|
Soccerpop
Gæst
|
|
Det er et O O O !!!!!!!!!! Når men nok OT snak tilbage til topic. Glæder mig til kommer igang
Nope  , men ligemeget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Så er der lige brugt en side, der overhoved ikke omhandler denne blog.. men fair nok.
Glæder mig til at læse om den da jeg selv spiller med Aston Villa og er ved at være færdig med sæson 3. Villa har et meget spændende hold og glæder mig til at se hvad du kan udrette med dem.
Held og lykke!
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Rigtig fedt klubvalg. De har en meget talentfuld trup. Ser frem til mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg er igang med at handle ind til truppen og når jeg nærmer mig slutningen af august kommer næste update. Måske lidt før.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Heey Mister (; Det er ret fedt sat op .. Ville helt sikkert følge bloggen ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Heey Mister (; Det er ret fedt sat op .. Ville helt sikkert følge bloggen ..
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
1. August
Nu er der spillet godt og vel en måned og jeg vil komme med lidt status. Vi har spillet årets fårste og sidste venskabskamp, mod Queens Park, midt i måneden. Vi vandt sikkert 2-0. Luke Moora scorede vores første mål mens Juan Pablo Angel stod for anden scoring. Efter kampen kunne jeg konstatere at holdet spille rigtig god sammen men at vi samtidig mangler en god offensiv midtbanespiller. Angriberne får næsten ingen bolde at arbejde med og det skal der laves om på.
Vi har hentet en håndfuld spillere, nærmere bestemt 5 og en halv til klubben. Den halve kommer af, at DaMarcus Beasley først kommer til næste sommer men skiftet er allerede planlagt. Ud af de 5 spillere kommer 2 fra Danmark, 2 fra England og en enkelt fra USA. DE to spillere fra Danmark komemr fra FCK. De er begge svenskere. Første spiller er midtbaneslideren Tobias Linderoth. Han vil helt sikkert forstærke holdet da han er bedre end min nuværende DMC. Derudover er det unge talent Fejzullahu der er hentet i FCKs ungdoms afdeling. Han kan blive en rigtig god angriber i fremtiden.
Vi har også hentet en dansker. Det er den unge målmand Kasper Schmeichel der er kommet fra Manchester City. Jeg forventer ikke at han går ind på 1. holdet med det samme men han er ikke lagt fra Thomas Sørensen's niveau. Så har vi også hentet englænderen Billy Jones, fra Crewe Alexandra. Han er en alsidig forsvarsspiller der kan spille alle pladser i den bagerstede kæde samt på den defensive midtbane. Han vil starte på højre back.
Til sidst har vi hentet stortalentet Freddy Adu i DC United. Den 17-årige halvafrikaner kan spille centralt og i venstre side af den offensive midtbane. Han starter ikke på banen men der vil ikke gå lang tid før han overhaler Petrov i kampen om startpladsen.
Der er SS af alle spillerne herunder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Stærk update og gode handler! Kan vi håbe på en update mere i aften/nat? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Stærk update og gode handler! Kan vi håbe på en update mere i aften/nat?  Ja, det tror jeg godt. Med mindre mine forældre opdager at jeg stadig er oppe inden da. Jeg skal tidligt op og til fodbold imorgen nemlig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Hehe det lyder dejligt. Så er der lidt læsning til os "natteravne" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog... held og lykke med arbejdet i Villa og med bolden imorgen..
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog... held og lykke med arbejdet i Villa og med bolden imorgen..
Er jeg glad for at du gør 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|