home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40513 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #60: 04 Nov 2008, 17:10 »

Selv om jeg nok hellere ville se ham blive solgt for 1 million Wink!
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #61: 04 Nov 2008, 17:13 »

Selv om jeg nok hellere ville se ham blive solgt for 1 million Wink!

Uden bogen kunne det være muligt, da der nok er en del norsk interesse... Men nu vil OB bar af med ham, nok også gratis, fordi ikke at sku betale david, for at fyre ham... Skal du ind til hans foredrag ??
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #62: 04 Nov 2008, 17:14 »

http://onside.dk/node/19889

Der røg lidt af min respekt for manden... Nogle der ved hvorfor ? Om det er en bestemt episode fra tidligere ?

Sådan noget der er jo vanvittigt! Én ting er at tænke det for sig selv. Sådan kan man jo have det med nogen man ikke kan lide, men at skrive det til offentligheden i en bog, det er jo sindsygt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #63: 04 Nov 2008, 17:58 »

David Nielsen er sku en hjerneblødning af rang og høre på.
Men de dummeste fjolser er sku dem der giver penge for hans bog....
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #64: 04 Nov 2008, 18:00 »

David Nielsen er sku en hjerneblødning af rang og høre på.
Men de dummeste fjolser er sku dem der giver penge for hans bog....

Det er jeg dog ikke enig i... Jeg vil godt læse hans bog.. Men jeg vil aller helst ind og høre hans foredrag herinde i Odense, i næste uge... Så kan jeg få hans version af sagen, fuldt ud...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #65: 04 Nov 2008, 18:05 »

God fornøjelse, vil sku ikke ofre en krone på den mand.
Gider ikke høre om hvordan han bevist går efter at skade andre elller bevist går på banen for at tabe for egen vindings skyld. Det har kun et formål: At sælge bøger, så han kan tjene flere penge til at spille op.
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #66: 04 Nov 2008, 18:15 »

God fornøjelse, vil sku ikke ofre en krone på den mand.
Gider ikke høre om hvordan han bevist går efter at skade andre elller bevist går på banen for at tabe for egen vindings skyld. Det har kun et formål: At sælge bøger, så han kan tjene flere penge til at spille op.

Fordømmene fejler da ikke noget...

Men jeg vil ikk dømme manden på de ting pressen skriver... Vil også høre det fra hans side... Derfor mener jeg også at et foredrag med ham er bedre end bogen...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #67: 04 Nov 2008, 18:19 »

De historier om hvordan han slog Allan Gårde i gulvet, om at han vil skade Arek og om hvordan han gik på banen for at tabe er altså taget fra hans bog. Og hvis bare halvdelen er sandt, burde han aldrig have lov til at spille fodbold igen.
Hørte også lige i tv at han er indkaldt til afhøring af politiet vedr. sagen med Allan Gårde.
Håber sku han får en voldsdom, hvis det er sandt.
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #68: 04 Nov 2008, 18:39 »

De historier om hvordan han slog Allan Gårde i gulvet, om at han vil skade Arek og om hvordan han gik på banen for at tabe er altså taget fra hans bog. Og hvis bare halvdelen er sandt, burde han aldrig have lov til at spille fodbold igen.
Hørte også lige i tv at han er indkaldt til afhøring af politiet vedr. sagen med Allan Gårde.
Håber sku han får en voldsdom, hvis det er sandt.

Jah, men det er ikke ham der har skrevet hele bogen, så det er måske ikke direkte hans "egne ord"...
Og jah, han skal til afhøring, det hørte jeg også... Og for min skyld må han altså godt få en dom... Sådan er det jo... Men sys ikk man skal dømme ham på noget der kommer gennem pressen, eller måske en forfatter...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #69: 04 Nov 2008, 18:51 »

Lige mht. at han tabte kampen med vilje, der syntes jeg, som mange andre også har givet udtryk for, at han handlede som enhver anden person ville gøre. På sin hvis tabte ingen af parterne på det, nogen vil sige at det kostede brøndby mesterskabet, men de havde jo selv haft mulighed for at sikre dette ved at vinde en kamp, som de tabte så dette kan man ikke bruge som argumentation mod at tabe kampen med vilje. Selvfølgelig kunne fck også have vundet en anden kamp, men hvor tit er det at en eneste kamp afgør et mesterskab direkte? Selvfølgelig hvis de to hold havde vundet samtlige kampe i sæsonen, men det er off-topic alligevel. Som fck fan ville jeg måske også blive lidt harm over at have 'tabt' et mesterskab på den måde, men mere er der jo ikke i det.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #70: 04 Nov 2008, 18:56 »

har lige læst manden ville skade Arek med vilje. http://www.bold.dk/nyt/?vis=91630&rss=true
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #71: 04 Nov 2008, 18:57 »

har lige læst manden ville skade Arek med vilje. http://www.bold.dk/nyt/?vis=91630&rss=true


Har jeg pointeret lidt længe oppe i tråden.. ^^  Wink
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

enged
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #72: 04 Nov 2008, 19:04 »

Jeg forstår simpelthen ikke man kan få lyst til at gøre sådan, med henvisning til at han ville 'slagte' Onyszko. Hvordan man kan være så syg i sit hovedet og udtænke at gøre sådan, prøv at tænke på at han måske skal tilbage til OB for at træne med Onyszko, hvis jeg var OB spiller, eller nogen som helst anden som skulle spille med eller mod David Nielsen, ville jeg være bange for at han lige pludselig ville gå amok og lave en sindsyg tackling, altså hvorfor skal man ordne det på den måde? Arek må da virkelig have gjort noget slemt sidden at Nielsen vil ødelægge hans karierre.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #73: 04 Nov 2008, 19:07 »

Jeg forstår simpelthen ikke man kan få lyst til at gøre sådan, med henvisning til at han ville 'slagte' Onyszko. Hvordan man kan være så syg i sit hovedet og udtænke at gøre sådan, prøv at tænke på at han måske skal tilbage til OB for at træne med Onyszko, hvis jeg var OB spiller, eller nogen som helst anden som skulle spille med eller mod David Nielsen, ville jeg være bange for at han lige pludselig ville gå amok og lave en sindsyg tackling, altså hvorfor skal man ordne det på den måde? Arek må da virkelig have gjort noget slemt sidden at Nielsen vil ødelægge hans karierre.

Han kommer heller ikk til at træne i OB, det er jeg sikker på.. Men jeg vil oss godt vide om det er noget der er sket da de spillede mod hinanden, eller sammen i OB, der gør at han tænker sådan.. ^^
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #74: 04 Nov 2008, 19:11 »

Allan Gaarde overrasket over sagen skal tages op igen...
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-17649073.html?forside

Men synes det er i orden, hvis det var sket på gaden havde han jo for længst fået en dom, og bare fordi det sker på en træningsbane så er det sgu ikke i orden...
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010