|
MisterFCK
Gæst
|
|
LORT! Jeg blev opdaget så lukker ned nu. I må vente til imorgen med en update(Eller det er jo senere idag).
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Offline
|
|
Spændende indkøb du har fået lavet. Det eneste indkøb jeg lavede i det første transfer vindue var Nakamura fra Celtic.
Jeg kan ikke huske om det var i første transfer vindue, men klubbens formand ønsker altid en "stjerne" spiller til klubben ved hvert transfer vindue, men heldigvis er der ikke de helt vildt store krav til hvor stor spilleren skal være.
Kom der egentlig en nyhed om det i dit transfer vindue ?
|
|
|
|
|
Logged
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Rigtig fedt klubvalg og nogle fornuftige indkøb. En spiller som Schmeichel er i mit Arsenal spil, en fremragende målmand og er naturligvis fast mand på landsholdet ligesom farmand. Også rigtig gode updates 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Godt klubvalg.. Det skal blive spændende, at se hvor langt du kan få dem frem.! Også en god blog du har fået startet. Du skriver godt, og det er også godt sat op.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg skal tidligt op og til fodbold imorgen nemlig  Hva Så? Hvordan gik kampen? 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Nicobong
|
|
LORT! Jeg blev opdaget så lukker ned nu. I må vente til imorgen med en update(Eller det er jo senere idag).
Kender jeg alt for godt
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Den kommer bare aldrig til at passe 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Den kommer bare aldrig til at passe  Bare et spørgsmål om tid før vi spiller Safri Duo på jeres hoveder! 
|
|
|
|
|
Logged
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Go' blog med de altid irriterende Aston Villa, der aldrig er blege for at snuppe et point fra mig i mesterskabskampen  OT: den signatur er muligvis den FEDESTE ever Niko  Ja ik? 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Spændende indkøb du har fået lavet. Det eneste indkøb jeg lavede i det første transfer vindue var Nakamura fra Celtic.
Jeg kan ikke huske om det var i første transfer vindue, men klubbens formand ønsker altid en "stjerne" spiller til klubben ved hvert transfer vindue, men heldigvis er der ikke de helt vildt store krav til hvor stor spilleren skal være.
Kom der egentlig en nyhed om det i dit transfer vindue ?
Tak :)Nej det har jeg ikke set ihvertfald. Rigtig fedt klubvalg og nogle fornuftige indkøb. En spiller som Schmeichel er i mit Arsenal spil, en fremragende målmand og er naturligvis fast mand på landsholdet ligesom farmand. Også rigtig gode updates  Godt klubvalg.. Det skal blive spændende, at se hvor langt du kan få dem frem.! Også en god blog du har fået startet. Du skriver godt, og det er også godt sat op.
Tak  Hva Så? Hvordan gik kampen?  Det var nu bare træning ; ) Men det gik nu meget godt alligevel  PS: Der kommer en update om 6 dage(i spillet altså  )
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 16:15 af MisterFCK »
|
Logged
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
6. September
 Ja så er der gået lidt over en måned mere. I denne tid har vi fået sat gang i Premier League, og jeg kan desværre ikke prale med resultaterne. Vi har i løbet af måneden budt på mange offensive midtbanespillere men der var ingen der gad til klubben så vi må klare os med en svag midtbane. Men nu til kampene.
Vi lagde ud mod Bolton, et hold vi burde kunne vinde over. Midt i anden halveg bragte Anelka Bolton i front men 11 minutter efter udlignede inskiftede Angel. Med 6 min tilbage af kampen scorede Kevin Nolan men endnu engang udlignede Angel kort efter. Der blev ikke scoret mere så vi måtte nøjes med en kedelig uafgjort.
Næste kamp var mod Tottenham. En kamp jeg ikke forventede at vinde. Efter 23 minutters spil kom Tottenham i front, ved Robbie Keane. 7 minutter efter lavede Linderoth en grov fældning og blev udvist. Han fik 2 spilledages karentæne. Kort inden halvegen udbygger Tottenham føringen. Denne gang er det Berbatov der scorer. I anden halveg kæmper vi for at komme tilbage men med kun 10 mand på banen er det svært.
Nedturen blev total i August's sidste kamp. Vi skulle spille mod West Ham og der var bestemt en chance for at vinde. Vi kom også foran efter 21 minnuters spil, ved Peter Whittingham. I halvegens sagde jeg til spillerne at de ikke skulle blive for sløsede i deres spil og det havde åbenbart en meget negativ effekt på spillerne. efter 7 minutters spil af anden halveg havde West Ham scoret 3 gange. I de næste 20 minutter styrede de spillet og scorede 2 gange yderligere. Vi blev sendt hjem med en 5-1 afklapsning og jeg talte med store ord til mine spillere efter kampen.
I Næste update vil der komme en masse kampe og jeg tør godt sige at det kommer til at gå en smule bedre. Men så vil jeg heller ikke afsløre mere. Resten må i vente på.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 19:03 af MisterFCK »
|
Logged
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Offline
|
|
Ikke den bedste start  Kunne man få et SS af en holdopstilling ?
|
|
|
|
|
Logged
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Ikke den bedste start  Kunne man få et SS af en holdopstilling ? Jeg har lukket spillet. Men den kommer i næste update.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Offline
|
|
Venter spændt på endnu en update af Aston Villa. Har du nogen ide om hvornår den ca kommer ?
|
|
|
|
|
Logged
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|