home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22267 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #15: 27 Dec 2006, 16:56 »

Det er et O O O !!!!!!!!!! Når men nok OT snak tilbage til topic.
Glæder mig til kommer igang

Nope Wink, men ligemeget.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #16: 27 Dec 2006, 17:06 »

Så er der lige brugt en side, der overhoved ikke omhandler denne blog.. men fair nok.

Glæder mig til at læse om den da jeg selv spiller med Aston Villa og er ved at være færdig med sæson 3. Villa har et meget spændende hold og glæder mig til at se hvad du kan udrette med dem.

Held og lykke!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #17: 27 Dec 2006, 17:18 »

Aston Villa


Aston Villa blev grunlagt i 1874 og er derfor en ret gammel klub. Klubben har vundet Premier League 7 gange, senest i 1981. De har også været et par gange nede og vende i 1. divisionen og tilmed og været nede i 2. divisionen en enkelt gang. Klubben har vundet Champions League 1 enkelt gang tilbage i 1982. FA Cuppen og Carling Cuppen er blvet vundet et par gange hver. Så man kan godt sige at klubben har vundet en del. I de seneste år er det dog kun blevet til bund- eller midterplaceringer men det er jeg kommet for at rette op på. Aston Villa skal tilbage til toppen.

Økonomien ser rigtig god ud. Der er omkring DKK 666.000.000 i klubkassen hvoraf DKK 216.000.000 kan bruges til spillerindkøb. Det er rigtig godt for jeg har bestemt mig for at købe en del ind. Jeg har ialt DKK 9.380.000 om ugen til lønninger og da vi kun bruger DKK 3,500.000 ser det også rigtig godt ud. Som det ser ud nu kommer der nye ansigter til klubben.

Truppen ser okay ud men der er plads til forbedringer. Jeg forventer at købe mindst 2 nye spillere til hver kæde og måske mere. Truppen kan ses ude til højre. Jeg forventer at spillere som Olof Melberg og Milan Baros vil bliver holdes stjerne i denne sæson men der kan jo sagtens komme overraskelser.



Det var vidst alt. Nu vil jeg spille lidt og så komme med en update, måske senere idag.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #18: 27 Dec 2006, 17:34 »

Rigtig fedt klubvalg. De har en meget talentfuld trup. Ser frem til mere.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #19: 27 Dec 2006, 17:39 »

Spændene klubvalg Grin
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #20: 27 Dec 2006, 17:48 »

Jeg er igang med at handle ind til truppen og når jeg nærmer mig slutningen af august kommer næste update. Måske lidt før.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #21: 27 Dec 2006, 17:58 »

Heey Mister (;
Det er ret fedt sat op .. Ville helt sikkert følge bloggen ..
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #22: 27 Dec 2006, 18:09 »

Heey Mister (;
Det er ret fedt sat op .. Ville helt sikkert følge bloggen ..


Tak Smiley
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #23: 27 Dec 2006, 18:58 »

spændende klub valg
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #24: 28 Dec 2006, 00:08 »

1. August


Nu er der spillet godt og vel en måned og jeg vil komme med lidt status. Vi har spillet årets fårste og sidste venskabskamp, mod Queens Park, midt i måneden. Vi vandt sikkert 2-0. Luke Moora scorede vores første mål mens Juan Pablo Angel stod for anden scoring. Efter kampen kunne jeg konstatere at holdet spille rigtig god sammen men at vi samtidig mangler en god offensiv midtbanespiller. Angriberne får næsten ingen bolde at arbejde med og det skal der laves om på.

Vi har hentet en håndfuld spillere, nærmere bestemt 5 og en halv til klubben. Den halve kommer af, at DaMarcus Beasley først kommer til næste sommer men skiftet er allerede planlagt. Ud af de 5 spillere kommer 2 fra Danmark, 2 fra England og en enkelt fra USA. DE to spillere fra Danmark komemr fra FCK. De er begge svenskere. Første spiller er midtbaneslideren Tobias Linderoth. Han vil helt sikkert forstærke holdet da han er bedre end min nuværende DMC. Derudover er det unge talent Fejzullahu der er hentet i FCKs ungdoms afdeling. Han kan blive en rigtig god angriber i fremtiden.

Vi har også hentet en dansker. Det er den unge målmand Kasper Schmeichel der er kommet fra Manchester City. Jeg forventer ikke at han går ind på 1. holdet med det samme men han er ikke lagt fra Thomas Sørensen's niveau. Så har vi også hentet englænderen Billy Jones, fra Crewe Alexandra. Han er en alsidig forsvarsspiller der kan spille alle pladser i den bagerstede kæde samt på den defensive midtbane. Han vil starte på højre back.

Til sidst har vi hentet stortalentet Freddy Adu i DC United. Den 17-årige halvafrikaner kan spille centralt og i venstre side af den offensive midtbane. Han starter ikke på banen men der vil ikke gå lang tid før han overhaler Petrov i kampen om startpladsen.

Der er SS af alle spillerne herunder.


Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #25: 28 Dec 2006, 00:29 »

Stærk update og gode handler! Kan vi håbe på en update mere i aften/nat? Rullende Øjne
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #26: 28 Dec 2006, 00:36 »

Stærk update og gode handler! Kan vi håbe på en update mere i aften/nat? Rullende Øjne

Ja, det tror jeg godt. Med mindre mine forældre opdager at jeg stadig er oppe inden da. Jeg skal tidligt op og til fodbold imorgen nemlig Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #27: 28 Dec 2006, 00:40 »

Hehe det lyder dejligt. Så er der lidt læsning til os "natteravne" Opstemt
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #28: 28 Dec 2006, 00:40 »

Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog... held og lykke med arbejdet i Villa og med bolden imorgen..
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #29: 28 Dec 2006, 00:42 »

Jeg glæder mig meget til at følge med i denne blog... held og lykke med arbejdet i Villa og med bolden imorgen..

Er jeg glad for at du gør Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010