Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 1177 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
79
Forfatter
Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! (Læst 177301 gange)
Guldbrand
Gæst
Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
«
Svar #675:
14 Mar 2007, 14:17 »
Er du gal mine øjne er ved at være ømme efter 45 sider !! lang læsning.. Men nu har jeg endelig fået læst det hele ( eller jeg har nu nok mere skimtet det end læst den
)
Men hol da op en god blog du ahr fået lavet.. Normalt er jeg ikke lige personen der orker at læse mere end 5 sider af gangen.. Men nu har jeg altså læst 45 sider.. og det har været underholdene hele vejen.. Dog skuffer det mig at du endnu ikke har været landstræner for Danmark..
altså hvor er dine nationale følelser henne ?
Og så er det også en skam at der endnu ikke har været et dansk hold med i CL i dit spil ( efter hvad jeg har kunne se )
En sidste lille ting.. Det kunne være meget dejligt med en lille opsummering af hvem der har vundet CL, Uefa Cuppen, og div. store liga'er igennem de mange år du har spillet..
Men fantastisk arbejde du har gang i her.. Og nu vover du bare på at stoppe den her blog før der mindst er skrevet 10 sider mere.. Man læser ikke 45 sider for ingenting.. Selvom jeg jo faktisk har fået løn for det, da jeg er på arbejde.. hehe
Metsu1
Manager
«
Svar #676:
14 Mar 2007, 14:52 »
Citat af: Blackhawk 14 Mar 2007, 14:02
Mesut1, du skriver fantastisk. Jeg elsker bare denne blog. Måske er mesterskabet ikke helt tabt endnu? Vi kan altid håbe
Endnu engang mange tak for de rosende ord og jeg håber da meget på, at Arsenal oplever en formnedgang på et eller andet tidspunkt.
Citat af: Guldbrand 14 Mar 2007, 14:17
Er du gal mine øjne er ved at være ømme efter 45 sider !! lang læsning.. Men nu har jeg endelig fået læst det hele ( eller jeg har nu nok mere skimtet det end læst den
)
Men hol da op en god blog du ahr fået lavet.. Normalt er jeg ikke lige personen der orker at læse mere end 5 sider af gangen.. Men nu har jeg altså læst 45 sider.. og det har været underholdene hele vejen.. Dog skuffer det mig at du endnu ikke har været landstræner for Danmark..
altså hvor er dine nationale følelser henne ?
Og så er det også en skam at der endnu ikke har været et dansk hold med i CL i dit spil ( efter hvad jeg har kunne se )
En sidste lille ting.. Det kunne være meget dejligt med en lille opsummering af hvem der har vundet CL, Uefa Cuppen, og div. store liga'er igennem de mange år du har spillet..
Men fantastisk arbejde du har gang i her.. Og nu vover du bare på at stoppe den her blog før der mindst er skrevet 10 sider mere.. Man læser ikke 45 sider for ingenting.. Selvom jeg jo faktisk har fået løn for det, da jeg er på arbejde.. hehe
Jeg er super glad for, at du har taget dig tid til at læse/skimme hele bloggen (selvom det er i arbejdstiden) og jeg kan berolige dig med, at jeg ikke stopper bloggen før folk ikke gider at læse den mere eller fordi mit spil skulle gå i stykker på en eller anden måde.
Det med vinderne af de store mesterskaber vil jeg lige tage op til overvejelse, hvis det kommer bliver det efter sæsonafslutningen.
Mht. jobbet som dansk landstræner, har jeg søgt det en gang, men der fik jeg afslag
Tro mig skulle det blive ledig igen, så vil jeg søge det med det samme.
Jeg håber, at jeg kan nå at få opdateret februar måned i løbet af i dag.
Metsu1
Manager
«
Svar #677:
14 Mar 2007, 17:43 »
FEBRUAR 2017
Så er det blevet tid til at tage hul på februar måned og hvilken måned, der venter os.
Vi har bl.a en rigtig svær udekamp i Premier League mod Man U på programmet, men det vigtigste for mig er de to kampe i Champions League mod min tidligere klub Bayern München. Mange mener, at ligaen er den vigtigste turnering, men Champions League turneringen betyder noget helt specielt for mig og jeg synes, det er klart den vigtigste turnering i hele sæsonen.
Vi må endelig heller ikke glemme, at vi stadig er med i FA Cuppen og her møder vi Man City på udebane, hvilket også må siges, at være en meget svær opgave.
Vores afrikanske topscorer
bliver ved med at score mål
26. kamp i Premier League
Man Utd: 2,50 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 2,62
Man Utd (4) - Newcastle 0-2 (0-0)
0-1 Gyan Asamoah (66)
0-2 Gyan Asamoah (72)
MOM: Giles Barnes (8)
Vi er tilbage på sporet efter en række uafgjorte resultater og hvilken måde vi gør det på.
Vi slår De Røde Djævle i deres egen hule og selvom Arsenal stadig virker uovervindelige i kampen om mesterskabet, så må denne sejr betyde rigtig meget for selvtilliden hos mine spillere. Kan man slå United på Old Trafford, så kan man vel næsten slå alle hold på udebane i den engelske Premier League.
27. kamp i Premier League
Newcastle: 1,80 Uafgjort: 3,00 Everton: 4,00
Newcastle - Everton (9) 1-0 (0-0)
Rødt kort til Cesar Guadalupe, Everton (36)
1-0 Branamir Kosstadinov (79)
MOM: Filippo Martini, Newcastle (8)
Det var på et hængene hår, at vi får hævet alle 3 points hjem i dag mod Everton. Vi burde allerede have været foran med 1 eller 2 mål til pausen, da vi har dem helt presset i bund inden pauseteen. I anden halvleg er det som om spillerne ikke rigtig er på 100 procent og det bliver til en masse fejlafleveringer og tekniske fejl, men heldigvis dukker indskiftede Kosstadinov op i feltet og scorer efter en gang klumpspil og sikrer os en meget vigtig sejr.
Vi er stadig i kampen
om den traditionsrige cup
5. runde - FA Cup
Man City: 2,50 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 2,62
Man City - Newcastle 0-2 (0-2)
0-1 Gyan Asamoah (25)
0-2 Gonzalo Higuain (35)
MOM: Anthony Vanden Borre (9)
Jeg bliver mere og mere imponeret over mine spillere. Vi vinder endnu en gang på udebane over en af rækkens bedste hold og sikrer os billet til kvartfinalen i FA Cuppen, som også bliver en udebanekamp. Det er det gamle storhold fra Leeds, vi skal møde på Elland Road.
I dagens kamp måtte vores målmand Martini bæres fra banen og min store frygt blev desværre en realitet, da han har brækket anklen og er væk imellem 2 og 3 måneder. Vi har heldigvis andre målmaænd i truppen, men problemet er at vi skal spille Champions League mod Bayern og der er det kun Martini, Long og Gorgelin, der er registreret og både Long og nu Martini er ude med skader, så det bliver den tilsalgsatte Gorgelin, der skal i mellem stængerne til Bayern kampen.
Champions League - 1/8 finale, 1. kamp fra Allianz Arena
Bayern München - Newcastle
2,50 - 3,00 - 2,62
Bayern München - Newcastle 1-0 (1-0)
1-0 Carlos Trejo (8)
MOM: Carlos Trejo (8)
Vi taber desværre i dag til Bayern og får dermed ikke det bedste udgangspunkt til returopgøret.
Ellers er der ikke så meget at sige til nederlaget end, vi havde fortjent at få mindst en uafgjort med hjem fra Tyskland, men selvom vi taber i dag, så har jeg på fornemmelsen, at vi nok skal sætte tingene på plads i returopgøret og dermed indløse billet til kvartfinalerne i turneringen.
28. kamp i Premier League
Charlton: 4,00 Uafgjort: 3,00 Newcastle: 1,80
Charlton (8) - Newcastle 0-2 (0-2)
0-1 Marcin Kociszewski (selvmål, 33)
0-2 Gabriel Palacios (44)
MOM: Carlos Soto (8)
Med endnu en imponerende sejr på udebane i dag over Charlton har vi gjort rent bord i de tre Premier League kampe, vi har spillet i februar. Det har været en rigtig god måned, da vi har slået både Man U og Charlton på udebane og samtidig med vores 3 sejre har Arsenal tabt en enkelt kamp, så vi lever i håbet om, at vi kan hive mesterskabet hjem til Newcastle, men der er stadig lang vej og meget kan selvfølgelig ske endnu.
Stillingen med 10 kampe igen:
Metsu1
Manager
«
Svar #678:
15 Mar 2007, 00:52 »
MARTS 2017
Vi bevæger os stille og roligt ind i den afgørende del af sæsonen og vi har heldigvis stadig rigtig meget at spille for. Vi er med i Premier League endnu og vi har også chancer for at lave et godt resultat i Champions League og i den hjemlige pokalturnering. Vi starter med en hjemmekamp mod Ipswich, der bare skal give 3 points.
Vanden Borre leverede endnu en
MOM præstation i dagens kamp
29. kamp i Premier League
Newcastle: 1,50 Uafgjort: 3,60 Ipswich: 5,50
Newcastle - Ipswich (12) 2-0 (0-0)
1-0 Danny James (1)
2-0 Kirill Odnoral (32)
MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)
Vi fortsætter med at vinde, som vi gjorde det i februar måned og det ser mere og mere ud som om, at vi er sikret en rigtig god placering i ligaen igen i denne sæson. Spørgsmålet er, om det rækker til at vinde ligaen eller vi skal tage os til takke med de sekundære placeringer.
Kampen i dag var en kamp, vi altid havde kontrol over, hovedsageligt pga. Danny James' tidlige scoring. Derudover scorer Odnoral igen og han kan gå hen og blive det helt store hit i næste sæson, når først han er faldet helt til i det engelske.
Champions League - 1/8 finale, 2. kamp fra St.James Park
Newcastle: 2,50 Uafgjort: 3,00 Bayern München: 2,62
Newcastle (0) - Bayern München (1) 4-0 (1-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (36)
2-0 Gonzalo Higuain (straffe, 57)
3-0 Gyan Asamoah (68)
4-0 Carlos Tevez (85)
MOM: Giles Barnes (10)
Selvom vi er ramt af skader, karantæner og førsteholdsspillere, der ikke er registreret til at spille i Champions League, så udraderer vi de tyske mestre og sender dem hjem med en sæk på 4-0. Det er rart at se gode, gamle Tevez scorer igen, selvom han ikke blive brugt andet end når vi spiller Champions League. Vi er nu videre til kvartfinalen og som man kan se af de hold der er gået videre, så har der været et par artige overraskelser i de andre kampe.
Lodtrækning til Champions League kvartfinalerne!
De 8 hold i kvartfinalen er:
Newcastle, Arsenal, Heerenveen, Torino (slog Chelsea ud) , AZ (slog Juventus ud), Man City, Lyon og Feyenoord
Kvartfinalerne
Newcastle - Arsenal
Torino - Heerenveen
Man City - AZ Alkmaar
Lyon - Feyenoord
Vi får vel nok den værst tænkelige modstander, idet vi bliver trukket sammen med Arsenal. Det er endnu et af mine gamle hold og jeg håber, at jeg kan udnytte det kendskab, jeg har til klubben, men det gik jo ikke så godt i vores første opgør i denne sæson, hvor vi tabte 2-1 på St. James Park.
FA Cup - Kvartfinale
Leeds: 5,00 Uafgjort: 3,50 Newcastle: 1,57
Leeds - Newcastle 2-1 (1-1)
0-1 Kirill Odnoral (6)
1-1 Mel Croft (31)
2-1 Mel Croft (68)
MOM: Gary Beard, Leeds (8)
Jeg skifter en del ud på holdet i dag dels pga. de skader vi har, men også det tætte program vi har, men om det er det der gør, at vi smider sejren i dag eller om spillerne undervurderede Leeds det ved jeg ikke, men jeg må indrømme, at jeg er meget skuffet over, at vi ikke formår at holde føringen og dermed løse billet til semifinalen.
Barnes var en af
banens bedste i dag
30. kamp i Premier League
Aston Villa: 10,00 Uafgjort: 5,00 Newcastle: 1,25 - syge odds!!
Aston Villa (7) - Newcastle 1-3 (0-1)
0-1 Giles Barnes (38)
1-1 Alexander Kerzhakov (60)
1-2 Paul Anderson (66)
1-3 Branamir Kosstadinov (79)
MOM: Anthony Vanden Borre (8)
Når man ser på oddsene før dagens kamp. må jeg sige at vi er gjort til lige store nok favoritter, når man tænker på Villa's placering som nummer 7 i tabellen, men de må have set et eller andet, for vi vinder kampen ret sikker og fortsætter vores stribe af sejre i Premier League. Vores midterforsvar Garay blevet skadet i dag og jeg skal da lige love for at Paul Anderson greb chancen. Han imponerede mig i dag og hvis han kan holde denne form er vi rigtig godt rustet i defensiven med ham og Vanden Borre som stopperpar.
Stillingen efter 30 kampe:
LANDSHOLDSSAMLING!
Vi er nået til den uhyre vigtige hjemmekamp mod Bulgarien i VM-Kvalifikationsgruppe 3, men vi har desværre store problemer i defensiven, da to af vores største stjerner, højrebacken Eren og den defensive midtbanegeneral Turgut er ude med karantæne efter den seneste kamp mod England. Derudover er det største tyrkiske angrebstalent Celik ude med en skade, så vi er ikke bare ramt i defensiven men også offensiven, så det bliver en svær kamp mod Bulgarien. Her er truppen og opstillingen, der skal vinder kampen for os.
4. kamp i VM-Kvalifikationsgruppe 3
Tyrkiet - Bulgarien 0-2 (0-2)
0-1 Marian Ognayanov (15)
0-2 Falzi Kocabas (selvmål 45+1)
MOM: Zlatomir Grozdanov (8)
Selvom vi taber i dag dominerer vi faktisk kampen, men vi må bare erkende, at savnet af vores styrmand på midtbanen Turgut og vores stærkeste forsvarsspiller Eren var for stort og vi taber ikke bare kampen, men også et stort skridt i kapløbet om billetter til den næste VM-slutrunde.
Jeg er nu også lidt nervøs over standarden af de tyrkiske forsvarsspillere, jeg har til rådighed, for især på backpladserne er vi utrolig tynd besat. Har vi en eller to ude med skader eller karantæne som i kampen mod Bulgarien, er det nærmest halvtidsproffer vi skal benytte i forsvaret og så kan man desværre ikke kvalificere sig til VM.
Alt håb er dog ikke ude endnu, men det kræver nogle gode resultater på udebane, hvis vi skal gør os nogen forhåbninger om videre avancement.
Kvalifikationspulje
n efter 4 spillede kampe:
«
Seneste Redigering: 15 Mar 2007, 16:44 af Metsu1
»
mrfair
Gæst
«
Svar #679:
15 Mar 2007, 10:43 »
Det kører jo bare derudaf. God læsning - gode resultater.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #680:
15 Mar 2007, 10:48 »
Det ser godt ud for dig.. og med lidt held så indhenter du måske Arsenal i Ligaen..
Men jeg syntes da godt nok at de hollandske hold klare sig godt i CL, hele 3 hold med i kvartfinalerne.. Og så er hverken Ajax eller PSV en af dem..
Metsu1
Manager
«
Svar #681:
15 Mar 2007, 13:07 »
Citat af: mrfair 15 Mar 2007, 10:43
Det kører jo bare derudaf. God læsning - gode resultater.
Tak, ja resultaterne har været overraskende gode pånær fiaskoen i FA Cuppen
Citat af: Guldbrand 15 Mar 2007, 10:48
Det ser godt ud for dig.. og med lidt held så indhenter du måske Arsenal i Ligaen..
Men jeg syntes da godt nok at de hollandske hold klare sig godt i CL, hele 3 hold med i kvartfinalerne.. Og så er hverken Ajax eller PSV en af dem..
Vi har Arsenal på udebane i en af de sidste kampe, så det kan godt gå hen og blive spændende.
Ja, hollandske hold viser klassen, men især Feyenoord har været suveræne og er altid god for en Champions League kvartfinale.
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #682:
15 Mar 2007, 13:24 »
Det ser godt ud Metsu. Jeg er trofast læser af denne blog, og det vil jeg blive ved med. Men den seneste update er skrevet med "underline" på alt teksten. Det er vel en fejl? Men som sagt det ser godt ud, håber du kan gøre livet surt for Arsenal, både i Champions League og Ligaen
Metsu1
Manager
«
Svar #683:
15 Mar 2007, 14:42 »
Citat af: Blackhawk 15 Mar 2007, 13:24
Det ser godt ud Metsu. Jeg er trofast læser af denne blog, og det vil jeg blive ved med. Men den seneste update er skrevet med "underline" på alt teksten. Det er vel en fejl? Men som sagt det ser godt ud, håber du kan gøre livet surt for Arsenal, både i Champions League og Ligaen
Jeg kan ikke se at den er "underlinet", så jeg ved ikke hvordan jeg skal rette det til
Vi nærmer os da Arsenal, men det er et ret stort forspring.
Jeg tror, det hele kommer til at stå og falde med kampen på Emirates i starten af maj.
Blackhawk
Landsholdsspiller
«
Svar #684:
15 Mar 2007, 14:53 »
Citat af: Metsu1 15 Mar 2007, 14:42
Jeg kan ikke se at den er "underlinet", så jeg ved ikke hvordan jeg skal rette det til
Nu er det i hvert fald væk
Metsu1
Manager
«
Svar #685:
15 Mar 2007, 15:26 »
Citat af: Blackhawk 15 Mar 2007, 14:53
Nu er det i hvert fald væk
Perfekt, jeg var lige bange for, at jeg havde "bøffet" i den
7kfum
Gæst
«
Svar #686:
15 Mar 2007, 15:37 »
Citat af: Metsu1 15 Mar 2007, 15:26
Perfekt, jeg var lige bange for, at jeg havde "bøffet" i den
Det har du
Jeg kan også se "underlinie" under det hele...
Guldbrand
Gæst
«
Svar #687:
15 Mar 2007, 15:53 »
Citat af: 7kfum 15 Mar 2007, 15:37
Det har du
Jeg kan også se "underlinie" under det hele...
Hvad er det for en underlinje i kan se ? jeg har ikke kunne se en på noget tidspunkt.. heller ikke før det blev sagt for første gang.. Så er i sikre på at det ikke er jeres computere det er galt med ??
7kfum
Gæst
«
Svar #688:
15 Mar 2007, 16:02 »
Sådan her er alt teksten i sidste update...
Metsu1
Manager
«
Svar #689:
15 Mar 2007, 16:42 »
Citat af: 7kfum 15 Mar 2007, 16:02
Sådan her er alt teksten i sidste update...
Jeg ved ikke, hvad der er galt, når jeg kigger på det, er det som det skal være uden nogen
linie
under
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
79
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »