MisterFCK
Gæst
|
|
Ja, efter mit FCK-spil døde har jeg valgt at starte op med Aston Villa. Det har jeg gjort fordi jeg syntes det er et spændende hold med gode spillere men som alligevel er langt fra toppen. Jeg vil så forsøge at føre dem til tops i Premier League og måske også ud i Europa. Når jeg føler at jeg har nået hvad jeg kan med klubben vil jeg højst sansynligt se mig om efter en anden klub.
Jeg spiller med Patch 7.0.1 og har den øverste liga med i følgene lande:
Danmark England Frankrig Holland Italien Spanien Tyskland I næste update vil jeg komme ind omkring truppen, økonomien og hvad der ellers er at skrive om.
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 17:35 af MisterFCK »
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvorfor ikke 1860. Når jeg vil i al fald følge med. EDIT: Er den første der skriver et indlæg i sidens nætsbedste blogskrivers blog. (lød det underligt ) Sorry Mister, men Dusty er den bedste.
|
|
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 16:29 af Soccerpop »
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hvorfor ikke 1860. Når jeg vil i al fald følge med. EDIT: Er den første der skriver et indlæg i sidens nætsbedste blogskrivers blog. (lød det underligt ) Sorry Mister, men Dusty er den bedste. Hvor er alle så vilde med 1860? hvad kan de?
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Hvorfor ikke 1860. Når jeg vil i al fald følge med. EDIT: Er den første der skriver et indlæg i sidens nætsbedste blogskrivers blog. (lød det underligt ) Sorry Mister, men Dusty er den bedste. Syntes også Dusty er den bedste men mener ikke selv jeg er den næstbedste. Jeg syntes f.eks. at Cube skriver fantastisk. Men tak alligevel ; ) Hvor er alle så vilde med 1860? hvad kan de?
Det er også kun Soccerpop der er vild med dem. Han skriver det bare alle de steder han kan komme til det
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
haha.. har 1860 mange penge til transfer? For kunne det være man skulle starte en med dem
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
SoccerPOPS ELSKER jo ligefrem 1860.. mht. bedste blog-skriver herinde synes jeg absolut at CUBE er bedst.. det var OT... nu skifter vi til TT: Jeg håber du får succes med Villa.. den her blog tegner godt nok spændende.. så det håber jeg da den blir..
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
haha.. har 1860 mange penge til transfer? For kunne det være man skulle starte en med dem
Det kommer an på hvad du mener med mange penge. Hvis du starter med dem så skriv også en blog så lover jeg at give konstant respons. Det er også kun Soccerpop der er vild med dem. Han skriver det bare alle de steder han kan komme til det Det passer ikke Okay måske lidt, men behøves du lugefrem at fortælle det til alle. ::
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
De ligger kun i den næstbedste række i tyskland så jeg tror ikke de har så mange penge. SoccerPOPS ELSKER jo ligefrem 1860.. mht. bedste blog-skriver herinde synes jeg absolut at CUBE er bedst.. det var OT... nu skifter vi til TT: Jeg håber du får succes med Villa.. den her blog tegner godt nok spændende.. så det håber jeg da den blir.. Det håber jeg også heh
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Det kommer an på hvad du mener med mange penge. hmm... over 70 mil'?
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
De ligger kun i den næstbedste række i tyskland så jeg tror ikke de har så mange penge.
Det håber jeg også heh
Shh.. ikke så højt vi skulle helst have ham til at starte en blog.
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
hmm... over 70 mil'?
Tæt på. Omkring 700.000 hvia jwg husker rigtigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
SoccerPOPS ELSKER jo ligefrem 1860.. mht. bedste blog-skriver herinde synes jeg absolut at CUBE er bedst.. det var OT... nu skifter vi til TT: Jeg håber du får succes med Villa.. den her blog tegner godt nok spændende.. så det håber jeg da den blir.. *Host Host* Cube er ganske god men ingen overgår DUSTY780DK !
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Tæt på. Omkring 700.000 hvia jwg husker rigtigt. haha.. så kommer de sgu da aldrig op.. men det er fedt de bliver kaldt Lions.. det kan hjælpe lidt
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
*Host Host* Cube er ganske god men ingen overgår DUSTY78 0DK ! Jeg mindes ikke at der indgår et 0 i hans navn. haha.. så kommer de sgu da aldrig op.. men det er fedt de bliver kaldt Lions.. det kan hjælpe lidt
Det er en stor fed løgn. Hvis de bliver kladt noget så er det "Die Löwen" det andet er helt til grin, desuden burde klubben hedde 1860 München da det er mere korrekt, men skal vi ikke stoppe det her her og lade Mister skrive sin blog.
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Jeg mindes ikke at der indgår et 0 i hans navn.
Det er et O O O !!!!!!!!!! Når men nok OT snak tilbage til topic. Glæder mig til kommer igang
|
|
|
|
|
|
|
|