home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22359 gange)
Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #75: 05 Jan 2007, 15:29 »



3. spiller og bedste indkøb, efter min mening, er Sunsuke Nakamura. Japaneren er hentet i Celtic. Og tilmed helt gratis. Han går direkte ind på vestrefløjen og erstatter Gareth Barry, der formentlig bliver solgt.

Er det bare mig eller er barry ikke Aston Villas bedste spiller? Sådan en mand sælger man da ikke bare lige. Han er også deres anføre.
 
Næste køb er vel mere eller mindre et ønskekøb. Det er Morten Nordstrand. Jeg havde ham i min Lyngby blog hvor han spille vildt godt og han viste at han kunne begå sig på CL niveau i 06 spillet. Det håber jeg også, at han kan i 07. Nordstrand er hentet i FC Nordsjælland. Han har også tiden med sig, d han kun er 24 år.



LOL...

Men ellers en rigtig god block.







Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #76: 05 Jan 2007, 16:48 »

Han er ikke den bedste spiller efter min mening  men det kan godt være at han bliver.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #77: 06 Jan 2007, 00:06 »

Optakt til sæsonen 06/07


Mål for sæsonen:

Premier League:
Mit mål for sæsonen er, ligesom sidste i sæson, at ende i top10. Det kan være at det ændrer sig, alt efter hvordan det går. i sidste sæson nåede vi ikke vores mål men med de forstærkninger vi har fået i denne sæson mener jeg det er muligt at nå målet.

Uefa Cup:
Fordi vi vandt FA Cuppen skal vi spille i UEFA Cuppen. I første omgang er mit mål at nå gruppespillet og så må vi se hvad der sker.æ Da PL er første prioritet kan det ske at jeg sparer nogle spillere i denne turnering men det er langt fra sikkert.

FA Cup:
Selvom vi vandt den sidste sæson og det ville være fristende at prøve at genvinde den er det kun 3. prioritet så jeg vil nok stille med reserver i denne turnering.

Carling Cup:
Her vil jeg udentvivl stille med reserverne. I denne cup vil der være en change for unge spillere eller reserver for at gøre sig bemærkede.









Startopstillingen vil umiddelbart se sådan her ud:



Kasper Schmeichel


Schmeichel fik changen i sidste sæson da Thomas Sørensen blev langtidsskadet. Han fik en svær start men da han havde vænnet sig til niveauet i PL gjorde han det godt. Det er grunden til at han beholder sin plads selvom Sørensen er kommet tilbage.

Billy Jones          Gary Cahill          Olof Mellberg          Wilfred Bouma


Forsvaret fra sidste sæson spillede godt, så jeg har valgt ikke at skifte ud i det. Jlloyd Samuel har dog udviklet sig godt og truer Bouma på venstre back. Hvis Billy Jones underpræsterer har vi Lars Jacobsen til at tage over og inde i midten har vi spillere som Delaney og Liam Ridgewell til at suplere.

Tobias Linderoth
Gabriel Agbonlahor                                                  Sunsuke Nakamura
Freddy Adu


Vi har fået en del tilgange til midtbanen i denne sæon men det er kun Nakamura der har fået en plads fra start. Andre spillere som Beasley og Burke må nøjes med en plads på bænken fra start af. Så er Adu kommet ind i startopstillingen da jeg har besluttet at spille med en offensiv midtbane og han er den bedste vi har på den plads.

Milan Baros          Luke Moore


Same angrebs duo som det sidste sæson. De vil stadig rotere lidt med Angel men som udgangspunkt er det Baros og Moore der starter. Nyindkøbet Nordstrand samt talentet Fejzullahu er backup for de 3 angribere.









Jeg vil forsøge at komme med en update om sæsonstarten og de sidste transfers inden alt for længe.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #78: 06 Jan 2007, 01:22 »

Sæsonstarten

1. September 07






Davis solgt
Idag har vi solgt vores midtbanetalent Steven Davis(billede) til Arsenal. Han spillede en god sidste sæson men et bud på DKK 95.000.000 syntes jeg var for godt til at afslå. Desværre er det lige Arsenal, der jo også spiller i Premier League, der får gavn af spilleren i fremtiden. Vi skal du og indvestere i en ny midtbanespiller da Adu er for ung til at holde en hel sæson som den eneste rigtige offensive midtbane.

Davis har skrevet under med Arsenal indtil 2012.






Aston Villa 2-1 Chelsea
7' 0-1 - F. Lampard
41' 1-1 - M. Baros
53' 2-1 - M. Baros
MoM: M. Baros(Aston Villa)

Vi troede på sejren idag, i Charity Shield finalen, og det gav bonus. Selvom Chelsea kom foran på et hurtigt mål tabte vi ikke modet og fik vendt kampen til vores fordel. Nakamura og Nordstrand var de eneste nye spillere i aktion i dagens kamp. De spillede begge til et 7-tal. Kmapens spiller, Baros, spillede sig til at flot 9-tal ligesom Kasper Schmeichel. Med sejren fik vi anden pokal i hus under min tid i klubben.





Polak til Villa Park
Vi har idag sikret os den 27 årige polak, Artur Boruc. Den 27-årige målmand har spillet 20 landskampe for Polen i løbet af sin karierre. Vi har brugt omkring DKK 57.000.000 på Boruc. i øjebilkket er han skadet men nåt han bliver klar igen vil han højst sansynligt komme til at spille fra start.





Aston Villa 0-1 Newcastle
3' 0-1 - O. Meberg(Selvmål)
MoM: L. Davids(Newcastle)

Sæsonens første Premier League kamp gik ikke som forventet. Jeg havde håbet på mindst 1 point i dagens kamp, men når skarpheden mangler kan man jo ikke vinde. Kampens bedste spiller på vores hold var Cahill der, ligesom Davids fra Newcastle, spillede til et 7 tal.





Reserve og fremtidig afløser hentet
Idag har vi hentet det svenske talent, Pontus Wernbloom til klubben. Han er tiltænkt rollen som reserve for Linderoth på den defensive midtbane og engang når Linderoth stopper eller bliver for dårlig til holdet er det meningen at Wernbloom skal tage over. Hna kostede sølle DKK 4.500.000 i IFK Göteborg.





Portsmouth 2-4 Aston Villa
14' 0-1 - L. Moore
45' Rødt kort - T. Linderoth(A. Villa)
54' 0-2 - F. Adu
65' 0-3 - D. Beasley
67' 1-3 - P. Mendez
71' 2-3 - B. Nlome-Ndebi
90' 2-4 - F. Adu
MoM: F. Adu(Aston Villa)

Så fil vi første Premier Leaguesejr i denne sæson. Freddy Adu(billede) spiller en rigtig flot kamp og får et 9-tal for sin præstation. Samtidig spiller indskiftede Lars Jacobsen til et 8.tal. Det samme gjorde Cahill, Mellberg, Nakamura og Moore. Vores dårligste spiller idag var Linderoth der spillede til at 6-tal, på grund af hans udvisning. Med sejren rykker vi op på en andenplads i PL men meget kan nå at ændre sig endnu.





Arsenal-talent til Villa
Vi har idag købt stotalentet Carlos Vela i Arsenal. Han kan spille på den offensive midtbane og i angrebet. Han går ind og erstatter Adu i startopstillingen med det samme. Han er 18 år men har alligevel rigtig gode stats. Arsenal kendte til hans talent og de var da også modvillige mod at sælge men da jeg bød DKK 177.000.000 acepterede de.





Hvordan syntes i om denne måde at skrive på?
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 22:18 af MisterFCK » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #79: 06 Jan 2007, 01:32 »

Jeg synes den ser fin ud den måde du skriver på. Og det Vela indkøb der, Huha. Den Mexicaner bliver rigtig stor.
Det er også en god lang kontrakt du har lavet med ham. Til år 2011. Han bliver guldværd.
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #80: 06 Jan 2007, 01:36 »

dejlig måde at skrive på . Også nogle gode indkøb, især Vela springer i øjenene, virkelig et klassekøb.
Logged



chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #81: 06 Jan 2007, 09:34 »

Kan rigtig godt lide den måde at skrive på. Flot sejr over Chelsea. Fortsat det gode arbejde.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #82: 06 Jan 2007, 11:10 »

Det er da godt, i syntes om den. Det syntes jeg nemlig også selv Opstemt
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #83: 06 Jan 2007, 22:01 »

Blandede resultater

3. Oktober





Aston Villa 5-0 Roda JC
9' 1-0 L. Moore
10' 2-0 S. Nakamura
15' 3-0 C. Vela
45' 4-0 L. Moore
52' 5-0 M. Nordstrand(straffe)
59' Udvisning - J. Martina(Roda)
MOM: BIlly Jones(Aston Villa)


Vi blev udtrukket sammen med Roda i 1.runde af UEFA Cuppen. Det ser ud til at det var en rigtig god lodtrækning for os. 3 af vores spillere scorede deres første mål i klubben bla. Vela der endda scorede i debutkampen. Kampens spiller, Billy Jones(billede) spillede til topkarakter.







Aston Villa 1-0 Fulham
64' 1-0 C. Vela
MoM: Wilfred Bouma(Aston Villa)
Vi spillede en fin kamp. Angriberne manglede dog skarphed og det kunne ses. De brændte alt for mange changer. Ydermere blev Luke Moore skadet. Carlos Vela(billede) er kommet rigtig god fra start i klubben og har scoret i to kampe i træk. Hans gode spil har dog ikke været noget til en kåring som man of the match.







Manchester City 1-0 Aston Villa
40' B. Corradi
MoM: Joey Barton(Man City)
Vi har både Moore, Baros og Angel ude med skader så vi blev nødt til at stille med Vela og Nordstrand i angrebet. De havde svært ved at finde kassen og derfor var det fortjent nok at City vandt.






Roda JC 1-1 Aston Villa
34' 1-0 C. Ouweland
73' 1-1 M. Baros
MoM: Charlie van den Ouweland(Roda)

Vi spillede en okay kamp idag. Baros var kommet tilbage fra sin skade og markerede sig med et mål. Vi vinder samlet 5-1 og går derfor videre til gruppespillet. Vi har derfor nået mållet i UEFA Cuppen. Når grupperne er blevet udtrukket vil jeg sætte et nyt mål som vi skal nå. Stort set hele vores hold spillede til et 7-tal så det er jo godt.







Aston Villa 1-3 Liverpool
30' 0-1 M. Gonzalez
50' 1-1 M. Baros
74' 1-2 D. Kuyt
88' 1-3 D. Agger
90' Udvisning - L. Jacobsen(A. Villa)
MoM: Xabi Alonso(Liverpool)

På trods af, at Linderoth var ude med karantæne og Wernbloom var skadet, og vi derfor blev nødt til at spille med Petrov på den defensive midtbane i kampen spillede vi en fin kamp. Liverpool spillede bare bedre. De havde spillet det meste af tiden og gav ikke særlig mange changer væk. Vores bedste spiller idag, Carlos Vela spillede til et 7-tal. Til sammeligning spillede kampens bedste spiller, Xabi Alonso(billede), til et 9-tal.





UEFA Cup grupper lavet
Idag er der blevet lavet grupper til UEFA Cuppen. Vi er kommet i gruppe med Benfica(billede), Real Betis, Shakhtar og Rabotnicki. Sidstnævnte er at hold vi skal slå mens de 3 første bliver sværere kampe. Jeg tror dog godt vi kan slå Shakhtar, Benfica og Betis på hjemmebane så der er en mulighed for at gå videre.
Midt nye mål er at gå videre fra gruppen.









Hvad syntes i om UEFa Cup-gruppen?
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 22:20 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #84: 07 Jan 2007, 01:25 »

Vela viser sig

29. Oktober 2007





Ipswich 1-2 Aston Villa
1-0 D. Haynes(17)
1-1 M. Baros(23)
1-2 C. Vela(33)
Udvisning til Mellberg - A. Villa(46)
MoM: Gary Cahill(Aston Villa)

Villa kommer bagud i starten af kampen med kommer hurtigt igen, da Baros udligner. Unge Vela scorer endnu engang og selvom han lige er kommet til klubben er han allerede blevet kaldt målmaskinen. Han er nemlig delt Villa-topscorer med Milan Baros for tiden, og det siger ikke så lidt. Både Baros og Vela spillede til et 8-tal idag. Det samme gjorde Gary Cahill, der blev kåret til banens bedste.
Sunsuke Nakamura





Nakamura er langtidsskadet
Dette var overskriften man kunne læse på diverse hjemmesider den 6 oktober. Aston Villa's japaner blev skadet under træning og efter yderligere undersøgelser viser det sig at han vil være ude i ca. 2 måneder. Han har været en af Villa's bedste spillere i denne sæson og det har også ramt ledelsen og fans'ne hårdt. Aston Villa's træner, Frederik Tidemand Rasmussen, vil ikke kommentere skaden.






Aston Villa 3-1 Benfica
1-0 C. Vela(11)
1-1 N. Gomes(31)
2-1 G. Agbonlahor(50)
3-1 C. Vela(88)
MoM: Carlos Vela(Aston Villa)

Efter at have vundet 1. runde af Uefa Cuppen skulle Tidemand og hans mandskab spille mod Benfica, i gruppespillet. Det blev en succes oplevelse både for holdet og i sædeleshed for den unge Carlos Vela. Den unge spiller scorede 2 mål i kampen og blev ydermere kåret til "Man of the Macth." Vela havde, efter kampen, denne kommentar: "Det er selvfølgelig altid dejligt at score 2 mål i en kamp og så endda i en europærisk turnering. Men træneren har fortalt os alle at holdet kommer i første række og det er jeg også indforstået med."

Freddy Adu




Endnu en Villa spiller skadet
Denne gang er det det amerikanske stjernefrø, Freddy Adu, der er blevet skadet. Adu blev skadet i dagens Uefa Cup-kamp mod Benfica og måtted udgå, efter en times spil. Aston Villa's lægestab har konstateret at Adu er skadet i op til en måned.





Arsenal 4-1 Aston Villa
1-0 T. Henry(1)
1-1 M. Baros(22)
2-1 N. Bendtner(25)
3-1 T. Henry(28)
4-1 J. Aliadiére(90)
MoM: Thierry Henry(Arsenal)

Aston Villa fik sig en lektion i dagens kamp, mod Arsenal. De følte sig overlegne før kampen, efter sejren over Benfica, og tog derfor alt for let på kampen. I Villa-forsvaret var Mellberg ude med karantæne og når han ikke er der til at styre forsvaret falder det nærmest sammen. Og så er det svært at klare sig mod spillere som Henry Og Bendtner.




Wilfred Bouma

Aston Villa 2-2p Everton
1-0 C. Vela(6)
2-0 M. Baros(39)
2-1 M. Lopez(51)
2-2 M. Lopez(52)
[Everton vinder på straffespark]
MoM: Wilfred Bouma(Aston Villa)

Allerede i første runde af ligacuppen røg Aston Villa ud, til Everton. Træner Frederik Tidemand havde før kampen sagt at han ville stille med flere reserver på banen og på trods af det spillede de meget godt fodbold. Desværre for den lavede Maxi Lopez 2 hurtige mål og var derfor stærkt medvirkende til Villa's exit.  I straffesparkskonkur rencen kunne Villa dog ikke finde skarpheden frem og tabte derfor.




Aston Villa 1-0 Bolton
1-0 T. Linderoth(31)
MoM: Gabriel Agbonlahor(Aston Villa)

Kampens eneste mål blev sat ind af svenske Tobias Linderoth, direkte på frispark. Med sejren rykker AstonVilla op på en 9. plads i Premier League. De har vundet 4 kampe og tabte 4 kampe hvilket resulterer i 12 point efter de første 8 kampe.




Samuel tilbage efter skade
Idag har Aston Villa's back Jlloyd Samuel genoptaget træningen efter en 2 måneders lang skadespause. Samuel spillede kun 3 kampe i sidste sæson og har, på grund af skaden, endnu ikke spillet i denne sæson. Flere kilder mener, at Samuel snart vil søge væk fra klubben hvis han ikke får mere spilletid.







Jeg vil meget gerne have kommentare omkring spillet og bloggens udformning. Både ris og ros Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 01:36 af MisterFCK » Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #85: 07 Jan 2007, 01:50 »

det er en rigtig god blog.....kunne bare godt tænke mig lidt flere billeder fra spillet men det er jo bare min mening
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #86: 07 Jan 2007, 09:40 »

Rigtig god blog, kan godt lide stilen i den.

Hvordan er Gabriel Agbonlahor egentlig, synes det er cool du stadigvæk bruger ham. Ærgeligt at Nakamura er skadet, han er også lige blevet skadet i mit spil, er i Oktober 2007 og han er ude i 6-8 måneder Skuffet

Men er enig med Ronal-Hatt, kunne også godt tænke mig et par SS af selve spillet. Og i Uefa Cup gruppespillet skal du nok gå videre.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #87: 07 Jan 2007, 10:35 »

det er en rigtig god blog.....kunne bare godt tænke mig lidt flere billeder fra spillet men det er jo bare min mening

Hvordan mener du ? Ligatabel SS ? eller hvad ?

Rigtig god blog, kan godt lide stilen i den.

Hvordan er Gabriel Agbonlahor egentlig, synes det er cool du stadigvæk bruger ham. Ærgeligt at Nakamura er skadet, han er også lige blevet skadet i mit spil, er i Oktober 2007 og han er ude i 6-8 måneder Skuffet

Men er enig med Ronal-Hatt, kunne også godt tænke mig et par SS af selve spillet. Og i Uefa Cup gruppespillet skal du nok gå videre.

Han spiller rigtig godt så der er ingen grund til at bænke ham.


Og tak til jeg begge : )



PS:Syntes i det er bedst med eller uden de der "streger".?
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #88: 09 Jan 2007, 16:03 »

Ja, nu har siden jo været nede i et par dage og den tid har jeg vrugt på at nå videre i spillet. Jeg har dog en skrevet en update som kommer op på siden om ikke så lang tid. Der ska lbare lige billeder ind og så skal der rettes lidt til i updaten.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #89: 09 Jan 2007, 16:11 »

Nu fik jeg så sat alle billederne ind. Og så lukkede vinduet selvfølgelig. Jeg orker ikke at sætte billederne ind igen lige nu. så må klare jer uden.




Aston Villa update

1. November 2007




Real Betis 1-1 Aston Villa
0-1 M. Baros(45)
1-1 Fernando(83)
MoM: Gary Cahill(Aston Villa)

Anden kam i Uefa Cuppen var, ligesom den første, en succes. Uafgjort på udebane mod et hold som Real Betis er bestemt ikke dårligt. Jeg er derfor meget tilfreds med spillernes præstation i kampen. Det ærger mig dog lidt at Betis får det mål til sidst.




Hull 0-2 Aston Villa
0-1 L. Moore(19)
0-2 G. Agbonlahor(75)
MoM: Carlos Vela(Aston Villa)

Oprykkerholdet Hull fik ikke et ben til jorden i dagens kamp. Vi kom hurtigt foran og fastholdt derefter presset. Luke Moore var med fra start for første gang efter sin skade så hans mål kan vel klades for en comeback-scoring.




Adu klar igen
Efter en lille måneds tid på sofaen er Freddy Adu klar igen. Han blev skadet i en kamp for godt en måned siden og efter en masse genoptræning er han igen klar til at spille.




Vela ude
Under træningen, den 13. November, landede Carlos Vela forkert og måtte efterfølgende udgå fra træningen. Senere viste det sig at Vela havde forvredet anklen og vil være ude i optil en måned. Vela har spillet rigtig godt på det sidste og det er noget af et tab. Heldigvis er Adu blevet klar igen.




Samarbejde med Caykur offfentligjort
Idag har bestyrelsen annoncere at vi har fået en ny samarbejdsklub. Der er tale om den tyrkiske klub, Caykur Rizespor. Vi vil derfor have mulighed for at låne spillere ud til Caykur og vi har samtidig forkøbsret på alle deres spillere. Hvert år skal vi så betale dem DKK 481.000.
Vi har nu tre samarbejdsklubber. De to andre er Livingston og Walsall.




Aston Villa 2-1 Shakthar
1-0 C. Burke(26)
1-1 A. Vorobey(49)
2-1 M. Baros(90)
MoM: Milan Baros(Aston Villa)

Vi spillede en fin kamp idag og vandt fortjent. Selvom Shakhtar kæmpede godt for det kom de ikke op på vores niveau. Vi manglede Vela, på grund af hans skade og Adu, da han spillede landskamp, så vi var nødsaget til at spille med Agbonlahor på den offensive midtbane og det er bestemt ikke den plads han er skabt til.




Nakamura klar til kamp
Idag er Sunsuke Nakamura blevet erklæret spilledygtig igen, efter sin, 2 måneder, lange skade. Han vil dog ikke komme til at spille lige med det samme da han er i meget dårlig form.




Djemba Djemba solgt
Nede på vores 2. hold har den tidligere Man Utd-spiller, Djemba Djemba vist sin utilfredshed i meget lang tid og idag blev der så gjort noget ved det. Den franske klub, Lille, bød på Djemba Djemba og jeg accepterede med det samme. Handlen bringer os DKK 12mio. Djemba Djemba skifter den 1. Januar 2008.




Aston Villa 1-1 Blackburn
0-1 R. Savage(37)
1-1 G. Agbonlahor(61)
Udvisning: Andy Taylor - Blackburn(90)
MoM: Robbie Savage(Blackburn)

Vi spillede ikke vores bedste kamp til dagen og det straffer Blackburn os for. Ja der er ikke så meget mere at sige. Vi spillede simpelthen bare dårligt. Vi var kun heldige at få uafgjort.





Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010