home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22363 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #60: 03 Jan 2007, 13:28 »

Man må sige Kasper Schm. fik en debut i modvind! Det ser svært ud, men jeg håber du når en bedre plads en den nuværende 10'er KUTGW
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #61: 03 Jan 2007, 13:30 »

Hva siger bestyrelsen? Er de tilfreds med en 10. plads hidtil? Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #62: 03 Jan 2007, 13:32 »

Man må sige Kasper Schm. fik en debut i modvind! Det ser svært ud, men jeg håber du når en bedre plads en den nuværende 10'er KUTGW

Ja er rigtigt. Men han er så småt begyndt at spille bedre.

Hva siger bestyrelsen? Er de tilfreds med en 10. plads hidtil? Smiley

Bestyrelsen syntes bare at vi skal have en sikker midterplacering, så de er meget tilfredse. Så det er fint nok. Og mit egfet mål er en top10 placering.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #63: 03 Jan 2007, 13:32 »

Ja er rigtigt. Men han er så småt begyndt at spille bedre.

Bestyrelsen syntes bare at vi skal have en sikker midterplacering, så de er meget tilfredse. Så det er fint nok. Og mit egfet mål er en top10 placering.

Okay så Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #64: 03 Jan 2007, 13:33 »

Ja er rigtigt. Men han er så småt begyndt at spille bedre.

Bestyrelsen syntes bare at vi skal have en sikker midterplacering, så de er meget tilfredse. Så det er fint nok. Og mit egfet mål er en top10 placering.

Lyder godt MisterFCK Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #65: 04 Jan 2007, 20:17 »

Her kommer en update om resten af sæsonen samt diverse statistikker.




Premier League:
1.     Chelsea(91p)
2.     Arsenal(69p)
3.     Everton(69p)
4.     Liverpool(64p)
5.     Man City(63p)
6.     Charlton(61p)
7.     Man Utd(60p)
8.     Tottenham(58p)
9.     West Ham(58p)
10.    Wigan(58p)
11.    Portsmouth(52p)
12.    Aston Villa(51p)
13.    Newcastle(48p)
14.    Blackburn(42p)
15.    Bolton(41p)
16.    Fulham(37p)
17.    Midllesbrough(37p)
18.    Reading(36)
19.    Sheffield Utd(26p)
20.    Watford(25p)

I 28. spillerunde vandt vi 3-2 over Wigan i et meget tæt opgør.Luke Moore scorede 2 mål mens det sidste mål var etselvmål. Derefter skulle vi op mod ligaens nr. 1, Chelsea.Efter 1. halveg var vi foran 3-0 men i anden halveg scorede Chelsea 3 mål og kampen endte uafgjort. Luke Moore scorede 2 mål mens Linderoth scorede et enkelt. Næste kamp endte 1-1. Denne gang var det mod et andet tophold, nemlig Arsenal. Endnu en gang var det Luke Moore der scorede vors mål. I 31. spillerunde blev det til at skuffende nederlag til Middlesbrough. Kampen endte 0-1. Næste kamp båd på endnu et nederlag, denne gang til Portsmouth. Agbonlahor og Adu scorede vores 2 mål i 3-2 nederlaget. I næste kamp fik vi lidt opresning med en 2-0 sejr over Sheffield United. Vi vandt 2-0. Olof Mellberg og Adu scorede et mål hver. Næste kamp var mod Newcastle. Kampen endte 0-0. I fjerdesidste kamp, mod Reading, tabte vi meget skuffende 1-0 og næste kamp mod Everton endte med et 2-1 nederlag. Vores mål var et selvmål af Tony Hibbert. Næstsidste kamp i sæsonen vandt vi 3-2 over Fulham. Juan Pablo ANgel scorede 2 mål mens Mellberg scorede en enkel kasse. Sidste PL kamp var mod Manchester City. Kampen endte 1-1 selvom vi styrede spillet. Steven Davis scorede vores enlige mål.



FA Cuppen:
Efter en 3-1 sejr over West Ham i 6. runde var vi klar til semifinalen, som var mod Wigan. Vi kom foran efter 30 minutters spil, ved Milan Baros, og holdt derefter føringen til pausen. Med et kvarter tilbage lukkede Linderoth kampen med et frisparksmål. I den anden semifinale slog West Bromwich Liverpool, hvilket betød at vi fik en forholdsvis nem finale. vi kom foran efter 22 minutters spil da Angel headede bolden i nettet. I slutningen af kampen scorede vores topscorer, Luke Moore kampens 2. og sidste mål. Vi kunne derfor kalde os for FA CUP MESTRE 06-07








Evaluering af sæson:
Alt i alt har vores sæson været okay. Mit mål i Premier League var en top10 placering og da vi endte nr. 12 er jeg ikke helt tilfreds med insatsen. Vi havde for mange kampe hvor vi sløsede og derfor tabte vi til hold som Reading, Charlton og Middlesbrough. Især de to nederlag til West Ham, på henholdsvis 5-1 og 5-3 var meget skuffende. Modsat har resultater som sejren over United og uafgjorte resultater mod Chelsea, Liverpool og Arsenal være meget tilfredsstillende. Jeg mener dog at vi kan gøre det bedre. Vi vandt FA Cuppen, hvilket jeg er meget begejstret over. Men nu var det jo også sådan at vi var meget heldige ikke at møde nogen hold, der på papiret er meget bedre end os. Vores bedte mostander var entet West Ham, hvilket siger noget om niveauet. Alt i alt syntes jeg at sæsonen er bestået, grundet sejren i FA Cuppen og at jeg tilfredsgjorde bestyrelsen med min placering i ligaen.





Luke Moore

Statistikker:

Aston Villa:

Årets spiller ifølge supporterne:
Luke Moore - kampe; 32, Mål; 20, MoM; 4 Gennemsnit; 6,94

Topscorer:
Luke Moore - 20 Mål

Flest mål i en kamp:
Luke Moore - 3

Flest oplæg:
Gabriel Agbonlahor - 8

Højeste gennemsnit:
Gary Cahill - 7,26(38 kampe)

Flest gange MoM:
Darren Bent

Luke Moore - 4

Værste disciplin:
Olof Mellberg - 4 gule + 1 rødt

Yngste spiller:
Freddy Adu - 17 år

Ældste spiller:
Mark Delaney - 31 år


Premier League:

Årets spiller:
1. Darren Bent(Charlton)
2. John Terry(Chelsea)
3. Micah Richards(Man City)

Årets manager:
1. Jose Mourinho(Chelsea)
Wayne Rooney

2. Arsene Wenger(Arsenal)
3. Paul Jewell(Wigan)

Årets spiller ifølge spillerne:
1. Thierry Henry(Arsenal)
2. Michael Ballack(Chelsea)
3. Obafemi Martins(Newcastle)

Årets unge spiller ifølge spillerne:
1. Wayne Rooney(Man Utd)
2. Manuel Fernandes(Portsmouth)
3. Aaron Lennon(Tottenham)

Flest hold-mål:
Arsenal - 85

Flest mål indkasseret:
Watford - 69

Dårligste holddisciplin:
Sheffield United - 56 gule + 8 røde

Topscorer:
Darren Bent(Charlton) - 30 mål
Michael Ballack

Flest mål i en kamp:
Thierry Henry(Arsenal) - 4

Flest oplæg:
Andriy Shevchenko(Chelsea) - 17

Højeste gennemsnit:
Michael Ballack(Chelsea) - 7,51

Flest gange MoM:
Obafemi Martins(Newcastle) - 9

Værste disciplin:
Kevin Nolan(Bolton) - 7 gule + 3 røde

Yngste spiller:
Ben Amos(Man Utd) - 16 år

Ældste spiller:
Gary Speed(Bolton) - 37 år







Andre Ligavindere:

SAS Ligaen - Danmark:
1. FC København
2. Brøndby
3. AC Horsens

Ligue 1 - Frankrig:
1. Marseille
2. Lille
3. Lyon

Bundesliga - Tyskland:
1. Hertha Berlin
2. Werder Bremen
3. Cottbus

Serie A - Italien:
1. Inter
2. Udinese
3. Roma

Æresdivisionen - Holland:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Roda JC

La Primera Division - Spanien:
1. Real Madrid
2. Valencia
3. Deportivo
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #66: 04 Jan 2007, 20:59 »

AC Nummer 3  Cool

Godt gået gule!

Tilbage ígen: God blog, du har gang i glæder mig meget til af se hvem du henter  Wink
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #67: 04 Jan 2007, 21:11 »

AC Nummer 3  Cool

Godt gået gule!

Tilbage ígen: God blog, du har gang i glæder mig meget til af se hvem du henter  Wink

Ja de det er vildt. det var en af grundende til at jeg lavede top 3 over alle ligaerne jeg havde med Smiley Der var mange syge ting over det hele.

Tak : )
Jeg er igang med en update om mine første indkøb og der kan ikke gå forfærdeligt lang tid før den er klar Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #68: 04 Jan 2007, 21:17 »

Ja de det er vildt. det var en af grundende til at jeg lavede top 3 over alle ligaerne jeg havde med Smiley Der var mange syge ting over det hele.

Tak : )
Jeg er igang med en update om mine første indkøb og der kan ikke gå forfærdeligt lang tid før den er klar Smiley

Lyder godt, I virkeligheden er de jo ved af være tæt på at købe Razak Pimpong, hvis de får ham. Så er de hvis også sikret en top 3  Wink

Har også et Horsens gem, der ligger jeg nummer 2 efter et halvt år.  Cool
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #69: 04 Jan 2007, 22:21 »

Indkøb
1. Jule 2007


Vi har gjort os 5 indkøb indtil videre optil den nye sæson. Første spiller vi har hentet ver den skotske højrefløj Chris Burke. Han er hentet i Glassgow Rangers. Han har spillet 3 landskampe og scoret 2 mål så han er en farlig højrefløj. Han er 23 år så han har tiden på sin side. Han vi dog starte som reserve indtil videre.



Næste spiller vi har hentet er den danske back Lars Jacobsen. Han er kommet på fri transfer fra FC København. Han spiller højre back og er 27 år gammel. Han starter som reserve da Billy Jones har gjort det rigtig godt i sidste sæson, men hvis Jacobsen spiller godt kan han sagtens tilkæmpe sig en startplads.



3. spiller og bedste indkøb, efter min mening, er Sunsuke Nakamura. Japaneren er hentet i Celtic. Og tilmed helt gratis. Han går direkte ind på vestrefløjen og erstatter Gareth Barry, der formentlig bliver solgt. Hvis vi får for mange skader kan Nakamura også spille højre og central midtbane.



Næste køb er vel mere eller mindre et ønskekøb. Det er Morten Nordstrand. Jeg havde ham i min Lyngby blog hvor han spille vildt godt og han viste at han kunne begå sig på CL niveau i 06 spillet. Det håber jeg også, at han kan i 07. Nordstrand er hentet i FC Nordsjælland. Han har også tiden med sig, d han kun er 24 år.



Sidste spiller blev sikret lige efter sidste sommers transfervinue lukkede. Det er Manchester City fløjen DaMarcus Beasley. Han kan spille begge fløje men er bedst i venstre side. Han starter som reserve men vil helt sikkert få en masse kampe. Han er 25 år og har allerede spillet 63 landskampe for USA.




Jeg regner med at købe mere ind da jeg har over DKK 200.000.000 tilbage til indkøb.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #70: 04 Jan 2007, 22:23 »

Hvordan kan du have så mange penge ? ^^
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #71: 04 Jan 2007, 22:27 »

Hvordan kan du have så mange penge ? ^^

Da jeg startede i klubben havde de DKK 600.000.000 i klubkassen  og så har jeg ikke købt så forfærdelig dyrt ind : )
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #72: 04 Jan 2007, 22:29 »

3 Af dine indkøb er gode, Beasley , Nakamura & Burke .. Dog kan jeg ikke se det kloge dine 2 "spild af penge" indkøb.
Da du får den sum penge måske kunne have hentet noget andet Smiley , Ellers er jeg helt forelsket i din blog  Forlegen
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #73: 04 Jan 2007, 22:29 »

Hvordan kan du have så mange penge ? ^^

Aston Villa er også en rig klub  Wink
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #74: 04 Jan 2007, 22:31 »

3 Af dine indkøb er gode, Beasley , Nakamura & Burke .. Dog kan jeg ikke se det kloge dine 2 "spild af penge" indkøb.
Da du får den sum penge måske kunne have hentet noget andet Smiley , Ellers er jeg helt forelsket i din blog  Forlegen

Mine såkaldte spil af penge indkøb var på fri transfer ; )

Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010