home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40115 gange)
simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #135: 06 Nov 2008, 15:46 »

Det siger han altså, ja vel... men hvorfor skal vi dog tro på det?? Hvis han er så ærlig så kan han da smide sin konto på nettet så vi kan få det at se, men det er måske lige i overkanten af hvad han har lyst til med sin ærlighed...

Og selvfølgeligt skriver han bogen for at tjene penge, alt andet er da naivt at tro på...

Du dømmer ham udfra mediernes vinkel, medmindre du selv har snakket med ham ? Hvis det ikke er tilfældet sys jeg det er nogle tomme holdninger du har dig..


Korrekt. Hvis DN havde været interesseret i at skabe debat, er jeg sikker på at LPS (TV2) gerne ville have hjulpet ham Opstemt

Nej, pengene har desværre betydet mere i DN's karriere end selve fodbolden...

Kan ikke finde en eneste grund til at det sku være pengene.. Hans gæld er et overstået kapitel, for hvis det stadig var noget han havde problemer med, ville medierne da smadre ham nu ??
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #136: 06 Nov 2008, 15:51 »

Du dømmer ham udfra mediernes vinkel, medmindre du selv har snakket med ham ? Hvis det ikke er tilfældet sys jeg det er nogle tomme holdninger du har dig..


Kan ikke finde en eneste grund til at det sku være pengene.. Hans gæld er et overstået kapitel, for hvis det stadig var noget han havde problemer med, ville medierne da smadre ham nu ??

Har du snakket med ham og set hans konto om der står plus eler minus på den??

Og du bliver ved med at påstå hans gæld er et overstået kapital, hvordan kan du være så sikker på det...
Man kan altså spille meget online uden at man skal ud og råbe højt om det, så jo han kan sagtens have det problem endnu...

Og hvordan kan du være så sikker på det ikke er pga pengene??  De fleste der har penge på kontoen vil da altid gerne have flere, selv om de som sagt ikke behøver dem...
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 15:53 af JKJ » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #137: 06 Nov 2008, 15:55 »

Har du snakket med ham og set hans konto om der står plus eler minus på den??

Og du bliver ved med at påstå hans gæld er et overstået kapital, hvordan kan du være så sikker på det...
Man kan altså spille meget online uden at man skal ud og råbe højt om det, så jo han kan sagtens have det problem endnu...

Nej, har ikk snakket med ham, og det jeg skrev lød oss forkert.. Fordi indtil nu kan du kun dømme udfra det medierne skriver.. MEN jeg skal til et foredrag med ham her i næste uge, så vidt muligt... Jeg giver ham en chance for at forklare sine ting..

Ej, men altså.. Tror du ikk medierne havde fundet ud af det hvis det var ?? Og stoler du så heller ikk på Jimmy Nielsen ?? Er han oss bar en ludoman der har minus på kontoen..?
- Hvis en prof-fodboldspiller har minus på kontoen så har han et SÅ alvorligt problem at det ville være fremme i medierne, det er jeg sikker på !

- Jeg sir ikk jeg er 100% sikker på det, men jeg kan bar ikk finde nogen grund til at det udelukkende sku være derfor, og i forbindelse med at han har gæld... For det tror jeg ikk på... Det kan godt være han vil tjene penge på det, men at dømme ham som en "pengegrisk ludoman" er lige i overkanten, udfra noget han har gjort flere år tilbage... Kalder du ham voldsmand efter episoden med AG i AaB ?? For så skal du kalde mange for voldsmænd..
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 15:58 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #138: 06 Nov 2008, 15:58 »

Nej, har ikk snakket med ham, og det jeg skrev lød oss forkert.. Fordi indtil nu kan du kun dømme udfra det medierne skriver.. MEN jeg skal til et foredrag med ham her i næste uge, så vidt muligt... Jeg giver ham en chance for at forklare sine ting..

Ej, men altså.. Tror du ikk medierne havde fundet ud af det hvis det var ?? Og stoler du så heller ikk på Jimmy Nielsen ?? Er han oss bar en ludoman der har minus på kontoen..?
- Hvis en prof-fodboldspiller har minus på kontoen så har han et SÅ alvorligt problem at det ville være fremme i medierne, det er jeg sikker på !

Hvorfor skulle jeg ikke tro på Jimmy, hvad har han da sagt eler gjort at jeg skulle tvivle på ham, udover at han har et spilleproblem?? Det er ikke ham der har sagt han ville tabe med vilje eller slagte den eller den spiller...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #139: 06 Nov 2008, 16:00 »

Hvorfor skulle jeg ikke tro på Jimmy, hvad har han da sagt eler gjort at jeg skulle tvivle på ham, udover at han har et spilleproblem?? Det er ikke ham der har sagt han ville tabe med vilje eller slagte den eller den spiller...

Jamen, lille mand dog.. Hvad har det med ludomani at gøre ??   Huh

Man blir sku da ikk ludoman af at spille hårdt på banen, eller at ønske at spille europæisk næste sæson...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #140: 06 Nov 2008, 16:04 »

Hmm ved sku ikke hvad jeg skal tro om manden Peace

Personligt har jeg altid hadet ham som pesten, og det med at han er en 7 årig i en voksen krop passer mere end almindeligt godt...

Manden er den største medieluder ever, og elsker mediernes rampelys, og derfor har han b. la udgivet sin bog... Jeg tvivler på at det er pga økonomiske problemer for man tjener altså ok godt som prof Huh

Men selvfølgelig har penge spillet en stor rolle alt andet er det  værste vrøvl jeg længe har hørt, for ellers er der jo ingen ide med at skrive en bog... Man kan nemlig altid bruge flere penge, og manden er vel næppe millionær!... Tror det er omtrent 50/50 Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #141: 06 Nov 2008, 16:05 »

Du dømmer ham udfra mediernes vinkel, medmindre du selv har snakket med ham ? Hvis det ikke er tilfældet sys jeg det er nogle tomme holdninger du har dig..


Kan ikke finde en eneste grund til at det sku være pengene.. Hans gæld er et overstået kapitel, for hvis det stadig var noget han havde problemer med, ville medierne da smadre ham nu ??

Du kunne også vende den om, kan du finde en eneste grund til, at det ikke skulle være pengene?  Wink

Uanset om han har gæld eller ej, så skal han stadig bruge penge, uanset hvad denne bog kommer til at betyde for hans karriere, så har han stadig højst et par år tilbage af sin tid som prof fodboldspiller, og hvad skal han så tjene sine penge på? du skal ikke bilde mig ind, at han siden det kom frem, både har formået at afbetale sin spillegæld, og der foruden sparet op til de næste 40-60 år af sit liv. Har han en uddannelse at falde tilbage på efter fodbolden? Jeg tror ikke han skal sætte næsen for højt op efter at få en trænerrolle eller nogen som helst anden rolle i nogen som helst Dansk fodboldklub, den bro har han brændt.

Så jo, penge kan sagtens være hvad han er ude efter. Og det tror jeg, sagtens kan være hvad bogens udgivere har lokket med, og brugt til at manipulere med.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #142: 06 Nov 2008, 16:12 »

Jamen, lille mand dog.. Hvad har det med ludomani at gøre ??   Huh

Man blir sku da ikk ludoman af at spille hårdt på banen, eller at ønske at spille europæisk næste sæson...

Selv lille mand Wink Du spørger om jeg tvivler på Jimmy, og så spørger jeg hvorfor jeg skal det, såvidt jeg ved har jeg ingen grund til det  Huh
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #143: 06 Nov 2008, 20:14 »

Igen en historie der ikke helt passer efter DN hoved. Jeg tror efterhånden ikke en døjt på den han skriver eller siger, det kan simpelthen ikke passe at han altid husker rigtigt mens de andre altid husker forkert!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/article1080995.ece
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #144: 06 Nov 2008, 21:02 »

Det kan jo også bare være, at de andre prøver at nedtone DN's voldsomme historier. Men jeg tvivler...
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #145: 06 Nov 2008, 21:04 »

Er der nogen der har købt bogen idag?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #146: 06 Nov 2008, 21:15 »

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91714

Jeg hader ham bare endnu mere nu! Han er et grotesk svin, der kun tænker på penge og medieomtle

Jeg kan slet ikke forstå der stadig er folk der kan lide ham. Det ville glæde mig utroligt meget hvis han aldrig kom til at spille fodbold i Danmark eller i noget andet nordisk land mere.

Han skulle aldrig nogensinde havde været på en fodbold bane og jeg håber satme at OB får fritstillet/fyret ham med det samme til vinter.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #147: 06 Nov 2008, 21:18 »

Selv lille mand Wink Du spørger om jeg tvivler på Jimmy, og så spørger jeg hvorfor jeg skal det, såvidt jeg ved har jeg ingen grund til det  Huh

Du nævnte bar en masse andet.. Smiley Fordi han vil skade nogle, er det jo ikk ensbetydende med at han har gæld.. Jeg er ret sikker på han har afbetalt, men som du sir, tror ikk han har sparet sammen til resten af sit liv... Det kan jeg være enig med dig i.. Og alle, stort set, kan jo bruge flere penge.. Men jeg tror ikk hele idé'en med bogen bunder i penge.. Smiley

Det andre sir om de forskellige ting, jamen, igen er det nok fordi de ikk tør stå frem... Stoler ikk på alt hvad der er kommet frem ang. David og bogen, men jeg stoler heller ikk på alle de andre spillere/ledere der har udtalt sig.. David er ikke den eneste mand i dansk fodbold der har lavet lort i den !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #148: 09 Nov 2008, 18:44 »

det erden fedeste bog men det er også den eneste jeg har gidet og læse den er perfekt stillet op. læste den på 1 dag . haderbøger elelrs men den mig virklig noget.. den er go
Logged

maaahhh-h-h-h

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #149: 12 Nov 2008, 23:42 »

Andre end mig der skal til foredrag med David i morgen ??
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010