet gule kort, og vi var dermed i overtal resten af kampen. 20 minutter før tid var vi tæt på, at komme foran da Jan K kom til en god skudmulighed lidt inde i feltet. Lyngby keeperen var dog hurtigt ude ved stolpen, og fik klaret forsøget til hjørne. Et indlæg fra Jannik Hansen var lige ved, at ryge i mål da den overraskede Lyngby keeper. Ingen af holdene fik scoret i resten af kampen, så vi skulle ud i forlænget spilletid.

I det 94. minut kom målet så… og det var selvfølgelig Lyngby der scorede. De havde ellers ikke haft noget siden deres chancer i første halvleg. Aabech var manden med målet. Nu skulle der blæses til angreb. I det 109. minut fik Antipas en kæmpe chance for, at udligne, men han brændte på det skammeligste indlægget fra højre side. I næste Lyngby angreb lukkede de så kampen med målet til 2-0. Jeg havde smidt det meste frem og på deres kontra kunne vi desværre ikke følge med. På skandaløs vis fik vi ikke scoret og Lyngby hev en 2-0 sejr hjem. Vi var en mand i overtal siden starten af anden halvleg, men vi kunne ikke rigtig skabe noget og de chancer vi skabte kunne vi ikke score på.


Tilskuertal: 4.442
Resultat: 2-0


Clarence Goodson vandt i øvrigt månedens spiller prisen for november og Mikkel Thygesen nappede en 3. plads. Jeg kom til, at gå lidt for hurtig frem, så jeg har ikke et SS efter 18 kampe. Det er SS i næste update Smiley



Topscorer: Quincy Antipas 14 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 10
Kampens spiller: Quincy Antipas 5
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.79



« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 13:38 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #51: 08 Apr 2013, 17:06 »



December måned





Superligaen 2.December 2012 FCM v Brøndby IF

FCM 4-4-2:
Lössl, Villafañe, Nielsen, Afriyie, Lauridsen, Andersson, Sviachenko, Rømer, Hassan, Kristensen, Rasmussen

Brøndby IF 4-2-3-1:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Albrechtsen, Kristiansen, Semou, Rommedahl, Gehrt, Durmisi, Antipas


Grundet vi var ude i 120 minutter mod Lyngby var en del spillere trætte, og jeg var derfor tvunget til, at rokere lidt. Allerede efter 36 sekunders spil takkede Gehrt for startpladsen med sin scoring til 0-1. Det var Antipas der stod for assisten. Perfekt start for os! Det blev dog endnu bedre. Efter 7 minutter stak Gehrt så Antipas i dybden. Afriyie nåede på tværs, men Antipas prikkede bolden fra ham, og løb ned og scorede til 0-2. Det var Antipas første mål i en måned. Men det blev ikke ved det ene mål for Antipas. Efter godt 20 minutter gjorde han det til 0-3 efter, at have leget godt og grundet med Afriyie, der så noget rundtosset ud efter den behandling. Afriyie fik dog sin hævn lidt efter. Et hjørnespark blev ikke clearet ordentligt, og så endte den for fødderne af Afriyie, der flugtede den i mål.

I anden halvleg var mine spillere tydeligvis trætte og vi stod for det meste og afværgede FCM angreb. Efter 78 minutter var FCM for alvor tæt på da Marco Larsen sendte et skud på stolpen. 7 minutter før tid begik Thygesen straffespark. Det var anfører Kristian Bak, der skulle tage. Han var gavmild og skød lige på Tørnes i midten af målet. Vi holdt stand resten af kampen og fik en dejlig 1-3 sejr med hjem. Vi var gode og effektive de første 20 minutter, hvor vi scorede vores 3 mål og det var heldigvis nok til en sejr. Denne bragte os op på 3. pladsen.


Tilskuertal: 6.665
Kampens resultat: 1-3



Superligaen 9.December 2012 FCN v Brøndby IF

FCM 4-2-3-1 (Barca):
Hansen, Ustrup, Calvo, Pereira, Mtiliga, Maxsø, O’Brien, Christensen, John, Ticinovic, Lindberg

Brøndby IF 4-2-3-1:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Thygesen, Holst, Rommedahl, Gehrt, Durmisi, Antipas 


Til at slutte efterårssæsonen af skulle vi møde rækkens bundprop FCN, der kun har præsteret 12 point i 19 kampe. Jeg havde valgt, at holde fast i 4-2-3-1 taktikken. Norouzi og Thygesen var igen klar efter lidt træthed og de overtog pladserne for Albrechtsen og Jan Kristiansen, der i øvrigt var i karantæne. Samtidig fik Holst lov, at spille i stedet for Semou.

Efter 8 minutter fik vi første mulighed. En høj bold blev forlænget af Gehrt, der headede den videre til Thygesen, men han kiksede sin helflugter fuldstændig. Efter 14 minutter gjorde Thygesen skaden god igen. Et hjørnespark fra Thygesen blev clearet og røg ud til ham igen. Denne gang sendte han et fladt indlæg ind mod mål, og her fik Antipas skovlet bolden i mål. 5 minutter senere kunne Thygesen notere sig for endnu en assist, da han smækkede et indlæg ind i panden på Goodson. Det var Goodsons niende kasse denne sæson. Efter 20 minutter burde Romme have bragt os foran med 3-0, men han brændte på det skammeligste fra noget der ligner en halv meter. Det blev dyrt. For 4 minutter senere bragte FCN spænding tilbage i kampen da Lindberg kunne score lidt første mål som senior. Få minutter før pause var det Gehrts tur til, at have en stor chance, men igen klarede Jesper Hansen i målet.

Vi startede også anden halvleg bedst, og her var det Durmisi, der havde første gode mulighed, men han manglede også lige den sidste skarphed. Efter 66 minutter kom der for alvor drama i kampen. Goodson fedtede længe rundt med bolden på egen banehalvdel mens han havde John i ryggen. I stedet for, at prikke bolden fra ham fældede John Goodson alt for voldsomt bagfra, og så var det farvel og tak til ham. Der skete ikke så meget resten af kampen, og vi tog dermed vores 2. udesejr i træk. Rigtig god afslutning på sæsonen og holdet har rejst sig fint ovenpå pokalskuffelsen mod Lyngby.


Tilskuertal: 6.413
Kampens resultat: 1-2


SUPERLIGA EFTER 20 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 17 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 11
Kampens spiller: Quincy Antipas 6
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.82




 
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #52: 08 Apr 2013, 17:51 »

Hvordan er din økonomi på nuværende tidspunkt? Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #53: 08 Apr 2013, 23:45 »

Hvordan er din økonomi på nuværende tidspunkt? Smiley

Der kommer lidt om økonomien i næste update, men kan godt afslører det ikke er prangende  Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #54: 08 Apr 2013, 23:51 »

Der kommer lidt om økonomien i næste update, men kan godt afslører det ikke er prangende  Wink

Nej, det er den vel ikke. Men vil sige at spille i Champions league hjælper GEVALDIGT!  Tunge
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #55: 09 Apr 2013, 00:00 »

Nej, det er den vel ikke. Men vil sige at spille i Champions league hjælper GEVALDIGT!  Tunge

Ja det kan hurtigt gå den rigtige vej så Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #56: 09 Apr 2013, 11:41 »



Vinterpause



Prisudeling
Til at markere det nye år er der jo de forskellige årlige priser, der bliver uddelt i Danmark. Vi var repræsenteret ved en del af dem. Først var det Thygesen, han fik en 3. plads i ”Året spiller i Danmark”, og samme Thygesen kom også på årets hold i Danmark. Makienok var blandt udskifterne. Antipas fik en 2. plads i ”Årets afrikanske angriber”, og han fik også en 2. plads i ”Årets spiller i Superligaen (efterår)”. Goodson blev "Årets spiller i Superligaen" og han blev også ”Årets spiller i Superligaen (efterår)”. Til sidst tog Makienok en 3. plads også i ”Årets spiller i Superligaen (efterår)”.

Økonomien
Økonomien er stadig lort, for at sige det som det er, og pt. har vi et underskud på 30,23 millioner og et minus på lønbudgettet på 15,59K om ugen. Eneste mand der overflødig i min trup er Oke, og ham prøver jeg, at sælge, men der er ingen bud på ham endnu. Der er en masse af mit personale, hvis kontrakter udløber til sommer, men lige nu har jeg ikke råd til, at forlænge med nogen af dem. Eneste måde jeg kan tjene penge på er ved, at placere mig så højt oppe i ligaen som muligt, og så må jeg håbe økonomien ser bedre ud til sommer. Til sidst i transfervinduet fik jeg sendt Oke på en lejeaftale til Silkeborg, men handlen faldt på plads for sent og gik ikke igennem.
De andre Superliga klubber har haft en del mere transferaktivitet end jeg selv har. FCM har solgt Sviatchenko til danskerklubben Ajax for 8.75 mio. AaB har solgt Jacob Ahlmann til Standard Liège for 7.5 mio. AGF har solgt Mikkel Kirkeskov til Basel for 6.25 mio. og til sidst har OB solgt Daniel Høgh Hapoel Tel-Aviv for 5.25 mio. og Baskim Kadrii til Mainz for 14 mio. Endnu en gang har mine konkurrenter i ligaen solgt ud og svækket deres truppe. For ligaen som helhed er det naturligvis ærgerligt, men for mit hold er det kun en god ting.

Venskabskampe
Jeg havde arrangeret 5 venskabskampe, de fleste mod svage hold. I den første kamp mod upåagtede Højby blev Thygesen skadet kort før halvleg. Thygesens skade var heldigvis ikke alvorlig, og han var klar til næste kamp. Vi vandt i øvrigt den kamp 4-1. Jeg spillede derudover uafgjort med HB Køge og OB, og hev sikre sejre hjem mod Bjæverskov og Greve. Jeg har i øvrigt arbejde på, at få min 4-4-2 taktik til, at virke igen og jeg har tweeket den hist og her. Ellers vil jeg skifte mellem den og så 4-2-3-1 taktikken. Vi er så småt klart til forårssæsonen, hvor vi starter med, at tage imod AGF. Der er 13 kampe i foråret. Vi har 1 point op til AaB og 7 point op til FCK. Disse 2 hold skal vi begge besøge i April måned, og de kampe kan sagtens vise sig, at blive meget afgørende. 
   
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #57: 09 Apr 2013, 12:40 »

God opsummering/beskrivelse af tingene. Smiley

Får du månedligt overskud?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #58: 09 Apr 2013, 15:52 »

God opsummering/beskrivelse af tingene. Smiley

Får du månedligt overskud?

Jo tak Smiley

Nej jeg får ikke overskud medmindre der er nogen præmiepenge eller noget andet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #59: 09 Apr 2013, 17:39 »



Marts måned




Superligaen 2.Marts 2013 Brøndby IF(3) v AGF(5)

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas

AGF 4-4-2:
Rasmussen, Oduro, Håland, Pasanen, Eckersly, Flinta, Jønsson, Povlsen, Akharraz, Skhirtladze, Vatsadze


Så skulle forårssæsonen skydes i gang og Jagten skulle virkelig sættes ind på AaB og FCK. Kun 46 sekunder gik der, og så havde Skhirtladze udnyttet en forsvarsfejl og bragt AGF foran 0-1. God start på foråret.  Kun 4 minutter senere havde vi et fint gennemspillet angreb. Stryger blev spillet fri i højre side, men han var ret så uskarp og han skød langt ved siden af. Vi var rimelig meget på bolden i første halvleg, men vi kom ikke frem til de store chancer. Få minutter før halvleg markerede vi os med et fint tilbud til Antipas, der havde taget en længere dribletur gennem AGF forsvaret. Steffen Rasmussen hev dog en fin redning frem.

I anden halvleg havde Thygesen en stor chance da han blev spillet fri via Makienoks hovedstød. Thygesen skød dog lige på keeperen. På det efterfølgende hjørnespark havde Goodson en god mulighed, men igen tog Rasmussen den. 2 minutter efter havde Antipas igen en god chance, men han skød bolden langt over mål. Efter en times spil var det igen Antipas, og igen brændte han på det skammeligste. Han fik ellers en friløber, og havde en god position inde i feltet, men han skød højt over mål. Indskiftede Gehrt blev redningsmanden for os. Han fik bolden på kanten af feltet og tog bolden forbi et par AGF spillere, og fra kanten af bragede han bolden ind i det lange hjørne. Det blev desværre ved 1-1 resultatet og vi må i den grad se os snydt for 2 point. Vi dummede os i starten og kæmpede i resten af kampen for, at komme tilbage. Vi skabte masser af chancer, men var ikke skarpe nok. 


Tilskuertal: 12.869
Kampens resultat: 1-1



Superligaen 10.Marts 2013 Randers (7) v Brøndby IF(3)

Randers  4-4-2:
Ousted, Thomsen, Fenger, van der Schaaf, Fischer, Keller, Bjarnasson, Davids, Borring, Paulinho, Davies

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas


OB havde inden vores kamp vundet over FCK, så 3 point var for alvor tiltrængt. Også fordi OB ligger på 4. pladsen bag os, og der skulle de gerne blive ved med, at være. Det begyndte da også godt for os. Et indlæg fra Thygesen blev rettet af og endte på bagerste stolpe hos Makienok, der let kunne prikke den i mål. 0-1 efter 5 minutter. Efter 20 minutter gjorde Makienok det så til 0-2. Samme Makienok havde netop sat Antipas op, hans forsøg blev halvklaret af Ousted og bolden røg ud til Makienok, der gjorde sig selv til dobbelt målscorer. Efter en halv time bed Randers for første gang fra sig, da de brød vores opspil og sendte Davies i dyden alene med Tørnes. Tørnes vandt den duel og stillingen var stadig 0-2. Vi var generelt rigtig skarpe i første halvleg. Efter 38 minutter fuldendte Makienok sit hattrick da han kastede sig ind i et indlæg fra Jan K. Randers fik en smule håb i slutningen af halvlegen. Fischer slog et godt indlæg fra baglinjen i venstre side, og ramte Goodson, hvorefter bolden røg ud til Davies, der hamrede bolden i kassen fra kort afstand.

Deres reducering havde forståeligt nok givet dem blod på tanden og allerede 2 minutter inde i halvlegen var Paulinho spillet helt fri. Han skød lavt i højre hjørne, men Tørnes var igen klar og fik reddet forsøget. Efter en time fik Makienok en halvskade. Jeg skiftede ham ud med Gehrt og ændrede til min 4-2-3-1 taktik. Lidt efter blev Stryger spillet i dyden af Antipas, men Stryger manglede koldblodigheden og sendte bolden langt forbi. Med et kvarter igen lukkede vi reelt kampen da Goodson for tiende gang i sæsonen kunne score. 2 minutter før tid satte vi endnu et søm i Randers-kisten. Denne gang var det Thygesen der scorede til stillingen 1-5. I kampens døende sekunder dumme Holst sig og fik sit andet gule kort og dermed rødt + karantæne i næste kamp.. flot Holst.
Ellers var det en super kamp. Og når en som Jan K laver 2 assist ved man det har været en god kamp.


Tilskuertal: 4.405
Kampens resultat: 1-5


Superligaen 16.Marts 2013 SønderjyskE (11) v Brøndby IF(3)

SønderjyskE  4-4-2:
Nielsen, Swerts, Jónasson, Lodberg, R.Hansen, Salami, N.Madsen, Héöinsson, H.Hansen, Christensen, Bechmann

Brøndby IF 4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas


Kampen startede godt for os. Allerede efter 10 minutter brager Stryger os foran efter fint forarbejde af Antipas. Goodson var lige ved, at bringe os yderligere i front i halvlegens sidste sekunder, men hans skud blev blokeret. Der skete næsten ikke noget i første halvleg og vi springer hurtigt videre til anden halvleg.

Stryger var tæt på, at blive dobbelt målscorer efter 52 minutter, men alene med keeperen tabte han duellen. Efter 58 minutter havde vi en kæmpe dobbeltchance. Stryger lagde et indlæg fra baglinjen ind i feltet, hvor Gehrt sendte sit skud på stolpen. På returen hamrede Thygesen bolden mod mål, men skød lige på keeperen. Efter 70 minutter var det SønderjyskE’s tur med et godt forsøg. Det var Bechmann, der sendte en kvalificeret afslutning afsted fra kanten af feltet. Tørnes klarede bolden til hjørne. Tørnes var lige ved, at dumme sig 5 minutter før tid da hans udspark var for kort og endte hos Hajdarevic, som fik en god mulighed. Heldigvis for Tørnes afsluttede Hajdarevic uden den store effektivitet. Stryger havde endnu en god mulighed i slutningen af kampen, men igen var han ikke skarp nok da han havde chancen. Det blev ikke til mere og vi hev en stille og rolig 0-1 sejr hjem.


Tilskuertal: 2.906
Kampens resultat: 0-1


Superligaen 20.Marts 2013 Brøndby IF (3) v OB(4)

Brøndby IF 4-2-3-1:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Holst, Semou, Larsen, Thygesen, Durmisi, Antipas

OB  4-4-2:
Radza, Larsen, Diarra, Christensen, Johansen, Silberbauer, Vadócz, N’Koum, Falk, Larsen, Bodul


Jeg havde valgt 4-2-3-1 taktikken i dag da OB selv spiller samme taktik og jeg ville ikke blive overspillet på midten som jeg plejer i min 4-4-2 taktik. Udover det fik Durmisi chancen i stedet for Jan K på venstre kanten.  OB havde den kun 19-årige keeper Casper Radza på mål, og det burde vi kunne udnytte. OB skulle kun bruge 10 minutter før de havde spillet let gennem vores forsvar, og så kunne Bodul nemt score til 0-1. 5 minutter senere var vi tæt på at udligne da Stenderup havde et forsøg på overlæggeren. Antipas havde et godt forsøg på et indirekte frispark, men Radza klarede hans hovedstød til hjørne. Goodson havde, ligesom Stenderup, et hovedstød på overlæggeren efter et hjørnespark efter knap en halv times spil. Efter 36 minutter fik Antipas bolden i kassen, men der blev vinket for offside. I halvlegens sidste sekunder kom udligningen da Holst flot headede Antipas fri i feltet, der let kunne score.

Vi havde faktisk spillet en rigtig god kamp indtil videre, og den skulle snart blive endnu bedre. Holst var igen manden bag. Han spillede 1-2 med Thygesen på midten af banen, og på hans førsteberøring hamrede han den ind med venstrebenet. OB hurtigt tilbage desværre. En fiks frisparkskombinatio n og spil på 3. manden og det hele resulterede i Silberbauer var fri i feltet, og så stod den 2-2. Jannik Hansen havde en god chance 10 minutter før tid. Et indlæg kom fra venstre til bagerste i feltet, hvor Jannik Hansen flugtede til bolden, desværre røg den et stykke forbi. 30 sekunder før tid burde Holst være blev smidt ud, da han taklede Silberbauer alt for groft. Han havde endda gult kort i forvejen, så jeg var noget målløs over han ikke fik endnu et gult. Kampen endte 2-2 selvom vi dominerede kampen på alle leder og kanter. AaB spillede heldigvis også uafgjort, men FCK trak fra i toppen.
 


Tilskuertal: 2.906
Kampens resultat: 2-2


Superligaen 31.Marts 2013 Horsens (9) v Brøndby IF(3)

Horsens IF 4-4-2:
Rønnow, Mehl, Kielstrup, Rasmussen, Cramer, Takyi, Drachmann, Retov, Kortegaard, Toft, Fagerberg

Brøndby  4-4-2:
Tørnes, Randrup, Stenderup, Goodson, Norouzi, Larsen, Thygesen, Semou, Kristiansen, Makienok, Antipas


FCK og AaB havde dagen forinden spillet uafgjort med hinanden i Aalborg, så jeg havde en gylden mulighed for, at hente ind på dem begge.  Holst havde karantæne, så jeg var tilbage i min 4-4-2 taktik. Allerede efter 59 sekunder havde Horsens en god mulighed ved Fagerberg, der flugtede bolden mod mål Henrik Tofts nedtagning. Tørnes fik hånden på og den røg til hjørne. Kun 1 minut senere scorede samme Henrik Toft. Han fik bolden på kanten af feltet, og så bragede han bolden op i nærmeste målhjørne. Horsens var mest på bolden uden at skabe de store chancer. Vi markerede os første gang efter 36 minutter ved Jan Kristiansen på et langskudsforsøg som Rønnow klarede til hjørne.

2 minutter inde i anden halvleg burde Antipas have bragt balance i regnskabet. Han løb klogt bag om Horsens-forsvaret og blev spillet helt blank, men han kunne ikke passere Rønnow. Vi havde klart momentum nu. Goodson havde en god mulighed på hjørne, men hans hovedstød var for upræcist. Ligesom vi var ved, at komme ind i kampen gjorde Horsens det til 2-0. Et dårligt udspark fra Tørnes kostede. Horsens fangede os i ubalance og pludselig var Henrik Toft helt fri, og han scorede sit andet mål i kampen. Med et kvarter igen havde Antipas endnu en mulighed for, at score, men hans hovedstød røg over mål. 20 sekunder før tid satta Takyi sidste søm i vores kiste og tilførte os et yderst pinligt nederlag på 3-0.
 


Tilskuertal: 2.906
Kampens resultat: 3-0


SUPERLIGA EFTER 25 KAMPE

Topscorer: Quincy Antipas 18 mål
Flest assists: Mikkel Thygesen 13
Kampens spiller: Quincy Antipas 6
Gns. karakter: Clarence Goodson 7.72





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010