home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 39052 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #210: 13 Jan 2009, 12:29 »

Enig... AG burde have meldt ham dengang, hvis han skulle dømmes, og det valgte han ikke at gøre.. Så burde den vel ikke være længere ?
- Straffen er, i mine øjne, fin nok, men jeg mener ikk der burde være en sag, da AG selv har valgt, ikke at melde episoden...

Politiet kan sagtens tage en sag op uden at den forurettede har meldt den... og nu skrev Dn jo så selv sin tilståelse i sin såkaldte ærlige bog...

Men som før skrevet, lad os nu komme videre i livet, der er jo ingen der er døde...
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #211: 13 Jan 2009, 12:33 »

Ja, vil også mene at det er på tide at komme videre, der er ingen grund til at køre rundt i en sag der er 4 år gammel.
Politiet kan sagtens tage en sag op uden at den forurettede har meldt den... og nu skrev Dn jo så selv sin tilståelse i sin såkaldte ærlige bog...

Men som før skrevet, lad os nu komme videre i livet, der er jo ingen der er døde...

Ja, politiet skal da have lov til det? men det mener jeg ikke at de burde, jeg synes at det er langt ude..
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #212: 13 Jan 2009, 12:36 »

Jeg synes det er helt fair han får en dom og et eller andet sted er det vel også ok han ikke skal ind og spjælde den... Det er altså 4 år siden efterhånden og man må videre i livet...

Men hvis der har været et fortilfælde i en tidligere sag hvor den anklagede har fået en fængselsdom, så synes jeg det er forkert at man slipper bare fordi man er lidt kendt...

Men nu er der faldet dom og så må det være det...

Vi må videre...

Kan jeg kun være enig i... Men er spørgsmålet ikke, om vi ikke allerede var kommet videre ? AG udtalte jo, at det bare var fortid, da politiet valgte at tage sagen op... Sagen var meget fremme i medierne dengang det skete, og jeg synes det er latterligt at politiet ikke tog sagen op dengang, når man vælger at gøre det nu... Augustinussen og Allan O. kan da også nemt have glemt om der var nogle små ting, tidligere i træningen, der gjorde at David handlede som han nu engang gjorde...

Jeg synes det er latterligt at hive det frem nu, men nu lader det jo også til at der er lagt låg på... At dét så betyder, at David har en betinget dom i baghånden, er så bare ærgeligt for ham... Men en sag der skulle være taget for 4 år siden, eller slet ikk sku ha været taget...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #213: 13 Jan 2009, 12:41 »

Politiet kan sagtens tage en sag op uden at den forurettede har meldt den... og nu skrev Dn jo så selv sin tilståelse i sin såkaldte ærlige bog...

Men som før skrevet, lad os nu komme videre i livet, der er jo ingen der er døde...

Jah, det ved jeg, men jeg synes det er latterligt.. Der var ingen af dem, der ønskede at gå i retten med det, og det er så lang tid siden, og de har allerede lagt det bag sig... Så er det jo bare at rive hul på et gammelt sår igen, jo... Det kan man så også sige det er, at DN skriver om det i sin bog, men han har jo ikk skrevet en hel bog, kun om dét, han nævner det jo bare... Ej, jeg sys det er lidt latterligt at hive sagen frem igen...
- Jeg er også enig i at der ikke skal være forskel på straffen, bare fordi man er kendt.. Om der så er det i denne sag, skal jeg ikke kunne sige.. Smiley

Ja, vil også mene at det er på tide at komme videre, der er ingen grund til at køre rundt i en sag der er 4 år gammel.
Ja, politiet skal da have lov til det? men det mener jeg ikke at de burde, jeg synes at det er langt ude..

Enig.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #214: 13 Jan 2009, 13:19 »

http://onside.dk/onsideTV-test/21925

Et underholdende indslag for jer der måske ikke har læst bogen, eller bare vil vide lidt mere.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #215: 13 Jan 2009, 14:07 »

Det ville da i den grad være et brud på alt retsbevidsthed, hvis en direkte tilståelse ikke fik nogen konsekvenser. Det kan godt ske, at Allan Gaarde havde lagt episoden bag sig, men det havde David Nielsen tydeligvis ikke, da han åbenbart følte sig tvunget til at skrive om den, og tilstå sit voldelige overfald.

Man kan jo også vende den om og sige, hvad nu hvis Allan Gaarde havde følt sig truet til ikke at anmelde overfaldet dengang? er det så ikke fair nok, at politiet tager sagen op, specielt når der nu foreligger en skriftlig tilståelse, i 10.000 eksemplarer (eller hvor stort oplaget nu er).
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #216: 19 Jan 2009, 17:09 »

Ja, jeg har nu læst bogen to gange, da jeg simpelthen er rigtig vild med den. Nu sidder jeg og er ved at strække en bograpport sammen, og vil gerne høre, om folk har nogle vigtige temaer i bogen, som jeg bare skal huske at skrive om.

Som temaer mener jeg, at det fx kan være et kærlighedstema, et had, en lykke osv.

Nogen der kan huske en vigtig detalje, som vil kunne gå ind som et tema i bogen?
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #217: 19 Jan 2009, 17:23 »

Ja, jeg har nu læst bogen to gange, da jeg simpelthen er rigtig vild med den. Nu sidder jeg og er ved at strække en bograpport sammen, og vil gerne høre, om folk har nogle vigtige temaer i bogen, som jeg bare skal huske at skrive om.

Som temaer mener jeg, at det fx kan være et kærlighedstema, et had, en lykke osv.

Nogen der kan huske en vigtig detalje, som vil kunne gå ind som et tema i bogen?

Jeg vil ikke sige at der er et tema i bogen. Det er jo en selvbiografi hvor han fortæller omkring sin fodboldkarriere. Så vil ikke sige der et tema.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #218: 19 Jan 2009, 17:26 »

Jeg vil ikke sige at der er et tema i bogen. Det er jo en selvbiografi hvor han fortæller omkring sin fodboldkarriere. Så vil ikke sige der et tema.

Tjo, der er jo temaer, uanset hvad. Han tager et tema op omkring had, en tema op omkring penge og et tema op om forholdet mellem sportsmanship og penge.

Der er jo egentlig mange temaer i bogen...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #219: 19 Jan 2009, 18:03 »

Ja, jeg har nu læst bogen to gange, da jeg simpelthen er rigtig vild med den. Nu sidder jeg og er ved at strække en bograpport sammen, og vil gerne høre, om folk har nogle vigtige temaer i bogen, som jeg bare skal huske at skrive om.

Som temaer mener jeg, at det fx kan være et kærlighedstema, et had, en lykke osv.

Nogen der kan huske en vigtig detalje, som vil kunne gå ind som et tema i bogen?

Rastløshed, forkærlighed til København/FCK, venskaber, familie. Det er umiddelbart de temaer jeg syntes der går igen i bogen.
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010