home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 165095 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1170: 01 Nov 2008, 15:25 »

Kommer der mere, eller er det endegyldigt slut Skuffet

Sidst der blev skrevet, var den 1. juli, så mon ikke den er slut Rullende Øjne
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1171: 01 Nov 2008, 15:26 »

Sidst der blev skrevet, var den 1. juli, så mon ikke den er slut Rullende Øjne


Jo, men han har før hevet den frem igen  Wink
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1172: 01 Nov 2008, 15:31 »

Sidst der blev skrevet, var den 1. juli, så mon ikke den er slut Rullende Øjne

Jo, men han har før hevet den frem igen Wink

Det er vel aldrig helt slut, men det er svært, at få tid til både en FM07 og 08 blog, men jeg vil ikke afvise, at jeg en dag smider en update på dette save  Peace
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1173: 01 Apr 2009, 15:53 »

Ja det har du bare at gøre :-)

Du har "lovet" en tur tilbage til suppen inden du stopper karrieren. 

Jeg vil nok vove den påstand at du er den bedste blogskriver. Jeg har nu igen læst hele bloggen + din fm2008 blog. Det er sgu fremragende læsning hvis man selv leder efter lidt inspiration.

Jeg håber du vil fortsætte denne blog, det ville sgu være en skam hvis den bare røg i glemme bogen. Det er det vildeste jeg har set i meget lang tid, derfor ville jeg sgu gerne se dig i en danskklub for at se hvor lang du kan drive det.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1174: 08 Jun 2010, 19:56 »

Ja det har du bare at gøre :-)

Du har "lovet" en tur tilbage til suppen inden du stopper karrieren. 

Jeg vil nok vove den påstand at du er den bedste blogskriver. Jeg har nu igen læst hele bloggen + din fm2008 blog. Det er sgu fremragende læsning hvis man selv leder efter lidt inspiration.

Jeg håber du vil fortsætte denne blog, det ville sgu være en skam hvis den bare røg i glemme bogen. Det er det vildeste jeg har set i meget lang tid, derfor ville jeg sgu gerne se dig i en danskklub for at se hvor lang du kan drive det.

Mine blogs er alle forsvundet efter nedbruddet på nær denne her, hvilket jeg tager som lidt af et tegn, så jeg tror sgu, jeg starter bloggen op igen stille og roligt med en update omkring truppen i løbet af de næste dage.

Hvis der altså stadig er nogen, der gider at læse om FM07  Peace
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1175: 08 Jun 2010, 20:02 »

Jeg vil gerne læse med! Hvis jeg kan få en forklaring på Abduls kommentar?
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1176: 08 Jun 2010, 20:03 »

Jeg vil gerne læse med! Hvis jeg kan få en forklaring på Abduls kommentar?

Så kan du ikke læse med, da jeg ikke aner, hvad han har gang i  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1177: 10 Jun 2010, 13:33 »

Har du fået gang i dette spil igen?

Eller kunne man måske overtale dig til at starte en helt ny blog op om Valencia? Hævet Øjenbryn
Ville elske at se hvad du kunne drive det til med deres hold.
Kan ikke selv komme forbi Barca & Real i mit spil  Sur
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1178: 10 Jun 2010, 14:04 »

Har du fået gang i dette spil igen?

Eller kunne man måske overtale dig til at starte en helt ny blog op om Valencia? Hævet Øjenbryn
Ville elske at se hvad du kunne drive det til med deres hold.
Kan ikke selv komme forbi Barca & Real i mit spil  Sur

En blog med Valencia, kunne bestemt være sjov at prøve kræfter med på et tidspunkt  Wink

Men ja, jeg har fået gang i dette spil igen, så der kommer en trupgennemgang i eftermiddag/aften på et tidspunkt.

Jeg skal dog advare om, at det bliver uden det helt vilde grafik, da det jo mere eller mindre er regens det hele, så der er ikke så mange billeder at tage af længere  Peace

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1179: 10 Jun 2010, 14:26 »

Super...  Jeg venter spændt.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1180: 10 Jun 2010, 22:03 »


Feyenoord Anno 2020/2021


Feyenoord er klubben og manager Jesper Nissen har netop taget fat på sin 15. sæson som manager, men det er den første i spidsen for holdet fra Rotterdam.
Forventningerne er naturligvis tårnhøje til den danske manager, der efterhånden har vundet alt, der er værd at vinde i europæisk fodbold, men det hollandske mesterskab mangler han stadig i sin imponerende medaljesamling, hvor man bl.a. kan finde guldmedaljer fra lande som Spanien, Italien og England, samt flere Champions League medaljer af det ædleste metal.

Transfervinduet er netop overstået for den falmende storklub og på trods af seks nye spillere, så er der ikke blevet brugt de pengesummer, som mange havde forventet og som ellers var blevet frigivet af bestyrelsesformand Jan D. Swart, der om nogen er desperat efter igen at få placeret Feyenoord på det europæiske fodboldlandkort som en stormagt.

Det vides ikke, om de manglende forstærkninger er et tegn på, at den danske manager er tilfreds med det materiale, han har til rådighed eller om han vælger at give de nuværende spillere chancen frem til vinterens transfervindue, men jeg har i hvert fald gransket det nuværende spillermateriale på De Kuip og kommer her med en oversigt over de enkelte spillere som danskeren har til rådighed og samtidig giver jeg mit bud på en startopstilling ud fra Jesper Nissens foretrukne 4-3-1-2 taktik.



Målmænd

A. Basile - B. Costil


Førsteholdsmålmande n i Feyenoord er italiener og hedder Alessandro Basile. Den 26-årige keeper har et par landskampe på bagen og må siges at være en fremragende målmand, som egentlig kun har en enkelt svaghed og det er når han står ansigt til ansigt med modstanderne, men det bliver opvejet af hans utrolige smidighed og sikre hænder.

Reservekeeperen er også ganske udmærket og samtidig en rutineret en af slagsen. Benoit Costil har efterhånden spillet ni sæsoner hos Feyenoord og må betegnes som en perfekt reserve, da han aldrig beklager sig over manglende spilletid og samtidig leverer han et godt stykke arbejde, når der er brug for ham.





I forsvaret finder vi hovedparten af de indkøb, som manager Jesper Nissen har foretaget i sin korte tid som træner hos Feyenoord. Det dyreste indkøb har været den norske centerforsvarer Ronny Lindberg, der blev hentet hos tyske Hertha Berlin for 82.500.000 kr. Den unge nordmand ligner en vigtig brik i det hollandske forsvar, hvor enten nyindkøbte Cristiano eller Renato Soto også kan se frem til en plads i startopstillingen på positionen som højre back, mens de øvrige nyerhvervelser, Pascal Abels og Ronald de Man, nok må forvente mere begrænset spilletid i den forestående sæson.

Franske Frederic Duplus ligner den oplagte makker til Lindberg i det centrale forsvar, men man skal heller ikke se bort fra den bundrutinerede Thomas Vermaelen, der stadig kan spille med på allerhøjeste niveau på trods af sine 34 år. På venstrebackposition en ligner det en kamp mellem rumænske Marian Pintea og hollandske Henk Joosten og selvom de to spillere er af nogenlunde samme kaliber, ligner rumæneren alligevel den bedste til denne position i øjeblikket.





Der er kun plads til en enkelte central midtbanespiller i Feyenoords 4-3-1-2 opstilling og den er der i den grad rift om. Der er nemlig tre kvalificerede bud til rollen som midtbanens styrmand hos Rotterdam klubben og alle tre er særdeles kompetente spillere. Der er tale om brasilianske Souza og den argentinske duo Walter Pinto og Anibal Varela og skal man udpege en frem for de øvrige, må det være brasilianske Souza, der både har de tekniske færdigheder, men så sandelig også de fysiske, der er meget vigtige i rollen som ene mand på den centrale midtbane.

Brasilianeren får dog lidt hjælp af sin unge offensive makker Maark Paauwe, der skal ligger lige bag angriberne i rollen som hængende angriber. Han er meget ung, men han er en spiller, som danske Jesper Nissen ser et stort lys i og ser man nærmere på startopstillingen i EURO Vase turneringen, så er det altså den unge belgier, der har fået chancen fra start i samtlige kampe, hvor han også har gjort det ganske fornuftigt.

På kanterne er der også et par ganske interessante navne og samtidig er der også hård kamp om pladserne på denne position. I venstre side kæmper argentineren Pablo Osvaldo og colombianske Jesus Cortes om trøje nummer 11, mens det på højrekanten står mellem den unge hollænder Paul Hulshoff og den slovakiske landsholdsspiller Marek Varadin. Hvem af disse fire, der skal starte inde er meget svært at forudsige, men umiddelbart ser det ud til, at de foretrukne henholdsvis er Osvaldo på venstrekanten og Paul Hulshoff i højre side.





Helt fremme i forreste kæde har den danske manager fire spillere til rådighed, som alle har en reel chance for at blive fast mand i startopstillingen, selvom tiden så småt er ved at løbe fra den ukrainske driblekonge Artem Milevskiy.
Hvem af de tre øvrige, der ender som fast mand i angrebet er svært at gisne om, da de alle tre besidder kvaliteten til at score mål, mens de også alle tre har en eller anden form for præference, som den danske manager Jesper Nissen sætter stor pris på.

F.eks. er schweiziske Ronald Salm altid en fast del af landsholdstruppen, når denne bliver udtaget af den danske manager, mens nyerhvervelsen Andrea Bedin er blevet håndplukket til angrebet af manageren og sidst men ikke mindst, er der hollandske Martin de Bruine, der takket være hans nationalitet også kan se frem til en del spilletid, da den danske manager gerne vil have flere hollændere ind på førsteholdet hos Feyenoord, så det bliver spændende at se, hvem der i løbet af sæsonen bliver foretrukket i angrebet hos hollænderne.



Startopstillingen


Truppen er ganske interessant hos Feyenoord til den nye sæson og med lidt held og den rigtig taktik kan holdet muligvis være med fremme i kampen om mesterskabet allerede i denne sæson, selvom det overordnede mål i denne sæson er at kvalificere sig til den største klubturnering af dem alle, Champions League.

Nedenfor er mit bud på en startelleve hos Rotterdam klubben, men konkurrencen er som nævnt hård, så det er langt fra sikkert, at manager Jesper Nissen synes, at det netop er disse elleve, der er de bedste i truppen i øjeblikket.



« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 09:36 af Metsu1 » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1181: 10 Jun 2010, 22:06 »

Så kan du ikke læse med, da jeg ikke aner, hvad han har gang i  Wink
Nu har jeg været så venlig at slette indlægget, så det ikke fylder hele siden Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1182: 10 Jun 2010, 22:46 »

Nu har jeg været så venlig at slette indlægget, så det ikke fylder hele siden Smiley

Mange tak for hjælpen  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1183: 11 Jun 2010, 09:51 »

Fin trupgennemgang.
Dog mangler jeg de vurderinger af hver kæde, som du plejer at lave. Cool

Der er dog ikke mange kendte navne funny
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1184: 12 Jun 2010, 09:34 »

Fin trupgennemgang.
Dog mangler jeg de vurderinger af hver kæde, som du plejer at lave. Cool

Der er dog ikke mange kendte navne funny

Mange tak, Dalle75

Jeg er ikke klar over, hvor stærk et hold, jeg egentlig har, så derfor valgte jeg at springe karakterene over  Peace

Kendte navne er desværre en mangelvare, når man er i år 2020  Wink

Endnu en gang tak for kommentaren  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 77 78 [79] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010