home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22299 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #30: 28 Dec 2006, 00:53 »

LORT! Jeg blev opdaget  så lukker ned nu. I må vente til imorgen med en update(Eller det er jo senere idag).
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #31: 28 Dec 2006, 06:49 »

Spændende indkøb du har fået lavet. Det eneste indkøb jeg lavede i det første transfer vindue var Nakamura fra Celtic.

Jeg kan ikke huske om det var i første transfer vindue, men klubbens formand ønsker altid en "stjerne" spiller til klubben ved hvert transfer vindue, men heldigvis er der ikke de helt vildt store krav til hvor stor spilleren skal være.

Kom der egentlig en nyhed om det i dit transfer vindue ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #32: 28 Dec 2006, 09:36 »

Rigtig fedt klubvalg og nogle fornuftige indkøb. En spiller som Schmeichel er i mit Arsenal spil, en fremragende målmand og er naturligvis fast mand på landsholdet ligesom farmand.

Også rigtig gode updates  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #33: 28 Dec 2006, 09:39 »

Godt klubvalg.. Det skal blive spændende, at se hvor langt du kan få dem frem.! Også en god blog du har fået startet. Du skriver godt, og det er også godt sat op.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #34: 28 Dec 2006, 11:49 »

Jeg skal tidligt op og til fodbold imorgen nemlig Smiley

Hva Så? Hvordan gik kampen?  Wink
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #35: 28 Dec 2006, 14:22 »

LORT! Jeg blev opdaget  så lukker ned nu. I må vente til imorgen med en update(Eller det er jo senere idag).

Kender jeg alt for godt Peace
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #36: 28 Dec 2006, 14:41 »

Hva Så? Hvordan gik kampen?  Wink

Go' blog med de altid irriterende Aston Villa, der aldrig er blege for at snuppe et point fra mig i mesterskabskampen  Thumbs Up

OT: den signatur er muligvis den FEDESTE ever Niko Opstemt Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #37: 28 Dec 2006, 16:05 »

Go' blog med de altid irriterende Aston Villa, der aldrig er blege for at snuppe et point fra mig i mesterskabskampen  Thumbs Up

OT: den signatur er muligvis den FEDESTE ever Niko Opstemt Thumbs Up

Den kommer bare aldrig til at passe  Wink
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #38: 28 Dec 2006, 16:07 »

Den kommer bare aldrig til at passe  Wink

Bare et spørgsmål om tid før vi spiller Safri Duo på jeres hoveder!   Cool
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #39: 28 Dec 2006, 16:09 »

Go' blog med de altid irriterende Aston Villa, der aldrig er blege for at snuppe et point fra mig i mesterskabskampen  Thumbs Up

OT: den signatur er muligvis den FEDESTE ever Niko Opstemt Thumbs Up

Ja ik?  Wink
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #40: 28 Dec 2006, 16:11 »

Spændende indkøb du har fået lavet. Det eneste indkøb jeg lavede i det første transfer vindue var Nakamura fra Celtic.

Jeg kan ikke huske om det var i første transfer vindue, men klubbens formand ønsker altid en "stjerne" spiller til klubben ved hvert transfer vindue, men heldigvis er der ikke de helt vildt store krav til hvor stor spilleren skal være.

Kom der egentlig en nyhed om det i dit transfer vindue ?


Tak :)Nej det har jeg ikke set ihvertfald.

Rigtig fedt klubvalg og nogle fornuftige indkøb. En spiller som Schmeichel er i mit Arsenal spil, en fremragende målmand og er naturligvis fast mand på landsholdet ligesom farmand.

Også rigtig gode updates Thumbs Up

Godt klubvalg.. Det skal blive spændende, at se hvor langt du kan få dem frem.! Også en god blog du har fået startet. Du skriver godt, og det er også godt sat op.


Tak Smiley
Hva Så? Hvordan gik kampen?  Wink

Det var nu bare træning ; )  Men det gik nu meget godt alligevel Smiley




PS: Der kommer en update om 6 dage(i spillet altså Wink)
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 16:15 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #41: 28 Dec 2006, 19:01 »

6. September


Ja så er der gået lidt over en måned mere. I denne tid har vi fået sat gang i Premier League, og jeg kan desværre ikke prale med resultaterne. Vi har i løbet af måneden budt på mange offensive midtbanespillere men der var ingen der gad til klubben så vi må klare os med en svag midtbane. Men nu til kampene.

Vi lagde ud mod Bolton, et hold vi burde kunne vinde over. Midt i anden halveg bragte Anelka Bolton i front men 11 minutter efter udlignede inskiftede Angel. Med 6 min tilbage af kampen scorede Kevin Nolan men endnu engang udlignede Angel kort efter. Der blev ikke scoret mere så vi måtte nøjes med en kedelig uafgjort.

Næste kamp var mod Tottenham. En kamp jeg ikke forventede at vinde. Efter 23 minutters spil kom Tottenham i front, ved Robbie Keane. 7 minutter efter lavede Linderoth en grov fældning og blev udvist. Han fik 2 spilledages karentæne. Kort inden halvegen udbygger Tottenham føringen. Denne gang er det Berbatov der scorer. I anden halveg kæmper vi for at komme tilbage men med kun 10 mand på banen er det svært.

Nedturen blev total i August's sidste kamp. Vi skulle spille mod West Ham og der var bestemt en chance for at vinde. Vi kom også foran efter 21 minnuters spil, ved Peter Whittingham. I halvegens sagde jeg til spillerne at de ikke skulle blive for sløsede i deres spil og det havde åbenbart en meget negativ effekt på spillerne. efter 7 minutters spil af anden halveg havde West Ham scoret 3 gange. I de næste 20 minutter styrede de spillet og scorede 2 gange yderligere. Vi blev sendt hjem med en 5-1 afklapsning og jeg talte med store ord til mine spillere efter kampen.

I Næste update vil der komme en masse kampe og jeg tør godt sige at det kommer til at gå en smule bedre. Men så vil jeg heller ikke afsløre mere. Resten må i vente på.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 19:03 af MisterFCK » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #42: 28 Dec 2006, 19:20 »

Ikke den bedste start Skuffet

Kunne man få et SS af en holdopstilling ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #43: 28 Dec 2006, 19:49 »

Ikke den bedste start Skuffet

Kunne man få et SS af en holdopstilling ?

Jeg har lukket spillet. Men den kommer i næste update.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #44: 30 Dec 2006, 10:24 »

Venter spændt på endnu en update af Aston Villa. Har du nogen ide om hvornår den ca kommer ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010