home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83682 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #315: 02 Nov 2014, 21:44 »

Narh, synes ikke Namli har haft niveauet her de sidste 2 sæsoner :/ Og efter Svavarsson er kommet til holdet, så har han ikke rigtigt fået mange chancer sidste sæson.

Jeg bliver nødt til at beholde Koch, han er simpelthen min vigtigste spiller, og han var også den 4. bedste Superligaspiller i foråret (efter karakter)
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #316: 02 Nov 2014, 21:52 »

Nå, det var ærgerligt. Hvis han fortsætter sin nuværende form for mig, bliver han en af de bedste spillere i Danmark. Jojo, det er kun 1. division, men han er intet mindre end formidabel.

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #317: 02 Nov 2014, 22:15 »

OMG DRENGE!!! JEG KAN IKKE VENTE EMD AT SKRIVE DET... JEG ER FORAN 3-0 SAMLET I 2. KAMP MOD AA GENT I EUROPA LEAGUE!!! 60 MIN SIPLLET!!!'

EDIT: hahahahhaha!!!!

« Seneste Redigering: 02 Nov 2014, 22:16 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #318: 02 Nov 2014, 22:18 »

Godt gået! Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #319: 02 Nov 2014, 22:52 »

Åh gud.. Vi vinder Europa League i år!!!!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #320: 03 Nov 2014, 00:06 »

Så er min første sæson i spidsen for AB slut. En overordnet flot sæson, dog med nogle skuffelser. Det blev til en 3. plads bag AC Horsens og AGF som blev henholdsvis nr. 1 og 2. Det var en smule skuffende, da vi 4-5 runder før sæsonafslutningen blot var 1 point fra anden pladsen, på grund af et fantastisk forår. Desværre kunne spillerne tilsyneladende ikke klare presset, og vi endte sæson med den dårligste periode igennem hele året.

Men jeg må da ærligt sige at jeg ikke havde regnet med en 3. plads inden sæsonen, så når det kommer lidt på afstand er det mere end tilfredsstillende. Jeg håber på at kunne forstærke holdet tilstrækkeligt i transfervinduet, så vi er gode nok til at spille seriøst med om oprykningspladserne .

Min nøglespiller igennem sæsonen var Namli. Han var uden tvivl den bedste i foråret, og han endte med 24 mål og 12 assists i 32 kampe. Dette er altså som kantspiller, hvilket blot gør det endnu mere imponerende. Dette gjorde ham desuden til delt topscorer med Stankov fra Viborg.

Ellers har spillere som Morten Koch, Max Mölder, Kasper Hansen, Franck Semou, Morten Friis, Nichlas Rohde, Kristian Uth, Lukas Lerager og Jan Kristiansen imponeret mig. Vi har haft store defensive problemer, og jeg håber på en ny keeper, en ny venstreback og en ny midtstopper til næste sæson. På trods af den dårlige defensiv var vi Danmarks mest scorende hold med hele 107 mål i løbet af sæsonen.

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #321: 03 Nov 2014, 00:09 »

Respekt! Og hvordan ser økonomien ud?

Personligt glæder jeg mig til at fortælle om min opstart for 6. sæson i morgen!! Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #322: 03 Nov 2014, 00:12 »

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #323: 03 Nov 2014, 00:15 »

Puha Peace Men det skal nok komme igen Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #324: 03 Nov 2014, 00:40 »

Det er noget rigtig lort, for det er svært at få forstærkninger, når mit lønbudget er lavere end sidste år. Skuffet
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #325: 03 Nov 2014, 16:09 »

OPRYKNING!!

Det kriblede og krablede da vi med 3 spillerunder igen lå 2 point bag Silkeborg IF og 3 point bag AC Horsens, mens FC Vestsjælland havde vi lagt afstand til. Ingen af os tre hold skulle møde hinanden indbyrdes, og havde alle relative let kampprogram igen. AC Horsens lå med den klart bedste målscore, mens både Silkeborg og jeg havde samme målscore. Der var altså krav om at de to andre hold skulle tabe eller Silkeborg skulle i mindste fald spille uafgjort. Desværre var der ingen af de to hold som tabte point de to første kampe, hvor Silkeborg faktisk vandt ganske komfortabelt begge kampe. Jeg selv vandt 1-0 mod både Frederica og Lyngby, og derfor var der lagt op til noget af en skæbnekamp til sidst. Da Horsens var 3 point foran mig med en langt bedre målscore kunne jeg i hvert fald godt glemme 1. pladsen.

Silkeborg skulle tabe og jeg skulle vinde, ELLER Silkeborg skulle spille uafgjort mens jeg skulle vinde med minimum 3 mål, da jeg havde scoret flere mål. De havde Lyngby hjemme mens jeg selv tog imod Skive. Min kamp gik ganske fornuftigt da vi kom hurtigt foran 2-0, men så tikkede den forfærdelige nyhed ind om at Silkeborg var kommet foran 1-0 på Jeppe Illum. Inden jeg det gik helt op for mig havde Lyngby udlignet, og så handlede det blot om at forsætte og score endnu flere mål. Ved pausen stod kampene stadig 2:0 og 1:1. Da den anden halvleg begyndte fik Rohde hurtigt scoret til henholdsvis 3-0 og 4-0,og så var der bare at håbe på, at Silkeborg ikke skulle score.

Heldigvis gjorde de det ikke, og derfor blev vi nummer 2 i 1. division og sikrede os dermed oprykning i den mest tætte dyst jeg nogensinde har prøvet i FM. Det var crazy. Det var vanvittigt! Men en ubeskrivlig fed følelse!! Opstemt



Rohde blev topscorer men vil desværre ikke forlænge kontrakten. Og pludselig går jeg ind i mit bestyrelseslokale hvor jeg kan se at de pludselig er i gang med at bygge stadion, samtidig med jeg modtager en e-mail om at de ikke har penge nok. Nu bliver jeg helt i tvivl om hvad der skal ske, for der står stadig i bestyrelseslokalet at vi bygger nyt station!? Arhghg




Kom endelig med forslag til forstærkninger. Jeg mangler en starter som skarpretter, en fremskudt playmaker, en højre back, en center forsvar og noget bredde på kanterne.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #326: 04 Nov 2014, 00:07 »

Nå, så har jeg endelig lige tid til at spille i dag, tror dog ikke jeg når at lave en opsptartsupdate for 6 sæson eftersom jeg har lektier for.
Logged

JaWocKa

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #327: 04 Nov 2014, 10:32 »

AKADEMISK BOLDKLUB
December - 2015

Så er endnu en halvsæson blev gennemspillet, og endnu en gang har det været med stor succes. Jeg er nu kommet til december 2015, i en sæson, hvor jeg satser benhårdt på oprykning. Inden jeg begynder at fortælle om ligaen, vil jeg dog lige komme ind på hvilke forstærkninger jeg har gjort mig op til denne sæson.

Der er røget en hel del spillere ud på fri-transfer, enten fordi jeg ikke har villet forlænge med dem, eller fordi de ikke har villet forlænge med mig. Jeg har igen været ude og leje et hav af spillere, og denne gang er Adam Arnarson, Mads Nielsen, Mikkel Wohlgemuth, Rezan Corlu og Daniel Stückler blevet lejet ud til os. Derudover har jeg forlænget mine lejeaftaler med Mathias Hebo Rasmussen, Patrick da Silva, Nicklas Mouritsen og Sven Crone.

I 1. Division går jeg som sagt efter oprykning, selvom vores medieprognose blot ligger til en syvendeplads. Min målsætningen overfor bestyrelsen er dog også blot en placering i midten af tabellen. Indtil videre er er dog gået ganske godt, og vi ligger i øjeblikket placeret på en tredjeplads med 31 point efter 18 kampe, hvilket er seks point mere end sidste år på samme tidspunkt. I toppen ligger Viborg FF, mens Hobro tager sig af andenpladsen.

Pokalturneringen var dog en kæmpe skuffelse, da vi allerede i førsterunde måtte forlade turneringen til et stærkt spillende NB Bornholm hold, som endte med at slå os med 2:0 på Familien Kjærstrups Arena i Nexø.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #328: 04 Nov 2014, 14:49 »

AKADEMISK BOLDKLUB
Juni - 2015

Min anden sæson er nu gennemspillet, og det hele endte med en kæmpe succes. Vi rykkede nemlig op i Superligaen på en flot andenplads, skarpt forfulgt af de øvrige tophold. Viborg FF løb med førstepladsen, og skal dermed joine os i Superligaen.

Der venter nu en meget svær udfordring i Superligaen, som jeg ser meget frem til. Først og fremmest venter der dog også et spændende transfervindue, hvor jeg helt klart vil forsøge at forstærke truppen.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #329: 04 Nov 2014, 14:53 »

Derudover er mit AB hold lige blevet professionelle Smiley
http://gyazo.com/ded2236cff3714325ba382ba0649e7fd
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010