home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 51347 gange)
Tdj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« : 06 Nov 2013, 16:12 »

Hello

Jeg har det problem, at mit forsvar i FM14 stinker! De kan på ingen måde forsvare, og bliver simpelthen rullet. I et spil med FCK, har jeg i 3 forsøg lukket 5-6 mål ind mod Aab, efter ca 60 min.. Jeg har ligeledes problemer i et spil med Roma, hvor der også gerne går 2+ mål ind pr kamp.

Jeg har læst forskellige steder, at det skulle være en bug i den seneste version, der bla gør, at især backsene sejler.
Hvis dette er sandt undre det mig bare, at der ikke er kommet en ny update endnu.

Er der virkelig en fejl i spillet, eller er det mig der er galt på den? Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #1: 06 Nov 2013, 17:17 »

Den nyeste game engine er lidt sjov mht. backs, de kan åbenbart ikke altid finde ud af at dække ordenligt op. Men hvis du lukker 2mål ind pr. kamp i alle dine spil, så er det nok ikke det eneste der er i vejen.
Logged


Donny1892
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #2: 06 Nov 2013, 17:29 »

Jeg har også problemer med mine backs. Ca. hver 3. kamp får de karakterer under 5, og har også læst at der skulle være en bug. Så jeg venter bare på en ny patch. Nogen der ved, hvornår der kommer en?
Logged

Tdj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #3: 06 Nov 2013, 17:40 »

Prøvede lige endnu en kamp mod AAB (første liga kamp). Tabte 6-1, hvor stjernespilleren Søren Frederiksen scorede 4 mål i træk. Olof Mellberg spillede til 4,x.
Har prøvet selvsamme AAB 3-4 gange nu, og der bliver lukket minimum 6 mål ind i den kamp.

Aner ikke hvad jeg skal gøre.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #4: 06 Nov 2013, 18:13 »

Den nyeste game engine er lidt sjov mht. backs, de kan åbenbart ikke altid finde ud af at dække ordenligt op. Men hvis du lukker 2mål ind pr. kamp i alle dine spil, så er det nok ikke det eneste der er i vejen.

Er helt sikker på det er en bug. Jeg har ofte +30 afslutninger med Hearts og modstanderen under 10, alligevel scorer modstanderen ofte 2-3 mål. Er klar over det sker indimellem at en kamp nærmest er spil til et mål og modstanderen er heldig at score alligevel, men det sker så ofte i spillet at det er ødelæggende for oplevelsen.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #5: 07 Nov 2013, 10:31 »

Er helt sikker på det er en bug. Jeg har ofte +30 afslutninger med Hearts og modstanderen under 10, alligevel scorer modstanderen ofte 2-3 mål. Er klar over det sker indimellem at en kamp nærmest er spil til et mål og modstanderen er heldig at score alligevel, men det sker så ofte i spillet at det er ødelæggende for oplevelsen.

ENIG!

Og har samme oplevelse med modstandernes dødbolde kontra ens egne...
Logged

bjornbjorn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #6: 09 Nov 2013, 20:41 »

Oplever i andre også en enormt stor skadesfrekvens på jeres backer? Samt at de ofte får røde kort?
Logged

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #7: 09 Nov 2013, 22:18 »

Nej, ikke umiddelbart.

Men jeg synes deres ratings er forfærdelige. Kan ikke få dem til at spille ordentligt, overhovedet >.<
Logged

Keep calm and love football <3

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #8: 09 Nov 2013, 22:20 »

Er helt sikker på det er en bug. Jeg har ofte +30 afslutninger med Hearts og modstanderen under 10, alligevel scorer modstanderen ofte 2-3 mål. Er klar over det sker indimellem at en kamp nærmest er spil til et mål og modstanderen er heldig at score alligevel, men det sker så ofte i spillet at det er ødelæggende for oplevelsen.
Det helt samme sker for mig Brøndby save, er der nogen der ved hvornår der kommer en ny patch?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Ignorado
Gæst
 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #9: 09 Nov 2013, 23:42 »

Efter hvad jeg har læst på deres forum, arbejder de på fejlen omkring for mange mål ved forreste stolpe på hjørnespark. Der er også nogle problemer med målmandsposten, både i forbindelse med at spille bolden ud til forsvarsspillere i stedet for at sparke langt, og problemer med at målmanden går ud til en bold han ikke burde (enten fordi han ikke kan nå den, eller fordi der er forsvarsspillere imellem).

De har også erkendt nogle problemer med markeringer, "tight marking" og "Hassle opponent" - spiller på engelsk, sorry Smiley

Der "gik rygter" om en patch her i weekenden, krydser fingre! Er lidt træt af at se hvert hold have 20-30 skud på mål  Opstemt
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #10: 10 Nov 2013, 00:47 »

Jeg lukker også utroligt mange mål ind. Allersenest har jeg prøvet at spille med Hannover 96, hvor jeg lukkede hele 40 mål ind i 20 kampe. Det virker til tider en smule urealistisk, at forsvaret simpelthen ikke kan holde nullet. Jeg kunne have forstået, hvis det var Braunschweig. Specielt dødboldene er tit lig med scoring imod mig, hvad enten det er frispark eller hjørne. Tit oplever jeg, at der bliver givet en retur, hvor modstanderne så let som ingenting kan sparke den ind.
Derudover oplever jeg også, at mine backs får elendige karakterer, men det er måske mere forståeligt eftersom de bliver overløbet gang på gang. Det er endda selvom de kun skal koncentrerer sig om det defensive.
Jeg håber i hvertfald, at der bliver kigget på dette og at der snart kommer en ny patch, så nogle af problemer bliver løst.
Ligeså god som betaen var, ligeså dårlig er den rigtig udgave. Jeg tror, de har skyklapper på inden de udgiver spillet. For hold nu op, der er mange fejl.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #11: 10 Nov 2013, 08:18 »

Noget er der sket ihvertfald for i forbindelse med anmeldelsen af spillet som jeg skrev vandt jeg superligaen med SønderjyskE.  Efter udgivelsen af det fulde spil sejler det totalt og det selvom jeg bruger samme taktik og har handlet næsten de samme spillere. Ærgerligt men mon ikke det bliver bedre med tiden. Ellers er der jo altid Fm 11,12 og 13.
Logged


Mr_Meth
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #12: 10 Nov 2013, 09:06 »

Har virkelig også problemer med, at der bliver scoret på en retur. Hver gang der er et frispark lige uden for feltet er det næsten lig med en retur og mål.. Fair nok det kan jo ske, men da ikke hver gang..
Logged

CH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #13: 11 Nov 2013, 15:14 »

Er der nogen der har hørt yderligere om en kommende ny patch? Det er frusterende ikke at kunne komme ordenligt i gang med spillet Græder
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #14: 11 Nov 2013, 15:21 »

Det ser ret sjovt ud med de backs, nogle gange har modstanderens kantspillere frit løb helt ind til mål, backsene trækker sig bare ind i feltet.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010