home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22323 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #90: 10 Jan 2007, 21:35 »

Aston Villa Update
29. November - 10 Marts 2008



Vela har spillet rigtig godt
Kampe
Vi har spillet en masse gode kampe i de sidste 3-4 måneder. I Uefa Cuppens sidste gruppekamp vandt vi oer Rabotnicki og vi gik derfor videre som samlet etter. I 1. knockout runde vandt vi samlet 4-0 over PAOK. I anden knockout runde skulle vi møde Palermo. Første kamp tabte vi 1-0 på Villa Park og anden kamp er ikke spillet endnu.

I FA Cuppen er det også gået godt. I 3. runde besejrede vi Hartlepool 4-0 og i 4. runde sente vi Stoke ud af turneringen, med en smal 1-0 sejr. I 5. runde skulle vi op mod Tottenham. De gav os kamp til stregen men kampen endte 3-2 i vores favør. I 6. runde blev Manchester City sendt hjem med et 2-0 nederlag. Det betyder at vi nu er nået til semifinalerne.

I PL er det også gået ret godt. Vi har bla. vundet over Manchester United 2-1 på Villa Park og vundet 4-2 over Arsenal, også på hjemmebane. Vi har bla. også vundet 5-0 over Wigan, 4-0 over Machester City, 3-0 over West Ham og 2-0 over Tottenham. Vi har dog også tabt kampe mod Everton(1-4), Chelsea(1-2), Newcastle(0-4), Liverpool(0-2) og Ipswich(0-2). Efter de gode præstationer indtager vi en 6. plads i Premier League.

Samlet er statistikken:
Sejre: 17
Uafgjorte: 3
Tabte: 6

En rigtig god statistik, hvis jeg selv skal sige det.



Baros får ny kontrakt


Kontrakter
Da en del af mine spillere har kontraktudløb til sommer har jeg valgt at give nu kontrakt til stort set hele 1. holdet dog med enkelte undtagelser. Nedenunder er listen med de spillere der har forlænget.

Gabriel Agbonlahor, Peter Whittingham, Billy Jones, Morten Nordstrand, Liam Ridgewell, Gareth Barry, Jlloyd Samuel, Aaron Hughes, Thomas Sørensen, DaMarcus Beasley, Luke Moore, Wifred Bouma, Shunsuke Nakamura, Kasper Schmeichel, Olof Mellberg, Tobias Linderoth, Freddy Adu, Milan Baros, Erton Fejzullahu, Juan Pablo Angel og Mark Delaney.

Carlos Vela har i forvejen en så lang kontrakt, at jeg ikke har tibudt ham en ny. Andre undtagelser er de spillere som jeg gerne vil af med, bla. Petrov.







Carnero er ny angriber på holdet

Indkøb - Januar
Ja, vi har ikke ligefrem forstærket os her i januar og heller ikke sikret os mange spillere på fri transfer til sommer. Vi har hentet et par unge talenter.
Vi har været en tur i Arsenal og på vejen hjem to vi 3 af deres ungdomsspillere med tilbage. Der er tale om Nacer Barazite, Francisco Merida og Vincent van der Berg. Van der Berg er lige for gammel til U/18-holdet så han spiller i øjeblikket, med stor succes, på reserveholdet og han ser meget lovende ud. Barazite og Merida løber rundt på U/18-holdet og imponerer. Bla. kan jeg sige at Barazite er topscorer med 5 mål i 6 kampe. Det forventes at de tre spillere vil komme op omkring 1. holdet i de kommende år.
Udover de tre har vi købt nordmanden Jon Anders Riise fra FC Nordsjælland. Han har rigtig gode stats, dog mangler han lidt hurtighed. Han kan spille i hele venstre side og på den centrale midtbane. Han er i første omgang reserve på 1. holdet.
Sidste spiller vi har hentet er angriberen Pablo Carnero. Den unge spanier ser rigtig lovende ud men han mangler stadig en del for at blive perfekt. Mine spejdere mente dog at han havde potientialet til at blive bedre end Luke Moore er nu så jeg kunne ikke lade være med købe ham.

Det skal i øvrigt lige siges at præsidenten nu har meddelt at han vil have storspillere til klubben. (Det var der vist nogen her i bloggen der havde efterlyst. Wink)





Kommentare er meget velkomne Smiley



« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 21:45 af MisterFCK » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #91: 11 Jan 2007, 08:53 »

Tænkte nok at den meddelse ville komme før eller siden. Heldigvis kræver præsidenten ikke noget overdrevet for hvor god spilleren skal være. Har du hentet "stjernen" ? Eller er en af de ungdomspillere gode nok til hans krav ?

Ærgeligt med hjemmenederlaget til Palermo i Uefa Cupen, men tror nok du skal overraske på udebane.

hvis ham der Pablo Carnero kan blive bedre end Moore, så er det et godt køb. For Moore er nice i fremtiden. Synes du skal se lidt på Nathan Delfounese(kan ikke lige stave til ham præcis) - han spiller for reserveholdet. Med den rette træning bliver han din kommende stjerne.

Jeg ved ikke om du selv laver træning eller det bare er standrad ?


SS af Nathan: (Han har dog lige været skadet og er på vej op i stats)
Skal siges at: Chelsea, Everton, Charlton, Millwall, Portsmouth, Reading, Sheff U, Sunderland og Celtic er interreseret i ham)



Chelsea var villig til at betale 95 mio.dkr direkte og Portsmouth var helt oppe på 147, men det var noget med over 24 måneder og efter 30 mål osv. Jeg regner med at Nathan og Moore bliver fremtidens makkerpar - jeg er til englændere Wink
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 09:04 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #92: 11 Jan 2007, 14:19 »

Tænkte nok at den meddelse ville komme før eller siden. Heldigvis kræver præsidenten ikke noget overdrevet for hvor god spilleren skal være. Har du hentet "stjernen" ? Eller er en af de ungdomspillere gode nok til hans krav ?

Ærgeligt med hjemmenederlaget til Palermo i Uefa Cupen, men tror nok du skal overraske på udebane.

hvis ham der Pablo Carnero kan blive bedre end Moore, så er det et godt køb. For Moore er nice i fremtiden. Synes du skal se lidt på Nathan Delfounese(kan ikke lige stave til ham præcis) - han spiller for reserveholdet. Med den rette træning bliver han din kommende stjerne.

Jeg ved ikke om du selv laver træning eller det bare er standrad ?


SS af Nathan: (Han har dog lige været skadet og er på vej op i stats)
Skal siges at: Chelsea, Everton, Charlton, Millwall, Portsmouth, Reading, Sheff U, Sunderland og Celtic er interreseret i ham)



Chelsea var villig til at betale 95 mio.dkr direkte og Portsmouth var helt oppe på 147, men det var noget med over 24 måneder og efter 30 mål osv. Jeg regner med at Nathan og Moore bliver fremtidens makkerpar - jeg er til englændere Wink

Stjernen kommer måske til sommer. Mere vil jeg ikke røbe. Smiley

Ja det må vi jo håbe jeg jeg kan.

Jeg har lavet træningsskemaer efter guiden her på siden og så rettet den til. Det virker ret godt.


PS: Jeg har tænkt mig at spille sæsonen færdig før der kommer update. Og jeg er pt. nået til den 19. marts så skal lige spille et par måneder Smiley
Kan du lide det, sådan som det ser ud i den sidste update her ? (I andre må også gerne svare Wink)
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #93: 11 Jan 2007, 14:21 »

Jeg har lige kigget på ham der Nathan og syntes ikke han ser så god ud. Men hvem ved, måske bliver han det Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #94: 12 Jan 2007, 20:09 »

Så er sæsonen færdigspillet og jeg vil derfor skrive en update. Jeg håber der er nogen der vil læse med : )
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #95: 12 Jan 2007, 21:50 »

Aston Villa-update
13. Marts 2008 - 11. Juni 2008




Jeg har nu spillet sæsonen færdig og her kommer et resume af de sidste 3 måneder. Resultaterne har været gode og jeg er godt tilfreds.
Moore blev igen holdes topscorer

I Premier League er sæsonens 10 sidste kampe blevet spillet. Det blev til 6 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag. Vi startede med at vinde 3 kampe på stibe. Først vandt vi over West Ham(2-1), dernest over Middlesbrough(1-0) og til sidst blev det til en rigtig flot 1-0 sejr over Chelsea. Derefter blev det til at 1-2 nederlag til Manchester United. Næste kamp blev vundet med cifrene 3-0, over Everton. Dernæst spillede vi skuffende uafgjort med Birmingham. Det blev dog til oprejsning kampen efter, da vi sikrede os 3 point på Villa Park, mod Tottenham. Vi vandt 1-0. Ligaens 3. sidste kamp blev til et skuffende 0-0 resultat mod Wigan. Så vandt vi 4-0 over Blackburn og i sæsonens sidste ligakamp spillede vi 1-1 med Charlton. Hvis vi havde vunde den sidste kamp var vi endt som nr. 4 i ligaen men da det ikke skette måtte vi nøjes med en 5. plads. Det er jeg dog godt tilfreds med. Det samme er betyrelsen og fansne.

Vi var nået til semifinalen i FA Cuppen, hvor Liverpool ventede. De blev en stor mundfuld for os og vi tabte desværre 2-0. Vi formåede derfor ikke at forsvare titlen fra sidste år, men jeg er tilfreds med vores præstation i cuppen alligevel.


Adu brændte straffe i finalen
I Uefa Cuppen ventede et svært udebaneopgør mod Palermo. Vi havde tabt 0-1 på hjemmebane så det så ikke så lyst ud. Vi for måede dog at overraske alt og alle ved at styre kampen og vinde 2-0. Dermed var vi videre til kvartfinalen. I kvartfinalen skulle Roma prøve at stoppe os. Vi vandt 3-1 på hjemmebane og på udebane tabte vi 2-3. Vi vandt derfor samlet 5-4 og var videre til semifinalen, hvor et andet Italiensk hold, Milan, ventede. Vi tabte 2-1 på San Siro men på Villa Park viste vi os overlegne og vandt 2-0.
I finalen, og sæsonens sidste kamp, skulle vi så møde Dynamo Kiev. Dem forventede jeg sagtens, at vi kunne slå. De kom foran kort før pausen, ved Kleber. I anden halveg fik Kiev en mand udvist og det lå nu til os at udligne. Med 3 minutter tilbage af kampen, hvor jeg ellers havde mistet modet, fik vi en kontra. Det endte med et mål af Pablo Carnero. I den forlængede spilletid blev der ikke scoret, så vi skulle ud i straffespark. Der viste vores hold dog ingen tegn på skarphed og efter 4 spark, hvor Nakamura, Adu, og Vela havde brændt, kunne Dynamo Kiev Kalde sig for vindere af Uefa Cuppen 07/08. Selvom vi ikke vandt er jeg imponeret over vores præstation i turneringen. Det gik langt over forventning. Og takket være den gode plads i ligaen kan vi spille med igen næste år.





Det var alt for nu. Næste update vil handle om diverse statistikker, eveluering af sæsonen og evt. en optakt til næste sæson.

Giv en kommentar, så bliver jeg glad Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #96: 12 Jan 2007, 22:53 »

Kort EM-update



Har ikke tænkt mig at skrive noget særligt her, bare en meget sjov detalje. EM 2008 er netop blevet færdigspillet og vinderen blev, meget overraskende SERBIEN! Vildt at de kan vinde, men de har nu nogle ret gode spillere. Trænerne i England, Holland, Frankrig, Italien, Spanien og Portugal er alle blevet fyrede mens Morten Olsen har valgt at trækkke sig som landstræner for danskerne.  Jegh ar ansøgt om job i alle landende så jeg vil gerne vide om i syntes det er en god ide også at blive landstræner. Stem i afstemningen og begrund gerne jeres valg.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #97: 12 Jan 2007, 22:54 »

He, synes EM er fyldt med overraskende vindere.
04 Greece
08 Serbia
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #98: 12 Jan 2007, 22:57 »

synes du skal tage landstræner job, hvis det bliver i England eller Spanien..  Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #99: 12 Jan 2007, 22:58 »

Synes du skal hole dig fra landstræner jobbet. I FM 06 var der noget prestige i det, i dag kan du blive det selvom du er træner for en conference club Tunge
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #100: 12 Jan 2007, 23:00 »

He, synes EM er fyldt med overraskende vindere.
04 Greece
08 Serbia

Heh ja, men sådan er det jo. De store hold kan jo ikke vinde hver gang. Smiley

92 Danmark for den sag skyld... Wink


Men det er altid fedt at være landstræner...

Ja men nogle gange kan det ødelægge en blog Smiley
synes du skal tage landstræner job, hvis det bliver i England eller Spanien.. Wink

Okay, men nu må vi jo se hvad der sker Smiley
Synes du skal hole dig fra landstræner jobbet. I FM 06 var der noget prestige i det, i dag kan du blive det selvom du er træner for en conference club Tunge

Ja det kan godt passe. Jeg har bare ikk prøvet at være landstræner endnu i FM07.
Logged

SmokinJoe
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #101: 12 Jan 2007, 23:01 »

Synes du skal hole dig fra landstræner jobbet. I FM 06 var der noget prestige i det, i dag kan du blive det selvom du er træner for en conference club Tunge

Er du sikker på at det ikke er fordi du har gjort din manager's erfaring lidt for god?

Blev selv overrasket første gang jeg spillede med fck, og blev tibudt jobbet i united et år efter...

Edit:

Ska nok fjerne mine ligegyldige indlæg igen Wink

Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #102: 12 Jan 2007, 23:10 »

Er du sikker på at det ikke er fordi du har gjort din manager's erfaring lidt for god?

Blev selv overrasket første gang jeg spillede med fck, og blev tibudt jobbet i united et år efter...

Edit:

Ska nok fjerne mine ligegyldige indlæg igen Wink



Har du lavet sådan nogen ?  Huh
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #103: 12 Jan 2007, 23:13 »

Er du sikker på at det ikke er fordi du har gjort din manager's erfaring lidt for god?

Blev selv overrasket første gang jeg spillede med fck, og blev tibudt jobbet i united et år efter...

Edit:

Ska nok fjerne mine ligegyldige indlæg igen Wink



På ingen måde.
Engang valgte jeg fortid som serie 6 spiller, og dagen efter jeg var startet spurgte USA mig om jeg var interreseret.
Logged

SmokinJoe
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #104: 12 Jan 2007, 23:14 »

Ligegyldige indlæg? ok ja, massere... hele tiden! Wink

Når det ik er en direkte kommentar til dig eller bloggen, går jeg ud fra at det er ligegyldigt...

Smiley


Edit:

Soccerpop: Fair nok. Ja så kan jeg godt se hva du mener... lidt for nemt...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010