home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 35836 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #75: 11 Apr 2013, 17:53 »

"Det er geniaaaaaaaaaaaaaaa aalt det der, HUTLITUT!"
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #76: 12 Apr 2013, 21:32 »

YOU ARE THE CHAMPION, MY FRIIIIEND!

"Det er geniaaaaaaaaaaaaaaa aalt det der, HUTLITUT!"

Championes championes ole ole ole Opstemt

Glad for i følger med i bloggen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #77: 12 Apr 2013, 23:14 »

Engang Brøndby altid Brøndby, også når det kommer til blogs! Peace
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #78: 13 Apr 2013, 02:13 »

Du tager guldet! Kom så Poul!!

Jeg tror ikke du skal tage "Poul" så bogstaveligt  Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #79: 13 Apr 2013, 02:16 »

Engang Brøndby altid Brøndby, også når det kommer til blogs! Peace

Hehe det rigtigt Smiley

Jeg tror ikke du skal tage "Poul" så bogstaveligt  Wink

Nej det skal man nok ikke. Det er mere et "kunstner-navn"  crazy
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #80: 13 Apr 2013, 02:20 »

Hehe det rigtigt Smiley

Nej det skal man nok ikke. Det er mere et "kunstner-navn"  crazy

Men awesome blog Kunstner-"Poul" Smiley

Hvornår kommer der mere?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #81: 13 Apr 2013, 02:34 »

Men awesome blog Kunstner-"Poul" Smiley

Hvornår kommer der mere?

Tak skal du have barfoed Smiley

Hvis i er heldige kommer der måske en update i dag, hvis jeg har tiden til det Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #82: 13 Apr 2013, 02:36 »

Lækkert, det ser jeg frem til!

Ærgerligt, at du ikke var med i blogkonkurrencen!
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #83: 13 Apr 2013, 03:01 »

Hvilke planer har du for forstærkning af truppen?
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #84: 13 Apr 2013, 11:41 »

Sindsyg lækker blog cp!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #85: 13 Apr 2013, 16:13 »

Lækkert, det ser jeg frem til!

Ærgerligt, at du ikke var med i blogkonkurrencen!

Det må blive næste år - måske Smiley

Hvilke planer har du for forstærkning af truppen?


Det har jeg skrevet lidt om i den næste update. Den kommer i aften på et tidspunkt Smiley

Sindsyg lækker blog cp!

Tak skal du have Mathi Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #86: 13 Apr 2013, 21:18 »



Sæsonopsummering




Vi starter med, at se på hvordan det gik med de mål jeg havde sat for mig selv i starten af sæsonen.

  • Superligaen: Kvalifikation til Euro Champions Cup (Bestået)
  • Pokalturneringen: Semifinale (Ikke bestået)


Målet for indeværende sæson var en top 2 placering og det lykkes til fulde, men at jeg ligefrem skulle tage mesterskabet, havde jeg ikke troet på. Jeg havde sat mig som mål, at jeg skulle vinde et mesterskab indenfor 3 år, og det var måske lidt lavt sat, men jeg vurderede det til, at være realistisk på det tidspunkt. Med 8 kampe igen havde vi 9 point op til FCK og lå nede på en 3. plads. I sidste ende vandt vi med 3 point ned til FCK, der gik fuldstændig i stå de sidste kampe, hvor vi hentede utrolige 12 point på dem.

I pokalturneringen var det straks en anden snak. Vi startede med en svær 2. runde, hvor vi stod overfor OB, der dog blev klaret sikkert. I 3. og 4. runde stod vi mod svagere modstandere som vi nemt klarede. I kvartfinalen, som blev vores exit, stod vi overfor Lyngby og her gik det helt galt. Det var et rent A-hold jeg stillede op med, men vi spillede simpelthen elendigt, og i den forlængede spilletid måtte vi indkassere 2 mål og sige farvel til turneringen. Bestyrelsen havde regnet med vi nåede 1 skridt længere, og det havde jeg egentlig også selv, men sådan skulle det ikke gå.

Når alt kommer til alt er jeg selvfølgelig ovenud tilfreds med, at jeg fik mesterskabet med hjem til vestegnen igen, og så kan jeg sagtens overleve, at jeg ikke fik opfyldt målet i pokalturneringen. Den tager vi bare næste år.



Bestyrelsens mål


  • Boldbesiddende fodbold
  • Angrebsfodbold
  • Førsteholds-ungdomskontrakter
  • Giv ungdommen chancen

Overordnet set har bestyrelsen været tilfredse med de mål de havde opstillet for mig. Den boldbesiddende fodbold har der ikke været så meget i løbet af sæsonen, og her ligger bestyrelsens tillid på 50%. I forhold til angrebsfodbold har det været meget begejstret og her ligger tilliden på 80% Samtidig skal det lige siges, at jeg slog rekorden for flest mål scoret i superligaen med mine 83 liga mål. Min angrebsduo Antipas og Makienok stod for 41 af dem. Bestyrelsen vil også gerne have jeg køber unge spillere, og det vil jeg også gerne selv, men som i ved har økonomien ikke lige været til spillerindkøb. Jeg hentede af nød Patrick Bantamoi fordi Tørnes blev skadet tidligt i sæsonen, men han har ikke spillet meget og har også utrykt utilfredshed omkring dette. Sidste punkt på dagsorden var spilletid til de unge, og det syntes jeg da selv er gået meget godt. Det syntes bestyrelsen også og de er 100% tilfredse på det område. I skrivende stund er min fortrukne startelvers gennemsnitsalder 24,9.



Transferforberedels er



I får lige mine tanker omkring det kommende transfervindue. Der er igen penge på kontoen i Brøndby efter et mesterskab. Samtidig kommer der også nogle CHL penge i kassen, men de er der ikke endnu, og derfor kan de ikke bruges til transfers. Jeg har i alt 3,5 mio. at gøre godt med, der kan justeres en lille smule i forhold til lønnen, men det er ikke meget.

Mit fokus ligger først og fremmest på en ny keeper. Tørnes har som sådan gjort det okay, men fremadrettet er han ikke god nok, og slet ikke når vi skal til, at spille CHL. Tørnes lukkede 42 mål ind i 33 kampe og han havde 9 clean sheets. Jeg vil beholde ham som reserve, hvis han ikke bliver utilfreds og ellers må han evt. sælges. Hvis/når jeg får en ny keeper ind, har jeg 3, og så bliver Patrick Bantamoi i overskud. Som nævnt var han også lidt utilfreds i forvejen, så det passer jo fint nok. Jeg kunne stadig godt tænke mig, at hente nogle ind til backpladserne, men det er ikke sikkert pengene er til det. Samtidig skal der måske også en CB eller to ind da dels Goodsons kontrakt udløber om et halvt år og han kræver for meget i løn + han er oppe i årene. Albrechtsen er også en ældre herrer, så lidt nyt blod ville måske også være godt her. Jeg leger lidt med tanken om, at kører Dumic i stilling til Goodsons plads, der jo har stået for mange af målene for os denne sæson. Jeg kunne også godt tænke mig, at få en ny VM i stedet for Jan K, men det bliver nok ikke i dette transfervindue.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #87: 15 Apr 2013, 18:26 »



Transfervindue




Køb
Der er sorte tal på bundlinjen i Brøndby, men det er stadig ikke den bedste økonomi. Jeg fik i hvert fald ikke meget, at handle ind for. Sølle 3,5 mio. blev det til. Men jeg syntes alligevel det har været en spændene transfervindue for os, og jeg syntes jeg har fået det bedste ud af få midler. Mit største mål for det her transfervindue var en keeper, og det var også det første, der blev hentet ind. Jonas Lössl er hentet ind fra FCM for 3,25 mio. Jonas er ung, han er dansk og alt i alt en god keeper. Han sætter sig stensikkert på keeperpladsen og henviser Tørnes til bænken. Samme dag hentede jeg en til spiller. Positive erfaringer fra tidligere saves, gjorde at jeg måtte prøve denne unge mand i Brøndby trøjen igen. Jeg har været en tur i OB’s ungsdomsafdeling, hvor jeg har hentet den unge angriber Mads Raben. Hans stats er ikke alt for imponerende, men jeg har erfaret, at han udvikler sig hurtigt, hvis man bruger ham. Mads kostede mig 300K. Så havde jeg jo egentlig brugt hele mit transferbudget, men det blev alligevel til 2 handler mere. Næste handlen tog mig igen til FCM, og her har jeg hentet Morten Koch på en fri transfer. Goodson og Albrechtsen er begge oppe i alderen, så ville jeg gerne have en ung CB ind, og det fik jeg med Morten. Sidste nye mand i Brøndby trøjen endnu en ung dansker. Han spiller primært på venstrefløjen, men ellers kan han spille de fleste offensive pladser. Navnet på den unge herre er Andreas Laudrup som jeg har hentet på en 1-årig lejeaftale. Jeg kan til hver en tid hente ham permanent for 9,5 mio. Hans kontrakt med FCN udløber dog også om et år, så hvis jeg er heldig kan jeg måske hapse ham på fri transfer ved vinterpause. Det var for denne gang og alt i alt er jeg godt tilfreds. Jeg fik forstærket mig på den vigtigste plads, keeperen, og generelt forstærket mig med 4 unge spillere som alle er danske.

Salg
På salgssiden har der været rimelig stille. Jeg har udlejet Oke Akpoveta og Michael Falkesgaard til henholdsvis Silkeborg og Viborg. Udsigterne til spilletid var nærmest lig nul for dem begge 2, så fint nok hvis de kan få lidt hos nogle andre. Til sidst er den tidligere reserve keeper Patrick Bantamoi blevet solgt efter kun en sæson i klubben, til norske Strømgodset for 240K. Han var ganske enkelt i overskud, så et ret logisk salg syntes jeg.

Oprydning i staben
Jeg har ryddet lidt op i min stab, hvor jeg primært har ladet folks kontrakter løbe ud. Det var hovedsageligt fysioterapeuterne i Brøndby, der ikke var gode nok som jeg lod gå. Også fysisk træner Aron Throde har jeg ladet gå da han ikke var helt god nok. Jeg har hentet en ny mand ind ved navn Oliver Otoo. Han får 4,5 i styrke og aerobic, men jeg kun ham til, at tage sig af den fysiske træning, så han står får begge kategorier og så får han 3,5 stjerner, og det er jo stadig fint.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #88: 15 Apr 2013, 18:39 »

Gode handler, ligner dog en nitte med Raben! Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #89: 15 Apr 2013, 19:05 »

Gode handler, ligner dog en nitte med Raben! Smiley

Ja det er lidt et sats med ham, men er trods alt kun 17 år og har masser tid til, at udvikle sig, så jeg håber han kan blive til noget på sigt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010