home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40224 gange)
simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #105: 06 Nov 2008, 01:28 »

Jeg havde faktisk også helst set at Ulrik Laursen var blevet i OB, skam ikke fordi han er en dårlig spiller, fordi det er han bestemt ikke, men manden er ret gammel og havde meget hellere set vi havde hentet en yngre spiller som Jonas Troest Wink Jeg forstår slet ikke hvad Ulrik Laursen laver med det anførerbind. For mig skal en anfører være en med klub følelse og ikke 'bare' være et forbillede på banen. Ligesom Per Nielsen var i brøndby, det er sådan det skal være i følge mig. Jeg ville ikke selv kunne tage i mod tilbudet om at blive anfører hvis jeg vidste jeg ville væk senere hen som Linderoth gjorde, selv om han nu alligevel var eminent for os Smiley

Tjah.. Enig.. Men du skal li vide, at her i Odense der sidder vi ALLE og gnider os i hænderne over at Håland gør det bedre en Laur gjorde, og at vi så fik 17 mill oveni det "bytte"... Og så havde vi jo 10 til at hente Fall... Nå, men det er lidt off-topic.. Slut med det.. Smiley ^^

- Er det kun mig der har det sådan med de udtalelser altså ? Når David sir at han ville spille GRATIS som 4. mand i fck, hva laver han så i en anden dansk klub ??  Huh
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #106: 06 Nov 2008, 01:39 »

Ja det er sku lidt underligt at han gør det, men måske trak pengene alligvel i ham så han ikke kunne lade være. Jeg tror manden er rigtig, rigtig pengeglad. Også selv om han sagde han ville spille gratis.

Lige en off-topic kommentar til Wink Jeg tror Fall smutter til vinter eller aller senest til sommer og i kommer til at tjene 30-50 millioner på ham, super godt køb Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #107: 06 Nov 2008, 01:42 »

Ja det er sku lidt underligt at han gør det, men måske trak pengene alligvel i ham så han ikke kunne lade være. Jeg tror manden er rigtig, rigtig pengeglad. Også selv om han sagde han ville spille gratis.

Lige en off-topic kommentar til Wink Jeg tror Fall smutter til vinter eller aller senest til sommer og i kommer til at tjene 30-50 millioner på ham, super godt køb Opstemt

Tjah.. Manden laver vel stadig odds, bar ikk i så høj grad mer ? (eller oss kan han ramme noget nu ? Opstemt)
Men ku du finde på at læse hans bog ??

- Den med Fall kan vi ta i privat eller OB-tråden..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #108: 06 Nov 2008, 01:46 »

Det ved jeg ikke, måske ville han spille på fck ikke blev mestre og skade en masse af spillerne og selv brænde chancer i bunkevis Wink

Det ved jeg sku ikke, jeg tror ikke jeg vil købe den i hvert fald, jeg har stort set også kun et tidspunkt på året jeg læser :b det er når jeg er på sommerferie og der er han sikkert glemt for længst alligevel Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #109: 06 Nov 2008, 01:56 »

Det ved jeg ikke, måske ville han spille på fck ikke blev mestre og skade en masse af spillerne og selv brænde chancer i bunkevis Wink

Det ved jeg sku ikke, jeg tror ikke jeg vil købe den i hvert fald, jeg har stort set også kun et tidspunkt på året jeg læser :b det er når jeg er på sommerferie og der er han sikkert glemt for længst alligevel Wink

Jeg vil ind og se hans foredrag her i Odense om en uges tid, og vil nok oss smide bogen på min ønskeliste til trods for at det eneste jeg læser er mine nyheder i FM.. Opstemt (læser aldrig bøger !) Opstemt
- Det kan dog være jeg skifter mening efter hans foredrag jo, men jeg vil ikk dømme ham alt for meget, uden først at have hørt hvad han har at sige..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #110: 06 Nov 2008, 01:59 »

Det kunne egentlig være meget spændene at komme ind og se ham, men der er sku lidt langt fra Herlev til Odense for et foredrag, der kan vel næppe være flere billetter tilbage nu.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #111: 06 Nov 2008, 02:05 »

Det kunne egentlig være meget spændene at komme ind og se ham, men der er sku lidt langt fra Herlev til Odense for et foredrag, der kan vel næppe være flere billetter tilbage nu.

Jah okay, det er et stykke vej.. Nu er det sådan at du skal være medlem af OB's fanklub Tigers for at ku komme ind, så det er nok ikk aktuelt for alle.. Smiley
- Men jah, vil også gi det en chance..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #112: 06 Nov 2008, 02:16 »

Ja okay så bliver der i hvert fald ikke noget foredrag til mig Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #113: 06 Nov 2008, 02:23 »

Ja okay så bliver der i hvert fald ikke noget foredrag til mig Wink

Nej, regnede jeg heller ikk li med.. Wink
Men håber der blir lagt et skriftligt referat ud på nettet engang bagefter... Men det blir spændende at se hvad der sker med ham når han nu vender tilbage til OB.. Ingen tvivl om at OB arbejder på at komme af med ham...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #114: 06 Nov 2008, 09:28 »

Logged

Isolation

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #115: 06 Nov 2008, 10:53 »

Manden ønsker at skabe omtale for hans bog, og det er virkelig lykkedes for ham. Det tager jeg hatten af for, good pr job.

Yderligere skal han have respekt for at afslørere alt, godt som dårligt, når han er klar over konsekvenserne. Ja, det er en fejl for fodbolden at han er villig til at tabe en kamp for 300.000 kroner, men hvor mange andre har ikke gjort det. Det er efterhånden ved at være kendt at mange sportsfolk overtales med penge. Der er uden tvivl andre spillere i den danske liga som har gjort det samme.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #116: 06 Nov 2008, 11:18 »

@Svendsen89

Jeg har også respekt for at han står frem med de ting han har gjort, de beslutninger han har taget gennem karrieren. Men selve handlingerne har har foretaget sig er jo syge! Han har/havde vanvittige tanker, og gjorde ting, som normale manneske ikke ville gøre. Jeg tror ikke at andre har gjort det i SAS-Ligaen, måske én. For han var i en situation som måske sker hvert 5. sæson, så det er der ikke stor sansynlighed for. Kunne godt finde på at købe bogen meget snart, selvom at journalistikken i bogen ikke skulle være lige så god, som i Tøffes bog - har jeg hørt!
Logged


Arsenal Football Club


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #117: 06 Nov 2008, 11:51 »

Han mangler penge, så han er nødt til at stå frem med det hele.

Han er nødt til at fortælle alt, ellers  er der da slet ingen, der gider og læse om denne middelmådige spiller   Wink

En ting, der er sikkert er, at jeg aldrig vil støtte ham ved at købe hans bog, da jeg synes, han er en klaphat  Peace
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #118: 06 Nov 2008, 11:58 »

Han mangler penge, så han er nødt til at stå frem med det hele.

Han er nødt til at fortælle alt, ellers  er der da slet ingen, der gider og læse om denne middelmådige spiller   Wink

En ting, der er sikkert er, at jeg aldrig vil støtte ham ved at købe hans bog, da jeg synes, han er en klaphat  Peace

Spændende at du ikke gider at købe hans bog, men deltager i en debat om ham. Det er jo det han ønsker, han ønsker at skabe en debat.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #119: 06 Nov 2008, 12:01 »

Spændende at du ikke gider at købe hans bog, men deltager i en debat om ham. Det er jo det han ønsker, han ønsker at skabe en debat.
Der tror jeg du tager fejl. David Nielsen har kun skrevet denne bog for en ting: PENGE
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010