Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
2 Brugere, 1224 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Omklædningsrummet
Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
20
Forfatter
Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl? (Læst 57911 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
«
Svar #90:
25 Nov 2013, 15:34 »
Citat af: Newcastle 25 Nov 2013, 15:30
Den fejl med at backerne trækker sig helt ind i det lille felt er sku ikke en lille fejl.
Jeg spiller ikke med hverken 2D eller 3D så det ved jeg ikke.
Jeg ved bare at jeg ikke umiddelbart ser de store problemer med spillet, ikke nogen der er så store at jeg mener der er direkte fejl i spillet.
Madkazzen
Juniorspiller
«
Svar #91:
25 Nov 2013, 15:40 »
Forsøger mig lige igen da jeg ikke fik noget svar før:
Når der kommer en ny patch retter den så også ME i eksisterende saves?
Nogen, som ved det?
Newcastle
Landsholdsspiller
«
Svar #92:
25 Nov 2013, 15:46 »
Citat af: JKJ 25 Nov 2013, 15:34
Jeg spiller ikke med hverken 2D eller 3D så det ved jeg ikke.
Jeg ved bare at jeg ikke umiddelbart ser de store problemer med spillet, ikke nogen der er så store at jeg mener der er direkte fejl i spillet.
Det ved du jo så ikke i og med at du ikke spiller med 2D eller 3D, hvis det nu viser sig at de mål du scorer eller lukker ind, de scores netop ved at backerne trækker sig, så er det jo en bug.
Newcastle
Landsholdsspiller
«
Svar #93:
25 Nov 2013, 15:48 »
Citat af: Madkazzen 25 Nov 2013, 15:40
Forsøger mig lige igen da jeg ikke fik noget svar før:
Når der kommer en ny patch retter den så også ME i eksisterende saves?
Nogen, som ved det?
Det plejer den at gøre ja.
Madkazzen
Juniorspiller
«
Svar #94:
25 Nov 2013, 17:15 »
Citat af: Newcastle 25 Nov 2013, 15:48
Det plejer den at gøre ja.
Tak for svar
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #95:
25 Nov 2013, 18:07 »
Citat af: Borelli BB 25 Nov 2013, 13:36
Hvis nogen kan uploade et mål, hvor opspillet består af minimum 8 afleveringer i træk, derefter en dyb stikning, som splitter forsvaret og så en angriber, som kynisk scorer på sin friløber, så kvitterer jeg med en god flaske vin, en øl i byen eller sodavand i kiosken. Hvad folk nu lyster. Målet må ikke være et lop over målmanden, og holdet må ikke være et af de 20-25 bedste i verden.
I virkeligheden sker dette hver weekend i flere ligaer i Europa. Så hvis spillet er så fejlfrit, som alle jer fanboys siger, så gi' mig da et styks af ovennævnte mål og tjen lidt ekstra godt til ganen.
Der er masser. Jeg har ikke selv FM14 endnu, men der er mindst lige så mange på SI Games' forum som siger det diametralt modsatte af dig, og ingen problemer har med at lave gennemspillede mål.
Der er aldrig nogen der har sagt at spillet er fejlfrit, så stop nu med at smide om dig med ord som "fanboy" - det klæder hverken dig eller debatten.
Nb91
Juniorspiller
«
Svar #96:
25 Nov 2013, 20:34 »
Citat af: Borelli BB 25 Nov 2013, 13:36
Jeg har pointmæssig succes og vinder de kampe, jeg skal. Det er ikke på den baggrund, at jeg klager. Jeg klager derimod på baggrund af min fodboldfaglighed og taktiske forståelse. Jeg ved ikke, hvor meget du ved om fodbold, Goon, men det vi ser i FM14's match engine, har intet at gøre med fodbold.
Jeg kan nævne fejlene i flæng, men i stedet vil jeg gøre det på den her måde:
Hvis nogen kan uploade et mål, hvor opspillet består af minimum 8 afleveringer i træk, derefter en dyb stikning, som splitter forsvaret og så en angriber, som kynisk scorer på sin friløber, så kvitterer jeg med en god flaske vin, en øl i byen eller sodavand i kiosken. Hvad folk nu lyster. Målet må ikke være et lop over målmanden, og holdet må ikke være et af de 20-25 bedste i verden.
I virkeligheden sker dette hver weekend i flere ligaer i Europa. Så hvis spillet er så fejlfrit, som alle jer fanboys siger, så gi' mig da et styks af ovennævnte mål og tjen lidt ekstra godt til ganen.
Jeg oplever også at utrolig mange af målene er på lob over målmanden, og noget andet der pisser mig er overligger/stolpe. Hver eneste kamp har jeg mellem 3-7 skud på træværket. Det er vanvittig træls og se på.
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #97:
25 Nov 2013, 23:50 »
Citat af: g00n 25 Nov 2013, 18:07
Der er masser. Jeg har ikke selv FM14 endnu, men der er mindst lige så mange på SI Games' forum som siger det diametralt modsatte af dig, og ingen problemer har med at lave gennemspillede mål.
Der er aldrig nogen der har sagt at spillet er fejlfrit, så stop nu med at smide om dig med ord som "fanboy" - det klæder hverken dig eller debatten.
Hvis du ikke har FM14 endnu, synes du så, det er fair, at du blander dig i en debat, om hvorvidt der er fejl i spillet eller ej? Jesus christ. Ordet "fanboy" har lige fået endnu større berettigelse i denne debat.
Og JKJ, hvis du ikke spiller med hverken 2D eller 3D, så forstår jeg godt, du ikke er synderligt generet. Fejlene ligger primært i spillernes dispositioner, som tydeliggøres i 3D.
Jeg gentager gerne: Upload et mål, som følger de tidligere beskrevet krav, og jeg kvitterer med en præmie. Er det så svært?
cartoon
Reserveholdsspiller
«
Svar #98:
26 Nov 2013, 01:04 »
Føler det er små fejl i forhold til det man så i D3, hvor de fejl var med til at ødelægge hele game playet i D3. Her er vi så heldige at selve game playet i 85% af tilfældene er i offline tilstand, så vi kan tilpasse os de fejl der er og få en oplevelse ud af det! mens vi venter til der kommer en ny patch. Hvis der noget der skulle virkligt pisse mig af, er det at hver sæson som Manchester U, er jeg skal på training Camp, men sjovt nok har jeg en friendly mod Bury der skal spilles på Gigg Lane midt i campen så jeg er nødt til at rejse fra den planlagte camp (USA/Kina) eller hvor det end er.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #99:
26 Nov 2013, 08:01 »
Citat af: Borelli BB 25 Nov 2013, 23:50
Hvis du ikke har FM14 endnu, synes du så, det er fair, at du blander dig i en debat, om hvorvidt der er fejl i spillet eller ej? Jesus christ. Ordet "fanboy" har lige fået endnu større berettigelse i denne debat.
Selvfølgelig er det det. Jeg følger som sagt med inde på SI Games' forum, hvor der er enkelte sure elementer som hævder at spillet er "uspilbart", mens langt størstedelen godt er klar over at der er fejl som skal rettes, men stadig kan spille spillet ganske fint.
Vi tager den lige endnu engang for Prins Knud - det er ikke en debat om hvorvidt der er fejl i spillet eller ej. Det tror jeg udmærket vi er klar over at der er. Det er en debat om hvorvidt spillet pga. disse fejl er spilbart eller ej - hvilket det er for langt de fleste.
Ordet "fanboy" har absolut ingen berettigelse her, og slet ikke når det kommer til min deltagelse i debatten. Hvis du fulgte lidt mere med herinde, ville du vide at jeg ikke har købt hverken FM2010, 11 eller 12, da jeg netop ikke er ret stor fan af den retning spillet har taget. FM13 købte jeg udelukkende pga. FMC. Fanboy? Næppe.
NAsMaR
Førsteholdsspiller
«
Svar #100:
26 Nov 2013, 08:41 »
Citat af: g00n 26 Nov 2013, 08:01
Selvfølgelig er det det. Jeg følger som sagt med inde på SI Games' forum, hvor der er enkelte sure elementer som hævder at spillet er "uspilbart", mens langt størstedelen godt er klar over at der er fejl som skal rettes, men stadig kan spille spillet ganske fint.
Vi tager den lige endnu engang for Prins Knud - det er ikke en debat om hvorvidt der er fejl i spillet eller ej. Det tror jeg udmærket vi er klar over at der er. Det er en debat om hvorvidt spillet pga. disse fejl er spilbart eller ej - hvilket det er for langt de fleste.
Ordet "fanboy" har absolut ingen berettigelse her, og slet ikke når det kommer til min deltagelse i debatten. Hvis du fulgte lidt mere med herinde, ville du vide at jeg ikke har købt hverken FM2010, 11 eller 12, da jeg netop ikke er ret stor fan af den retning spillet har taget. FM13 købte jeg udelukkende pga. FMC. Fanboy? Næppe.
Jeg tror dog tit vi i denne debat glemmer "Eye of the beholder", folk må jo være i sin gode ret til at mene at spillet er uspilbart for dem. Personligt kan jeg sagtens spille det, men med de alt for mange fejl ryger underholdningsværdi
en ret kraftigt. Nogen vil så mene at dette er uspilbart for dem, andre ikke.
Men jeg vil nu mene der er ret mange der brokker sig over spillet i sin nuværende stadie på Sigames forum og andre steder. Men nu er det også 5-10% af spillerbasen der overhovedet nogensinde kommer på Sigames forumet. Så at generalisere udfra det forum, synes jeg svært man kan.
Faktum ligegyldig om man er fanboy, ikke fanboy, n00b, elite, troll eller nisse, må trods alt være at spillet har nogen fejl der bare ikke er okay.
Det sjove er jo at spillet rent faktisk kørte bedre i betaen. Hvordan man så formår at fucke det mere op ved en udgivelse må guderne vide, det lugter lidt af manglende tid til at teste inden release, men så længe de får det fixet inden for en overskuelig tid så går det nok. Men man forstår godt folk er frustreret over at have betalt for denne omgang lort.
Krydser hårdt fingre for en patch i denne uge
Lutz Pfannenstiel challenge 2022
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #101:
26 Nov 2013, 08:48 »
Citat af: NAsMaR 26 Nov 2013, 08:41
Jeg tror dog tit vi i denne debat glemmer "Eye of the beholder", folk må jo være i sin gode ret til at mene at spillet er uspilbart for dem. Personligt kan jeg sagtens spille det, men med de alt for mange fejl ryger underholdningsværdi
en ret kraftigt. Nogen vil så mene at dette er uspilbart for dem, andre ikke.
Selvfølgelig er man i sin gode ret til at mene det. Til gengæld må man også acceptere at der er langt, langt flere som ikke mener det.
Som der lige blev skrevet i feedback-tråden i går: Der er 30-35.000 som spiller FM13 på et hvilket som helst givent tidspunkt i døgnet. Der er ca. 800 forskellige brugere som har skrevet i feedback-tråden, med både god og dårlig feedback. Og ud af dem er det et forsvindende lille antal som rent faktisk hævder at spillet er "uspilbart".
NAsMaR
Førsteholdsspiller
«
Svar #102:
26 Nov 2013, 09:09 »
Citat af: g00n 26 Nov 2013, 08:48
Selvfølgelig er man i sin gode ret til at mene det. Til gengæld må man også acceptere at der er langt, langt flere som ikke mener det.
Som der lige blev skrevet i feedback-tråden i går: Der er 30-35.000 som spiller FM13 på et hvilket som helst givent tidspunkt i døgnet. Der er ca. 800 forskellige brugere som har skrevet i feedback-tråden, med både god og dårlig feedback. Og ud af dem er det et forsvindende lille antal som rent faktisk hævder at spillet er "uspilbart".
Jamen det er jo fint det hele, historien fortæller jo så ikke om hvor mange der ikke spiller spillet netop pga. disse fejl og mangler. Der er rigtig mange ved Sigames der gerne vil have ALT til at lyde rosen rødt, og det mener jeg bestemt ikke det er.
Som det også fremgår i denne tråd, er der også mange der går langt mindre op i detaljegraden end andre, og det vil der altid være - og derfor også en forskellighed i om man synes spillet er spilbart eller ej.
Jeg nægter at tro at Sigames kan se sig selv i spejlet og være tilfredse med spillet på nuværende tidspunkt, ligegyldigt hvilke undskyldninger de kommer med.
Lutz Pfannenstiel challenge 2022
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #103:
26 Nov 2013, 10:53 »
Det er korrekt, og jeg har heller ikke fornemmelsen af at nogen prøver at gøre det hele "rosenrødt". Der er heller ingen der siger at SI Games er tilfredse med spillets tilstand - hvis det havde været tilfældet ville de vel ikke have arbejdet på livet løs på at få en update klar.
Min pointe er at spillet naturligvis ikke er perfekt (og bliver det heller ikke), men der er altså også lang vej over til den anden grøft.
Borelli BB
Landsholdsspiller
«
Svar #104:
26 Nov 2013, 12:50 »
Citat af: g00n 26 Nov 2013, 08:01
Jeg er da pivhamrende ligeglad, om du følger med på et forum. Det giver dig ikke en kvalificeret mening, om et spil du ikke har. Jeg udtaler mig heller ikke om, hvordan det er at leve i Spanien, ud fra hvad jeg har læst i "Turen Går Til Spanien". Step nu lige op engang.
Er rørende enig med NAsMaR. Du kan ikke konkludere ting udfra hvor mange mennesker, som poster på et forum. Jeg udtaler at med MIN fodboldfaglighed, så er spillet uspilbart FOR MIG. Og jeg udlodder endda en præmie til den, som kan oploade et gennemspillet mål fra match engine ud fra nogle ret simple kriterier. Og det er der hidtil ingen, der har kunnet.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
20
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »