home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177402 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #645: 05 Mar 2007, 15:45 »

Endnu en klasse update det ser virkelig spændende ud det hele!
Ser godt ud, også på landsholdsplan Thumbs Up
god update Opstemt
Super update. Vi må håbe at din nye satsning bær frugt på udebane Smiley
rigtig god update
Det ser godt ud. Bare kør videre

Mange tak for tilbagemeldingerne, det ser godt ud resultatmæssigt, men uroen i bestyrelseslokalet huer mig ikke rigtig..........

Ved godt jeg er lidt utålmodig, men hvornår er den næste upadte klar Smiley

men mere om det i næste update, der ikke er meget mere end en times tid væk  Wink (Jeg er kun glad for, at du er utålmodig)

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #646: 05 Mar 2007, 16:43 »

..der ikke er meget mere end en times tid væk  Wink

Du har 2 minutter Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #647: 05 Mar 2007, 17:16 »

OKTOBER 2016

Efter vores gode præstationer i Premier League i september, er der lidt hæder til to af vores spilere.

Vores venstrekantspiller Robert Doyle bliver kåret som den næstbedste spiller i september måned efter 3 rigtig gode kampe af ham.

I konkurrencen om at blive den bedste unge spiller i september får vi derimod 1. pladsen, da Carlos Soto bliver kåret til den bedste spiller. Soto har allerede bevist, at han har, hvad der skal til for at begå sig i Premier League og det får han nu et synligt bevis på i form af denne pris.
Når man tænker på hans unge alder og de få måneder han kun har været i ligaen, så tror og håber jeg på, at han kan blive en af de allerbedste backs i verden.

Asamoah var endnu en gang
 på pletten for os

7. kamp i Premier League
Newcastle: 1,80   Uafgjort: 3,00   Man Utd: 4,00

Newcastle - Man Utd (6)    3-1      (1-0)
1-0 Carlos Soto (straffe, 5)
2-0 Branamir Kosstadinov (49)
3-0 Gyan Asamoah (60)
3-1 Leighton Baines (70)

MOM: Jack Hobbs, Man Utd (8)

Vi fortsætter vores gode form i Premier League fra sidste måned og slår en af vores største rivaler, Man Utd med 3-1 i en kamp som vi havde fuld kontrol over fra start til slut.
Som I kan se scorede Kosstadinov endnu en gang og jeg har valgt ham til at være fast mand oppe foran sammen med Asamoah, da Higuain har været skadet siden sæsonstart og da Sylla ikke rigtig har fundet sig til rette endnu.

LANDSHOLDSSAMLING!

Så er det blevet tid til yderligere to VM-kval. kampe mod Albanien og England. Det er to rigtig svære modstandere og vi skal spille op til vores bedste for, at få points i begge kampe. Albanien er ikke så skræmmende på papiret, men de er rigtig gode på hjemmebane, hvor de bl.a. har den tidligere SAS-liga spiller Besart Berisha i angrebet.

2. kamp i VM-Kvalifikationspulje 3
Albanien - Tyrkiet    1-2     (1-0)
1-0 Hamdi Salihi (20)
1-1 Tevfik Köse (47)
Rødt kort Atilla Fatih, Tyrkiet (60)
1-2 Hacisalihoglu Cem (90+1)

MOM: Hacisalihoglu Cem (8)

Vi har heldet med os idag, da Albanien helt sikkert gør sig fortjent til det ene point. Det er igen som om , at vi ikke er klar fra starten af kampen, men efter en "lille" opsang i pausen, viser spillerne at de gerne vil være med, når der trækkes lod til VM 2018. Efter den svære udekamp mod Albanien venter puljens absolut stærkeste modstander på hjemmebane i Istanbul, England.

Turgut skulle aldrig have
været udvist i dagens kamp

3. kamp i VM-Kvalifikationspulje 3
Tyrkiet - England        2-2     (1-0)
1-0 Irmak Eren (straffe, 19)
Rødt kort til Tanburaci Turgut (31)
1-1 Luke Moore (57)
1-2 Nicholas Bignall (68)
Annulleret en scoring til 2-2 for offside (81)
2-2 Senel Emre (87)

MOM: Senel Emre (8)

Det kan godt være, vi havde heldet mod Albanien, men det har vi godt nok ikke i dag. England er snydeheldige med, at slippe fra Istanbul med det ene point. Når man ser på scoringerne, skulle man mene det var os, der var heldige, men rent spillemæssigt er vi de bedste og dommeren har virkelig en torn i siden på os. Først smider han Turgut ud med direkte rødt og derefter annullere han en scoring til os for et frispark, der overhovedet ikke er der. Heldigvis sker retfærdigheden fyldest til sidst og vi er stadig rigtig godt med i kvalifikationspulje n til VM.

Farfan forvandlede Everton
efter han kom på banen

8. kamp i Premier League
Everton: 4,50    Uafgjort: 3,25   Newcastle: 1,66

Everton (12) - Newcastle      3-2       (1-2)
0-1 Giles Barnes (10)
0-2 Branamir Kosstadinov (16)
1-2 Sean Howard (38)
2-2 Jefferson Farfan (49) - kom ind i pausen
3-2 Goran Pandev (79) - havde været på banen i 1 minut

MOM: Jefferson Farfan (8)

Jeg ved ikke, hvad Everton spillerne fik i deres pause te, men de løb fra os i 2. halvleg, hvor vi ikke havde en chance.
Savnet af spillere som Palacios, Soto og Doyle på backpladserne var simpethen for stort i dag, samtidig er jeg også nødt til at skifte Barnes i starten af 2. halvleg, da han lænede sig kraftigt op af sit andet gule kort og da han samtidig havde været vores bedste spiller indtil det tidspunkt, gik det galt for os.
Ærgeligt, at det lige skal være et midterhold som Everton, der sætter en stopper for vores gode form, men de har også marginalerne med sig i dag med to rigtig "joker" indskiftninger.

3. kamp i Champions League Gruppe A fra Vicente Calderon i Madrid
Atletico: 2,20    Uafgjort: 3,20   Newcastle: 2,75

Atletico  - Newcastle      1-1      (1-0)

1-0 Mirko Mehmedovic (8)
1-1 Gyan Asamoah (69)

MOM: Alberto Zapater (8)

Vi får hvad vi kommer efter, nemlig det ene point efter en rigtig herrefight, hvor spillerne virkelig viser deres fighterånd. Desværre mister vi både Vanden Borre og Barnes med skader i dag og heldigvis har det vist sig at Barnes er klar igen om en uges tid, men Vanden Borre er væk i den næste måned og med både Doyle, Soto og Palacios småskadet igen, har vi en mindre krise med bemandingen på vores backpladser.

9. kamp i Premier League
Newcastle: 1,40   Uafgjort: 2,75   Charlton: 7,50

Newcastle - Charlton (5)    0-0     (0-0)

MOM: Marcin Kociszewski, Charlton (8)

Der er ikke meget at sige til denne kamp andet end uafgjort er det helt rigtige resultat. Kampen ligger på vippen i alle 90 minutter og taget i betragtning af, at Charlton har deres chancer, er jeg godt nok tifreds med at vi ikke taber kampen. Vi skal nu til at spille Carling Cup, hvor vi skal møde Chelsea i en kamp, hvor jeg har tænkt mig, at stille med alle mine marginalspillere, da det er en turnering, vi er nødt til at nedprioritere, når vi er så godt med i ligaen og stadig har en god chance i Champions League.

3. runde i Carling Cup
Chelsea: 1,80    Uafgjort: 3,00   Newcastle: 4,00

Chelsea - Newcastle      3-0     (2-0)
1-0 Igor Konate (5)
2-0 Scott Sinclair (40)
3-0 Giampaolo Intagliata (straffe, 90)

MOM: Igor Konate (9)

Vi stiller som sagt med alle reserverne i dag og vi bliver da også udspillet. Jeg må indrømme, at med alle de udfordringer vi har tilbage i sæsonen, så gør det mig ikke noget at vi taber idag. Vi har nok kampe, der ligger og venter på os.

Den "lille" bulgarer slår til igen

10. kamp i Premier League
Ipswich : 3,25    Uafgjort: 3,25   Newcastle: 2,00

Ipswich (11) - Newcastle      0-1       (0-0)
0-1 Branamir Kosstadinov (90+2)

MOM: Paul Anderson, Newcastle (9)

Vi venter til det helt rigtige tidspunkt med at score kampens eneste mål, da Branamir mere eller mindre scorer på kampens sidste angreb. Selvom vi tabte den seneste udekamp mod Everton, synes jeg vi har forbedret såvel spil som resultater på udebane og det lover godt, hvis vi kan holde denne stil.
Jeg læser altid avisen, dagen efter en kamp for at følge med i ligaen og rundt i verden, men jeg ville ønske at jeg aldrig havde læst avisen lige netop denne dag. Jeg faldt over nedenstående artikel i The Daily Mail. Jeg var godt klar over, der er et eller andet i gang i Newcastle's bestyrelse, men denne her melding kommer som et chok for mig.

Skal Daum være ny manager i Newcastle?
- Shearer vil ikke være med til det

Christoph Daum -
ny manager i Newcastle?

Christoph Daum skal være ny manager i Newcastle. Det er i hvert fald planen, hvis man taler med nogle medlemmer af det konsortium, der i disse dage er ved at overtage styringen i Premier League klubben, Newcastle.
Det var meningen, at det skulle være den tidligere topspiller Alan Shearer, der skulle overtage posten som formand, med den stærke forretningsmand, John Bell i ryggen, men iflg. kilder tæt på konsortiummet, har Shearer åbenbart valgt at trække sig, da han mener, det er en ulempe for klubben, at skifte den nuværende danske succestræner Jesper Nissen ud med den aldrende tysker trænerlegende, der mest af alt er kendt for kokainskandalen, da han var træner for Bayer Leverkusen. Vi har forsøgt at få kommentarer fra både den nuværende formand Eddie Pickering og den nuværende manager Jesper Nissen, men ingen af disse har været at træffe.

Der er ikke nogen, der har prøvet at kontakte mig og jeg må indrømme, at det kommer fuldstændig bag på mig, at de overvejer at fyre mig.

Som altid stillingen i Premier League, som jeg frygter kan være den sidste jeg offenliggøre som Newcastle manager!

Emillionaire
Gæst

« Svar #648: 05 Mar 2007, 18:17 »

super update!

fin sejr over United

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #649: 05 Mar 2007, 18:21 »

Super Smiley Håber ikke du bliver fyret Ubeslutsom

Swaagenz1
Gæst

« Svar #650: 06 Mar 2007, 11:51 »

Glimrende update igen!
Men for søren da, jeg håber sgu ikke, at du bliver fyret!
Det ville jo være helt tosset!

Jeg er meget ærgelig over ikke at se Blackburn tilbage i PL! Græder
Hvor er de henne?

Metsu1
Manager

« Svar #651: 06 Mar 2007, 14:16 »

super update!

fin sejr over United

Super Smiley Håber ikke du bliver fyret Ubeslutsom

Tak skal I ha', nej jeg håber heller ikke jeg ryger ud, men det er der nyt om i den næste update, der gerne skulle være klar om ca. en times tid. (hvis alt går vel)

Glimrende update igen!
Men for søren da, jeg håber sgu ikke, at du bliver fyret!
Det ville jo være helt tosset!

Jeg er meget ærgelig over ikke at se Blackburn tilbage i PL! Græder
Hvor er de henne?

Du er ikke den eneste der bliver tosset, det gør jeg også, nu hvor tingene er begyndt at gå den rigtige vej i Newcastle.

Mht. Blackburn er der desværre dårligt ny. De er i øjeblikket på 9. pladsen i The Championship med 6 points op til en playoff, så det ser ud til at blive meget svært for dem at vende tilbage til Premier League.

EDT: Updaten bliver med en del tekst, så jeg håber ikke den bliver for tung, mne der er meget at fortælle.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Mar 2007, 14:18 af Metsu1 » Logged

Swaagenz1
Gæst

« Svar #652: 06 Mar 2007, 14:29 »

øV ØV for Blackburn - men jo ikke helt urealistisk.
Glæder mig til updaten som vist ikke kan blive for  tung.
Mere læsning er bare mere af det gode! Thumbs Up

mrfair
Gæst

« Svar #653: 06 Mar 2007, 15:01 »

Bare kom med det.

Metsu1
Manager

« Svar #654: 06 Mar 2007, 15:44 »

NOVEMBER 2016

Når man ser tilbage på oktober måned og vores placering som nummer to i tabellen, burde jeg være jublende lykkelig, men jeg må indrømme, at efter jeg læste den avisartikel om en mulig fyring pga. overtagelsen, har jeg haft det skidt. Lige efter jeg havde læst artiklen bad jeg om et møde med min nuværende chef Eddie Pickering.

Han var meget klemt ved hele situationen, da han havde talt min sag og sagt, at jeg var den bedste mand til at hjælpe Newcastle til at etablere sig som et storhold ikke bare i England men også Europa. Problemet var bare at John Bell gerne vil starte med sin egen stab og det gælder så vel medlemmer af bestyrelsen som en ny manager, men han lovede mig, at han nok skulle blive ved med at prøve at overbevise Bell om, at jeg er den bedste til jobbet.
Diaby's besøg var
opmuntrende

Jeg tog hjem efter mødet og prøvede at samle med til dagens træning. Pludselig ringede det på døren udenfor stod formanden for spillerudvalget, vores franske midtbanestjerne Vassiriki Diaby. Han havde hele formiddagen holdt møde med resten af truppen og han ville bare aflevere en skrivelse til mig, hvor samtlige spillere i Newcastle havde skrevet under på, at de ville beholde mig som manager. Den skrivelse var også blevet afleveret til John Bell, så nu vidste han spillerne holding til den kommende overtagelse af klubben.
Efter Diaby var gået igen, grinede jeg lidt af hans sidste kommentar inden han gik, han sagde "Han kan jo ikke fyre os alle, og det bliver han nødt til, hvis han ikke beholde dig som styrmand i klubben". Det hjalp rigtig meget at have besøg af Diaby og jeg kunne nu se frem til vores utrolig vigtige Champions League mpd Atletico med lidt mere ro i sindet. Jeg vidste da i hvert fald nu, at spillerne bakkede mig 100 procent op.

Diaby afgjorde kampen til sidst

4. kamp i Champions League Gruppe A fra St. James Park
Newcastle: 2,75    Uafgjort: 3,20     Atletico: 2,25

Newcastle - Atletico     2-1      (1-0)
1-0 Paul Anderson (3)
1-1 Andrea D'Eletto (60)
2-1 Vassiriki Diaby (89)

MOM: Andrea D'Eletto, Atletico (8)

Det virker nærmest som om, at krisen der kradser hos os er med til at motivere spillerne endnu mere. De bliver ved med at kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne og Diaby kan i sidste minut bringer os foran 2-1 og dermed bringe os på 1. pladsen i Gruppe A med 2 kampe tilbage. Jeg har ikke brugt Diaby ret meget på midtbanen i denne sæson, men jeg må indrømme, at hans seneste præstation og den vilje han viser gør, at jeg overvejer at gøre ham til vores faste styrmand på den centrale midtbane.

11. kamp i Premier League
Newcastle: 1,66   Uafgjort: 3,25   Aston Villa: 4,50

Newcastle - Aston Villa (7)       3-1       (0-1)
Rødt kort til Carlos Soto (30)
0-1 Alexander Kerzhakov (36)
1-1 Giles Barnes (53)
2-1 Gyan Asamoah (54)
3-1 Gyan Asamoah (90+3)

MOM: Gyan Asamoah (9)

Spillerne viser endnu en gang en fremragende gejst. Vi bliver reduceret til 10 mand, da Soto bliver udvist midt i 1. halvleg og ikke nok med det, så scorer Kerzhakov for hvem ved hvilken gang mod et af mine hold og vi går til pausen med en mand i undertal og bagud med et mål.
Jeg fortæller gutterne i pausen, at vi godt kan slå Aston Villa, vi er bare nødt til at brede spillet ud. Der går ikke mere end 10 minutter af 2. halvleg, så har Barnes afdriblet Villa's venstre side to gange og scoret en gang og lagt op til Asamoahs føringsmål og vi styrer resten af kampen på trods af, at vi kun er 10 mand.
Det er blevet tid til at mødes med det tyrkiske landshold og det er lidt underligt at tage afsted og så ikke vide om, jeg stadig er Newcastle manager, når jeg kommer tilbage.

LANDSHOLDSSAMLING

De to kampe, vi skal spille denne gang, er træningskampe og jeg må indrømme, at jeg ikke synes man kan bruge disse kampe til så meget, da man tydeligt kan mærke på spillerne, at det ikke gælder noget. Jeg har valgt at eksperimentere lidt med nogle nye spillere, så må vi se, hvordan det går mod Marokko på hjemmebane og mod Italien i Rom om 4 dage.

Træningskamp
Tyrkiet - Marokko       0-0      (0-0)

MOM: Karim El-Mourabet, Marokko (7)

Træningskamp
Italien - Tyrkiet        2-0       (2-0)
1-0 Nicol Spinelli (6)
2-0 Senel Emre (selvmål, 45+1)

MOM: Senel Emre, Tyrkiet (8)

Vi får ikke særlig meget ud af disse træningskampe, da vi spiller en utrolig dårlig kamp hjemme mod Marokko, hvor vi burde have tabt, mens vi ude mod Italien spiller godt og havde fortjent en bedre skæbne. Ligefør jeg sætter mig i flyveren for at rejse tilbage til Newcastle, bliver jeg ringet op af Pickering, han fortæller mig, at som det ser ud nu, så overtager John Bell officelt formandsposten indefor en uges tid og det lader desværre til, at jeg vil blive erstattet af en anden manager.
Jeg siger tak til Eddie for opkaldet, men jeg må da indrømme, at det hele gør mig trist til mode, nu hvor det virkelig er begyndt at gå godt for os i både England og ude i Europa.

Gyan blev endnu
en gang MOM

12. kamp i Premier League
Reading: 4,50   Uafgjort: 3,25   Newcastle: 1,66

Reading (14) - Newcastle       0-4      (0-1)
0-1 Dorian Dervitte (selvmål, 8)
Rødt kort til Banel Nicolita, Reading (42)
0-2 Gyan Asamoah (55)
0-3 Gonzalo Higuain (74)
0-4 Vassiriki Diaby (85)

MOM: Gyan Asamoah (10)

Spillerne viser ingen tegn på, at alt den hurlumhej, der er i øjeblikket generer dem.. De går på banen med masse af gejst i dag og knuse Reading på Madejski Stadium i dag. Reading forsvareren Nicolita klokker i det to gange indefor to minutter og få to gule kort og  i 2. halvleg viser vi hvorfor vi ligger i toppen af tabellen og Reading ligger i den nederste halvdel.

Pressemeddelelsen om overtagelsen er klar

Vi skal onsdag d. 23.11.2016 spiller en meget vigtig Champions League kamp mod Paris SG på hjemmebane, hvor vi med en sejr mere eller mindre er videre i turneringen. Jeg møder ind på mit kontor kl. 12.00 og får at vide at alt er på plads med hensyn til overtagelsen og det vil de offentliggøre kl. 14.00. Jeg får samtidig at vide, at lige efter offentliggørelsen vil John Bell flyve til Tyskland for at forhandle de sidste detaljer på plads med Christoph Daum, som han vil have til at videreføre Newcastle.
Jeg bliver mega sur, da jeg får denne melding. Det er iorden at man vil meddele omverdenen, at vi har skiftet ejere, men så kan man da vente til efter denne kamp og som om det ikke er nok, så vil man samtidig fortælle spillerne og staben, at Daum er på vej som deres nye manager, det er simpelthen for dumt.
Jeg får fat i Bell lige efter pressemødet og fortæller ham, at hans timing er direkte elendig, da vi skal spille denne vigtige kamp i aften om videre deltagelse i Champions League. Han ser en anelse chokeret ud og undskylder overfor mig, at han ikke har tænkt på dette. Jeg siger ikke mere til ham, jeg tager hen på stadion for at gøre mig klar til aftenens kamp.

5. kamp i Champions League Gruppe A fra St. James Park
Newcastle: 2,25   Uafgjort: 3,20    Paris SG: 2,75

Newcastle - Paris SG      2-0      (1-0)
1-0 Boubacar Sylla (14)
2-0 Felix Noll (selvmål, 65)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)

Så er vi mere eller mindre sikret deltagelse i næste runde af Champions League efter den flotte sejr over Paris SG i aften. Vi aftaler før kampen, at vi skal glemme balladen der er i øjeblikket og bare give alt hvad vi har, så vi kan komme videre i turneringen, da vi hverken kan gør fra eller til med hensyn til mit fremtidige job i Newcastle.
Som I kan se i tabellen kan vi ikke undgå at gå videre, spørgsmålet er bare om det bliver som nummer 1 eller 2.

Sidste nyt om overtagelsen:
Dagen efter vores flotte sejr over PSG bliver jeg indkaldt til møde hos den nye formand John Bell.
Han fortæller mig for første gang face to face, at han overvejer at finde en anden manager til klubben. Han siger så samtidig, at han endnu ikke har besluttet sig, da der er mange ting der skal overvejes, men han lover at vende tilbage hurtigst muligt med en afgørelse.
Han fortæller mig samtidig at han med hans køb af klubben har postet 355.000.000 kr. i klubkassen og samtidig vil han give mig et transferbudget på 335.000.000 kr. til resten af sæsonen. (Hvis han altså vil beholde mig som træner). I forbindelse med overtagelsen har jeg også været underlagt et såkaldt transferforbud, dette er nu også blevet fjernet, så alt er på plads, pånær den lille detalje med mig og min post som manager i fremtiden.

Menez blev den store helt

13. kamp i Premier League
Newcastle: 2,62   Uafgjort: 3,00   Chelsea: 2,50

Newcastle - Chelsea (3)       2-1       (1-0)
1-0 Gonzalo Higuain (37)
1-1 Lukas Podolski (48)
2-1 Jeremy Menez (86)

MOM: Gyan Asamoah (8)

Hvilken forløsning at se Menez scorer sejrsmålet direkte på frispark med få minutter igen. Vi har marginalerne med os for tiden og i dag tager vi et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Selvom jeg skriver vi har marginalerne med os, er sejren fuldt fortjent, da vi har et klart overtag i spillet og kommer frem til de største chancer. Igen viser Asamoah, hvor utrolig vigtig en spiller han er og hvor er jeg bare glad for, at jeg hentede ham fra Juventus, selvom der ikke var mange der troede på ham.

14. kamp i Premier League
Portsmouth: 10,00   Uafgjort: 5,00   Newcastle: 1,25

Portsmouth (18) - Newcastle      1-1     (0-1)
0-1 Gonzalo Higuain (24)
1-1 Louis Castles (63)

MOM: Vassiriki Diaby (8)

Jeg snakkede om at have heldet med os på det seneste efter vores flotte sejr over Chelsea. Det har vi så til gengæld overhovedet ingenting af i dag og vi må desværre tage os til takke med det ene point, selvom vi havde fortjent dem alle tre. Det er dødærgeligt, at vi ikke formår at følge op på de seneste resultater i Premier League og vi må desværre overlade 1. pladsen til Arsenal igen, der som sædvanlig fristes man til at sige, hiver en 1-0 sejr hjem på udebane.

Møde hos formand John Bell om mit job som manager hos Newcastle!

Jeg underskrev en ny kontrakt med Newcastle i dag

Et par dage efter kampen mod Portsmouth bliver jeg indkaldt til møde hos den nye bestyrelsesfomand John Bell. Han er endelig kommet frem til en beslutning vedrørende managerposten hos Newcastle.
Han smider en stak papir på bordet foran mig, hvilket ligner en masse e-mails og lignende. Han fortæller mig, at det er udskrifter af forskellige fan-henvendelser fra internettet om, at de vil have mig til at blive som manager for klubben. Udover disse henvendelser har han også fået et brev fra spillerudvalget med samtlige spilleres underskrifter på, at de vil beholde mig som deres manager.
Udfra disse oplsyninger er han derfor nået frem til den konklusion, at det var en stor fejl, at tænke på en ny manager til klubben og samtidig håber han, at vi kan fortsætte vores samarbejde og dermed for alvor få Newcastle med i toppen af europæisk fodbold.
Jeg siger selvfølgelig, at jeg gerne vil fortsætte, men samtidig lade jeg ham også vide, at jeg var skuffet over, at han ville skifte manager, når man ser på de resultater, jeg har skaffet klubben efter bare en enkelt sæson. Han beklager endnu en gang den dårlige start, vi har fået, men håber at vi kan lægge det bag os og starte på en frisk.

Efter den gode nyhed, får I lige et SS af stilingen som den ser ud lige nu:

Nu håber jeg ikke at der er for mange stavefejl, med alt den tekst ;-)

mrfair
Gæst

« Svar #655: 06 Mar 2007, 16:17 »

Tillykke med jobbet  Wink

Dejligt at du kan blive i det nordengelske (selvom der er dårligt vejr).

Hvad skal der ske med den store pose penge?

Er du glad for overtagelsen, eller ville du hellere have været foruden?

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #656: 06 Mar 2007, 16:20 »

Godt du ikke blev fyret. Troede lige dit Newcastle eventyr skulle slutte allerede efter så kort tid, men det gjorde det så heldigvis ikke. Resultat mæssigt ser det da også fint nok ud. Fortsæt det gode arbejde.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager

« Svar #657: 06 Mar 2007, 16:23 »

Tillykke med jobbet  Wink

Dejligt at du kan blive i det nordengelske (selvom der er dårligt vejr).

Hvad skal der ske med den store pose penge?

Er du glad for overtagelsen, eller ville du hellere have været foruden?

Tak, jeg er også meget glad for at blive, da klubben jo gerne skulle have minimum et trofæ før jeg graver teltpælerne op igen.

Mht. overtagelsen er det vel ok, det er jo altid fedt med en stor pose penge, som jeg regner med skal gå til at finde en lidt mere stabil venstrewing end Menez, mens jeg også gerne vil forstærke centerforsvaret lidt.
Jeg ville dog gerne have haft lidt mere tillid fra starten af den nye formand. Ikke nok med at han ville fyre mig, men så ansætte Daum i stedet for, det holder jo ikke en meter  Wink

Swaagenz1
Gæst

« Svar #658: 06 Mar 2007, 16:31 »

Puhaa, sikke et drama.
Godt at du stadig er manager i Newcastle.
Ja, det havde været helt latterligt hvis Daum var blevet ansat istedet for dig.
Så nu kan du fokusere på mesterskabet ogudødelighed blandt Newcastles fans Thumbs Up

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #659: 06 Mar 2007, 19:55 »

Sådan! Godt du ikke skulle sige farvel, efter kun halvanden sæson.
Nu glæder jeg mig til at se hvem du købe for pengene og hvordan du klarer dig i Chl. Super resultater mod Chelsea og Atletico. Kan næsten ikke vente med næste update.

KUTGW Smiley

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010