home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22270 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #135: 25 Jan 2007, 17:49 »

Argh pjat med dig.. vi skal bare have en masse klubber med en masse forskellige holdninger Opstemt

Det er jo ikk nogen flinke skole Opstemt

by the way.. godt skrevet i præsentationen til landstræner jobbet for Danmark.. rigtig snydepels man er.. hehe..

Er lidt usikker på hvad du mente. Men jeg synes simpelthen ikke der er plads til diskrimination i verden.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #136: 25 Jan 2007, 17:57 »

Argh pjat med dig.. vi skal bare have en masse klubber med en masse forskellige holdninger Opstemt

Det er jo ikk nogen flinke skole Opstemt

by the way.. godt skrevet i præsentationen til landstræner jobbet for Danmark.. rigtig snydepels man er.. hehe..

Tak Smiley Jeg regnede med at hvis man så sådan en update ville man tro at jeg blev landstræner. Derfor valgte jeg at gøre det. Lidt for at snyde jer. Smiley

Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #137: 26 Jan 2007, 21:03 »

Starten...


...i S.S. Lazio er gået meget fint. truppen er blevet spillet mere eller mindre sammen og vi har fået spillet en håndfuld kampe. Serie A er dog ikke startet endnu så ddet må i vente med.

Vi har fået solgt en enkelt spiller i dette transfervindue. Der er tale om vores forsvarsspiller, Marc Planus, som jeg ikke mente der er brug for. Desuden havde han en alt for stor løn. Vi fik hele DKK 33.000.000 for salget. I fremtiden vil den franske klub, Bordeaux, få glæde af ham.


Vi har kun spillet en enkelt venskabskamp. Det var mod Levski Sofia. Vi tabte meget skuffende 0-1, men man kan vel ikke forvente så meget af en trup med 17 nye ansigter.

Så skulle vi igang med Euro Vase Cup, som er kvalifikationsturne ringen, til Uefa Cuppen. Vi skulle spille med Fredrikstad. Føste kamp vandt vi 4-1, på hjemmebane. Makinwa lavede hattrick mens Ricardo Oliveira scorede vores 4. mål. Anden kamp, på udebane, blev vundet 3-0. Makinwa scorede 2 mål mens vores 3. mål var et selvmål.

Efter sejren kom vi videre til 2. kval. runde af Uefa Cuppen. Vi skulle spille mod FC Haka. Første kamp blev vundet 4-1 mens mens anden kampe endte målløs. Oliveira nettede 3 gange i første kamp mens Marko Lomic scorede en enkelt gang.

I 1. runde af Uefa Cuppen, som er sidste runde inden gruppespillet, skal vi en tur til Danmark, hvor vi skal møde overraskelsen fra FC Nordsjælland. Det er en kamp jeg helt sikkert regner med at vinde.





Det blev ikke den længste update, men der var ikke så meget mere at skrive om.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #138: 27 Jan 2007, 14:58 »

Succes...


...er ikke noget vi har fået endnu. I hvert fald ikke i Serie A. Vi har fået spillet hele september og det ser ikke just godt ud. Især i Serie A har vi haft problemer.

Første kamp af de to opgør i Uefa Cuppen, mod FC Nordsjælland, blev vundet sikkert. Kort før pausen sendte Marko Lomic os i front og med 5 minutter tilbage af kampen udbyggede Makinwa føringen. Det blev kampens sidste mål.

Sæson-premieren i Serie A var mod Sampdoria. Vi spiller en udemærket kamp men vi formår ikke at holde koncentrationen og med 2 minutter tilbage af kampen scorer Sampdorias unge angriber, Pietro Arnulfo, kampens eneste mål.

Næste kamp var mod Inter. Den kamp blev heller ikke nogen succes. Allerede efter 3 minutter bragte Adriano Inter i front og midt i 1. halveg fordobblede Stankovic føringen. Vi formåede ikke at komme igen og vi måtte igen lide et nederlag.

Tommaso Rocchi


Vi fik oprejsning i næste kamp, mod Atalanta. Selvom vores forsvar haltede, og lukkede 2 mål ind, var vores angribere skarpe og scorede 4 mål. Oliveira scorede 2 af målene mens Malbranque og Bueno en gang hver.

Derefter skulle returkampen i Uefa Cuppen spilles. Vi kom i front efter 27 minutter, ved Floro Flores. Det blev kampens eneste mål. Det betød at vi gik videre til gruppespillet, hvor vi er kommet i gruppe med Sparta Prag, NAC Breda, Real Betis og AEK. En gruppe vi godt kanm gå videre fra.

Ricardo Oliveira

Derefter gik det lidt ned ad bakke igen, i næste kamp. Palermo sendte os hjem til Rom med et 2-1 nederlag og det gjorde det ikke bedre, at vi endda spillede bedst. Ricardo Oliveira scorede vores enlige mål.

Sidste kamp i September var mod nyoprykkerne, fra Juventus. På trods af, at de har spillet i Serie B i de sidste par sæsoner har de stadig et rigtig godt hold og det kunne ses i kampen. Efter en halv time var de nemlig foran 2-0. Begge mål blev scoret af Bojinov. Vi kom dog godt igen og scorede 2 mål. Malbranque og Rocchi scorede vores to mål. Vi fik derfor en uafgjort.







Det var alt for denne gang. Smid en kommentar, så bliver jeg glad.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #139: 27 Jan 2007, 20:12 »

Sejrene...

Ricardo Oliveira

...er endnelig begyndt at komme. Det er dog ikke lutter sejre vi har fået.

Vi lagde godt ud med en 5-0 sejr over Sparta Prag, i Uefa Cuppen. Geatano D'Agostino scorede hele 3 mål i kampen. Først efter 2 minutter, dernæst efter 62 min. og til sidst efter 46 minutter. Floro Flores scorede vores 2 sidste mål efter henholdsvis 6' og 46' minutter.

I Serie A skulle vi opp mod Chievo. De kom i front på 1. halvs eneste mål. I anden halveg ville indskifterne rocchi og Oliveira det dog anderledes. Oliveira scorede 2 mål mens Rocchi nettede en enkelt gang og vi kunne derfor gå fra banen med en 3-1 sejr.


Mirko Vucinic
Næste kamp blev noget af en succes. Vi skulle spille mod Udinese, som jo er et meget godt hold. Vi var bare bedre på dagen og vandt fortjent 3-0. Tommaso Rocchi scorede vores første mål, efterfulgt af Marcel Schuon og Ricardo Oliveira.

Hvis vi var ovenpå efter de seneste resultater kom vi nd på jorden i kampen, mod Bologna. Vi formåede kun at spille uafgjort. Ricardo Oliveira og Marko Lomic scorede vores to udligningsmål(hvis det er et ord), der gjorde at kampen endte 2-2

Så blev det igen tid til en Uefa Cup-kamp. Denne gang var det mod de græske spillere fra AEK Athen. Vi spillede en fin kamp og vandt fortjent 1-0. Ricardo Oliveira scorede kampens enlige mål..

Gaël Givet

Derefter fik vi et pinligt nederlag til lokalrivalerne, AS Roma. Nederlaget lød på hele 3-0. Mirko Vucinic stod for 2 af deres mål mens Marcel Shuon hjalp dem godt på vej mod sejren, med et selvmål. Roma vandt ikke kun kampen om de 3 points men også håneretten helt til næste opgør.

Derefter skulle vi spille to kampe mod Genoa. Først i pokalturneringen og derefter i Serie A. I Pokalturneringen endte kampen uafgjort 2-2. Vi var ellers foran 2-0 efter bare 6 minutter men i anden halveg kom Genoa godt igen med to kasser. Gaël Givet og Makinwa scorede vores to mål.

Kampen i Serie A blev en kedelig afære og vi spillede igen uafgjort. Denne gang endte kampen dog målløs. En rigtig skidt kamp og fuldt fortjent at vi ikke får de 3 point.





Det var alt for nu.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #140: 28 Jan 2007, 01:04 »

Gode Resultater...

Stephen Ayodele Makinwa


...er hvad vi har fået på det seneste. Vi har spillet 10 kampe og er nu kommet ind i det nye år, 2010. Vi har fået spillet de sidste kampe i Uefa Cuppens gruppespil og samtidig en del kampe i Serie A.

Vi startede svagt, da vi fik et 1-0 nederlag til Betis, i Uefa Cuppen. Det var den unge Denilson, der tidligere har spillet i Arsenal, som scorede kampens enlige mål. Netop Denilson har jeg prøvet at få til Aston Villa mange gange.

Updatens bedste resultat kom i Serie A, mod Milan. De kom ellers foran i det 1. minut, ved Kaka. Kort før pausen scorede Makinwa dog 2 mål, som gjorde, at vi vandt kampen 2-1. Et rigtig godt resultat.

I pokalturneringen skulle vi ud i returopgør mod Genoa, efter at have spillet 2-2 i første kamp. Denne kamp endte i en nulløsning og det betyder, at Genoa går videre på udebanemål.



Gaetano D'Agostino

Næste kamp var mod Torino, i Serie A. De kom foran efter en halv times spil men i anen halveg fik vi gang i spillet og scorede 3 mål. Først scorede Ricardo Oliveira, denæst Gaetano D'Agostino og til sidst Tommaso Rocchi, i overtiden. 3-1 ender kampen.

Vi vinder 2-1 over Livorno i 13. runde af Serie A. Livorno kom ellers foran, ved Cristiano Lucarelli, men med 2 mål sørgede Ricardo Oliveira for at sejren kom i hus.

Vi tog imod Messina på Olimpico, i 14. runde. Vi kom også hurtigt foran 2-0, først på mål af Juanito og dernæst Makinwa. Efter en halv time scorede Julien Brellier desværre selvmål og kort efter udlignede Johann Vogel. Kampen endte, lidt skuffende, 2-2.



Sidste kamp i Uefa Cup gruppespillet, var mod Nac Breda. Vi vandt 3-0. D'Agostino, Gaël Givet og Oliveira scorede vores 3 mål. Vi er derfor videre til 1. knockout runde efter en samlet 2. plads.

Tommaso Rocchi

Tommaso Rocchi var på toppen i kampen mod Parma. Vi vandt 3-1 og Rocchi scorede 2 af målene. Vores sidste mål blev scoret af reserven, Stefano Mauri.

Næste kamp var mod Modena. Kampen fik ikke det bedste udfald og vi måtte tage til takke med en skuffende uafgjort, 1-1. Makinwa scorede vores mål.

Vi slutter updaten af, med et nederlag til Fiorentina. Vi var slet ikke med i kampen og tabte derfor fortjent 2-0. Vi ligger pt. nummer 8 i Serie A, efter 17 kampe, men der er kun 8 point op til Inter på 1. pladsen så der erstadig muligheder for en Champions League-plads.






Det var alt for nu. Smid en kommentar og sig til hvis i vil have SS eller hvis i syntes der mangler noget i bloggen.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #141: 28 Jan 2007, 20:09 »

Jeg siger det lige igen: Kommentare er meget velkomne Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #142: 28 Jan 2007, 20:32 »

Du skriver godt, og bloggen er også flot sat op, men synes det er ved, at være lidt ensformet. Måske et nyt design ville pynte? :-)
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #143: 28 Jan 2007, 21:16 »

Du skriver godt, og bloggen er også flot sat op, men synes det er ved, at være lidt ensformet. Måske et nyt design ville pynte? :-)

Tak Smiley Og også godt at der kommer lidt kritik. Jeg kan godt prøve på en anden måde i næste update, så må vi se om det bliver godt. Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #144: 31 Jan 2007, 17:33 »

Ja, så vil jeg lige sige at denne blog er definitivt lukket. Jeg har simpelthen ikke lyst til at spille på dette spil mere. Jeg ved ikke om det er Klubben eller hvad det er, der har gjort at jeg ikke gider mere, men sådan er det bare. Jeg vil godt sige tak til dem der har fulgt med.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #145: 31 Jan 2007, 17:39 »

Okay dér

Håber snart du starter en ny?
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #146: 31 Jan 2007, 21:36 »

Okay dér

Håber snart du starter en ny?

det gør jeg måske. Jeg har startet med et spil med Inter, men jeg ved ikke om der kommer en blog ud af det. Men man ved jo aldrig. Hvis der er stemning for det vil den selfølgelig komme. Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
« Svar #147: 01 Feb 2007, 17:40 »

Så kan jeg sige, at der er en ny blog på vej op. Den vil blive lavet anderledes end denne. Jeg kan lige afsløre at det bliver med at storhold. Jeg vil lægge et link ind i tråden så snart den bliver oprettet.  Jeg håber i vil følge med.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010