home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 35040 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Nordens Flagskib v 2.0
« : 28 Mar 2013, 15:08 »



Intro


Det er cirka 2½ år siden jeg sidst havde en blog her på fmfreaks. Den gang bloggede jeg med Brøndby, og det har jeg tænkt mig, at gøre igen. Det er mit ynglingshold, og jeg spiller altid med dem i manager. Jeg kiggede min gamle blog igennem her i sidste uge, og det var sgu meget sjovt, at læse det hele igen. Det gav mig lyst til, at blogge nok engang. Det er egentlig ikke fordi jeg har alt for meget tid til, at have en blog i virkeligheden, men jeg vil opdatere bloggen, så ofte jeg har tiden til det. Jeg er godt klar over blogkonkurrencen er lige om hjørnet, så timingen er måske ikke det bedste, men lysten er der nu og jeg håber da en læser eller to vil finde vej hertil anyways Smiley Udover det vil jeg gerne lige tilføje, at det ikke bliver et grafisk festfyrværkeri, men fokus vil være på det skriftlige og selve spillet.

Selve bloggen vil nok blive meget lig den sidste udgave af "Nordens Flagskib". Selve skrivestilen vil være fra mit eget synspunkt, og jeg vil lave updates om de ting jeg oplever i spillet. Navnet "Nordens Flagskib" tager naturligvis udgangspunkt i, at det er der, hvor jeg håber, at bringe klubben hen. I forhold til truppen vil jeg primært satse på danske og skandinaviske spillere, og helst nogle unge nogen af slagsen. Hvis jeg ikke kan finde en kvalificeret en af slagsen, vil jeg ikke begrænse mig, og jeg vil godt kunne hente en, der ikke er fra Skandinavien. I det tilfælde vil jeg dog stadig bestræbe mig på, at hente unge talentfulde spillere.

Ellers er der kun tilbage at sige velkommen til min blog. Velkommen til Nordens Flagskib.



Info om spillet


Patch: 13.3.2
Database: Stor
Ligaer: Alle spilbar: Danmark (Superliga), England (Premier League), Frankrig (Ligue 1), Holland (Eresdivie), Italien (Serie A), Spanien (LIGA BBVA), Tyskland (1. Bundesliga)
Alle vis kun: Argentina (1 division), Belgien (1 division), Brasilien (1 division), Finland (1 division), Irland (Premier Division), Mexico (1 division), Nordirland (1 division), Norge (Tippeligaen), Portugal (Premier League), Rusland (Premier Division), Skotland (Premier League), Sverige (Allsvenskan), Tjekkiet (1 division), Tyrkiet (1 division), Ukraine (1. Liga), USA (MLS) og Wales (Corbett Sports Welsh Prem)
 


« Seneste Redigering: 02 Apr 2013, 23:32 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #1: 28 Mar 2013, 15:09 »

Pokalskab




Sæson 12/13

Sas Ligaen: 1. plads, 69 point 20-9-4 målscorer: 83-43
Pokalturneringen: Kvartfinalen(0-2 v Lyngby)

Sæson 13/14

Sas Ligaen: 1. plads, 76 point 24-4-5 målscorer: 74-35
Pokalturneringen: Kvartfinalen(1-4 v AaB)



« Seneste Redigering: 31 Maj 2013, 15:51 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #2: 28 Mar 2013, 15:33 »

Fedt med en brøndby blog!
Jeg kan også huske jeg fulgte med i din første Brøndbyblog i Fm2010 må det have været?
Nå jeg er i hvert fald sikker på, at den ikke vil skuffe  Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #3: 28 Mar 2013, 15:45 »

Fedt med en brøndby blog!
Jeg kan også huske jeg fulgte med i din første Brøndbyblog i Fm2010 må det have været?
Nå jeg er i hvert fald sikker på, at den ikke vil skuffe  Thumbs Up

Ja det var i FM10 Smiley

Tak for kommentaren. Jeg skal prøve at leve op til dine forventninger Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #4: 28 Mar 2013, 15:47 »



Mål for sæson 2012/2013


Som overskriften antyder starter vi med de mål jeg, og bestyrelsen, har for indeværende sæson. Først kigger vi på de 2 turneringer holdet deltager i i denne sæson. Superligaen og pokalturneringen.

  • Superligaen: Kvalifikation til Euro Champions Cup
  • Pokalturneringen: Semifinale


Det er jo ikke fordi disse mål er realistiske i virkeligheden, men i manager er det straks mere overkommeligt vil jeg mene. I Superligaen satser jeg stærkt på, at komme i top 2 og som sådan er FCK det eneste hold i Superligaen, der er langt foran os andre. Det vil nok blive hold som OB, FCN og FCM jeg skal kæmpe med for, at nå den 2. plads og det håber jeg kan lade sig gøre. I pokalen semifinalen som udgangspunkt fin nok, men det kommer jo meget an på, hvem man trækker osv. Hvis FCK pludselig står klar i Parken i 3. runde, så kan en semifinale nok blive svært, at nå, men det må vi tage til den tid.



Bestyrelsens mål


  • Boldbesiddende fodbold
  • Angrebsfodbold
  • Førsteholds-ungdomskontrakter
  • Giv ungdommen chancen

Dette er bestyrelsens mål og de falder jo meget godt i tråd med mine egne. Det eneste der ikke er helt på linje er den boldbesiddende spillestil da min taktik primært fokusere på, at være direkte, men mere om det i næste update.



Mål for fremtiden


  • Mesterskab inden for 3 år
  • Europæisk gruppespil inden for 3 år
  • Komme i top 3 over de nordiske lande på klubranglisten inden for 5 år. FCK (44), AaB(79), Rosenborg (91), OB (118), Helsingborg (134), Elfsborg (168), Brann (170), Brøndby IF (175)
  • 2 mesterskaber på 5 år

Om disse mål er realistiske vil vise sig, men jeg mener nu de er overkommelige. Ellers havde jeg jo nok heller ikke sat dem.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #5: 28 Mar 2013, 16:08 »

det lyder fedt.....glæder mig til at følge din blog :-D
Logged

96232.99

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #6: 28 Mar 2013, 16:22 »

det lyder fedt.....glæder mig til at følge din blog :-D

Jeg siger tak for kommentaren Smiley

Næste update kommer inden længe.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #7: 28 Mar 2013, 16:36 »



Taktik


Som lovet i sidste update vil jeg nu skrive om den taktik jeg primært vil bruge. Det er min egen 4-4-2 taktik, og jeg mener den passer godt til den trup jeg har til rådighed.

Målmand

Målmanden er rimelig standard i min taktik. Hans rolle er målmand (forsvar). Eneste lille tweek er, at hans boldfordeling er sat til lange udspark. Som i nok ved har man 2 meter manden Simon Makienok i truppen, og jeg kan god afslører han har en plads i min taktik, og så håber jeg min målmand vil sende nogle lange udspark af sted mod ham.

Forsvaret

Forsvaret er en normal 4-backkæde, der består af 2 backs sat til automatisk og 2 centrale forsvarer, der begge har rollen central forsvar (forsvar). Ikke meget at sige her.

Midtbanen

Min midtbane er en flad 4-mands midtbane, der har 2 fløje som begge har rollen fløj (support), og 2 centrale pladser, der består af en central midtbane (forsvar) og en fremskudt playmaker (angreb). Fløjene er sat til support da deres opgave er, at afdrible sin direkte modstander, evt. søge mod baglinjen og slå et indlæg ind i feltet. De skal ikke ind og skyde så meget på mål selv i hvert fald. Oprydderen på min midtbane er central midtbane (forsvar). Det fordi jeg oplever dette mere effektivt end en boldvindende midtbane, da jeg syntes denne flagrer mere rundt end den anden rolle. Det er et råd jeg har set her på fmfreaks og det har virket fint for mig. Sidste mand på midtbanen er den fremskudte playmaker, og det giver vel sig selv, at det er denne, der skal fordele spillet. Jeg har næsten altid denne rolle med i min taktik, og igen plejer det, at fungere for mig. 

Angrebet

Mit angreb består af 2 spillere. Den ene er boksspiller og den anden er skarpretter og med de 2 angribere jeg har tiltænkt en startplads mener jeg de passer perfekt til disse roller. De 2 er naturligvis Makienok og Antipas. Jeg har sat Antipas til targetman inde i holdinstruktionerne, hvor han skal have stikningeri dybden.


Generel spillestil

Spillestilen er sat til flydende, strategien er kontra og jeg spiller med mere direkte afleveringer. Jeg spiller flydende da jeg syntes det passer godt til kontra og direkte afleveringer. Jeg spiller kontra da mine centrale forsvarsspillere ikke er de hurtigste og derfor står vi lidt dybere, så vi forhåbentlig kan udgå, at de bliver overløbet i tide og utide. Det bliver umuligt, at undgå fuldstændig, men jeg vil hellere have de kommer over fløjene, hvor mine CB's kan tage hovedstødsduellerne end, at de løber bagom hele tiden. Ellers spiller jeg med afleveringer med fokus på fløjene, så vi hurtigt kan komme til indlæg, og til sidst har jeg sat alle spillerne til sjældent, at lave langskud. 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #8: 28 Mar 2013, 23:35 »



Trupgennemgang


Som en naturlig forlængelse af taktik gennemgangen kommer nu en gennemgang af den trup jeg har til rådighed, hvor jeg vil komme ind på styrker og svagheder i truppen.

Målmænd
Michael Tørnes- Michael Falkesgaard

Der er 2 målmænd, der er værd, at snakke om i Brøndby truppen, og det er de 2 Micaheler, Tørnes og Falkesgaard. Og de er dårligt nok værd, at snakke om når det kommer til stykket. Tørnes er klart førstevalg, og han er som sådan ok. Han er dog stadig en ret så middelmådig keeper og og jeg går klart efter, at hente en mand ind her. Falkesgaard er andenvalg, og er fra spillets start skadet i 4-6 uger, så han vil ikke være til rådighed forløbelig. Og selv når han bliver klar vil den spilletid han får være yderst sparsom da niveauet simpelthen er for lavt.

Backs
René Joensen - Anders Randrup - Daniel Norouzi - Riza Durmisi

Sammen med målmanden er højre og venstre back de svageste positioner i klubben. Norouzi er manden på venstre back, og han er egentlig en udmærket back + han er ung, så han burde kunne udvikle sig. Hans reserve til pladsen er Durmisi og her falder kvaliteten kraftigt. Han har ellers 4½ stjerner i potentiale, men statsne afspejler det ikke rigtig syntes jeg. På højre back har vi Randrup og for, at sige det som det er, er han ikke god nok. Reserven på pladsen, er den unge Joensen, og ligesom Durmisi på venstre backen, er han et ungt talent, som dog mangler en del for, at kunne gøre sig gældene. Der er en del andre spillere i truppen, der kan give en hånd med på højre backen, så som Albrechtsen, Dumic og Holst, så hvis det går helt skidt vil en af disse vikariere der nede.

Centrale forsvarer
Dario Dumic- Martin Albrechtsen - Clarence Goodson - Daniel Stenderup

I den centrale del af forsvaret er vi rimelig godt dækket ind vil jeg sige. Jeg har 2 unge talentfulde stoppere i form af Dumic og Stenderup, og så har jeg 2 erfarne herre i form af Albrechtsen og Goodson. Niveaumæssigt er de alle 4 rimelig ens. Goodson og Stenderup er mine 2 startere. Goodson er valgt da han er den bedste CB, der er i Brøndby pt. Stenderup tager den anden plads, da han komplimentere Goodson godt ved, at han er en del hurtigere end ham. Samtidig er han ung og han har brug for spilletid for, at udvikle sig.

På denne position er vi godt dækket ind, og her vil der ikke blive brugt nogle af de sparsomme transferpenge, der er til rådighed.   


Fløje
Jannik Hansen - Jan Kristiansen - Dennis Rommedahl - Jens Stryger Larsen

Vi starter med venstre fløjen, hvor jeg har Jan K som starter. Han er jo ikke helt den typiske fløjtype, men han er foruden Durmisi den eneste, der kan spille pladsen. Derved kommer han til, at sidde relativt tungt på den plads. Durmisi vil ved lejlighed aflaste Jan K lidt, hvis han altså ikke skal gøre det samme på venstre backen. På højre fløjen har jeg 3 spilere, der kan spille pladsen. Rommedahl er umiddelbart første valg, men han skal ikke hvile for meget på laurbærrene, før enten Jannik Hansen eller Stryger vil true hans plads. I starten af spillet er Romme ude 3-7 uger, så Jannik Hansen vil sætte sig på pladsen i opstartsfasen da Stryger skal spille på den fremskudte playmaker i Mikkel Thygesens fravær pga. hans skade. 

Højre fløjen er fint dækket ind selvom Romme nok ikke holder meget mere end 1 sæson. Når han stopper har jeg stadig Stryger og Jannik Hansen som dækker pladsen fint i mange år frem. Venstre fløjen er straks mere kritisk da Jan K sidder på den uden han er rigtig fløj, og uden at have en rigtig backup. For denne sæson er det fint, men jeg ser gerne jeg får hivet en rigtig fløj ind i næste sæson.


Central midtbane
Frederik Holst - Franck Semou - Mikkel Thygesen

På den centrale defensive midt har jeg 2 talentfulde spillere i form af Semou og Holst, og især Holst glæder jeg til, at se hvor meget han udvikler sig, da jeg tidligere har oplevet en eksplosiv udvikling hos ham. Hvis jeg kan holde på ham kan han sagtens blive fast mand i hele sin karriere på mit hold. Semou er heller ikke nogen dårlig spiller, men han udvikler sig ikke i samme grad som Holst syntes jeg. Til at starte med er han dog en smule foran Holst i niveau, og han vil derfor starte inde foran ham. På pladsen som fremskudt playmaker han vi Mikkel Thygensen. Der er ikke nogen fast backup til hans plads, men som tidligere skrevet vil Stryger spille her en gang i mellem og også Matias Ghert vil få spilletid på denne plads.

Her føler jeg mig også ret godt dækket ind, og der er ingen planer om, at hente nogen ind her. På den defensive midt er jeg dækket fint ind nu og i fremtiden. Mikkel Thygesen sidder solidt på den fremskudte playmaker og det vil han gøre nogle år endnu. På sigt skal der hentes en mere permanet backup ind, der også skal kunne true hans plads på lidt længer sigt.


Angribere
Simon Makienok - Brent McGrath - Oke Akoveta - Mathias Ghert - Quincy Antipas

På de 2 forreste pladser på holdet er der ikke meget, at rafle om. Simon Makienok sætter sig tungt på pladsen som boksspiller og Antipas gør det samme på pladsen som skarpretter. Så er der 3 angribere tilbage, og det er jo i virkeligheden 1 for meget. På grund af alle skaderne i starten vil jeg afvente et eventuelt salg lidt af en af disse, men ham, der er mest udsat for et salg er nok Akpoveta.

Kvaliteten blandt de 2 startere er ikke til, at tage fejl af, men den bliver straks mere tvivlsom når vi kigger på reserverne. Jeg håber på mine 2 startere kan holde sig skadesfri, så jeg ikke skal hænge min hat på spillere som McGrath og Ghert (no offense).


Stærkeste XI



Ønskeliste for sommertransfervindu e  2012


Jeg opsummerer lige her til sidst om, hvor der skal hentes ind i det kommende transfervindue.

  • Hente en ny første keeper
  • Ny højre back til, at konkurrere med Randrup
  • Ny venstre back til, at konkurrere med Norouzi

Jeg har 644K, at handle for og mit lønbudget er 100K i minus, så jeg kan nok ikke få hentet spillere ind til alle de pladser jeg ønsker. Det bliver nok noget med, at kigge efter folk på fri transfer. En ny keeper er klar første prioritet og en ny HB er anden prioritet. Hvis jeg bare får en ny spiller til en af disse 2 pladser er transfervinduet bestået for mig grundet pengene jo er så små.

Derudover har jeg nogle dyre drenge i Brøndby truppen som har kontraktudløb om knap et år, og derfor skal der handles nye kontrakter ind til dem. Det er særligt Jan K og Rommedahl jeg har i tankerne og jeg håber jeg kan få dem en del ned i løn.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #9: 28 Mar 2013, 23:41 »

Gider ikke læse din blog
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #10: 28 Mar 2013, 23:45 »

Gider ikke læse din blog

To late  Djævel

Men tak for "kommentaren"  Tunge
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #11: 29 Mar 2013, 00:11 »

Skal helt klart følge med!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #12: 29 Mar 2013, 00:41 »

Skal helt klart følge med!

Mange tak Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #13: 29 Mar 2013, 11:25 »



Lad os komme i gang - næsten


Jeg har gennemgået mine mål for sæsonen, jeg har gennemgået min taktik og jeg har gennemgået min trup, så nu er vi efterhånden klar til, at komme rigtig i gang med bloggen. Sådan da ;-)

Jeg vil gerne holde det en smule realistisk, så det første jeg gjorde var, at præsentere mig for truppen som ny manager i klubben. De tog godt imod og moralen steg hos de fleste, så det var en god start.

Næste skridt var at få styr på kampforberedelsen. Jeg tilføjede 2 taktikker, udover min 4-4-2 taktik, som jeg også tidligere har brugt i et Brøndby save. Den ene er en 4-2-3-1 til, hvis jeg skal dominere midten lidt mere. Angriberen i taktikken er skarpretter så det vil være Antipas, der skal sendes i dybden og hamre nogle basser ind. Den anden taktik er en defensiv 4-1-4-1 til når vi er underdogs og vil primært blive brugt i svære udekampe og eventuelle europæiske kampe når de kommer. Indtil mine spillere har lært alle taktikkerne, at kende fuldt ud, er kamptræningen sat til "taktikker kun" og intensiteten er sat helt op indtil de har lært dem.

Der er selvfølgelig også nogle venskabskampe, der skal overstås. Vi skal spille 4 kampe mod følgende hold: Lyngby, Dynamo Moskva, Dynamo Kiev og HIK. De 2 danske kampe foregår på deres stadioner og de 2 andre kommer til Brøndby stadion. Venskabskampe ved man sgu aldrig helt med, så hvis bare jeg kan se taktikken virker nogenlunde og vi ikke taber 4 i streg er fint tilfreds ;-)

Ellers er jagten sat ind på, at finde en keeper og en højre back. En af mine talentspejdere har allerede fundet en yderst interessant keeper som jeg håber jeg kan hente. Jeg vender tilbage når jeg har spillet venskabskampene og forhåbentlig har jeg også hentet en spiller eller to. 


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #14: 29 Mar 2013, 12:17 »



Trupnyt og venskabskampene

I spillet står jeg lige nu over for den første kamp i Superligaen, hvor vi skal en tur til Haderslev for, at møde SønderjyskE. Men den kamp må i vente med til næste update. Først vil jeg nemlig snakke lidt om truppen og de venskabskampe jeg har spillet. Desværre fik jeg ikke ham keeperen jeg snakkede om i sidste update, da han var meget eftertragtet og jeg kunne ikke konkurrere på lønnen.

Truppen

Vi starter med truppen. Ikke mange dage inde i savet fik jeg en glædelig nyhed da tidligere Brøndby spiller Martin Spellmann røg fra Horsens til West Ham for 9.5 mio. 550K af dem ryger lige ned i vores lomme, og derudover får vi 1.4 mio. over de næste 18 måneder. Det jo en meget god start. Økonomien er som i alle sikkert godt ved, ikke hvad den har været i Brøndby og således er det jo også i FM. Lønbudgettet er i -100K og derfor har jeg forsøgt, at handle de dyre drenges kontrakter ned, og det er lykkes. Første mand var Rommedahl, der har fået 1 år mere i Brøndby, og hans løn er gået fra 67.500 til 23.000 + hans bonusser også er blevet reduceret. Den anden dyre dreng var Jan K som jeg også haft held til, at få ned i løn, og her er vi gået fra, at have den dyreste spiller i superligaen i vores trup, til at en godt betalt superligaspiller. Jeg fik ham ned fra 102,5K om ugen til 30K. Det er sgu lækkert.

Følgende spiller har alle fået deres kontrakter forlænget:

  • Randrup - 15K  ~  18K - 30.06.2017
  • McGrath - 4.5K ~ 8.5K - 30.06.2016
  • Stryger 10K ~ 21K - 30.06.2017
  • Semou 5.5K ~ 19K - 30.06.2017
  • Dumic - 4.5 ~ 16K 30.06.2016
  • Jannik Hansen 5K ~ 4.25 - 30.06.2015


I alt er jeg gået fra -100K til -18.74K på mit lønbudget, så det er da altid noget. Det var vidst det for økonomien for nu. In other news har jeg gjort Mikkel Thygesen til ny anfører og Daniel Stenderup er blevet viceanfører. Clarence Goodson og Dennis Rommedahl var tidligere anfører og viceanfører, men jeg ville hellere have nogle, der var mere fremtid i + jeg ville gerne have en dansk anfører.

Venskabskampene

Venskabskampe er jo ikke det mest sexede, at læse om så dem vil jeg komme relativ hurtigt igennem. Vi har spillet 4 af slagsen mod 2 svagere modstandere og 2 modstandere, der er stærkere end os. Det har kastet 3 sejre og 1 uafgjort af sig med en dejlig målscorer på 11-3. Først blev Lyngby nedlagt 1-3, dernæst kom Dynamo Moskva på besøg, hvor et effektivt Brøndby mandskab sendte dem hjem til Rusland med et nederlag på 2-0. Den uafgjort kamp kom med Dynamo Kiev og også i denne kamp var vi yderst effektive. Skudstatistikken hed 6-25, men kampen blev 2-2 og det takket være Antipas som scorede begge mål for os. I sidste kamp tog vi til HIK og det blev til en sejr på 0-4, hvor Antipas igen scorede 2 mål.

Alt i alt har det været en succesfuld opstartsperiode og især Antipas har imponeret med 6 mål i 4 kampe. Jannik Hansen har også gjort det fint med 3 assists i 4 kampe. Ellers har præstationerne været på det jævne.

Til min store fortrydelse har det været en del svære, at finde nye spillere end jeg havde regnet med. Da klubbens lønbudget stadig er i minus kan jeg ikke rigtig hente nogle spillere, og der skal nok sælges før jeg kan få nye ind. Jeg planlægger dog ikke, at sælge pt. så det ser ud til jeg har min trup på plads for det her transfervindue allerede inden det rigtig er gået i gang. Lidt ærgerligt, men hvis jeg ikke rammes alt for hårdt af skader, så skal det nok gå. En skade til Tørnes ville især være slem for holdet. Måske skipper jeg Oke afsted nu, hvor jeg snart får lidt folk tilbage fra skader, så måske der alligevel kan blive lidt plads i budgettet. 
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010