home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 171 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nordens Flagskib v 2.0
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Nordens Flagskib v 2.0  (Læst 35041 gange)
Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #15: 29 Mar 2013, 13:18 »

Kan godt lide den måde du skriver på? Du giver de egnede facts og det kommer ikke til at fylde for meget eller for lidt! Super skriveri!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #16: 29 Mar 2013, 19:27 »

Kan godt lide den måde du skriver på? Du giver de egnede facts og det kommer ikke til at fylde for meget eller for lidt! Super skriveri!

Mange tak for komplimentet Erfurt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Svartovich
Gæst
 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #17: 29 Mar 2013, 20:03 »

Rigtig dejligt nemt læseligt skrivesprog, og fedt koncept du bygger holdet op omkring. Jeg glæder mig at høre mere. Ærgerligt at bloggen falder lige når bk'en skal til at starte, men man kan jo ikke selv styre når lysten er der! Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #18: 29 Mar 2013, 20:06 »

Rigtig dejligt nemt læseligt skrivesprog, og fedt koncept du bygger holdet op omkring. Jeg glæder mig at høre mere. Ærgerligt at bloggen falder lige når bk'en skal til at starte, men man kan jo ikke selv styre når lysten er der! Smiley

Tak for din fine kommentar Smiley

Og ja det er lidt ærgerlig timing, men som du siger kan man ikke altid selv styrer, hvornår lysten er til det Smiley

Næste update kommer lige om lidt.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #19: 29 Mar 2013, 20:10 »



Juli måned




Superligaen 14.Juli 2012
SønderjyskE v Brøndby IF

SønderjyskE opstilling 4-2-3-1:  M.Skender, F.Hart, N.Lodberg, T.Callesen, R.Hansen, A.Oggesen, N.Madsen, J.Eriksen, H.Hansen, J.Absalonsen, T.Bechmann
Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Hansen, J.Larsen, F.Semou, R.Durmisi, S.Makienok, Q.Antipas


Denne kamp i første runde mod SønderjyskE må være den mest sindssyge åbningskamp jeg nogensinde har spillet. SønderjyskE åbnede med et stolpeskud ved Absalonsen efter 1 minuts spil, og så var stilen ligesom lagt. Efter 20 minutter stemplede vi ind da Goodson ved forreste stolpe headede et hjørnespark fra Stryger over i modsatte hjørne. Bare 3 minutter senere opfangede Antipas en løs bold i feltet og gjorde det til 0-2. Efter knap en halv time gik der for alvor et sug i gennem maven da Michael Tørnes fik en halvskade. Jeg havde ikke nogen keeper på bænken da Falkesgaard jo er skadet, så jeg blev nød til, at fortsætte med Tørnes på mål. Om det var på grund af dette kan jeg ikke sige, men han stod ikke særlig godt resten af kampen. Efter 37 min. blev den 1-2 ved Henrik Hansen.

I anden halvleg eksploderede det, der blev nemlig scoret hele 7 mål. Makienok satte sig selv på tavlen efter 53 minutter. Kun 4 minutter senere scorede SønderjyskE til 2-3. I løbet af de næste 20 minutter blev der scoret utrolige 5 mål. Vi nappede 4 af dem og SønderjyskE et enkelt. Både Simon Makienok og Quincy Antipas scorede hattrick. Tørnes fik sågar en assist på et udspark til Makienok, der løb ned og passerede Skender i målet. Efter kampen blev min værste frygt en realitet da Tørnes blev bekræftet skadet i 3 uger. Dette tvang mig nærmest til, at hente en keeper og det lykkes heldigvis. Han vil debut hjemme mod OB i næste kamp.


Tilskuertal: 3.140
Kampens resultat: 3-7


Superligaen 20.Juli 2012
Brøndby IF v OB

Brøndby IF opstilling 4-4-2:  P.Bantamoi, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Hansen, J.Larsen, F.Semou, A.Hjulsager, S.Makienok, Q.Antipas
OB opstilling 4-2-3-1: J.Christiansen, E.Ruud, A.Christensen, D.Høegh, T.Johansen, M.Silberbauer, K.Vadócz, E.Larsen, R.Falk, B.Kadrii, D.Bodul


Ny mand i Brøndby målet er Patrick Bantamoi. Jeg havde hverken tid eller råd til, at være kritisk og han var den bedste keeper jeg kunne få på fri transfer. Han får 5.25K om ugen, så det er heller ikke fordi han sprænger budgettet. Risa Durmisi havde fået en skade til træning og unge Andrew Hjulsager blev sendt ind i stedet. Første store chance faldt efter 21 minutter og det var OB's Bodul der kom højest på et hjørnespark og headede bolden på overlæggeren. Vi var umådelig ufarlige i første halvleg og vores første chance kom få minutter før halvleg, da et indlæg endte på bagerste stolpe, hvor Jannik Hansen fra en relativ spids vinkel sendte den forbi mål.

Efter 57 minutter kom kampens første mål, og det var OB, der var på pletten. Bodul samlede en 2. bold op efter hjørnespark og scorede på et placeret spark i det lange hjørne. Antipas burde have bragt balance i regnskabet da han blev stukket i dybden et kvarter før tid, men han tøvede for længe og brændte på keeperen. På trods af jeg kastede alle mand frem de sidste 20 minutter, skete der ikke rigtig mere i kampen, og OB gav os vores første nederlag i sæsonen. Min nye keeper gjorde det faktisk okay uden rigtig, at blive sat på prøve.


Tilskuertal: 12.817
Kampens resultat: 0-1



Superligaen 28.Juli 2012
Horsens v Brøndby IF


Horsens opstilling 4-4-2: F.Rønnow, L.Kryger, M.Rasmussen, N.Aslam, S.Jensen, C.Takyi, S.Kielstrup, J.Drachmann, T.Kortegaard, H.Toft, K.Fagerberg
Brøndby IF opstilling 4-4-2: P.Bantamoi, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Hansen, J.Larsen, F.Semou, M.Ghert, S.Makienok, Q.Antipas


Ghert havde fået chancen på venstre midt i stedet for Hjulsager, der ikke gjorde noget væsen af sig i sidste kamp. Kampen startede fremragende for os. Allerede efter 2 minutter bragte Quincy os foran efter en flot solotur. Bare 6 minutter senere tog Quincy endnu en flot tur, denne gang lod han bare bolden gå til Makienok, der tog den til sig, tog et lille træk ind i feltet og scorede med venstre benet. 11 minutter spillet og endnu et mål scoret af os. Og igen med en Antipas involveret. Jannik Hansen stak han i dybden, han satte fart på og slog bolden ind til en helt fri Stryge, der nemt kunne flugte bolden i det tomme mål. Horsens var åbenbart ikke helt færdige i kampen. Fagerberg lavede en smart 1-2 med Drachmann, der fangede Stenderup fremme, det efterlod et hul til Fagerberg, der nemt kunne scorer til 1-3. Det var alt for en hæsblæsende første halvleg

Anden halvleg startede ligesom første, nemlig med et Antipas mål. En bold blev spillet op på Makienok, der vendte rundt og lagde den til siden til Antipas, der kunne scorer sit andet mål i kampen. Horsens bed nok en gang fra sig og igen fra det Fagerberg, der scorede på et indlæg fra højre siden. Thygesen og Rommedahl var kommet sig over sine skader og de blev begge sat ind efter en times spil. Samme Thygesen var involveret i næste mål, da han slog hjørnesparket som Goodson forlængede til en fri Stenderup på bagerste stolpe, der nemt kunne heade den ind. Stillingen var nu 2-5, og det blev også kampens resultat.

Det var alt for min første måned i Brøndby. Det blev til 2 vilde sejre mod SønderjyskE og Horsens med en samlet målscorer på 12-5. På hjemmebane blev det en chancefattig kamp mod OB som blev tabt knebent 1-0. Det kunne godt ligne jeg måske skal gå lidt længere frem på hjemmebane og ikke overlade så meget af initiativet til modstanderne. På udebane fungerer taktik fint indtil videre. 


Tilskuertal: 4.186
Kampens resultat: 2-5


Spillerstatistik - Brøndby

  • Topscorer: Quincy Antipas 5 mål
  • Flest assists: Simon Makienok og Jens Stryger Larsen 2
  • Kampens spiller: Quincy Antipas 2
  • Gns. karakter: Quincy Antipas 8.53




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MuNkEhOlM
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #20: 29 Mar 2013, 20:31 »

ser lækkert ud, noget af en taktik du har fat i ;o bliver godt nok lavet nogle mål ^^
Logged

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #21: 29 Mar 2013, 21:32 »

ser lækkert ud, noget af en taktik du har fat i ;o bliver godt nok lavet nogle mål ^^

Ja jeg ved heller ikke helt hvad der skete i de kampe. Det var helt vildt Opstemt

Og tak for kommentaren Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #22: 30 Mar 2013, 02:52 »

Havde aldrig troet at det skulle ske, men du har rent faktisk inspireret mig så meget, til selv at lave et Brøndby hold. Er ellers aldrig danske hold. Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #23: 30 Mar 2013, 12:19 »

Havde aldrig troet at det skulle ske, men du har rent faktisk inspireret mig så meget, til selv at lave et Brøndby hold. Er ellers aldrig danske hold. Wink

Det lyder sgu godt Punk Smurfen. Fedt jeg kunne inspirere dig Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #24: 30 Mar 2013, 22:32 »

Virkelig en god blog du har gang i her.
dejlig lidt læsende  og overskueligt Smiley
følger helt sikkert med.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #25: 31 Mar 2013, 12:23 »

Virkelig en god blog du har gang i her.
dejlig lidt læsende  og overskueligt Smiley
følger helt sikkert med.

Mange tak for kommentaren Smiley Glad for du kan lide den Smiley

Næste update kommer en gang i aften Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #26: 31 Mar 2013, 12:55 »

Mange tak for kommentaren Smiley Glad for du kan lide den Smiley

Næste update kommer en gang i aften Smiley

lyder godt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #27: 31 Mar 2013, 13:40 »

Tilslutter mig også skaren af mennesker, der er begejstret for din blog.
Synes du skriver godt, og et godt valg af hold der er rigtig spændende.

Held og lykke med remouladedrengene!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #28: 31 Mar 2013, 20:24 »

Tilslutter mig også skaren af mennesker, der er begejstret for din blog.
Synes du skriver godt, og et godt valg af hold der er rigtig spændende.

Held og lykke med remouladedrengene!

Jeg siger mange gange tak Smiley Glad for så mange kan lide det jeg laver Smiley

Jeg lægger sidste hånd på næste update nu, så den er oppe inden alt for længe Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens Flagskib v 2.0
« Svar #29: 31 Mar 2013, 20:46 »



August måned




Superligaen 5.August 2012
Brøndby IF v Esbjerg

Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, D.Rommedahl, J.Larsen, F.Semou, J.Hansen, S.Makienok, Q.Antipas
Esbjerg opstilling 4-4-1-1: L.Hradecky, J.Lucena, K.Hansen, N.Høegh, J.Knudsen, P.Ankersen, H.Andreasen, M.Lekven, M.Bergvold, S.Ernemann, J.Lange



I en reservekamp 3 dage forinden havde jeg givet en række førsteholdsspillere spilletid for, at give dem lidt kamptræning. Dem var der var i spil blev desværre ret trætte, da vi skulle spille superliga kamp mod Esbjerg. Det betød Ghert tog plads på bænken, Jannik Hansen overtog hans plads på venstre kanten og Rommedahl fik sæsonens første start på højrekanten. Tørnes var desuden tilbage i målet efter, at være blevet sin skade kvit.

Superligaens farligste frontduo åbnede kampen perfekt for os efter et flot et-to spil på kanten af feltet. Det efterlod Antipas fri med keeperen, han tog et enkelt træk til venstre og bragede bolden ind i det tomme mål. Esbjerg lod sig dog ikke stå tilbage, og efter 10 minutter sendte Bergvold et flot frispark på overlæggeren. Jesper Lange og Ernemann var lige ved, at gøre min angrebsduo kunsten efter, fra tidligere i kampen,  men Lange havde ikke samme skarphed som Antipas, og Tørnes klarede sikkert det lidt svage forsøg. Kort før pausefløjt sendte Esjberg igen et frispark på overlæggeren. Denne gang ved Ernemann. Vi havde nærmest ikke set deres mål siden vi selv var deroppe og Esbjerg havde sat sig på kampen lige siden.

Det ville Antipas som ikke være med til og efter pausen lavede han endnu et flot solomål og gjorde det til 2-0. Det punkterede kampen rimelig meget. Der var dog lige tid til vi kunne få et hattrick i kampen. Randrup havde sneget sig med frem (nej det var ikke ham der scorede ;-)). Han slog et flot indlæg ude fra højresiden og det fandt vej ind til bagerste stolpe, hvor Antipas stod helt fri, og flugtede problemfrit bolden i mål.

Vi fik en sikker sejr, og vi fik også den første hjemmebanesejr i sæsonen. Dejligt.


Tilskuertal: 12.125
Kampens resultat: 3-0



Superligaen 12.August 2012
Brøndby IF v Silkeborg

Brøndby IF opstilling 4-4-2:  M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Larsen, M.Thygesen, F.Semou, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas
Silkeborg opstilling 4-4-2 BDM: L.Heinze, F.Hansen, S.Kiilerich, J.Mikkelsen, C.Poulsen, K.Risgård, D.Pedersen, M.Svensson, J.Bech, C.Holst, S.Morrissey


Jeg havde om rokeret lidt til dagens kamp efter Thygesen og Jan K er kommet tilbage fra skader. Thygesen ryger ind på midtbanen i stedet for Stryger, der ryger på højre kanten og skubber Rommedahl ud på bænken. På venstre fløjen går Jannik Hansen ud og Jan K kommer ind.

Første chance i kampen kom efter 20 minutter og igen igen var Antipas manden bag målet. Det var hans 9. mål i sæsonen.  Daniel Pedersen var tæt på, at gøre det til 1-1 efter en halv times spil, da han afsluttet kort forbi mål efter en flot dribletur i højre siden. Kort tid efter satte vi Silkeborg yderligere under pres, da Makienok gjorde det til 2-0 efter et fint indlæg af Randrup.

I anden halvleg var der ikke et eneste højdepunkt. Bortset fra et 20 sekunder før tid, hvor Antipas opsnappede bolden fra en Silkeborg forsvarer i højre siden. Han tog et træk ind i banen, og slog et indlæg ind i feltet, hvor Ghert kunne tage den ned, og nemt udplacere Heinze i målet.

Silkeborg havde praktisk talt kun en halv chance i hele kampen og vi vandt fortjent 3-0.


Tilskuertal: 12.159
Kampens resultat: 3-0



Superligaen 19.August 2012
AaB v Brøndby IF

AaB opstilling 4-4-2 BDM: N.Larsen, P.Kristensen, R.Thelander, K.Petersen, J. Ahlmann, T.Augustinussen, M.Wichmann, A.Due, N.Thomsen, J.Curth, S.Frederiksen
Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Larsen, M.Thygesen, F.Holst, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas


Holst var eneste nye mand i startopstilligen siden sidste kamp. Semou havde ikke været alt for imponerende og Holst har brug for spilletid, hvis han skal udvikle sit store talent. AaB lagde godt ud og burde have bragt sig foran ved Søren Frederiksen efter 9 minutters spil. Han fik en høj bold i dyden som Goodson burde have nået, men han mistimede desværre sit ingreb, og det efterlod Frederiksen alene med Tørnes, der dog var hurtigt ude af sit mål og fik afværget situationen. Det var en meget chancefattig første halvleg, og der var ikke rigtig andre chancer end den AaB havde efter 9 minutter.

Jan K havde spillet til 6.0 og derfor gav jeg Riza Durmisi chancen på venstre fløjen. Efter en times spil havde vi kun haft 2 afslutninger i hele kampen, så jeg fortog mine 2 sidste indskiftninger og satte Semou og McGrath på banen i stedet for Holst og Makienok. Utrolig nok skete der ikke noget resten af kampen og vi fik en kedelig 0-0 med hjem fra Aalborg. Som sådan et fint resultat, men frustrerende, at vi skabte så lidt.


Tilskuertal: 9.211
Kampens resultat: 0-0



Superligaen 26.August 2012
FCK v Brøndby IF

FCK opstilling 4-4-2:J.Wiland, L.Jacobsen, M.Hinteregger, R.Sigurösson, P.Bengtsson, C.Bolaños, T.Kristensen, Claudemir, K.Kusk, C.Santin, L.Majoro
Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Stenderup, C.Goodson, D.Norouzi, J.Larsen, M.Thygesen, F.Semou, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas


Semou var tilbage til denne vigtige kamp mod FCK da jeg gerne ville have en smule mere rutine ind på holdet. Jeg ændrede Jan K’s rolle fra fløj(support) til BM (support). Rollen passer bedre til hans evner, og jeg håber at jeg på den måde kan få mere ud af ham. FCK har nogle nye navne som jeg lige hurtigt går igennem. De har lejet Hinteregger i Salzburg og han ligner en god ung stopper. Han er kun 19 år. Kasper Kusk er blevet hentet i AaB for 6.75 mio. og til sidst har de hentet Majoro fra Kaizer Cheifs for 6 mio. Det er klart den sværeste kamp i sæsonen når man skal i parken, så jeg var spændt på, at se hvordan holdet klarede sig.
Efter bare 3 minutter spillede Bolaños Majoro i dybden og fra en spids vinkel hamrede han bolden på stolpen. Så var vi i gang. Efter 35 minutter var det vores tur til, at være farlige. Et indirekte frispark fra FCK endte i en kontra til os. Bolden havnede hos Stryger, der lige som han sendte sit skud mod mål blev blokeret af Sigurösson. Det efterfølgende hjørnespark gav desværre intet.   

Ligesom alt gik stille og roligt, dummede Norouzi sig og fik klodset fældet Bolaños i feltet. Lars Jacobsen scorede sikkert på straffesparket. FCK havde igen en stor chance lidt efter og denne gang var det ved Santin der på et indlæg flugtede bolden direkte på Tørnes. Efter 75 minutter fik vi igen en chance. Holst tog chancen lidt udenfor feltet og hans skud tog overlæggeren. I kampens sidste minut var Majoro igen tæt på, at scorer men Tørnes klarede igen flot på den store chance.  Dermed endte vores stime på 4 kampe uden nederlag, og vi har nu 3 point op til FCK på en 2. plads og 5 point op til OB, der er førerhold i ligaen.


Tilskuertal:  38.076
Kampens resultat: 1-0



2. Runde af Pokalturneringen 29.August 2012
Brøndby IF v OB

Brøndby IF opstilling 4-4-2: M.Tørnes, A.Randrup, D.Dumic, C.Goodson, D.Norouzi, D.Rommedahl, M.Thygesen, F.Holst, J.Kristiansen, S.Makienok, Q.Antipas
OB IF opstilling 4-4-2: N.Jørgensen, E.Ruud,  D.Høegh, K.Larsen, T.Johansen, D.Löfquist, K.Vadócz, E.Larsen, B.Kadrii, J.Schoop, M.Pedersen


Vi fik en af de sværeste lodtrækninger muligt da vi trak OB på hjemmebane i 2. runde.  OB som ligger nummer 1 i Superligaen og samme OB som slog os 1-0 i 2. runde.  Allerede i kampens første minut sendte Kadrii et forsøg på stolpen.  Efter 14 minutter kom vi endelig på måltavlen igen. Mikkel Thygesen bragte bolden frem og da ingen rigtig gik til ham kunne han uden de store problemer skyde bolden ind under OB keeperen. 3 minutter senere fik vi bolden i mål igen, men denne gang var der offside. 3 minutter før pause sendte reserve keeperen for OB, Nicolai Jørgensen, et dårligt målspark afsted, der blev helt fladt. Dette opsnappede Antipas, der løb ugeneret ned mod mål og scorede sikkert til 2-0. 

Man skulle nok have været der for, at tro på det, men Brent McGrath var manden bag målet til 3-0 efter et fint indlæg fra Antipas. Tørnes tog et indirekte frispark lidt ude i højre side, og det var lige før det gik galt. Bolden var alt for lav, og den havnede hos Emil Larsen, der kunne flugte mod det tomme mål. Heldigvis sendte han bolden et stykke forbi. Det endte med en ganske betrykkende 3-0 sejr over Superligaens tophold og vi er nu videre til 3. runde af pokalen. 


Tilskuertal:  8.925
Kampens resultat: 3-0



Spillerstatistik - Brøndby

  • Topscorer: Quincy Antipas 10 mål
  • Flest assists: Simon Makienok, Quincy Antipas og Jens Stryger Larsen 2
  • Kampens spiller: Quincy Antipas 5
  • Gns. karakter: Quincy Antipas 8.14





Trupnyt

Vi skal også lige forbi lidt trupnyt. Der har været landsholdspause her i August måned, hvor jeg har haft nogle af gutterne af sted. Jens Stryger og Makienok var begge i aktion for U21 holdet, og her scorede Makienok kampens eneste mål i sejren mod Luxemborg. Frederik Holst, Risa Durmisi og Jannik Hansen var alle i aktion for U19 holdet, og her noteret Holst sig for en assist i 2-1 sejren mod Belgien. Min nyindkøbte keeper Patrick Bantamoi, og unge René Joensen fik begge landsholdsdebut for deres respektive lande. Patrick spillede 4-4 i sin debut, så kan ikke have været den fedeste debut for ham.



Danske hold i Europa

Inden jeg slutter vil jeg lige vende, hvordan det er gået de danske hold i Europa.

FCN er som de forsvarende mestre af Superligaen direkte kvalificeret til CHL gruppespillet. De har fået en usandsynlig svær gruppe bestående af Barcelona, Man City og Ajax. Det bliver nok til en ordentlig omgang øretæver til dem.

FCK røg, set fra deres side, ret skuffende ud til FC Vaslui i 3 kval. runde af Champions League. De vandt hjemme 1-0 og tabte 2-0 på udebane. Så endte de i Euro Cuppen, hvor de trådte ind i sidste runde inden gruppespillet. Her mødte de Elfsborg, og slog dem samlet ud med 3-2. De er i en overkommelig gruppe med Bordeaux, PAOK og Slask (fra polen).

AGF trådte ind i 2. runde af Euro Cuppen, hvor de slap videre til 3. runde inden de fik tæv af norske Rosenborg i begge kampe.

FCM trådte ind i sidste runde inden Euro Cup gruppespillet og her tabte de til Club Brügge. De fik ellers en 2-1 sejr på hjemmebane, men de tabte den første kamp 3-0 og så var de færdige.

Horsens var også med, og de trådte ind i 3. runde, hvor de blev ekspederet ud af Levski med nederlag i begge kampe. 


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010