home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22316 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #45: 31 Dec 2006, 14:03 »

15. Oktober 2006


Jeg så har jeg spillet nogle flere kampe og er klar med en update. Vi har spillet 6 kampe.


Vi lagde ud mod Charlton. Vi kom foran efter 11 minutters tid, ved Luke Moore. Kort efter puasen udlignede Charltons Darren Bent. 10 minutter efter havde Luke Moore scoret to mål mere og 3 min efter hans sidste mål scorede Milan Baros vores sidste mål. Med et kvarter tilbage af kampen reducerede Hasselbaink for Charlton men vi vandt 4-2.
Næste kamp var mod Southend i Liga Cuppen. Luke Moore brændte et straffespark i starten af kampen men da han kort efter scorede var skaden gjort god igen. Vi vandt 1-0 men jeg var ikke helt tilfreds når det var mod sådan et hold. Næste kamp var mod Watford. Der vandt vi sikkert 3-1 efter at have styret kampen hele vejen igennem. Gareth Barry, Luke Moore og Didier Agathe scorede hver et mål i kampen.

Så skulle vi spille en svær kamp hjemme mod Liverpool. De kom hurtigt foran på mål af dansker Daniel Agger, men kort efter blev deres midtbaneslider, Sissoko udvist. Den stilling hold til pausen. 1 minut af anden halveg
var alt hvad Baros skulle bruge for at udligne til 1-1. Efter 62 minuttersspil scorer Kuyt fra en umulig vinkel og bringer Liverpool i front igen. efter 74 minutter udligner Luke Moore og vi går fra banen med en flot 2-2 med et af ligaens tophold.
Så skulle vi spille mod Blackburn. VI spillede ikke vores bedste kamp til dato og måtte nøjes med uafgjort, 1-1. Luke Moore scorede vores mål. Derefter skulle vi et smut til Stamford Bridge for at spille mod de forsvarende mestre, Chelsea. Efter et godt resultat med Liverpool havde vi en tro på at vi kunne få noget ud af kampen men der er en grund til at Chelsea har vundet Pl to år itræk og pt. ligger nr. 1. Vi blev sendt hjem med et 3-0 nederlag. Det var Chelseas måske 3 vigtigste spillere der var med til at sænke os. John Terry, Dider Drogba og Frank Lampard er navnene.

« Seneste Redigering: 31 Dec 2006, 14:05 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #46: 31 Dec 2006, 14:22 »

5. November 2006



Vi tog hjemme imod Manchester United og efter sidste kamp havde jeg ikke den store selvtillid. Det blev ikke bedre af, at Rooney bragte United i front efter kun 6 minutter. Kort før pausen udbyggede Rooney føringen til 2-0. I anden halveg tog hele holdet sig sammen og vi scorede 3 mål. Først var det Baros der scorede. Med et kvarters tid tilbage scorede Baros så igen og med 10 minutter tilbage scorede Gareth Barry sejrsmålet. En fantastisk præstation hvis jeg selv skal sige det.
Så blev det tid til endnu en spændende kamp. Vi skulle spille mod Charlton på udebane i ligacuppen. Det lyder måske ikke lige som den vildeste kamp men det blev den. Vi tabte desværre og røg dermed ud af ligacuppen. Efter en halv time var Charlton foran 3-0. Alle målene blev scoret af Darren Bent. 9 minutter efter det sidste mål reducerede Baros. I anden halvegs 5. minut scorede Charltons Andy Reid og 6 minutter efter nettede Darren Bent for 4. gang i kampen. 10 minutter efter reducerede peter Whittingham og kort før tid scorede Agathe et mål, men det hjalp kun på målscoreren. Vi tabte 5-3 i en af de mest målrige kampe i min tid i Aston Villa.


I den 9. kamp fik vi igen et skuffende resultat. Vi spillede mod Wigan. I første halveg scorede Wigan 2 mål. Først var det Antonio Valencia og dernæst Kevin Kilbane. Ydermere blev både Milan Baros og Billy Jones skadede. I slutningen af anden halveg reducerede Luke Moore. Det blev kampens sidste mål. Vi tabte skuffende 2-1.
Vi måtte undvære Baros og Billy Jones da vi, et par dage efter Wigan kampen, trådte ind på Emirates Stadium, for at spille mod Arsenal. Vi kom godt fra start og allerede efter 8 minutter bragte Gareth Barry os i front. 4 minutter senere udbyggede Luke Moore føringen til 2-0. Senere i halvegen blev Henry skadet. I anden halvegs start reducerede Hleb og midt efter 70 minutters spil udlignede Rosicky til slutresultatet 2-2. Et fint resultat.







          Her er Ligatabellen:                 ...Og efter Blazzo's øndske også startopstillingen:
     




« Seneste Redigering: 31 Dec 2006, 14:50 af MisterFCK » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #47: 31 Dec 2006, 17:54 »

Hey! Kan lige nå mit sidste indlæg i 2006 inden man skal afsted.

Både gode og dårlige resultater, lidt ærgeligt med en 13 plads, er dog sikker på du nok skal rykke nogen pladser frem i løbet af sæsonen.

Hvorfor bruger du ikke Petrov ?? Er sikker på at Petrov vil gøre en forskel enden på MR eller MC. Davis bliver rigtig god og synes du skal prøve at bruge ham.

Men alt er op til dig selv, vil følge bloggen ligemeget hvad Opstemt

Er selv ved 23 januar 2010 med dem!

Godt nytår allesammen!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #48: 31 Dec 2006, 17:58 »

Hey! Kan lige nå mit sidste indlæg i 2006 inden man skal afsted.

Både gode og dårlige resultater, lidt ærgeligt med en 13 plads, er dog sikker på du nok skal rykke nogen pladser frem i løbet af sæsonen.

Hvorfor bruger du ikke Petrov ?? Er sikker på at Petrov vil gøre en forskel enden på MR eller MC. Davis bliver rigtig god og synes du skal prøve at bruge ham.

Men alt er op til dig selv, vil følge bloggen ligemeget hvad Opstemt

Er selv ved 23 januar 2010 med dem!

Godt nytår allesammen!

Syntes bare ikke petrov spiller så godt. OG whittingham spiller rigtig godt så Davis kommer ikke ind med det samme.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #49: 31 Dec 2006, 17:59 »

Steven Davis er da LANGT bedre end Whittingham.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #50: 31 Dec 2006, 18:02 »

6. December 2006


Vi lagde du mod Middlesbrough. Vi startede dårligt ud og efter en halv times spil bragte Rochemback Middlesbrough i front. De fortsatte presset men heldigvis stod Thomas Sørensen rigtig godt og der gik ikke flere mål ind. Vi scorede dog heller ikke så vi tabte skuffende 1-0.

Så skulle vi have gang i spillet igen da vi i 13. spillerunde skulle møde Portsmouth. De kom foran efter 54 minutters spil men blot 2 minutter efter udlignede Luke Moore. efter 65 minutter scorede spilleren med næsthøjst værdi på vores hold, Stiliyan Petrov, sit første mål for klubben. Med et kvarter igen cementerede Luke Moore sjeren med sit 2. mål. 3-1 sejren var en realitet.

Derefter skulle vi en tur til Sheffield for at spille mod oprykkerne, Sheffield United. Sheffield kom foran efter et kvarters spil og havde også det meste af spillet. Efter 34 minutter kom vi igen da Luke Moore udlignede. I det 52. minut bragte Juan Pablo Angel os i front og med 2 minutter tilbage scorede han igen. I overtiden blev vores anfører Olof Mellberg udvist.

Sidste kamp i denne omgang var mod Reading. Vi kom foran efter 48 minutter da Fejzullahu scorede på et langskud. 4 minutter efter udlignede Readings Steve Sidewell. Derefter fik Reading to udvisninger og det udnuttede Gabriel Agbonlahor ved at scorer det afgørende mål til vores fordel. Vi vandt 2-1.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #51: 31 Dec 2006, 18:03 »

Steven Davis er da LANGT bedre end Whittingham.

Han har bare ikke gjort det så godt i de kampe han spiller. Whittingham har imponeret mig mere. Men alle har jo forskellige meninger. Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #52: 01 Jan 2007, 18:44 »

1. Januar 2007


Bestyrelsen har, optil det nye transfervindue stillet ekstra penge til rådighed så vores transferbudget er steget fra
DKK 26.000.000 til hele DKK 110.000.000. Rigtig godt hvis vi skal hente forstærkninger her i den nærmeste fremtid.

Den 9. december  tog vi til Liverpool for at spille mod Everton. Vi kom foran efter 21 minutters spil ved Gareth Barry. Det blev første halvegs eneste mål. 20 minutter inde i anden halveg fordobbler Juan Pablo Angel så føringen til 2-0. Der bliver ikke scoret mere i kampen.

Derefter tog vi imod Fulham på Villa Park. Vi kom fint fra start med et par store changer i starten af kampen men vi blev mere og mere slatne i vores spil. Ingen af holdene scorede i kampen så vi spillere skuffende 0-0.

Så blev det tid til en svær udekamp mod Newcastle. De foran efter 7 minutters spil da Billy Jones lavede selvmål. 3 minutter efter scorede Manchester United lejesvenden, Giuseppe Rossi til 2-0. Yderligere 3 minutter senere kom der endnu et selvmål. Denne gang var det Newcastles Emre der stod for det. efter 63 minutters spil kunne Baros så udligne men kun 11 minutter efter bragte Rossi Newcastle foran igen. Minuttet efter var Rossi på pletten igen med sit 3. mål. Det blev samtidig kampens sidste og det betød at vi tabte 4-2.

Det blev til endnu et nederlag, da vi senere på ugen mødte Manchester City. Thomas Sørensen var blevet skadet så Kasper Schmeichel skulle stå sin første Premier League kamp under min ledelse. Og så endda mod sit gamle hold. Man kan ikke
sige at han fik den bedste start i klubben. City kom foran efter en halv times spil ved Corradi. 4 minutter efter scorede Micah Richards og kort før pausen nettede Samaras også. I starten af anden halveg reducerede Luke Moore. I slutningen af kampen scorede Vassell kampens sidste mål, til 4-1.

I 20. spillerunde skulle vi møde Bolton på Reebok Stadium. Wilfred Bouma bragte os i front efter 27 minutters spil. Det var hans første mål i Villa trøjen. Midt i anden halveg blev Boltons Kevin Nolan udvist efter en grov takling. Det efterfølgene frispark hamrede Linderoth direkte op i krydset. Det var også hans første mål for klubben. Kampen endte 2-0.

Til sidst skulle vi på en stor opgave. Den bestod på at besejre Tottenham på hjemmebane. Vi bestod opgaven dog kun snævert. efter 56 minutter scorede Anthony Gardner nemlig selvmål. Det blev kampens eneste mål men vi vandt jo og det er det vigtigste.





Her er ligatabellen efter 21 kampe:
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #53: 02 Jan 2007, 12:56 »

28. Januar 07


2007's føste kamp var mod West Ham. Sidste gang vi spillede mod dem fik vi en øretæve på 5-1. Det blev lignende i denne kamp. Vi kom ellers foran efter et kvarters spil, ved Luke Moore. Efter 33 minutters spil udlignede Harewood  og 7 minutter efter scorede Ashton på straffespark. Kort før pausen udlignede Luke Moore. 5 minutter efter pausen bragte Etherington West Ham foran igen og 9 minutter efter scorede Anton Ferdinand. Efter 64 minutters spil scorede detargentinske stortalent Carlos Tevez. 9 minutter efter reducerede Luke Moore. Det blev kampes sidste mål, so mbetød at vi tabte 5-3. Rigtig skuffende. Ydermere blev Wilfred Bouma udvist i slutminutterne.

I FA Cuppen skulle vi spille mod det tidligere Premier League-hold, Sheffield Wednesday. Kampen blev meget skadesplaget. Efter 26 minutter måtte vores Olof Mellberg forlade banen. Midt i anden halveg blev Sheffield's Deon Burton skadet og i slutminutterne var det så Freddy Adu der måtte udgå. Kampens eneste mål blev scoret efter Tobias Linderoth i det 71. minut. Endnu engang var det direkte på frispark.


Som i måske husker scorede United-lejesvenden, Rossi, hattrick mod os i Newcastle kampen. Han udlejnings periode sluttede den 1. januar og nu har Blackburn så lejet ham. Og det var netop Blackburn vi skulle spille mod idag. Efter 14 minutter blev kampens eneste mål scoret. Og selvfølgelig var det Rossi der scorede det.

Derefter tog vi til Charlton hvor vi igen spillede en dårlig kamp. Chalrton spillede heldigvis ikke meget bedre og kampen endte uden scoringer.

Da vi vandt over Sheffield Wednesday i FA Cuppen skulle vi spille mod Gillingham. Vi kom hurtigt foran, ved Juan Pablo Angel, efter 17 minutter. efter 26 minutters spil scorede Gareth Barry og 2 minutter efter nettede Angel igen. Kort efter pausen scorede Agbonlahor kampens sidste mål, til 4-0. I overtiden fik Gillingham en spiller udvist.





Her er stillingen efter 23-24 kampe:





Jeg vil meget gerne have nogen kommentare.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2007, 13:07 af MisterFCK » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #54: 02 Jan 2007, 13:47 »

Tja, kunne være bedre resultatmæssigt, men udmærket blog.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #55: 02 Jan 2007, 15:50 »

Tja, kunne være bedre resultatmæssigt, men udmærket blog.

Enig. Jeg har haft Thomas Sørensen ude i næsten 2 måneder nu og Schmeichel står ikke lige så godt så jeg har lidt problemer på målmandsposten.


Der burde være en ny update på vej om ikke så længe.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #56: 02 Jan 2007, 16:48 »

Lidt ustabilt de seneste måneder.

Målmandsposten er vigtig, nu har jeg også selv haft problemer med den plads. Har fået Kirkland i sommeren 2009 så det har hjulpet lidt på det. Synes Thomas Sørensen er rimelig ustabil, kan stå de mest fantastiske kampe og bare 4 dage efter spiller han til 5-6 stykker.

Kom er intet omkring at formanden for Villa ville have en stjerne spiller til klubben her i Januar ?

Hvis der ikke gjor det, kunne det måske være fordi du har købt så meget ind i sommers.

Ærgeligt at både Liverpool og Newcastle ligger under dig. 2 gode hold. Men samtidig kan du også overhæle Portsmouth og Bolton.
Lidt vildt at West Ham ligger 2 og både Wigan og Charlton burde ligge langt længere nede.

Så hvis du kan ende blandt 8-12 så synes jeg det er udmærket!

Glæder mig til næste update.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #57: 02 Jan 2007, 16:53 »

Lidt ustabilt de seneste måneder.

Målmandsposten er vigtig, nu har jeg også selv haft problemer med den plads. Har fået Kirkland i sommeren 2009 så det har hjulpet lidt på det. Synes Thomas Sørensen er rimelig ustabil, kan stå de mest fantastiske kampe og bare 4 dage efter spiller han til 5-6 stykker.

Kom er intet omkring at formanden for Villa ville have en stjerne spiller til klubben her i Januar ?

Hvis der ikke gjor det, kunne det måske være fordi du har købt så meget ind i sommers.

Ærgeligt at både Liverpool og Newcastle ligger under dig. 2 gode hold. Men samtidig kan du også overhæle Portsmouth og Bolton.
Lidt vildt at West Ham ligger 2 og både Wigan og Charlton burde ligge langt længere nede.

Så hvis du kan ende blandt 8-12 så synes jeg det er udmærket!

Glæder mig til næste update.

Nu har Thomas S. været ude i lang tid og er faldet så meget i stats at Scmeichel er bedre end ham. Og han står udemærket.

Nej jeg har ikke fået den. Jeg kan lige afslører at der kommer 5-6 nye spillere til sommer mindst.

West Ham har spillet vildt godt i den her sæson. jeg tror det har noget at gøre med Tevez og Mascherano. Men de slår mig jo også stort hver gang. Og Chalrton har også spillet en rigtig god sæson.

Tror jeg også er muligt men så skal jeg nok til at spille mere stabilt.


Og der burde snart være en update mere Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #58: 02 Jan 2007, 17:28 »

28. Februar 07


Vi har gjort et spillersalg indtil videre. Det er Isaiah Osbourne. Han har ikke fået nogen kampe på førsteholdet, grundet hans ringe stats og det var han utilfreds over. Derfor er han blevet solgt til Celtic for DKK 17.000.000.

I 25. spillerunde skulle vi spille mod Watford. Vi kom foran efter 21 minutters spil. Det var Baros der scorede. 5 minutter før pausen nettede baros igen. 10 min inde i 2. halveg fik Watford en udvisning og det banede vejen for os. 6 minutter efter scorede Agbonlahor nemlig kampens sidste mål, til 3-0.

Vi skulle til Anfield og spille mod Liverpool i 26. spillerunde. Efter en halv times spil bragte Jermaine Pennant Liverpool i front. I anden halvegs første minut fik vi straffespark men den unge Adu brændte desværre. Efter 63 minutters spil scorede Steven Davis kampens sidste mål. 1-1 var et udemærket resultat mod Liverpool.

Updatens dårligste resultat kom i mod Fulham i FA Cuppen. Vi spillede en rigtig dårlig kamp og delte point med Fulham. Kampen endte uden scoringer. Derfor skal vi ud i omkamp senere på måneden.

Så blev det tid til en svær udekamp mod Manchester United. Denne kamo blev endnu et bevis for, at vi spiller bedst mod de gode hold. Man Utd kom ellers foran efter 7 minutter, ved Louis Saha og efter en halv time udbyggede Rooney. I 2. halvegs 2. minut scorede reducerede Agbonlahor og kun 6 minuter efter udlignede selvsamme spiller. 2-2 blev slutresultatet.

FA Cup-omkampen, mod Fulham var sidste kamp i Februar. Luke Moore var kommet tilbage fra en skade og efter 31 minutter scorede han kampens første mål. Efter 65 minutters spil scorede Steven Davis til 2-0. Han er begyndt at spille rigtig godt og har efterhånden overtaget Whittinghams plads. I slutminutterne blev Fulhams Jimmy Bullard udvist.





Her er ligatabellen efter 27-28 kampe:

Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #59: 03 Jan 2007, 13:24 »

Det kan godt være at jeg er lidt utålmodig men hvis der er andre end cube og Blazzo der stadig følger med i denne blog vil jeg meget gerne have at i også giver en kommentar. Jeg prøver at komme med så mange updates som muligt men jeg syntes bare det er ved at blive lidt trist.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010