home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40234 gange)
snoffel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #120: 06 Nov 2008, 12:04 »

Ja der er vist ikke meget mere end penge i det for ham, for der er nok ikke den store fremtid i fodboldverdenen når hans karriere snart er slut.... han har vist brændt mere end en bro!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #121: 06 Nov 2008, 12:07 »

Svendsen, han tjener ligesom ikke penge på en debat fra FmF..
Logged


Arsenal Football Club


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #122: 06 Nov 2008, 12:19 »

Han mangler penge, så han er nødt til at stå frem med det hele.

Han er nødt til at fortælle alt, ellers  er der da slet ingen, der gider og læse om denne middelmådige spiller   Wink

En ting, der er sikkert er, at jeg aldrig vil støtte ham ved at købe hans bog, da jeg synes, han er en klaphat  Peace
Der tror jeg du tager fejl. David Nielsen har kun skrevet denne bog for en ting: PENGE

Så vil jeg godt lige høre hvorfor i tror det ?? Fordi han engang havde en spillegæld som han for længst har afbetalt ?? Fordi han har tjent gode penge i OB/Strømsgodset ?? Fordi han selv har udtalt at denne bog ikke er lavet for pengenes skyld ??
- Har respekt for jeres holdning omkring manden, men lad mig se beviser for det der ?? ^^
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #123: 06 Nov 2008, 12:20 »

Svendsen, han tjener ligesom ikke penge på en debat fra FmF..


Nej, tror jeg heller ikk.. Men det ville jeg sku godt..  Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #124: 06 Nov 2008, 12:39 »

Hvis han kun gjorde det for pengenes skyld, så synes jeg at det er mærkeligt at halvdelen af bogen ligger på nettet, når den først er udkommet idag. Jeg er egentlig bare irriteret over det nu og kunne aldrig finde på at købe det lårt!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #125: 06 Nov 2008, 13:06 »

Måske er det ikke for pengenes skyld, men det er heller ikke fordi, han har ondt i samvittigheden, hvis det er det, I tror.

Jeg synes, det er et tåbeligt træk på nuværende tidspunkt af hansn karriere og grunden til denne bog er måske bare, at han elsker opmæksomheden, den lille medieluder  Peace
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #126: 06 Nov 2008, 13:11 »

Svendsen, han tjener ligesom ikke penge på en debat fra FmF..


Når du tydeligvis ikke forstår meningen bag mit indlæg, hvorfor så kommer med en dum kommentar ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #127: 06 Nov 2008, 13:15 »

Spændende at du ikke gider at købe hans bog, men deltager i en debat om ham. Det er jo det han ønsker, han ønsker at skabe en debat.

Jeg gider egentlig heller ikke bruge tid på ham, men nogen må jo fortælle sandheden bag hans bog  Wink

Og som jeg skriver, er det måske ikke kun for pengene, men ligeså meget for opmærksomheden.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #128: 06 Nov 2008, 13:21 »

Måske er det ikke for pengenes skyld, men det er heller ikke fordi, han har ondt i samvittigheden, hvis det er det, I tror.

Jeg synes, det er et tåbeligt træk på nuværende tidspunkt af hansn karriere og grunden til denne bog er måske bare, at han elsker opmæksomheden, den lille medieluder  Peace

Tror mere det er for at overraske folk.. Han vil gerne skille sig ud.. Han vil gerne stå i rampelyset... Jah, opmærksomheden er helt sikkert et bedre bud end pengene !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #129: 06 Nov 2008, 13:33 »

Så vil jeg godt lige høre hvorfor i tror det ?? Fordi han engang havde en spillegæld som han for længst har afbetalt ?? Fordi han har tjent gode penge i OB/Strømsgodset ?? Fordi han selv har udtalt at denne bog ikke er lavet for pengenes skyld ??
- Har respekt for jeres holdning omkring manden, men lad mig se beviser for det der ?? ^^

Hmmm hvordan ved du det? Wink

Vi aner da ikke om alt hans gæld er væk pga spil... Måske han selv har udtalt det, men efterhånden tvivler jeg nu på hvor meget sandhed der er i den bog, flere af de personer han nævner ved navn kender jo ikke til noget af det han siger, og tror mere på dem end på D.N.... Jeg har på fornemmelsen at han er ved at udvikle sig som en lystløgner!!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #130: 06 Nov 2008, 13:45 »

Hmmm hvordan ved du det? Wink

Vi aner da ikke om alt hans gæld er væk pga spil... Måske han selv har udtalt det, men efterhånden tvivler jeg nu på hvor meget sandhed der er i den bog, flere af de personer han nævner ved navn kender jo ikke til noget af det han siger, og tror mere på dem end på D.N.... Jeg har på fornemmelsen at han er ved at udvikle sig som en lystløgner!!

Lige præcis, JKJ - om ti år skriver han en ny bog om alle de ting, han har løjet om i denne bog.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #131: 06 Nov 2008, 13:46 »

Hmmm hvordan ved du det? Wink

Vi aner da ikke om alt hans gæld er væk pga spil... Måske han selv har udtalt det, men efterhånden tvivler jeg nu på hvor meget sandhed der er i den bog, flere af de personer han nævner ved navn kender jo ikke til noget af det han siger, og tror mere på dem end på D.N.... Jeg har på fornemmelsen at han er ved at udvikle sig som en lystløgner!!

^^ Det har jeg hørt både fra ham og andre omkring i sporten verden.. Manden tjente altså også i FCM og nu i OB/Strømsgodset.. Han får jo ikk 1000 kr om ugen... Og vi kan da ikk blive ved med at dømme ham for den sag ? Tvivler i også på Jimmy stadigvæk ??
Det er muligt, men hvad med den teori at han er den eneste der tør stå frem ? Hvis Lynge i AaB står frem nu og sir at det er rigtigt at han sagde at det ikk ville gøre noget hvis de ikk vandt den pågældende kamp ^^, så er han da færdig i sporten.. Don Ø får da oss problemer hvis han siger at det omkring David's sgin-on-fee er korrekt..?
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 13:48 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #132: 06 Nov 2008, 14:01 »

Allerførst vil jeg lige pointere, at jeg ikke har læst hele tråden, så det er meget muligt, at jeg gentager noget som allerede er blevet nævnt.

Jeg tror at Homstrøm og Aabrink (som vel er nogen af dem der har deltaget i debatten om bogen, der kender David Nielsen bedst) havde en pointe, da de i fodbold uden filter beskyldte udgiverne af bogen for at have udnyttet David Nielsen.

Han har gang på gang bevist, at han ikke er andet end en 7-årig dreng i en voksen mands krop, og umiddelbart tror jeg ikke han ville være specielt svær at manipulere,  lok med lidt penge, eller bare løfter om penge, eller måske bare en mulighed for at hænge nogen ud, som på et eller andet tidspunkt er kommet ham på tværs, og han er med på den værste.

Hvad kampen mellem AaB og FCK angår, så er han en dygtigere fodboldspiller end han nogensinde før eller siden har vist, hvis han med vilje ramte ved siden af den bold som han påstår at have brændt med vilje.

Fodbold uden filter panelet var i øvrigt ret enige om, at der ikke var kommet noget som helst nyt eller bare en smule interessant frem i de bidder man havde fået fra bogen, og det må jeg også give dem ret i. Pokal problematikken var oppe til debat dengang den famøse kamp blev spillet, og reglerne blev i den forbindelse lavet om, så det nu kun er pokalvinderen, der har mulighed for at få UEFA cup billetten den vej igennem, så den del af bogen kan ikke engang bruges som debatoplæg, for emnet er uddebateret, og konklussionerne draget og der er reageret på dem... At David Nielsen er en voldspsykopat er der heller ikke noget nyt i. Hans påståede uldne kontrakt med FCK viser sig at være ganske almindelig, især for udenlandske spillere, men også af og til for Danske spillere, og helt og aldeles lovlig, det eneste det afsnit i bogen kan bruges til, er at give Skat en anledning til at sende ham en ekstra skatteregning, hvis han ikke har sørget for at få betalt skat af sin signon fee... Og hans detaljerede beskrivelser af sine overfald på andre personer (især Allan Gaarde), kunne også godt betyde, at han må en tur på hotel gitterly, mens de eneste solgte eksemplarer af hans bog, er dem som Skat og Politiet har købt, for at rejse sag mod ham...

Bogen lader ikke til at levere det den ellers lover, nemlig hemmeligheder om fodboldverdenen, den fortæller en historie som de fleste allerede kender, og forsøger at blæse det op til en skandalehistorie... Jeg synes at meget kunne tyde på, at han simpelthen er blevet manipuleret med i det projekt.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #133: 06 Nov 2008, 15:28 »

^^ Det har jeg hørt både fra ham og andre omkring i sporten verden.. Manden tjente altså også i FCM og nu i OB/Strømsgodset.. Han får jo ikk 1000 kr om ugen... Og vi kan da ikk blive ved med at dømme ham for den sag ? Tvivler i også på Jimmy stadigvæk ??
Det er muligt, men hvad med den teori at han er den eneste der tør stå frem ? Hvis Lynge i AaB står frem nu og sir at det er rigtigt at han sagde at det ikk ville gøre noget hvis de ikk vandt den pågældende kamp ^^, så er han da færdig i sporten.. Don Ø får da oss problemer hvis han siger at det omkring David's sgin-on-fee er korrekt..?

Det siger han altså, ja vel... men hvorfor skal vi dog tro på det?? Hvis han er så ærlig så kan han da smide sin konto på nettet så vi kan få det at se, men det er måske lige i overkanten af hvad han har lyst til med sin ærlighed...

Og selvfølgeligt skriver han bogen for at tjene penge, alt andet er da naivt at tro på...

Om jeg tvivler på Jimmy? Hvorfor skulla man dog det, det er jo ikke ham der kommer med alle disse såkaldte sandheder... Ja han har også skrevet en bog, men overskudet donerede han til et eller andet jeg ikke lige husker, evt noget med ludomani tror jeg nok det er...

Mon D.N. gør det samme?? Jeg mere end tvivler...
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 15:47 af JKJ » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #134: 06 Nov 2008, 15:38 »

Der tror jeg du tager fejl. David Nielsen har kun skrevet denne bog for en ting: PENGE

Korrekt. Hvis DN havde været interesseret i at skabe debat, er jeg sikker på at LPS (TV2) gerne ville have hjulpet ham Opstemt

Nej, pengene har desværre betydet mere i DN's karriere end selve fodbolden...
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010