home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83465 gange)
snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #390: 19 Apr 2015, 19:28 »

Så kom afslutningen på sæsonen 2016/17 endelig i hus.

AB overraskede alle i hele fodbold Danmark i denne sæson, idet den endte med en 3. plads i Superligaen.
Ligaen[/color]

De transfers jeg lavede til sæsonen
Transfers

Transfers ud var en masse løntunge spillere, unge spillere uden potentiale og Kasper Hansen der blev solgt for 950k til Luzern. (Han havde en frikøbsklausul i sin kontrakt, som jeg havde glemt alt om  Skuffet )

Nu skal der så handles ind, da jeg skal til at spille Euro cup kval.

Hvis i vil have mere info, eller billeder af nogle af spillerne så bare sig til
Logged

Jolar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #391: 21 Apr 2015, 22:05 »

Uha - fedt med AB tilbage i suppen. Kan man få et billede af din ideel opstiling?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #392: 21 Apr 2015, 23:48 »

Uha - fedt med AB tilbage i suppen. Kan man få et billede af din ideel opstiling?

Det kan du tro. Det her er min mest optimale startopstilling pr. 27. november 2023:




Det er dog kun A. Beglaryan, K. Hansen, G. Vadalá som ikke er regens Peace
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #393: 22 Apr 2015, 16:20 »

Yes sir, så er der flere penge i kassen i AB!  Cool

Aron  Svavarsson var, desværre, ikke den største succes i Chelsea, hvorfor han nu er at finde i Bayern München, som han er blevet solgt til for 150 mio. dkk.

Eftersom vi havde en 50% videresalgsklausul, udover at have fået 295 mio. dkk. for ham, så får vi nu 30 mio. dkk. + 48 mio. dkk. over 12 måneder! Opstemt

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #394: 25 Apr 2015, 14:01 »

Fuld fart fremad | VINTERPAUSEN 2023/2024
2. FEBRUAR 2024

Efter en sløj sæson i fjor, startede vi ligaen markant bedre ud, og vi skulle helt til 14. spillerunde før det første nederlag kom, i mod FC København. Vi er dig stadig i toppen af ligaen, med 5 point ned til AaB på 2. pladsen, mens FCK ligger og lurer på 3. pladsen kun 6 pint efter.

I Champions League-kvalifikationen skulle vi i første runde møde Metalist, og her blev det til en flot uafgjort på udebane, hvorefter vi kunne besejre dem hjemme på Gladsaxe Stadion med 2-0. I den sidste kvalrunde skulle vi møde Manchester City, og efter et 3-0 nederlag på udebane, gik vi faktisk hen og vandt returopgøret med 3-2. Desværre blev det derfor til et exit, så vi måtte "nøjes" med Europa League-gruppespillet.

I EL-gruppespillet startede vi dog rigtig dårligt ud, og det blev først til et 1-2 nederlag mod AA Gent, som var 4. seedet, efterfulgt af et 0-1 nederlag til CSKA Moskva. Herefter blev skuden dog vendt, da vi først vandt 1-0 over Basel på udebane, efterfulgt af en flot 3-0 sejr på hjemmebane. I returopgøret mod AA Gent fik vi 1-1, mens det blev til en 2-0 sejr mod CSKA Moskva i den sidste gruppekamp. Vi er derfor nu videre til knock-out hvor vi skal møde Olympiakos i første runde.

I Pokalturneringen kunne vi ikke andet end at overraske fra forrige sæson, hvor vi røg ud i 3. runde mod OB fra NordicBet-Ligaen. I 3. runde i år blev det dog også til en 3-0 sejr over B1909, mens vi i 4. runde vandt en stram 3-1 sejr over FC Roskilde. I kvartfinalen venter nu Esbjerg fB, som jeg bestemt håber at kunne slå.



TRANSFERFRONTEN

Budgettet var "mindre" i år, eftersom vi havde en skuffende sæson, men på grund af den ekstreme økonomi, var den nok stadig højere end de fleste Superliga-hold. Vi hentede 4 spillere ind i sommervinduet, mens der blev hentet 2 ind i vintervinduet, mens der blev solgt 3 spillere samt fritstillet mange flere.

IND
Graham Brown, Leje - Endnu engang har vi hentet G. Brown ind som lejemål til forsvaret. Han gjorde det umådeligt godt i sidste sæson, og nu da han er modnet og blevet bedre kan det kun blive fantastisk!
Omar Wilson, Leje - Omar Wilson er en 19 årig ung venstre back som blev hentet ind som erstatning for holdets bedset spiller, E. Acuna, som har forladt os. Der var ikke nogle gode venstre backs på markedet i sommers, så i denne sæson måtte vi ud og finde en midlertidig erstatning.
Alper Karakas, Fri transfer - A. Karakas er en tidligere PSG-spiller som ikke ønskede at forlænge sin kontrakt. Da vi så denne mulighed, blev der taget en hurtig beslutning - at hente ham ind, selvom vi i forvejen har Vadala, og han har været vanvittig stærk! Som Fremskudt playmaker har han allerede scoret 7 ligamål i 15 kampe.
Axel Lecomte, Fri transfer - A. Lecomte er også blevet hentet fra det franske, men lidt længere sydpå. Han blev overset i Monaco, og jeg var ikke et sekund i tvivl om at hente ham. Han spiller på den defensive midtbane, og han har ligeledes været en gevinst for holdet i år. En ung mand som har fremtiden foran sig.
Pascal Johnson, 3 mio. dkk. - P. Johnson spiller som angriber, og selvom han ikke er lige så stærk som Hermannsson, så ser vi ham som en god mulighed for at forstærke bredden på holdet, hvor vi i sær er svagt besat i angrebet. Dette betyder desværre også, at Nicolai Juul, af egen avl, får lidt mindre spilletid nu, selvom han ikke har været dårlig.
Mads Andersen, 20 mio. dkk. - Mads Andersen... Tidligere Randers-knægt, men som senest har været i PSG. Endnu en spiller man i Frankrig overså, og på trods af at han er fremskudt playmaker, som 2 af vores andre profler på holdet, så tog jeg altså chancen og hentede ham. 20 mio. dkk. var en yderst god pris, og det må nu være op til Vadala, Karakas og Mads Andersen hvem der skal sælges til sommer.



UD
Mads Aaquist, 1.000.000 dkk. - Mads Aaquist har været førsteholdsspiller i klubben i noget tid nede på højrebacken, men han var aldrig rigtig en profil. Han var en loyal spiller, som nu har valgt at tage skridtet videre i sin karriere.
Ernesto Acuna, 20 mio. dkk. - E. Acuna ville afsted allerede i fjor, men nu kunne det ikke udskydes længere. Han var omkring 50 mio. værd, men vi kunne kun få 20 mio. for ham fordi klubberne vidste at han skulle afsted i dette vindue. Han er nu at finde i Real Sociedad, hvor hans værdi angiveligt skulle være over 80 mio lige nu.
Aquivaldo Perlaza, 2.500.000 dkk. - Perlaza blev hentet ind for 3 sæsoner siden, og han fik aldrig rigtigt sit gennembrud, hvorfor han nu er at finde i en anden klub. En skuffende tid har han haft i klubben, men held og lykke i fremtiden.

Herudover er en del spillere blevet fritstillet eller deres kontrakt er udløbet, simpelthen for mange til at jeg burde skrive dem ned, når i ikke kender den.

Slutteligt har jeg lejet et hav af ungdomsspillere ud, som jeg ikke har tænkt mig at liste, eftersom alle er regens og ikke værd at nævne.


Hvis I ønsker nogle SS af noget, så siger i bare til.
Logged

JaWocKa

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #395: 10 Jun 2015, 15:22 »

Fik også startet med AB for at se om det var muligt, at få dem tilbage til superligaen.

Første sæson gik over alt forventning og var sikret oprykning, efter suveræne AGF, efter 31 runder. Efteråret startede sløjt og lå i midten helt indtil de sidste tre kampe, som blev vundet. Ved starten på forårssæsonen var jeg og 5 andre hold mellem 7-10 point efter Vejle på 2. pladsen.

Forårssæsonen blev en stor succes, hvor sejre efterfulgte sejre.

Største præstation i sæsonen var samtidig første kamp, som endte med en 6-0 sejr over Viborg.

Ligaen efter 31. runder:

AGF 75 point, + 47
AB 57 point, + 27
AC Horsens, 49 point
Vejle Boldklub, 49 point
Viborg, 49 point

Op til sæsonen hentede jeg: Marco Ramkilde, Kasper Hansen og et bundt lejespillere fra FCN, hvor Mikkel Jensen var klart den bedste.

Jeg skillede mig af med en masse overflødige spillere, samt regens, hvori Simon Bræmer og Kasper Kristensen er de mest markante.

Spændt på hvad sommervinduet byder på, da lønbudgettet samt økonomien er minimal. Truppen er derudover usandsynlig svag ift. at skulle spille i den bedste række.

Input tages gerne imod ift. transfers.
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #396: 11 Jun 2015, 11:21 »

Jeg fik hentet El hadji-diouf ind på fri i 2. sæson. Kæmpe succes, men jeg havde ham kun i en sæson
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #397: 03 Aug 2015, 00:15 »

Andre der stadig spiller med AB?

Jeg har fyret op for spillet igen, og har vundet pokalen 5 år i streg, og ligaen 3
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010