home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83678 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #375: 13 Apr 2015, 13:16 »

Hvordan har i fået økonomien til at hænge sammen? I mit nuværende spil var jeg i AB i tre sæsoner, og selvom jeg rykkede op, fik jeg absolut ingen penge til forstærkninger, samtidig med mit lønbudget var brugt.

Det resulterede i at jeg ikke overlevede i superligaen.

Altså, jeg solget L. Olsson for 450.000 kr. i første sæson, som allerede gav lidt, men i 2. sæson røg en masse spillere, inklusiv mange unge som alligevel ikke havde potentiale, på en fri transfer for at lufte i løningsbudgettet.
Logged

JaWocKa

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #376: 13 Apr 2015, 14:24 »

Hvor mange sæsoner var du igennem, før du generede et nogenlunde overskud? Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #377: 13 Apr 2015, 14:51 »

Hvor mange sæsoner var du igennem, før du generede et nogenlunde overskud? Smiley
Jeg tror nok at jeg var nede omkring 5 mio i underskud ved slutningen af 2. sæson (jeg er overhovedet ikke sikker), og så i midten af 3. sæson da jeg var omkring 7-9. pladsen i Superligaen begyndte jeg at skabe lidt overskud Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #378: 14 Apr 2015, 22:42 »

Nå, drenge, jeg glemte alt om en opstartsopdatering i den nye 2022/2023-sæson, så jeg kommer med en lidt længere opdatering omkring transfers, opstarten og til og med vinterpausen her senere, når jeg har været ovre hos en ven - glæd jer! Som en lille appetitvækker, så har jeg lige skrevet en forhåndskontrakt med denne spiller!

Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #379: 15 Apr 2015, 15:23 »

Han ser da lækker ud. Dog ville jeg personligt have lidt højere afslutningsstat på ham
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #380: 15 Apr 2015, 15:56 »

Blandede fornøjelser | VINTERPAUSEN 2022/2023
2. FEBRUAR 2023

En ny sæson var på vej, efter vi i maj vandt Superligaen for første gang i mange mange år. Derfor skulle vi blandt andet spille Champions League, og forventningen her var blot at at få erfaring. Derudover var målet nu at vinde Superligaen, alt afhængigt af hvordan det ville se ud senere på året.

I Champions League kom vi i gruppe med Manchester United, Torino & Sporting CP, hvor jeg forventede 1 eller 2 point. Efter de første 3 kampe så det dog helt anderledes ud, da vi havde slået Sporting CP 3-1 samt Manchester United 2-0 og stod med 6 point og en 2. plads! Jeg havde mine håb helt i vejret da, men det var for tidligt at juble, for i 6. og sidste kamp tabte vi 5-1 til Sporting og røg direkte ned på en 4. plads - så ikke engang Europa League efter at have vundet 2 kampe!

I Pokalturneringen skulle vi møde OB, fra 1. division, i 3. runde. Hvorfor nævner jeg, at de spiller i 1. division? Tjo, fordi de slog os ud... Det er første gang jeg med AB er blevet smidt ud i 3. runde blot, men det skete simpelthen i år... Virkelig skuffende, og vi havde nu kun Superligaen tilbage.

Heldigvis fik vi en imponerende start på Superligaen, hvor vi ud af de første 13 kampe havde vundet 10 og spillet 3 uafgjorte. Det gik dog hefter lidt ned af bakke, og ved vinterpausen har vi nu 39 point efter 17 kampe, som dog heldigvis stadig er nok til 1. pladsen, men kun lige akkurat! Alt andet end en 1. plads i Superligaen, og denne sæson har været en fiasko.



TRANSFERFRONTEN

Efter at vi vandt Superligaen skulle der helt klart købes ind, så vi kunne sikre os også at være med i fremtiden. Derudover har vores deltagelse af Champions League heldigvis haft indflydelse på hvilke spillere vi kan købe.

IND
Graham Brown, Leje - Da vi har været slemt besat nede i forsvaret nogle år, har jeg måtte hente G. Brown på en lejeaftale fra Manchester City, så vi i denne sæson kunne få noget dybde, mens jeg vil kigge på mulige transferemner til næste sæson. Han har været førstevalg sammen med M. Koch, i de kampe det har været muligt at bruge begge.
Ginu Peruzzi, Leje - G. Peruzzi blev hovedsageligt hentet til holdet fordi vores højre back, Mads Aaquist har været skadet de første par måneder, og nu er han lidt stille begyndt at tage plads på bænken, hvorfor vi har overvejet at smide ham tilbage til Boca. Han er dog fortsat i klubben, og vil nok være det sæsonen ud.
Marvin Le Lay, 6,5 mio. dkk. - Han skulle være vores næste stjerneforsvarer, men ved vinterpausen ser han ud til at blive et kæmpe transferflop. Han har overhovedet ikke talentet til at blive fast på vores hold lige pt. og ej heller i fremtiden. Vi har snakket sammen, og han er netop udlånt til AaB for at få spilletid, og så må vi se, om ikke vi siger farvel til hinanden til sommer.
Paw Møller, 10 mio. dkk. - ENDNU en central forsvarsspiller som er købt ind, men ham her har heldigvis talentet og niveauet til at være med. Sammen med G. Brown har han været med til at spille en del kampe, og han har været en fryd. Jeg glæder mig til at se ham som fast mand til næste sæson, men så må vi se om ikke M. Koch er blevet for gammel da.
Emmanuel Mokoena, 8 mio. dkk. - Denne lille sydafrikaner er simpelthen en fryd at se spille. Han blev hentet til Brøndby IF sidste sæson for kun 3,5 mio. dkk. og jeg synes 8 mio. dkk. var at tyvstjæle ham. Han har talentet, han har flair og han er simpelthen genial som blot 22 årig.
George Kekana, 8 mio. dkk. - Vi har her med endnu en lille sydafrikaner at gøre. Lille? Well, han er måske ikke så lille igen med sine 194 cm, men han var blot 15 årig i sommers da vi skrev kontrakt med ham. Der er dog den lille hage, at han først kommer til klubben den 23. juli 2024. En lille detalje jeg havde overset. Jeg glæder mig dog til hans ankomst, og håber han fortsætter sin vanvittige udvikling. Planen var, at han skulle være fast spilletid. SOM 15 ÅRIG!
Nkosinathi Tsotetsi, 5 mio. dkk. - Han voksede op i Orlando Pirates sammen med E. Mokoena, men blev dog i Sydafrika, hvilket gjorde at vi i denne sæson kunne hente ham for kun 5 mio. dkk. Han er i denne sæson udlejet til AaB, for at få mere spilletid, end han ville få her, men jeg læder mig til at se ham næste sæson, hvor vi med al sikkerhed kan få brug for ham på midtbanen!
Axel Lecomte, Forhåndskontrakt - A. Lecomte fra AS Monaco er en ung defensiv midtbanespiller, som har fået helativt meget spilletid i Monaco, og det blot som 23 årig. Han kunne hentes på en forhåndskontrakt, og den mulighed benyttede vi os af, eftersom det er sådan en type midtbanespiller vi står og mangler, når A. Baes snart ikke har niveauet i klubben længere.
Alper Karakas, Forhåndskontrakt - Jeg vidste slet ikke, at man kunne hente denne slags spillere på en forhåndskontrakt... A. Karakas har været fast mand i Spartak Moskva og også fået spilletid i PSG, og at han var interesseret i AB undrede mig virkelig. Ikke desto mindre har vi hentet ham ind til næste sæson, fordi han er helt fænomenal. Der er dog det problem, at han er en fremskudt playmaker, ligesom G. Vadalá. Jeg må finde ud af hvad vi gør...


UD
Jacob Egeris, 500.000 dkk. - J. Egeris var en af vores få forsvarspillere, men hans niveau var simpelthen faldet for meget, og den gamle mand er nu at finde i SKN St. Pölten, hvorend det nu måtte være.
Christian Jensen, 1,5 mio. dkk. - Den unge Christian Jensen har været i klubben i nogle år, og så alligevel ikke. Han har været lejet ud til henholdsvist AC Horsens og Elfsborg, i de seneste sæsoner, og nu benyttede Elfsborg sig altså af muligheden for at hente ham. En spiller som egentlig ikke ville få spilletid alligevel.

Herudover er en del spillere blevet fritstillet eller deres kontrakt er udløbet, simpelthen for mange til at jeg burde skrive dem ned, når i ikke kender den.

Slutteligt har jeg lejet et hav af ungdomsspillere ud, som jeg ikke har tænkt mig at liste, eftersom alle er regens og ikke værd at nævne.


En længere transferopdate, jeg beklager Opstemt

Hvis I ønsker nogle SS af noget, så siger i bare til.

Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #381: 15 Apr 2015, 15:57 »

Han ser da lækker ud. Dog ville jeg personligt have lidt højere afslutningsstat på ham

Nope, den afslutningsstat er dælme ikke noget at prale af, men heldigvis skal han slet ikke være foran kassen, i følge min taktik, så det går sgu nok Smiley
Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #382: 18 Apr 2015, 20:21 »

Kan du forresten smide et SS op af Paw møller, også gerne George Kekana
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 20:27 af snakers » Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #383: 18 Apr 2015, 23:28 »

Kan du forresten smide et SS op af Paw møller, også gerne George Kekana

Ja da, jeg sidder lige i et online-game, men hvis jeg husker det, så gør jeg det bagefter Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #384: 19 Apr 2015, 01:43 »

Paw Møller




George Kekana


Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #385: 19 Apr 2015, 01:43 »

Paw Møller




George Kekana


Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #386: 19 Apr 2015, 09:33 »

Kekana er vild. Han er jo kun 16! :O
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #387: 19 Apr 2015, 12:51 »

Ja, glæder mig virkelig også til at få ham til klubben!! Opstemt
Logged

JaWocKa

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #388: 19 Apr 2015, 13:37 »

Jeg smider nok lige en opdatering når jeg har spillet sæsonen færdig. Jeg glemte det sidst, så der er gået lidt tid siden sidste update
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #389: 19 Apr 2015, 13:53 »

Jeg smider nok lige en opdatering når jeg har spillet sæsonen færdig. Jeg glemte det sidst, så der er gået lidt tid siden sidste update

Spændende! Jeg skal også lige forbi transfervinduet, så kommer der en update fra min side Smiley
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010