home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40440 gange)
enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #90: 06 Nov 2008, 00:25 »

Måske har han bare ikke kunne score, eller også har han en fast kæreste, han har da et barn så vidt jeg ved Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #91: 06 Nov 2008, 00:29 »

Måske har han bare ikke kunne score, eller også har han en fast kæreste, han har da et barn så vidt jeg ved Wink

Hmm... Han har været sammen med Kira Eggers jo, (men hvilken voldelig fodboldspiller har hun ikk været sammen med ??  Rullende Øjne)... Men har læst noget om at han festede meget da han var i FCM, og var skadet... Så var han sammen med en masse forskellige... Men det Kira har læst om sig selv var ikk så vildt som hun troede... Så der er måske ikk meget om det... Måske oss fordi han havde problemer med sin kæreste som han nu er sammen med igen... Mener han har 2 børn, men er ikk sikker.. Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #92: 06 Nov 2008, 00:29 »

Håber sgu, at David Nielsen vender tilbage til OB så han kan få det velfortjente lag tæsk som han har lagt op til blandt mange... Arek Onyzsko ville jo tæve ham fuldstændigt. Man skal sgu ikke lave fis på den måde med en østeuropæer...

Ovenstående skal tages med et gran salt og afspejler min klare holdning til David Nielsens vanvittige udtalelser. Han burde få et lag tæsk. Han opfører sig som en forkælet møgunge og spiller meget på sin hudfarve. Efter hans udtalelser om han ville tæske Onyszko fik jeg nok af hans pis og mistede alt muligt sympati for ham. Forstår godt han ikke spillede 100%, men hans udtalelser om at tæske nogen som Arek O også en sympatisk herre som Morten Ankerdahl der bare gør sit job, er så latterlige, at han burde få en evig karantæne... og et lag tæsk!

Hvis han vender tilbage til OB vil jeg bare sige Go Arek!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #93: 06 Nov 2008, 00:35 »

Hmm... Han har været sammen med Kira Eggers jo, (men hvilken voldelig fodboldspiller har hun ikk været sammen med ??  Rullende Øjne)...

arg, vil da ikke mene gravesen er så voldelig? Opstemt ham ser jeg mere som en spasmager :b jeg glemmer aldrig det billede hvor han har sin pik ovenpå hovedet af claus jensen, jeg tror aldrig jeg har grinet så meget eller set så meget på en anden mands kønsdel funny

Men jeg tror nu ikke david kommer tilbage til ob, jeg tror ikke nogen af spillerne bryder sig om ham mere, jeg tror kun han stadig har en chance i norge måske, eller hvis en lavere rangeret klub i danmark er ligeglad med hans fortid ansætter ham, lidt ligesom det cykelhold der suger alle tidligere doping dømte ryttere til sig Wink
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #94: 06 Nov 2008, 00:36 »

Håber sgu, at David Nielsen vender tilbage til OB så han kan få det velfortjente lag tæsk som han har lagt op til blandt mange... Arek Onyzsko ville jo tæve ham fuldstændigt. Man skal sgu ikke lave fis på den måde med en østeuropæer...

Ovenstående skal tages med et gran salt og afspejler min klare holdning til David Nielsens vanvittige udtalelser. Han burde få et lag tæsk. Han opfører sig som en forkælet møgunge og spiller meget på sin hudfarve. Efter hans udtalelser om han ville tæske Onyszko fik jeg nok af hans pis og mistede alt muligt sympati for ham. Forstår godt han ikke spillede 100%, men hans udtalelser om at tæske nogen som Arek O også en sympatisk herre som Morten Ankerdahl der bare gør sit job, er så latterlige, at han burde få en evig karantæne... og et lag tæsk!

Hvis han vender tilbage til OB vil jeg bare sige Go Arek!

Han skal ikk komme og ødelægge vores sæson nu.. Smiley Men hans kvaliteter ku vi faktisk godt bruge nogle gange...  Ubeslutsom
- Dog er han færdig i OB, det er helt sikkert !
Ville ikke se de to i en fight... Den der slår først, vinder jo.. Men altså.. Det latterligste er sku da at Arek er inviteret til hans fest nu her når bogen kommer på gaden... SJOVT NOK, kommer Arek ikk... Det er sku da at pisse på folk...

^^ "Jeg vil nakke dig dit svin !!! - Kommer du til min fest ?"......
Hmmmmm....
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #95: 06 Nov 2008, 00:38 »

arg, vil da ikke mene gravesen er så voldelig? Opstemt ham ser jeg mere som en spasmager :b jeg glemmer aldrig det billede hvor han har sin pik ovenpå hovedet af claus jensen, jeg tror aldrig jeg har grinet så meget eller set så meget på en anden mands kønsdel funny

Men jeg tror nu ikke david kommer tilbage til ob, jeg tror ikke nogen af spillerne bryder sig om ham mere, jeg tror kun han stadig har en chance i norge måske, eller hvis en lavere rangeret klub i danmark er ligeglad med hans fortid ansætter ham, lidt ligesom det cykelhold der suger alle tidligere doping dømte ryttere til sig Wink

Var det ikk Tøffe han lå henover ? Opstemt

Hmm... Han er færdig i OB, jah... Men altså, tror han har fremtid i Norge.. Men spørgsmålet er hvor meget mer der kommer frem... ^^

- Mht. cykling, så kan der ikk være nogle hold hvis de ikk tar dem der har været dopet.. Så ville det være Tour De France med 20 ryttere... Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #96: 06 Nov 2008, 00:44 »

Jeg tror nu det var claus jensen, jeg fik en bog med det i, dansk fodbold 2004 eller sådan noget Opstemt

Han har jo selv sagt han glæder sig til at trække sig tilbage, så jeg tænker hvorfor ikke bare nu? Men manden vil vel tjene sine penge mens han kan, det er jo også klart hvis han ikke har nogen uddannelse at falde tilbage på.

Jeg tror og håber på en renere tour, men det er et andet forum Opstemt men hvis det viser sig at F. Schleck er/var dopet så ryger min tillid altså :b
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 00:49 af enged » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #97: 06 Nov 2008, 00:47 »

Jeg tror nu det var claus jensen, jeg fik en bog med det i, dansk fodbold 2004 eller sådan noget Opstemt

Han har jo selv sagt han glæder sig til at trække sig tilbage, så jeg tænker hvorfor ikke bare nu? Men manden vil vel tjene sine penge mens han kan, det er jo også klart hvis han ikke har nogen uddannelse at falde tilbage på.

Jeg tror og håber på en renere tour, men det er et anden forum Opstemt men hvis det viser sig at F. Schleck er/var dopet så ryger min tillid altså :b

Det er oss li meget.. Opstemt ^^ Fun var det jah.. Wink

Jah, men han burde oss ha tænkt tanken, at hans karriere kan slutte af det her... Burde han i hvert fald ha'..

Min tillid er røget.. ^^ Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #98: 06 Nov 2008, 00:51 »

ja det var Opstemt

Jeg kan bare ikke forstå den mand, enten kommer alt der her til at virke som et kæmpe pr-stunt eller også er han bare meget uintelligent.

Jeg er vel bare ung og naiv xD
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #99: 06 Nov 2008, 00:55 »

ja det var Opstemt

Jeg kan bare ikke forstå den mand, enten kommer alt der her til at virke som et kæmpe pr-stunt eller også er han bare meget uintelligent.

Jeg er vel bare ung og naiv xD

Det er allerede mere end bare det pr-stunt det nok skulle være... Politiet vil jo afhøre ham omkring sagen med Allan Gaarde udfra det han har skrevet i bogen.. Der har han åbenbart lavet en detaljeret "tilståelse", og i mine øjne er det da pænt dumt ? Det kan han så ende med at få en dom for.. Men hvis han ryger i spjældet vil han vel bar skrive en ny bog, som så mange andre ? (tvivler dog på at han ryger ind...)
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #100: 06 Nov 2008, 00:58 »

Jeg ved ikke om han har en dom i forvejen, men når det ikke er 'grov vold' så mener jeg ikke at han kan komme i fængsel for det, jeg tror han kan få en betinget dom for det og en bøde, men så vidt jeg ved skal der først og fremmest lægges sag an mod ham først, eller det skal anmeldes. Det ved jeg selvfølgelig ikke om han selv gør når han skriver sådan, jeg studerer ikke jura Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #101: 06 Nov 2008, 01:02 »

Jeg ved ikke om han har en dom i forvejen, men når det ikke er 'grov vold' så mener jeg ikke at han kan komme i fængsel for det, jeg tror han kan få en betinget dom for det og en bøde, men så vidt jeg ved skal der først og fremmest lægges sag an mod ham først, eller det skal anmeldes. Det ved jeg selvfølgelig ikke om han selv gør når han skriver sådan, jeg studerer ikke jura Opstemt

Jeg ved snart ikk hvad jeg skal synes om den mand.. Til at starte med sys jeg det var fedt at han havde nosser nok til at stå frem og indrømme en masse ting.. Men sys sku det blir dummere og dummere..  Ubeslutsom

Faldt li over en artikel mer jeg ikk havde læst...
http://onside.dk/node/19943
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #102: 06 Nov 2008, 01:12 »

Jeg er da bare glad for en ikke kom til fck, vi behøver sku ikke ham hos os igen, han gjorde det skam godt i sin tid, men som ståle sagde, han er bare ikke god nok til fck, på det tidspunkt ville han stå bag lasse qvist i køen og det ville sikkert gøre ham sur og få ham til at slå ståle eller qvist
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #103: 06 Nov 2008, 01:17 »

Jeg er da bare glad for en ikke kom til fck, vi behøver sku ikke ham hos os igen, han gjorde det skam godt i sin tid, men som ståle sagde, han er bare ikke god nok til fck, på det tidspunkt ville han stå bag lasse qvist i køen og det ville sikkert gøre ham sur og få ham til at slå ståle eller qvist

Jeg sys det er dumt at sige sådan som han gør der.. Peter Møller har jo også udtalt efter han er stoppet, at da han vendte hjem til DK igen ville han til Brøndby, og ikke FCK.. Og han endte i FCK...
Citat: "- Jeg havde helst set, at jeg var havnet i Brøndby. Det er der ingen tvivl om. Jeg forsøgte også at komme til klubben, men fik så besked om, at jeg ikke lige var den spiller, de søgte, fortæller Peter Møller i et interview til magasinet ”Fodbold i Brøndby”."
- For mig at se, en dum kommentar.. Sådan noget skal man bar lukke røven med, undskyld sproget.. Ulrik Laursen sagde også at OB var den eneste klub for ham i DK.. Og hvor er han nu ? Jeg sys man skal droppe de der udtalelser.. Og at David nu har sagt som han har, gør også, at jeg som OB-fan er ligeglad med ham.. Han skal aldrig trække en stribet trøje over hovedet igen !!!

- Måske betyder den slags ikk så meget i klubberne, men det gør det for os fans.. Det er svært at glemme..! ^^
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 01:19 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #104: 06 Nov 2008, 01:25 »

Jeg havde faktisk også helst set at Ulrik Laursen var blevet i OB, skam ikke fordi han er en dårlig spiller, fordi det er han bestemt ikke, men manden er ret gammel og havde meget hellere set vi havde hentet en yngre spiller som Jonas Troest Wink Jeg forstår slet ikke hvad Ulrik Laursen laver med det anførerbind. For mig skal en anfører være en med klub følelse og ikke 'bare' være et forbillede på banen. Ligesom Per Nielsen var i brøndby, det er sådan det skal være i følge mig. Jeg ville ikke selv kunne tage i mod tilbudet om at blive anfører hvis jeg vidste jeg ville væk senere hen som Linderoth gjorde, selv om han nu alligevel var eminent for os Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010