home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 23902 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #30: 29 Jun 2012, 15:34 »

Nå så sluttede en slutrunde endnu engang før tid for det tyske hold. Hold KÆFT hvor er jeg bitter over det. Det er simpelthen slet ikke til at bære at man skal ryge ud på den måde.

Var så heldig at se kampen i Hamburg på Das Heiligengeistfeld, som er en kæmpe plads i St.Pauli området i Hamburg. Vil skyde på at der var noget som ligner 100.000 mennesker hvis ikke flere. Det var sindsygt.
Fik dog også set hvor stille så mange mennesker kan være, for man kunne have hørt en nål falde til jorden da Italien scorede begge gange.

Men jeg fatter ganske enkelt ikke at man skal ryge ud på sådan en omgang børnefejl. Det er ganske enkelt en joke at Baadstuber og Lahm kan fucke tingene så grundigt op. Derudover er det en rendyrket joke at Cassano nærmest får lov at spadsere igennem TRE TYSKERE som alle tre står og glor på ham mens de indirekte spørger " I har ham, har i ik?" Derefter har Baadstuber EN MAND han skal holde øje med, men det kan jeg da selvfølgelig også godt se er for meget forlangt, når man åbenbart skal bruge en førerhund for at finde forskellen på italienere og tyskere..

Derefter formår Lahm i helt exceptionel klasse, først at ophæve offsiden, så ikke at hoppe nok til at nå bolden, for derefter at lunte efter Balotelli som så også sparker den noget så eftertrykkeligt ind.

Stemningen i pausen var trykket men man forventede naturligvis et sandt tysk pres med tro og vilje. Det kom bare aldrig. Man nægter simpelthen at indse at man ikke kan kombinere sig igennem den massive mur af Italienere. De gør det fantastisk, lukker alt det tyske spil ned, og Tyskland er slet ikke målsøgende nok.

Med 5 min igen går den alvor op for holdet, og man kaster alt frem og begynder i stedet at pumpe bolde op i feltet som straks skaber panik, og kaster hele og halve chancer af sig. Der bliver givet et straffespark som resultat af at man har så mange i boksen. Özil scorer, folk er helt oppe og ringe, men det var desværre for sent.. Mange spørgsmål kan stilles omkring Löw som jeg mener har fejlet massivt.

Hvorfor bruger man Lahm i venstre side, og samtidigt Podolski som også vil ind i banen og afslutte.
I den anden side bruger man Kroos og Boateng som heller ikke holder bredde. Og det gør man på dagen hvor man møder det nok mest kompakte og kloge hold under hele EM.
Det er jo decideret selvmord og man skal sgu være taktisk analfabet for at se logikken i det...

Derudover skal man i pausen op og presse, og har i hele første halvleg haft problemer med at få nok folk i feltet.. Så tager man en boksspiller ud og erstatter ham med en anden. Ja Gomez var ikke god, men han fylder stadig og har pondus i sit spil, og med Klose inde samtidigt havde der været nok at sige efter.

Forstår heller ikke hvorfor man så længe holder fast i sit koncept selvom det åbenlyst ikke virker og Italien har læst en som en åben bog. Man burde langt tidligere have kastet flere folk frem og begyndt at spille mere primitivt.

Jeg er satme glad for at Reeperbahn ligger klods op af den store plads, for havde da alvorligt brug for en bajer eller to efter den kamp. Kæmpe skuffelse, men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010