home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 57899 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #105: 26 Nov 2013, 13:00 »

Jeg er da pivhamrende ligeglad, om du følger med på et forum. Det giver dig ikke en kvalificeret mening, om et spil du ikke har. Jeg udtaler mig heller ikke om, hvordan det er at leve i Spanien, ud fra hvad jeg har læst i "Turen Går Til Spanien". Step nu lige op engang.

Er rørende enig med NAsMaR. Du kan ikke konkludere ting udfra hvor mange mennesker, som poster på et forum. Jeg udtaler at med MIN fodboldfaglighed, så er spillet uspilbart FOR MIG. Og jeg udlodder endda en præmie til den, som kan oploade et gennemspillet mål fra match engine ud fra nogle ret simple kriterier. Og det er der hidtil ingen, der har kunnet.

Jeg har heller aldrig sagt at MIN mening er kvalificeret, da jeg ikke har spillet. Man kan derimod ikke devaluere alle de andres mening, som poster på et forum og siger hvordan deres oplevelse med spillet er.  Jeg udtaler mig ikke om hvordan det er at leve i Spanien, men jeg henviser til hvordan folk som rent faktisk lever i Spanien fortæller at det er at leve der. Step selv op.

Jeg har også sagt at det er ganske fint hvis du synes at spillet er uspilbart for DIG, det er der bare tonsvis af andre som ikke gør. Mht. din lille "konkurrence" kan jeg af gode grunde ikke selv uploade noget, og folks generelle aktivitet med sådan nogle ting herinde in mente overrasker det mig ikke at ingen har reageret ("kunnet") på det, uagtet at der endda er en præmie. Jeg håber dog alligevel at nogen vil gøre det, for at dømme ud fra andres oplevelser med spillet (jeps, der er stadig folk som har anderledes oplevelser med det end dig), så skulle det trods alt gerne kunne lade sig gøre.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 26 Nov 2013, 13:07 »

Er rørende enig med NAsMaR. Du kan ikke konkludere ting udfra hvor mange mennesker, som poster på et forum. Jeg udtaler at med MIN fodboldfaglighed, så er spillet uspilbart FOR MIG. Og jeg udlodder endda en præmie til den, som kan oploade et gennemspillet mål fra match engine ud fra nogle ret simple kriterier. Og det er der hidtil ingen, der har kunnet.

Det er nu engang sådan at folk der er utilfredse med noget er mere tilbøjelige til at sætte sig til tasterne og skrive, hvor folk der er fint tilfredse, i stedet bruger deres tid på at spille eller læse om andre emner der i højere grad har deres interesse.

Det er jo tydeligt ud fra denne tråd, at alle der poster herinde er utilfredse og mener at spillet ikke er muligt at spille, og ud fra hvad jeg selv har oplevet og læst har spillet da også 2 helt store kritiske fejl, jeg vurderer dog uden at vide det præcist at det ikke er nogen af disse ting du klager over.

Jeg må da indrømme at jeg derudover også har haft det problem med passive backs og deres ratings, men at jeg efter jeg justerede min taktik i langt højere grad har haft succes, og det tyder også på for mig at det delvist var min taktik der var problemet, efter som det er blevet betragteligt bedre efter jeg ændrede taktik.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #107: 26 Nov 2013, 13:13 »

Hvis nogen kan uploade et mål, hvor opspillet består af minimum 8 afleveringer i træk, derefter en dyb stikning, som splitter forsvaret og så en angriber, som kynisk scorer på sin friløber, så kvitterer jeg med en god flaske vin, en øl i byen eller sodavand i kiosken. Hvad folk nu lyster. Målet må ikke være et lop over målmanden, og holdet må ikke være et af de 20-25 bedste i verden.

<a href="http://www.youtube.com/v/kCT01SqmgiE?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/kCT01SqmgiE?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
http://community.sigames.com/showthread.php/368881-Football-Manager-2014-Full-Game-Feedback-Tilbakemelding-14.1.3/page55 #5483
Videoen er ikke min, men den indeholder vel meget godt det du efterlyser.

Derudover så mener jeg heller ikke spillet er helt holdbart. Mine resultater er ganske fine men ellers så er de bud på spillerne skod og det spillerne gør er bare kulsort ind i mellem.
Jeg har dog formået at få nogle enkelte fine angreb igennem.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #108: 26 Nov 2013, 13:21 »

Kritikken er alt for hård fra nogle brugere, der er fejl i den ME ja, men så er det heller ikke værre, det bliver rettet i næste update.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 26 Nov 2013, 14:05 »

Hvis fejl netop i ME er afgørende for oplevelsen af et spil?

Det er det for mig og derfor ikke spilbart.. Dermed ikke sagt i andre ikke må opleve det som spilbart blot med fejl;-).
Iøvrigt er jeg ikke enig i at fordi mange ikke beklager sig på forum, at der betyder de er tilfredse:-).

Vi er ihvertfald 6 gutter som stadig spiller fm13 pga mærkeligt ME.
4 ud af 6 kan få resultater, så det er ikke det der gør ME besværlig.

Blot ME i sin helhed, som gør vi ikke spiller det pt.
Var ME som det ser ud nu (som endelig ME) ex, så er jeg ret sikker på det kostede kunder.
Bare for lige at påpege at vi er nogen der finder fm14 uspilbar pga kvaliteten af ME og ikke pga manglende resultater ME forårsager.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2013, 14:06 af bromberg » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #110: 26 Nov 2013, 14:12 »

Jeg har heller aldrig sagt at MIN mening er kvalificeret, da jeg ikke har spillet. Man kan derimod ikke devaluere alle de andres mening, som poster på et forum og siger hvordan deres oplevelse med spillet er.  Jeg udtaler mig ikke om hvordan det er at leve i Spanien, men jeg henviser til hvordan folk som rent faktisk lever i Spanien fortæller at det er at leve der. Step selv op.

Jeg har også sagt at det er ganske fint hvis du synes at spillet er uspilbart for DIG, det er der bare tonsvis af andre som ikke gør. Mht. din lille "konkurrence" kan jeg af gode grunde ikke selv uploade noget, og folks generelle aktivitet med sådan nogle ting herinde in mente overrasker det mig ikke at ingen har reageret ("kunnet") på det, uagtet at der endda er en præmie. Jeg håber dog alligevel at nogen vil gøre det, for at dømme ud fra andres oplevelser med spillet (jeps, der er stadig folk som har anderledes oplevelser med det end dig), så skulle det trods alt gerne kunne lade sig gøre.

På trods af der findes en masse glade FM14 spillere, så er der stadig alt for mange rutinerede og trofaste gamere, som har vurderet at ME i FM14 er for urealistisk og virkelighedsfjern til, at de gider at spille spillet.

Jeg tror mange oplever succes og glade dage med spillet, fordi de får resultater. Og så længe de får resultater, så får de ikke øje på fejlene i ME. Men det kritiske øje, det kan altså finde graverende fejl i ME, som ikke skyldes naturlige tilfældigheder osv.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #111: 26 Nov 2013, 14:13 »

Og til Skovlyst:

Fint mål, det absolut mest gennemspillede jeg har set. Hvis det havde været dit, så havde jeg kvitteret.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #112: 26 Nov 2013, 14:13 »

Selvfølgelig er det træls når man ser kampene i 2D og 3D og der er fejl, men det gør altså ikke spillet så dårligt som nogen her vil gøre det til.

Jeg er også irriteret, men så er det heller ikke værre.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #113: 26 Nov 2013, 14:34 »

Selvfølgelig er det træls når man ser kampene i 2D og 3D og der er fejl, men det gør altså ikke spillet så dårligt som nogen her vil gøre det til.

Jeg er også irriteret, men så er det heller ikke værre.

Det er en smagssag. For mig er det uspilbart, når man skal lægge sin taktik an på en fejlfyldt ME og ikke på fodboldfaglighed og taktisk forståelse.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 26 Nov 2013, 14:36 »

Hvis fejl netop i ME er afgørende for oplevelsen af et spil?

Det er det for mig og derfor ikke spilbart.. Dermed ikke sagt i andre ikke må opleve det som spilbart blot med fejl;-).
Iøvrigt er jeg ikke enig i at fordi mange ikke beklager sig på forum, at der betyder de er tilfredse:-).

Vi er ihvertfald 6 gutter som stadig spiller fm13 pga mærkeligt ME.
4 ud af 6 kan få resultater, så det er ikke det der gør ME besværlig.

Blot ME i sin helhed, som gør vi ikke spiller det pt.
Var ME som det ser ud nu (som endelig ME) ex, så er jeg ret sikker på det kostede kunder.
Bare for lige at påpege at vi er nogen der finder fm14 uspilbar pga kvaliteten af ME og ikke pga manglende resultater ME forårsager.

Har oplevet det ofte på en Diablo 3 side jeg fulgte at når folk kommenterede nyheder var 85-90 % af kommentarerne ofte negative, når der så var en afstemning på forsiden om det pågældende emne var der en overvældende andel der var positive 50 % eller flere.

Tror lidt at problemet i det her er at hvis først man bliver opmærksom på fejlen med fx backs, så glemmer man lidt alt det positive og gode og fokuserer udelukkende på dette problem indtil det punkt hvor at man ikke kan nyde spillet længere.

Derudover er jeg lidt nysgerrig efter hvilke fejl ved ME der gør at FM 2014 er uspilbart?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #115: 26 Nov 2013, 14:44 »

Sports Interactives egen PaulC har netop postet:

"Nothing has changed. We ran into some unexpected issues that have delayed us and its an ongoing, frustrating process. No date set as a result."

Patchen kommer altså ikke i dag eller i morgen. Øv.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #116: 26 Nov 2013, 14:47 »

Det er en smagssag. For mig er det uspilbart, når man skal lægge sin taktik an på en fejlfyldt ME og ikke på fodboldfaglighed og taktisk forståelse.

Som du selv siger en smagssag, men det er meget få steder jeg har set at folk mener det er direkte uspilbart.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #117: 26 Nov 2013, 14:48 »

Jeg har også spillet FM i mange år, og er meget meget skuffet, og finder det faktisk ikke spilbart, før der er kommet en update. Så BBB og whoever er ikke alene.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 26 Nov 2013, 14:49 »

Men er det nu også sådan det er?

Jeg har et konkret spil med Valencia hvor jeg satte mig for at skabe en posession baseret kontrollerende 4-2-3-1 med fokus på det polerede fodbold spil og med en offensiv der skabte en masse bevægelse, dette virkede dog slet ikke for mig, og da jeg havde læst om at der var bugs med backs anså jeg egentlig dette som en stor del af forklaringen og holdte stædigt fast i min taktik med små justeringer.

Efter et stykke tid med udeblevne resultater revurderede jeg dog mere eller mindre præmisserne for min taktik, jeg valgte i stedet at spille en smal kontra baseret og mere direkte taktik, der gjorde at jeg kunne skabe større opbakning til mine backs defensivt, gjorde mig mere kompakt på midten af banen og som gjorde at jeg var bedre til at angribe direkte og udnytte når modstanderen var ude af balance, hvilket vendte mit spil fuldstændigt, og gav mig meget bedre og mere konsistente resultater.

Min pointe er lidt at du muligvis hænger dig lidt for meget i at fx backs er bugged og der intet er at gøre og derfor ikke tænker taktisk logisk som du ville gøre i virkeligheden.

Faktum er jo at hvis Brøndby med den opstilling de vælger giver massere af mulighed for at modstanderen kan komme over kanterne og skabe chancer vil deres modstandere jo udnytte dette. I stedet for stædigt holde fast i noget der tydeligvis er problematisk, ville Thomas Frank i stedet ændre på hans Taktik så at hullet bliver lukket, evt. ved mere defensive kanter der hjælper deres backs

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #119: 26 Nov 2013, 14:58 »

Men er det nu også sådan det er?

Jeg har et konkret spil med Valencia hvor jeg satte mig for at skabe en posession baseret kontrollerende 4-2-3-1 med fokus på det polerede fodbold spil og med en offensiv der skabte en masse bevægelse, dette virkede dog slet ikke for mig, og da jeg havde læst om at der var bugs med backs anså jeg egentlig dette som en stor del af forklaringen og holdte stædigt fast i min taktik med små justeringer.

Efter et stykke tid med udeblevne resultater revurderede jeg dog mere eller mindre præmisserne for min taktik, jeg valgte i stedet at spille en smal kontra baseret og mere direkte taktik, der gjorde at jeg kunne skabe større opbakning til mine backs defensivt, gjorde mig mere kompakt på midten af banen og som gjorde at jeg var bedre til at angribe direkte og udnytte når modstanderen var ude af balance, hvilket vendte mit spil fuldstændigt, og gav mig meget bedre og mere konsistente resultater.

Min pointe er lidt at du muligvis hænger dig lidt for meget i at fx backs er bugged og der intet er at gøre og derfor ikke tænker taktisk logisk som du ville gøre i virkeligheden.

Faktum er jo at hvis Brøndby med den opstilling de vælger giver massere af mulighed for at modstanderen kan komme over kanterne og skabe chancer vil deres modstandere jo udnytte dette. I stedet for stædigt holde fast i noget der tydeligvis er problematisk, ville Thomas Frank i stedet ændre på hans Taktik så at hullet bliver lukket, evt. ved mere defensive kanter der hjælper deres backs

Det handler om meget, meget mere end backs. Backs er det mindste problem for mig, Bovski.

For mig handler det allermest om hvilke typer mål, der bliver scoret, og hvad man kan gøre for at påvirke det. Og her er der alt for mange mål på returer, nedfaldsbolde, hjørnespark osv. Meget, meget få mål bliver scoret qua et gennemspillet opspil. Det er EN af de ting, som irriterer mig!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010