home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 210 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 51342 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #285: 20 Dec 2013, 13:58 »

g00n ved du om de er opmærksomme på, at den nye patch gør, at der kommer rigtigt mange skader? Har selv forsøgt at kigge lidt, men du plejer at have styr på pisset  Wink

Jeg er ikke umiddelbart stødt på at det skulle være et generelt problem med mange skader, men har også kun lige læst hurtigt igennem inde på SI Games' forum.
Logged



TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #286: 20 Dec 2013, 14:10 »

Jeg er ikke umiddelbart stødt på at det skulle være et generelt problem med mange skader, men har også kun lige læst hurtigt igennem inde på SI Games' forum.

okay, har nemlig også kun skimmet det derinde. I starten tænkte jeg nemlig også, hvad fanden snakker folk om.. skader?... Jeg havde sgu ikke synderligt mange, men de er kommet nu. Venter dog også med at lede for meget efter det, da det jo kan være tilfældigt, så ser lige resten af sæsonen an. Smiley
Logged


Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #287: 20 Dec 2013, 15:40 »

Er der andre, som oplever at man lukker mål ind i "stimer". Altså f.eks. 2 mål på 2-3 minutter.
Jeg har lige oplevet at være foran 1-0 og styre kampen, hvorefter der bliver udlignet og minuttet efter bliver der scoret igen.

Jeg er med på, at modstanderen muligvis spiller offensivt efter at have lukket mål ind, men de ændrer ofte også til normal taktik igen hvis de udligner.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #288: 20 Dec 2013, 16:12 »

Har virkelig aldrig oplevet så mange fejl før. Det er rystende, at man stadigvæk i December kan finde SÅ graverende fejl, som der forekommer i FM14.
Jeg har udlejet et talent til SønderjyskE, men kan ikke få ham tilbage. Jeg havde udlejet ham i en sæson, men han er ikke kommet tilbage endnu og det er selvom hans lejekontrakt er udløbet.
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010