home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83680 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #345: 15 Nov 2014, 20:11 »

Det lyder uheldigt :/

Jeg blev nr. 2 i denne sæson, 2020/2021, og jeg ser frem til at prøve at komme med i CL-gruppespillet!


Mange tak Svart Opstemt Det er i den grad en forbedring af tilbuddet på 60 millioner sidste år! Peace
Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #346: 16 Nov 2014, 23:18 »

Så fik jeg også startet med AB.

Jeg har kun spillet 3 kampe i ligaen indtil videre, men det har budt på 2 sejre og 1 uafgjort, med en målscore på 7-2.

Jeg vil lave en lille opdatering når vinterenstransfervi ndue er overstået (Jeg ved godt der er lang tid til)

Men i kan da få de transfers jeg har lavet

Ind:
Morten Koch (Fri)
Mathias Hebo Rasmussen (Lån fra Nordsjælland)
Andreas Winding (Fri)
Kasper Hansen (Fri)
Ayo Simon Okosun (Fri)

Ud:
Oliver Svava (Fri)
Matti Olsen (Fri)
Kasper Kristensen (Fri)
Linus Olsson (630k DKK til Norrköping)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #347: 16 Nov 2014, 23:23 »

Stærkt! Smiley

Godt valg at sælge Linus Olsson! Smiley
Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #348: 16 Nov 2014, 23:27 »

Det gav en dejlig masse penge.
Jeg havde først accepteret et bud på 320 K, men da Norrkörping så kom med deres bud var jeg nød til at afvise det første bud på 320 K
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #349: 16 Nov 2014, 23:31 »

Og mit spil besluttede sig for at crashe, og jeg er derfor tilbage til før ligaen begyndte. Skuffet

Dette betyder at min gode start på sæsonen er væk
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #350: 17 Nov 2014, 11:30 »

Så er vinterpausen forbi, og vi sluttede efterårssæsonen på en 5. plads i NordicBet Ligaen.

Her er ligatabellen



De transfers jeg har lavet indtil videre


Udover dette har jeg brugt vinterpausen til at lede efter en ny målmand til næste sæson, da jeg ikke mener at Jannich Storck ikke er god nok til at være fast mand på førsteholdet
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #351: 17 Nov 2014, 14:41 »

Så er sæsonen overstået, og det blev til en lidt skuffende 7. plads.

Den bedste spiller på holdet gennem hele sæsonen var (Nok ingen overraskelse her) Younes Namli.
Namli var også den eneste AB spiller som fik spillet sig på årets hold i NordicBet Ligaen.

Forårssæsonen i NordicBet Ligaen var en ringe omgang for mit AB hold, og derfor røg vi ned på en 7. plads.



En positiv ting er at AB blev valgt som det hold som overpræsterede mest igennem hele sæsonen
Logged

jacob1999
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #352: 17 Nov 2014, 15:57 »

Hvilken taktik bruger i. Jeg kan ikke få det til at fungere. Gerne SS hvis det er muligt
Tak på forhånd
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #353: 18 Nov 2014, 20:54 »

jeg bruger en almindelig 4-2-3-1 Bred. Uden nogle ekstra instrukser. Den virker fint for mig, og hvis det går dårligt i en periode kan jeg finde på at skifte til en almindelig 4-4-2
Logged

jacob1999
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #354: 19 Nov 2014, 08:19 »

Har jeg også fundet ud så bruger også de to taktikker.
Er igang med tredje sæson og er sluttet i midten to gange så nu går jeg stærkt efter oprykning Smiley
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #355: 19 Nov 2014, 13:43 »

Jeg skal også til at starte 3 sæson.

Jeg er sluttet på 7 og 6 plads i de 2 færdigspillede sæsoner
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #356: 19 Dec 2014, 12:46 »

Efter en lille pause er jeg begyndt igen. Mit mål har jo hele tiden været en superligatitel inden for 10 sæsoner og det ligner noget mere og mere

lige pt. er jeg á point med Aab som nr. 1 med et lille hul ned til FCK og FCN. Der er 8 runder tilbage og min næste kamp er mod Aab. Opdatering følger efter sæsonen!
Logged

Maddox
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #357: 22 Dec 2014, 12:48 »

Det lyder uheldigt :/

Jeg blev nr. 2 i denne sæson, 2020/2021, og jeg ser frem til at prøve at komme med i CL-gruppespillet!


Mange tak Svart Opstemt Det er i den grad en forbedring af tilbuddet på 60 millioner sidste år! Peace
Er du gået helt i stå? Jeg så ellers frem til at høre mere.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #358: 11 Apr 2015, 18:28 »

NY START | OPSTART 2021/2022
3. SEPTEMBER 2021

Det er efterhånden mange måneder siden jeg sidst for alvor har spillet FM, og efter et par dage, hvor jeg ikke rigtigt har vidst, hvem jeg skulle spille med, så valgte jeg i dag at starte op på mit gode gamle AB-save. Jeg er nået til 2021, og jeg har, som nogle måske kan huske, lige for nogle måneder siden lavet den største handel i AB's historie, hvor jeg solgte Svavarsson for 295 mio, efter at have købt ham ind for kun 3 mio. tre sæsoner tidligere.

Der var derfor rig mulighed for at købe godt ind og opruste holdet inden en ny sæson i Superligaen skulle starte, og mål er blot top 3, selvom det blev til en flot 2. plads sidste år.

Med 2. pladsen blev det også til Champions League, og i første kvalrunde mødte vi Dynamo Kiev, som blev slået 3-0 på hjemmebane, og på udebane fik vi 0-0. Vi var derfor kun 2 kampe fra Champions League-gruppespil. Det skulle dog forblive en drøm for nu, da vi måtte lide et samlet 3-0 nederlag til Benfica, og derfor må stille os tilfredse med Europa League-gruppespil, hvor det bliver i selskab med Dinamo Moskva, BATE & Lyon, hvor målet må være at skaffe erfaring og måske håbe på en 2. plads i gruppen.

I Superligaen har vi fået en vanvittig dårlig start, hvor det efter 7 kampe er blevet til sølle 8 point. Det har skyldtes, at jeg har været alt for sent ude med mine handler, men der blev heldigvis hentet 3 spillere ind i går på sidstedagen, og jeg håber stærkt på, at det kan kaste sig en top 3-placering af sig senere på sæsonen.

Det er endnu ikke blevet afsløret, hvem vi skal møde i Pokalturneringen, som jeg også håber på at gå langt i i år.




TRANSFERFRONTEN

Som skrevet, så blev Aron Svavarsson solgt for svimlende 295 mio. kr. til Chelsea, og der har derfor været nok at købe ind for i år. Derfor har der været mange spørgsmålstegn omkring vores trup til den kommende sæson, hvilket den dårlige start i Superligaen også afspejler.

IND
Mark Christiansen, Fri transfer - Den unge offensive playmaker her ser ud til at have et rimeligt potentiale til at kunne begå sig i Superligaen, og eftersom han kunne hentes på en fri transfer takkede jeg gerne ja, selvom han ikke er fra eget ungdomsakademi, som jeg ellers vægter højt.
Ernesto Acuna, 38 mio. dkk. - E. Acuna er en utrolig dygtig venstreback, som lige pt. ser ud til at være klubbens klart bedste fodboldspiller, og selvom det er et utroligt højt beløb der er betalt for ham, så er jeg sikker på, at han nok skal være en gevinst på langt sigt.
Guido Vadalá, 22 mio. dkk. - G. Vadalá er den direkte erstatning for A. Svavarsson, som spillede på den offensive midtbane, og ligeledes han er en kæmpe forstærkning af holdet.
James Reid, 6,25 mio. dkk. - James Reid er en knægt på kun 16 år, som i sidste sæson kom fra Wigans ungdomsakademi og op på deres førstehold som blot 15 årig. Han ser ud til at have et stort talent, selvom jeg må indrømme, at prisen på 6,25 mio. dkk. er en høj sum for sådan et sats.

UD
Aron Svavarsson, 295 mio. dkk. - Mange storklubber bankede allerede på i fjor for at købe ham, men da var buddet 'kun' på 30 mio. I år blev presset for højt, og Chelsea i Premier League har nu denne storspiller på holdet.
Vahan Adloyan, 2,5 mio. dkk. - V. Adloyan blev købt på en fri transfer sidste sæson, og selvom han var en god spiller, så slog han aldrig rigtigt i gennem, og derfor blev han i år solgt videre til SV Ried.

Herudover er en del spillere blevet fritstillet eller deres kontrakt er udløbet:
Giorgi Popkhdaze
Matthias Cramer
Martin Schmidt
Morten Søgaard
Andreas Thrane
Jonas Christensen

Slutteligt har jeg lejet et hav af ungdomsspillere ud, som jeg ikke har tænkt mig at liste, eftersom alle er regens og ikke værd at nævne


Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #359: 12 Apr 2015, 15:34 »

TILBAGE I LØBET | VINTERPAUSEN 2021/2022
9. FEBRUAR 2022

Efter en skidt start i Superligaen, er vi kommet lidt tilbage, hvorfor vi pt. indtager en flot 3. plads, med 4 point op til FC Midtjylland på 2. pladsen, samt 1 point foran FCK og Randers på 4. og 5. pladsen. Umiddelbart efter sidste update var vi inde i en rigtig god stime, hvorfor vi pludselig var på 2. pladsen, men da de sidste europæiske kampe kom fik vi internationale tømmermænd, og fik i de sidste 4 ligakampe 'kun' 6 point.

I Europa League startede vi, som forventet, ud med et nederlag til Dinamo på 2-1, efterfulgt af en flot præstation på hjemmebane mod Lyon som kastede et point af sig. Med 1 kamp tilbage i Europa League-gruppen, var vi på en imponerende 2. plads, men det krævede en sejr i sidste gruppekamp, mod Lyon, for at sikre os videre avancement. Selvsamme Lyon havde fyret deres manager en lille uge før vores kamp, og 2 dage før kampen blev jeg inviteret til et jobinterview i netop Lyon. Om det var derfor vi efterfølgende vandt imponerende 5-1 over dem på udebane skal jeg ikke kunne sige, men jeg bliver i hvert fald i AB! Vi er nu videre til play-off, hvis vi skal møde Petrolul i første runde, og jeg håber virkelig, at vi kan tage skridtet videre, selvom det bliver svært.

I pokalturneringen mødte vi i 3. runde HIK, som vi slog ret usikkert 2-1, hvorefter vi slog Bramming ud i 4. runde. I kvartfinalen skal vi møde Viborg FF, som ligger på en 'sikker' 12. plads i Superligaen.



TRANSFERFRONTEN

Der er stadig et betryggeligt overskud i økonomien efter salget af A. Svavarsson, og jeg har stortset ikke handlet i dette vintertransfervindu e. Kun 1 spiller er kommet til klubben, mens ingen har forladt klubben.

IND
Aquivaldo Perlaza, 7,5 mio. dkk./i] - Vores midtbane kunne godt trænge til lidt dybde, og det er også hovedårsagen til købet af denne unge defensive midtbanespiller, som har været rigtig stabil i sin forrige klub i Brasilien.

UD
[i]Ingen spillere har forladt klubben til vinter.

Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010