home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83679 gange)
jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #330: 04 Nov 2014, 14:54 »

Har hentet Andreas Bruhn, Jannik Pohl, Hebo (for tredje år i streg på leje), Mark Rochester og ikke mindst Leon Andreassen for at få noget rutine.

Sæsonen er startet ikke særlig godt. Vi ligger under stregen, nr. 11 efter de første 11 kampe og har tabt de seneste 5 kampe. 2 sejre og 1 uafgjort er det vi har præsteret indtilvidere.

Håber på forbedring i den næste tredjedel.

PROF?? Min bestyrelse vil ikke gøre mit hold til professionelt...... ...
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #331: 04 Nov 2014, 17:12 »

Jeg blev også først professionel i 4. sæson - altså min 2. sæson i Superligaen Smiley

Jeg kommer med en spændende update her om en lille times tid Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #332: 04 Nov 2014, 17:46 »


TÆT PÅ EUROPA LEAGUE | OPSTART 2019/2020
2. SEPTEMBER 2019

Efter 12 kampe på kampprogrammet, der inkluderer 6 internationale kampe, ligger vi på en flot 4. plads i Superligaen, som blandt andet skyldes en 2-1 sejr over FC Midtjylland med vores islandske angriber som matchvinder. Jeg håber på en top 6-placering i år, mens jeg, som skrevet tidligere, vil forsøge at spille nogle yngre ind på holdet.

I Europa League troede jeg vi ville ryge ud i første runde (2. kvalrunde), men med et flot 0-0 resultat i Belgien mod AA Gent, kunne vi præstere en flot 3-0 sejr på hjemmebanen!

Derefter skulle vi til Norge og spille mod Vålerenga hvor jeg var fortrøstningsfuld, men efter kampen var jeg blot målløs. Det blev til en vanvittig 0-6 sejr, som gjorde at vi stortset var sikre på at gå videre, og derfor fik nogle af de ynrge også lov at spille med i returopgøret på hjemmebane, hvor det blev til en 2-1 sejr.

I den sidste kvalifikationsrunde før gruppespillet skulle vi møde Genk, også fra Belgien, som ellers så ud til at være svagere end AA Gent, men vi skuffede fælt, hvor det først blev til et 6-1 nederlag på udebane, for at tabe 0-4 på hjemmebane - en imponerende præstation at komme så langt, men skuffende at ryge ud med en 1-10 målscore.

I Pokalturneringen skal vi møde HIK i 2. runde, og den kamp bliver spillet om en små 2 ugers tid.




Vores ungdomsfaciliteter er pt. ved at blive opgraderet, men de vil først være færdige pr. 22. oktober 2021! Det er også en opgradering som har taget de fleste penge fra klubkassen.


TRANSFERFRONTEN

Efter sidste sæson sluttede modtog vores islandske talent, Aron Svavarsson, massiv interesse, og eftersom vi købte ham for 3,5 millioner kr. sidste år, så var de mange bud på 30 millioner kr. fra klubber som Mancheser City, Real Madrid, Tottenhamm, Atl. Madrid, Chelsea, Manchester United og et par andre, men eftersom vi ikke blev enige om en konkret aftale for vores unge midtbanespiller, så er han at finde i endnu en sæson i Bagsværd - en beslutning han kan leve med, trods hans store målrettedhed.

IND
Lucas Simonsen, fri transfer - Efter at have lånt ham fra FC København i mange sæsoner, så tiltræder Lucas Simonsen vores AB-mandskab på en 3-årig aftale. En handel vi er rigtig glade for, eftersom vores kanter manglede bredde.
Easah Suliman, Leje - Vi har lejet Aston Villa's unge forsvarsspiller Suliman for at tilføje bredde i forsvarsskæden, eftersom det var tiltrængt.

UD
Martin Nielsen, Leje - Martin Nielsen er blevet udlejet til Birkerød for at få fast spilletid, eftersom han ikke er tiltænkt det her.
Martin Schmidt, Leje - Martn Schmidt er også blevet udlejet, dog til Rosenhøj, idet han heller ikke er tiltænkt spilletid i klubben.
Andreas Hansen, Leje - Ligeledes er Andreas Hansen også udlejet af samme grund, men dog til Måløv.
Michael Offenberg, Leje - Slutteligt er Michael Offenberg også udlejet, og det er han til FC Helsingør som kan bruge ham, hvor vi ikke kan.
Herudover er en del spillere blevet fritstillet eller deres kontrakt er udløbet:
Jonas Hebo Rasmussen
Mikkel Agger
Zander Helenius
Dennis Ustrup
Patrick Mejer
Henrik Schmücker
Philip Duelund

Logged

JaWocKa

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #333: 06 Nov 2014, 11:31 »

Mit ab-save, valgte det svære at crashe i midten af 3. sæson, hvilket måske var meget heldigt, da jeg lå til nedrykning ved vinterpausen i hvert fald, dog kun med 4 point op til den rigtige side at stregen Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #334: 06 Nov 2014, 12:53 »

Røv :/

Er blevet syg så har knap kræfter til at tænde FM...
Logged

JaWocKa

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #335: 06 Nov 2014, 14:10 »

Røv :/

Er blevet syg så har knap kræfter til at tænde FM...

Så må det være slemt? Er det kræft du har, ellers ville jeg altid have energi til FM. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #336: 06 Nov 2014, 21:27 »

haha, har også åbnet op - det er blot en halsbetændelse og snot, men den var sgu slem tidligere.

Jeg kan da lige afsløre, at Pernille Ørnskov har valgt at sælge AB til Joël Lopez, hvor klubben får 15 millioner ekstra skudt i kassen.

Det betyder dog ikke at der er ro i klubben nu, eftersom J. Lopez pt. leder efter en anden manager til klubben, hvorved jeg vil få det at vide på et senere tidspunkt.






EDIT:

Så er sagen afklaret, og jeg får lov at fortsætte! Opstemt


« Seneste Redigering: 06 Nov 2014, 21:36 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #337: 06 Nov 2014, 21:38 »

Der er desværre ikke blevet flere penge at handle for, men projekteret ser det ud til at jeg får 13 millioner næste sæson! Opstemt
Logged

JaWocKa

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #338: 06 Nov 2014, 21:39 »

Der er desværre ikke blevet flere penge at handle for, men projekteret ser det ud til at jeg får 13 millioner næste sæson! Opstemt

Mon ikke ambitionerne kan række til mere end at undgå nedrykning så.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #339: 06 Nov 2014, 21:40 »

Mine ambitioner er også at være et top-6 hold Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #340: 06 Nov 2014, 22:41 »

FLOTTE PRÆSTATIONER OG NY EJER | VINTERPAUSE 2019/2020
16. DECEMBER 2019

Efteråretssæsonen er forbi i Danmark, og AB er at finde på en flot 4. plads i Superligaen, over klubber som AaB, OB & Brøndby, hvor sidstenævnte har fået den værste sæsonstart i klubbens historie.

I Pokalturneringen mødte vi HIK i 2. runde, hvor det blev til en stille og rolig 0-3 sejr på udebane, som gav os videreavancement.

I 3. runde blev det til 0-0 i den ordinære spilletid mod FC Svendborg, efter en meget chancefattig kamp, men heldigvis fik vi scoret 2 mål i ekstra tiden, så det blev til en 0-2 sejr.

4. runde bød på et opgør mod kriseramte Brøndby IF, som vi tidligere på sæsonen besejrede 2-0, og her var det igen os der trak det længste strå, da klubbens topscorer, Hermannsson, scorede til 0-1 i 17. minut på en friløber, som afgjorde den kamp.

Vi skal i kvartfinalen møde AaB på hjemmebane, i en kamp hvor vi håber på at kunne komme videre til semi-finalen.

Derudover kan jeg fortælle, til dem der ikke har læst det, at klubben er blevet overtaget af Joël Lopez, som har tilføjet 15 mio. kr til klubbens finanser, som ser rigtig fine ud pt. med en saldo på 32 mio. kr.






Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #341: 07 Nov 2014, 13:58 »

TÆT PÅ EUROPA LEAGUE | OPSTART 2019/2020
2. SEPTEMBER 2019

Vi har været fast inventar i Superligaen i de sidste 4 sæsoner, og det bliver ved! I alle 4 sæsoner har vi netop formået at forbedre vores placering, hvor det i år blev til en flot 4. plads, selvom der blev brugt mange unge spillere såsom unge Nicolai Juul, som i den grad fik sit gennembrud denne sæson, med 6 scoringer i samlet 11 ligekampe, som inkluderer et hattrick mod Randers i en 3-2 sejr.

Derudover kan jeg fortælle, at det blev til hele 4 sejre over Brøndby IF i denne sæson, da vi i alle 3 ligakampe mod dem fik 3 point, og vi også sejrede mod dem i Pokalturneringen! Dermed bidrog vi altså med at eskortere dem ud af Superligaen for denne gang, da de endte på en 12. plads.

I Pokalturneringen kom vi til kvartfinalen, hvor det var os der blev eskorteret ud af Pokalturneringen af AaB i et 1-2 nederlag, hvor AaB's Alexander Tved Hansen scorede i ekstra tiden.



Af ungdomsspillere ser der pt. ikke ud til at være kommet noget interessant ind, men vi ser frem til næste sæson, hvor vi kan få spillet nogle flere unge spillere ind på holdet, og forventningerne vil være at kvalificere os til europæisk fodbold - dvs. en top 5 placering.


Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #342: 15 Nov 2014, 19:30 »

For 3 sæsoner siden gav jeg alt jeg havde i klubkassen for at få råd til det unge islandske stortalent, Aron Svavarsson, og jeg var bange for at det var et for stort sats at give 3,5 millioner kr. (som dengang svarede til 125% af min økonomi - ja vi endte i underskud), men i dag kan vi nu afsløre en historisk handel!



Det er netop et tilbud på svimlende 295 millioner kr. som Aron Svavarsson er blevet solgt for, og med i kontrakten står også en 50%-videresalgsklausul som vil gå til AB - en meget lukrativ handel, hvis han bliver solgt i fremtiden.

Klubikonet, som har været klubbens klart bedste i alle 3 år, er velkommen tilbage til enhver tid, selvom det nok først bliver om mange år, når han en dag skal ende sin karriere.



Logged

JaWocKa

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #343: 15 Nov 2014, 19:47 »

Det er jo FULDSTÆNDIG VANVITTIGT!! Tillykke med handlen.. og godt at se andres AB karriere ikke er slut. men 300 mill.. jeg er målløs. Nu skal du fandme sende AB til CL!!

Er selv blevet nr. 10 i superligaen i to år i streg. Her i 2. sæson burde det have været blevet til en 7. placering men nederlag i de 4 sidste kampe sendte bif, randers og agf mig længere ned. Men langt fra nedrykningen heldigvis.

Nu er målet en midterplacering og jeg har fået 2 mil af bestyrelsen hvor jeg skal have hentet to gode backs (kører stadig med mölder på højre, og Farver som roterer med Winding på venstreback)

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #344: 15 Nov 2014, 19:54 »


Det er simpelthen for vildt det der. Helt utroligt. Mange gange tillykke! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010