home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 904 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 41994 gange)
enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #75: 04 Nov 2008, 19:12 »

Det kan være det er fordi Arek på et tidspunkt gav kritik af OB angrebet mens David Nielsen spillede der, men det er ikke noget jeg er sikker på Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #76: 04 Nov 2008, 19:15 »

Det kan være det er fordi Arek på et tidspunkt gav kritik af OB angrebet mens David Nielsen spillede der, men det er ikke noget jeg er sikker på Wink

Jeg tror der ligger mere i det.. Men ved det ikk.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #77: 04 Nov 2008, 19:19 »

ja det kan godt være Smiley det ved jeg ikke om det er, men det er bare mit bud, eller noget jeg har hørt fra nogen andre også taget til mig Wink
Men ja det kan sagtens være at der er mere i det, det håber jeg da i hvert fald fordi det ville da være synd at han virkelig er SÅ for forskruet at der ikke skal mere til at gøre ham så gal.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #78: 04 Nov 2008, 19:25 »

Har jeg pointeret lidt længe oppe i tråden.. ^^  Wink

Det er jeg sgu ked af. Men synes også det er fuldstændig grotest og han fortjener en dom!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #79: 04 Nov 2008, 20:56 »

David Nielsen er sku en hjerneblødning af rang og høre på.
Men de dummeste fjolser er sku dem der giver penge for hans bog....

Der er jo ingen der gider bruge penge på hans bog. Følger man diverse fodboldsider, så skal han nok få hele bogen frem.

Der vel ikke flere skandaler i den bog, som man ikke har hørt om. Den er jo ikke spændende mere. Det hele er jo fortalt i medierne Wink
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #80: 04 Nov 2008, 20:59 »

Jeg skal da helt sikkert have hans bog til jul, men det er kun for at læse den og efterfølgende smutte ned og få pengene igen. ;-)

Ingen tvivl om, at jeg håber, David aldrig kommer på græs igen. Alt det her har gjort, at min respekt for manden kan 'ligge på et luders lagen.'
Logged

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #81: 04 Nov 2008, 21:01 »

Der er jo ingen der gider bruge penge på hans bog. Følger man diverse fodboldsider, så skal han nok få hele bogen frem.

Der vel ikke flere skandaler i den bog, som man ikke har hørt om. Den er jo ikke spændende mere. Det hele er jo fortalt i medierne Wink

Åh så sandt! Det er svært at forestille sige at nogen kan have lavet flere skandaler
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #82: 05 Nov 2008, 07:33 »

Jeg tror desværre at hans bog bliver en stor sællert (staves?). Der er så mange skandaler, og folk vil have ALLE detaljer, og dem kommer medierne ikke med.

Skal ikke selv have bogen, men han har da formået at vække interessen for hans skandaler i mig. Mit initiativ for at læse bogen er, at jeg vil se hvad det er der gør ham så forskruet. Og det er dét der er formålet med den salgskampagne han har ført indirekte i medierne. De sender oplysninger om bogen ud, og han tjener på det i sidste ende. Men fordi jeg ikke vil støtte hans vanvid, så vil jeg ikke betale for bogen, og jeg vil på ingen måde ønske mig bogen af nogen. Han skal tjene så lidt som muligt på den bog, synes jeg!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #83: 05 Nov 2008, 08:13 »

Jeg tror desværre at hans bog bliver en stor sællert (staves?). Der er så mange skandaler, og folk vil have ALLE detaljer, og dem kommer medierne ikke med.

Skal ikke selv have bogen, men han har da formået at vække interessen for hans skandaler i mig. Mit initiativ for at læse bogen er, at jeg vil se hvad det er der gør ham så forskruet. Og det er dét der er formålet med den salgskampagne han har ført indirekte i medierne. De sender oplysninger om bogen ud, og han tjener på det i sidste ende. Men fordi jeg ikke vil støtte hans vanvid, så vil jeg ikke betale for bogen, og jeg vil på ingen måde ønske mig bogen af nogen. Han skal tjene så lidt som muligt på den bog, synes jeg!

tror ikke der er noget der hedder en "sællert" Wink
Logged

madshviid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #84: 05 Nov 2008, 19:18 »

Han er bare ærlig, mange har gået på banen med samme indstilling og haft lyst til at banke en anden. Han er bare mand nok til at indrømme det. Fedt han afslører alt. respekt til ham Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #85: 05 Nov 2008, 19:21 »

Så er den gal igen, skal vi ikk bar sige det sådan... Ærligt, så er han nok ikke den eneste der har haft lyst til den salgs...

http://onside.dk/node/19974
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #86: 05 Nov 2008, 20:38 »

Jeg glæder mig allerede til i morgen

Nogen der vil gætte på Dagens David?

Jeg gætter på, at han fortæller om at han var sammen med en kollegas kone til en julefrokost eller sådan noget...

(ovenstående skal ses i relation til min irritation omkring David Nielsen, og den måde han laver PR for hans bog på).
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #87: 06 Nov 2008, 00:12 »

Jeg glæder mig allerede til i morgen

Nogen der vil gætte på Dagens David?

Jeg gætter på, at han fortæller om at han var sammen med en kollegas kone til en julefrokost eller sådan noget...

(ovenstående skal ses i relation til min irritation omkring David Nielsen, og den måde han laver PR for hans bog på).

Dagens David.. Ku være jeg sku lave en afstemning om det.. Wink Godt påfund.. Hehe..

Nej, jeg tror det er en anden han vil nakke ? Først Arek, nu Morten Ankerdahl... Hmm.. Hvad med en træner ? Opstemt

- Jeg glæder mig til at se hvordan David reagerer på det foredrag han skal holde her i Odense, om en uge.. Om det blir i en offensiv eller defensiv rolle.. Det ligger ikk til ham at stille sig i "forsvarsposition", men han ender vel med det før eller siden...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #88: 06 Nov 2008, 00:18 »

Jeg tror snart det er nemmere at skrive ned hvilke personer David Nielsen ikke vil gøre skade på end omvendt, det er lidt som om den bog ikke handler om andet end vold og penge. Hvis der lige blev tilføjet magt så er det næsten plottet på en mafia film Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #89: 06 Nov 2008, 00:22 »

Jeg tror snart det er nemmere at skrive ned hvilke personer David Nielsen ikke vil gøre skade på end omvendt, det er lidt som om den bog ikke handler om andet end vold og penge. Hvis der lige blev tilføjet magt så er det næsten plottet på en mafia film Wink

Tjaeh.. Sådan ku det godt se ud... Utroligt der ikk er kommet mere frem om damer, end der er hidtil.. ^^

- Eller er det bar mig...?
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010