home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 40557 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #45: 01 Nov 2008, 23:16 »

Jeg siger bare at hvis jeg vde spillet ville jeg også gå efter at tabe!

Du sagde da lige, at alle ville gøre?

David Nielsen er en fantastisk fodboldspiller der altid giver sig 100%!
Han bliver hængt ud for noget som alle ville have gjort!
Al respekt til ham for at sige sandheden!
Logged

LarsLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #46: 01 Nov 2008, 23:17 »

ville du ikke have gjort det?!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #47: 01 Nov 2008, 23:19 »

ville du ikke have gjort det?!

Kan jeg slet ikke tage stilling til. Er jo ikke prof. spiller, og har svært ved at sætte mig i Davids sted. Så må være svar uskyldigt.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #48: 01 Nov 2008, 23:20 »

Kan jeg slet ikke tage stilling til. Er jo ikke prof. spiller, og har svært ved at sætte mig i Davids sted. Så må være svar uskyldigt.
Hvis du fik 300.000 kroner + en plads i EU med dit hold? Ville da i hvert fald være meget fristende!
Logged


LarsLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #49: 01 Nov 2008, 23:22 »

ville jeg klart have gjort!
sæt dig dog ind i situationen inden du begynder at give kritik for min holdning!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #50: 01 Nov 2008, 23:24 »

ville jeg klart have gjort!
sæt dig dog ind i situationen inden du begynder at give kritik for min holdning!

Giver heller ikke kritik af din holdning, spørger bare om hvordan det kunne være, at fck ikke vandt så.
Logged

LarsLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #51: 01 Nov 2008, 23:25 »

fordi aab er verdens bedste hold!
aab behøvede jo heller ikke at tabe, de skulle bare ikke vinde!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #52: 01 Nov 2008, 23:26 »

fordi aab er verdens bedste hold!
aab behøvede jo heller ikke at tabe, de skulle bare ikke vinde!

Og så er det jo, at jeg bliver i tvivl. Hvis alle gik på banen for at tabe, forstår jeg såmen ikke, hvorfor AaB faktisk var tæt på at vinde kampen.
Logged

LarsLund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #53: 01 Nov 2008, 23:29 »

hvis du husker målet var det et langt langskud fck scorede på som jimmy nielsen sagtens kunne have taget.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #54: 01 Nov 2008, 23:51 »

hvis du husker målet var det et langt langskud fck scorede på som jimmy nielsen sagtens kunne have taget.

Arh come one... Ikke engang på en god dag, havde Jimmy Nielsen have taget den.

Jeg har før sagt, jeg sagtens kan forstå David Nielsen, men at sige at alle AaB-spillere gik på banen er jo bare et postulat, som du slet ikke kan bevise.

Lad mig genopfriske http://onside.dk/onsidetv/19491
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #55: 03 Nov 2008, 04:32 »

Go debat her i tråden.. Dejligt.. ^^

Jeg havde ikk spillet 100 % for at vinde, hvis det var mig ! Og David var ikk den eneste der tænkte sådan i den kamp... Det er da helt sikkert.. Hvem er så naiv at tro at han er den eneste der nogensinde har tænkt sådan ?? Vågn da op, man.. Det vil svare til at sige "Jeg tror 100% på at Tour De France 2009 bliver HELT ren !!!"... Idet Armstrong allerede har meldt sin ankomst, er diskussionen ligesom slut der ! David har bar nosser nok til at stå frem, i forhold til så mange andre ! Seriøst, hvem havde ikk gjort det ?? "Ej, lad mig vinde her, så vi får 3 point.. Så slipper jeg da for en kæmpe bonus og for at spille UEFA-Cup næste sæson.. Hvem gider oss det ?"... Kom ind i kampen man ! Han er ikk den eneste, og han var heller ikk den eneste i AaB der tænkte sådan, op til den pågældende kamp.. Men David vil ikk stikke de andre, og det er oss fedt nok, respekt for det, for de kan stå frem selv hvis de tør.. Og mon ikk om der er en enkelt eller to der indrømmer det samme når de selv nærmer sig slutningen ?? - Jeg tror det...

Idet han scorer 2 mål idag, kan vi jo sige han scorede dem, og vandt kampen over Viking, med vilje... Var det ikk oss Anja A. der "tabte DM-finalen med vilje" til Viborg for senere at vinde CL og udtale "vi kan jo sige jeg vandt CL med vilje.."... Men gør hvad der er bedst for en selv.. Som David oss sir.. Hvorfor sku han ha ondt af BIF fordi de ikk blev mestre ? Der er 33 kampe, og hvis du vinder dine egne 33 kampe, så blir du mester.. De ku selv afgøre det.. Og hvis du fremover skal tænke på hvad der er godt for andre hold, når du går på banen, hvor er vi så henne ??

David Nielsen er go nok til at spille SAS-liga, og jeg ville ikk ha noget imod at ha ham på holdet i OB ! ( Vi ender heller ikk med nogle ligegyldige kampe i år, før vi er mestre efter 31. spillerunde.. Wink )... Ej, men jeg ved godt David ikk kommer til at spille i OB mer... Men tror ikk hans karriere er slut.. Han er trods alt et godt navn i Norge, først efter sin periode i Start, og nu efter han har bombet i Strømsgodset...

David Nielsen gir gas.. Også på banen.. Jah, han kan være et svin, og han har lavet ballede til træninger oss, men altså.. Det sker i moderne fodbold.. Ikk for at holde hånden over at han slår nogle ned, men den slags sker !! Håber vi hører mere til David fremover, og gerne fra fodboldbanen... Smiley Held og lykke til David herfra i hvert fald.. Al respekt for åbenheden...

PS. - PR-Stunt eller Ærlighed ? .... Jeg skal ha den bog !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #56: 03 Nov 2008, 12:38 »

Det er skægt at høre om alle jer der gerne vil tabe med vilje... Med alt respekt det kan i sagtens sige når i løber rundt på serie niveau, højt eller lavt, men faktum er jo at ingen af jer nogensinde har stået i den situation som D.N. har stået i, og hvis han ikke havde haft den spillegæld havde han måske slet ikke tænkt tanken, og mig bekendt var det kun Jimmy der havde det samme problem og mindes nu han gjorde alt for at undgå de scorede...

Og at påstå at mange AaB'er måske havde lyst til at tabe er imo også noget vrøvl, AaB førte altså med 1-0 til ganske kort før tid da der blev udlignet på et fantastisk langskud... Det kunne sagtens have endt oppe på tilskuere rækkerne men nu blev det braget ind uden chance for Jimmy...
Hvis AaB vil have foræret dem et mål havde de nok gjort det mens bolden havde været inde i det lille spil efter klumspil, så kunne man lige have puffet bolden ind selv...

Jeg tror aldrig at D.N. kommer tilbage til dansk fodbold, og hvis den fusker og voldsmand har lyst til at fortsætte i norsk fodbold så fred være med det, så bliver vi da fri for ham...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #57: 04 Nov 2008, 17:02 »

http://onside.dk/node/19889

Der røg lidt af min respekt for manden... Nogle der ved hvorfor ? Om det er en bestemt episode fra tidligere ?
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #58: 04 Nov 2008, 17:06 »

Nej nej nej nej nej, Jeg kunne måske tilgive ham for det andet, men det der! NEJ NEJ NEJ :S! Hvad sker der oven i hovedet! Få den kontrakt ophævet med det samme.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #59: 04 Nov 2008, 17:09 »

Nej nej nej nej nej, Jeg kunne måske tilgive ham for det andet, men det der! NEJ NEJ NEJ :S! Hvad sker der oven i hovedet! Få den kontrakt ophævet med det samme.

Den er så godt som ophævet.. Han er færdig i OB, det ligger fast.. Bare rolig...
- Men men men... Nu er det mediernes forklaring.. Skal nok ind og høre hans foredrag i næste uge..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010