home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 165100 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Kvartfinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1155: 15 Jun 2008, 14:51 »


EM-Kvartfinale
18.06.2020 – Brann Stadion, Bergen


Mm: J. Fisher

FV: S. Edwards
FH: J. Stone
FC: K. Brown
FC: K. Freeman

MV: J. Burrows
MH: S. Woods
MC: S. Hayward
MC: R. Aitken

AC: L. Joyce
AC: K. Poole


Mm: D. Zimmermann

FV: M. Fuchs
FH: B. Dittrich
FC: M. Gross
FC: P. Renzi

MV: P. Schaaf
MH: O. Dressler
MC: C. König
OMC: C. Rezzonico

AC: L. Kruse
AC: R. Boller


Solen skinner fra en skyfri himmel og i det jeg passerer døren ind til stadion med resten af spillertruppen, kan jeg se, at termometret viser 26 grader.

"Perfekt fodboldvejr", tænker jeg og fortsætter ind af døren og videre ud mod omklædningsrummene. Vi skal møde Irland i en af de vigtigste kampe i schweizisk fodbolds historie. Drømmen om en plads i EM-semifinalen er bestemt i live og vores succes i de seneste år, har da også trukket rigtig mange schweizere til Norge, der spændt følger med på stadion og på fodbold caféer rundt omkring i Brann by.

Irland er et hårdtarbejdende mandskab, med flere store profiler fra flere af de store ligaer rundt om i Europa. Skal man nævne et par af de største, så kan man ikke komme udenom den unge midtbanespiller  Jonathan Burrows, der til daglig, spiller i Serie A for Roma. Udover Burrows må en spiller som Kevin Poole fra Arsenal også betegnes, som en af de vigtigste spillere for det irske landshold.
De spiller en klassisk 4-4-2, hvilket passer udemærket til vores foretrukne opstilling, så kampen må, set på de to landes spillermateriale, betegnes som fuldstændig åben. Jeg har til dagens opgør valgt, at fastholde de samme 11 spillere som dem, der vandt den overbevisende sejr over Spanien på 3-0.

KICK-OFF
Perfekt vejr for både spillere og fans

Spillet er sat i gang og man kan godt fornemme, at der er meget på spil i denne kamp. Begge mandskaber er en anelse mere afventende fra start end tidligere i turneringen.

15 min:  Kæmpe chance til Irlands angriber Joyce, men heldigvis er Zimmerman vågen på stregen.
Der har ellers været langt mellem chancerne i det første kvarter. De to chancer, der er værd at nævne, har begge været forsøg på frispark lige udenfor feltet. Det første til Irland efter bare 3 minutter, men heldigvis sender Poole frisparket lige over mål. Det samme gjorde Lars Kruse desværre efter 14 minutter på vores frispark, der næsten var identisk med irernes.

20 min: Kæmpe chance til os, men efter flot forarbejde fra Dressler, må vi desværre se Lars Kruses flotte hovedstødsforsøg blive pareret af målmand Fisher i Irlands mål.

25 min:  DER ER SCORET, 1-0 TIL IRLAND. Målet falder efter en afslutning fra Woods i højreside, der bliver rettet af og dermed ender for fødderne af angriber Lee Joyce, der sikkert udplacerer Zimmermann i vores mål.

45 min:  Irland har været som forvandlet efter deres føringsmål og har haft flere chancer til at udbygge føringen, men manglende skarphed hos især Joyce og godt målmandsspil af Zimmerman betyder, at stillingen ved pausen kun er en spinkel 1-0 føring til Irland.

PAUSE
Fremragende opbakning på lægterne!

63 min:  Vi er stadig alt for langt fra irerne i vores markeringer, hvilket igen og igen giver dem mulighed for at spille bolden hurtigt rundt og komme til afslutninger. Senest var det Jonathan Burrows, der testede Zimmermann i målet med et langskud. Jeg gør klar til at ændre taktikken til en 4-3-3 og håber derved at skabe flere chancer til os, ellers er vi ude af EM-slutrunden for denne omgang.

81 min:  Den offensive satsning har ikke givet mange flere muligheder, det har nærmere været Irland ved især Poole, der har været tæt på at score til 2-0.

88. min:  VI HAR UDLIGNET TIL 1-1. Stik i mod spil og chancer har vi fået udlignet til 1-1 efter en dødboldssituation. Dittrich sender et frispark højt indover byen fra højreside og Philipp Schaaf hopper højere end sin direkte modstander og udplacerer Fisher i målet med et flot hovedstød og pludselig er vi tilbage i kampen om pladsen i semifinalen.

90. min:  Den ordinære kamp er fløjtet af og vi skal nu igang med den forlængede spilletid på 2 x 15 minutter.


FORLÆNGET SPILLETID

96. min:  Rødt kort til Irland. Sean Edwards rammer König i ansigtet med sin albue i en hovedstødsduel, hvilket dommeren takserer til et rødt kort. Det ligner en hård dom fra min synsvinkel og det giver os en stor fordel i de sidste 25 minutter.

105 min:  Vi har haft flere gode muligheder siden udvisningen af Edwards, men vi mangler desværre den sidste skarphed i afslutningerne foran mål.

118 min:  DER ER SCORET, VI ER KOMMET FORAN 2-1. Endnu en gang er det efter en dødboldssituation. Denne gang er det et hjørnespark fra højre side. Det er Dressler, der sender bolden indover og det er vores unge angrebsstjerne, Olivier Hatton der kommer højest ved nærmeste stolpe og header bolden ind bag en prisgivet Edwards i målet. Det må være det afgørende mål, der sikrer os videre avancement til semifinalen.

119 min:  Kæmpe chance til Irland, men heldigvis brænder de tæt under mål. Det er indskiftede Chris Taylor, der efter en del klumpspil pludselig er fri inde i straffesparksfeltet, men han banker skuddet over mål og det kan meget vel være Irlands sidste chance i denne kamp.

120+2 min:  Kampen er færdig, vi er videre til EM-semifinalen efter et dramatisk opgør mod Irland. Det kan diskuteres om det er fortjent, at vi går videre, men faktum er, at vi er blandt de sidste fire, hvor vi skal møde Portugal.



« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 17:48 af Metsu1 » Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Kvartfinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1156: 28 Jun 2008, 23:27 »

Dæleneme lækkert du fortsætter denne blog..  WELTKLASSE...

Det er det vildeste spil du har gang i...

Har du vippet Alex F. fra tronen i Hall of Fame?
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Kvartfinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1157: 29 Jun 2008, 10:39 »

Dæleneme lækkert du fortsætter denne blog..  WELTKLASSE...

Det er det vildeste spil du har gang i...

Har du vippet Alex F. fra tronen i Hall of Fame?

Tak for det, Alfster  Thumbs Up

Jeg regner med at have en update klar inden længe omkring EM-semifinalen og jeg må indrømme, at jeg slet ikke har tjekket HoF, men det må jeg heller gør, når jeg åbner spillet igen.

Jeg er glad for, du stadig følger med i bloggen, selvom tempoet er sat meget ned  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Kvartfinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1158: 29 Jun 2008, 10:59 »


EM-Semifinale
24.06.2020 – Lerkendal Stadion, Trondheim



SCHWEIZ

Mm: D. Zimmermann

FV: M. Teichmann
FH: D.  Hamann
FC: B. Dittrich
FC: A. Ferretti

MV: E. Müller
MH: O. Dressler
MC: A. Röber
OMC: C. Rezzonico

AC: L. Kruse
AC: R. Boller


PORTUGAL

Mm: Morgado

FV: Hugo
FH: L. Flegueiras
FC: Ribeiro
FC: Daniel

MV: Nani
MH: F. Paulo
MC: Miguel
MC: Yannick Djaló

AC: Ribeiro
AC: Vicente

Scenen er sat til et drama af dimensioner og Lerkendal Stadion i Trondheim skal danne ramme for den vigtigste fodboldkamp i det schweiziske fodboldforbunds historie.

Vi er gået videre til semifinalen efter en sejr over Irland i kvartfinalen efter forlænget spilletid.  Kampen mod irerne var utrolig svær og der skulle da også et rødt kort til i den forlængede spilletid, før vi kunne få overtaget i kampen mod de hårdt kæmpende briter.

I semifinalen har vi fornøjelsen af Portugal, der udklasserede Polen i deres kvartfinale med en sikker sejr på 3-0 efter et hattrick af deres angrebsstjerne Vicente. Portugiserne har et godt og homogent hold, der er godt besat på næsten alle pladser. De eneste steder, de har lidt problemer, er på backpladserne, hvor de mangler lidt klasse. Ellers er det som sagt et godt hold, der er på niveau med Irland, men hvor irerne er et hårdtarbejdende mandskab, så er Portugal et mere teknisk betonet hold.

Vi er desværre hårdt ramt af skader og karantæner til dagens kamp, hvilket betyder, at vi har foretaget en del omrokeringer i den bagerste kæde, hvor vi er nødt til at skifte ud på tre af de fire pladser i denne kæde. Den eneste genganger i forsvaret fra kvartfinalen bliver Björn Dittrich. Han bliver rykket ind i midterforsvaret fra sin position som højre back.
Jeg håber ikke, at de mange omrokeringer på den bagerste del af banen, vil få særlig stor betydning i denne vigtige kamp.
 

KICK-OFF
Hvilket hold skal i finalen
og spille om det eftertragtede trofæ?

15. min.: Kampen har været meget præget af nerver og meget af spillet foregår på midtbanen og i de to holds forsvar. Det betyder, at der endnu ikke har været en afslutning i kampen.

20. min.: Efter en utrolig kedelig start, er der pludselig drama på Lerkendal. Der er dømt straffespark til Portugal, som Felgueiras skal sparke. Han går til bolden....... OG SCORER TIL 1-0 for Portugal.

40. min.: Spillet er ikke blevet bedre fra vores side efter Portugals scoring. Vi har ikke haft meget mere end en enkelt afslutning, hvilket var et langskudsforsøg fra den centrale midtbanespiller Alexander Röber. Heldigvis kommer pausen snart, så vi kan få rokeret lidt rundt på tropperne.

PAUSE

46 min.: Anden halvleg er knap gået i gang, før det brænder på foran vores mål igen. Djalo tager et raid fremad banen, hvor han sætter tre mand af, men heldigvis sender han sit skud lige over vores mål.

47. min.: Målspark fra Zimmermann, Djalo header den tilbage mod vores mål, men Dittrich får bolden sendt ud af farezonen. Lars Kruse når højest og header bolden tilbage til Röber, der kigger op og sender Rene Boller af sted med en aflevering i dybden. Rene Boller er alene med målmanden.... Han chipper bolden.... OG UDLIGNER TIL 1-1, vi har udlignet efter en fremragende assist af Alexander Röber.

65 min..: DER ER SCORET og det er os, der er kommet foran 2-1 efter et fremragende mål af Rezzonico. Hamann sender bolden frem mod Rene Boller, der header bolden ned for fødderne af Röber, der sender bolden videre til Rezzonico, der resolut banker bolden i kassen til 2-1.
Spillerne har været som forvandlet efter udligningen og nu er comebacket altså en realitet. Vi er lige nu på vej i finalen.

73 min.: Stor fejl af Hamann i forsvaret, Yannick Djalo spiller Ribeiro fri med en flot aflevering i dybden....... Ribeiro skyder.... men han sender bolden over mål. Hvilken afbrænder af den portugisiske stjerneangriber!
Åh nej.... Portugal har udlignet

79 min.: PORTUGAL HAR UDLIGNET efter en ny kæmpefejl af Hamann, der ikke får nok power på sit hovedstød tilbage til Zimmermann, hvilket giver Ferreira en kæmpe chance, som han desværre udnytter af to omgange efter en flot redning af Zimmermann i målet på hans første forsøg.
Stor nedtur 10 minutter før tid, så jeg håber, at spillerne stadig kan bevare troen på en finaleplads.

87 min.: VI ER FORAN 3-2......nej, dommeren har fløjtet, målscorer Boller var i offside, da han banker bolden i kassen, så det lader til, vi endnu en gang skal ud i forlænget spilletid. På den langsomme gengivelse kan man se, at kendelsen desværre er korrekt.

90+3 min.: Den ordinære spilletid er slut, nu venter der 2 x 15 minutters forlænget spilletid og forhåbentlig kan vi gør det ligeså godt som mod Irland.

FORLÆNGET SPILLETID

105 min.: Der er ikke sket meget i den første halvleg af den forlængede spilletid, men vi har netop haft en kæmpe chance. En chance, der skal scores på, når man spiller på dette niveau. Dressler smider et frispark fladt ind i feltet fra højreside og finder en helt fri Lars Kruse, der vender og skyder på mål, men desværre for os og de schweiziske fans, sender han bolden over mål fra kort afstand.

107. min.: Vi presser på og Rezzonico har netop haft et fremragende skud på mål, som Morgado må ud i fuld længde for at parere. Rezzonico får en chance mere, men denne gang er afslutningen ikke god nok.

120 min.: Spillerne er færdig og kampen er også meget tæt på at være færdig. Der bliver begået frispark lige udenfor portugisernes felt. En position der plejer at være guf for Röber. Han løber til bolden....... men overplacerer sit skud. Det var kampens sidste chance, dommeren har fløjtet for sidste gang, nu skal vi ud i straffesparkskonkur rence for at finde den første EM-finalist.

STRAFFESPARK
Morgado sendte Portugal i finalen

Portugal vinder lodtrækningen og starter med at sparke.

- Det er Daniel, der er valgt til at sparke det første straffespark. Han går til bolden og Daniel scorer sikkert til 3-2.

- Første mand for os er angriber Schneider. Han tager et kort tilløb, men det er nok, han scorer til 3-3

- Så er det igen portugisernes tur. Felgueiras som scorede på straffespark i den ordinære kamp løber til bolden.........og han banker bolden forbi Zimmermann til 4-3

- Anden skytte for os er den rutinerede højrekant Dressler. Han ligger bolden til rette og løber til bolden....... men Dressler brænder, Morgado redder Dresslers svage skud.

- Efter afbrænderen fra Dressler kan portugiserne lægge afstand til os. Angrebsstjernen Ribeiro er udset til at sende Portugal yderligere i front......hvilket han også gør sikkert.. Portugal er nu foran 5-3 og var der ikke pres på spillerne tidligere, så er der det i hvertfald nu.

- Fjerde skytte for os er Man of the Match, Alexander Röber, som med to assists har været fremragende i finalen. Nu skal han holde os inden i kampen...... men det gør han ikke, Röber brænder også .

- Nu er der virkelig pres på Zimmermann i målet, skal vi i finalen skal han snupper forsøget fra Ferreira. Han prøver at psyke Ferreira lidt ved at tage god tid om at komme ind på linien. Ferreira løber til bolden......OG SENDER PORTUGAL I FINALEN . Han scorer sikkert og dermed må vi desværre tage hjem fra EM, men samtidig skal vi også være stolte af, at vi har sikret den første medalje til et schweizisk landshold nogensinde ved en slutrunde.

Portugal er videre til EM-finalen med en sejr på 6-3 efter straffesparkskonkur rence.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 11:02 af Metsu1 » Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: (EM-Semifinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1159: 29 Jun 2008, 11:17 »

fantastisk update..
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Kvartfinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1160: 29 Jun 2008, 19:31 »

Har du vippet Alex F. fra tronen i Hall of Fame?

Det må man sige, Hall of Fame ser således ud:



fantastisk update..

Mange tak for det, den har også taget lidt tid at lave  Wink

Der er en lille kort update på vej om valget af ny klub.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (EM-Semifinale) Den Gamle Dame skal til at lære fransk!
« Svar #1161: 29 Jun 2008, 19:42 »


Opsigtsvækkende afsløring i Rotterdam
- Trænerlegende skal vende skuden!

Der var i dag indkaldt til pressemøde hos den skrantende hollandske storklub Feyenoord.
Det var forventet, at man ville præsentere en ny træner på pressemødet, men der var flere, der fik sig et chok, da man så, hvem det var, der var hentet ind som redningsmand.


Manden, der blev præsenteret ved pressemødet, var den danske trænerlegende Jesper Nissen, der netop har haft kontraktudløb med franske Olympique Lyonnais. Efter to mesterskaber og en Champions League triumf i de sidste to sæsoner var bestyrelsen i Lyon naturligvis meget interesseret i at skrive en ny kontrakt med danskeren, men han ønskede nye udfordringer og forlod derfor klubben d. 1. juli 2020.
Glæden er tilbage i Feyenoord

Kigger man lidt nærmere på den hollandske klub, så har Feyenoord altid været en storklub i Holland og de har da også været med fremme i kapløbet om ligatitlen i en lang årrække, men det har knebet en del med resultaterne i de sidste par sæsoner.
Det seneste mesterskab blev vundet i 2017/2018 sæsonen, men siden den triumf, er det kun blevet til hhv. en 5. og 4. plads i ligaen. Problemet i klubben i øjeblikket er, at man ikke har fået købt ordentlig ind de seneste sæsoner. Spillertruppen er derfor utrolig smal og sårbar over for skader, karantæner o. lign, mens der også er en del af spillerne, der er klar til at gå på pension i løbet af et år eller to.

Pressemødet var kort, men efter bestyrelsesformand Jan D. Swart havde fortalt os om, hvor lykkelige de var over, at man kunne tilknytte en så stor trænerkapacitet, fik Jesper Nissen endelig lov til at svare på de mange spørgsmål, der var fra journalisterne. Jeg har plukket nogle enkelte af spørgsmålene ud:

- Velkommen til Rotterdam og jeg må sige, at jeg er meget overrasket over, at se dig sidde her som den nye Feyenoord træner. Der må have været en masse tilbud fra større klubber, hvorfor valgte du lige netop Feyenoord?
- Jeg har, som I ved, vundet mange titler i min trænerkarriere, men jeg har endnu ikke været træner/manager i den hollandske liga og da Feyenoord kom med et tilbud og nogle rigtig gode betingelser, så var jeg ikke i tvivl om, hvor jeg skulle fortsætte karrieren!
Mesterskabet har højeste prioritet

- Betingelser? Må man spørge hvilke betingelser, der tales om?
- Ja, det må du godt. Jeg har fået lov af Jan D. Swart at snakke økonomi med jer i dag, selvom det efterhånden er meget sjældent i moderne topfodbold at man udtaler sig om dette.
Betingelserne, jeg snakker om, er de finansielle betingelser eller muligheder kan man også kalde dem. Jeg får total kontrol over, hvilke spillere der skal købes til klubben og til det formål har jeg fået lovning på 300 millioner kr. til spillerindkøb, hvilket åbner op for rigtig mange muligheder med denne klub.


- Det lyder meget spændende, men hvad er målet i denne sæson? Går du efter mesterskabet med det samme?
- Ja, det gør jeg!
Med de nævnte muligheder der er i klubben, kan jeg ikke se nogen grund til, at vi ikke kan vinde mesterskabet allerede i år. Det bliver naturligvis en stor udfordring, da der er flere stærke hold i Holland. Her tænker jeg især på de forsvarende mestre fra AZ Alkmaar og så er PSV og Ajax jo altid med fremme i tabellen. En ting er i hvert fald sikkert, jeg glæder mig til udfordringen!


Med de ord rejste den danske træner sig igen fra bordet og forsvandt ind bag forhænget - det samme forhæng, hvor han for blot 15 minutter siden, højst uventet dukkede op fra som den nye træner af Feyenoord Rotterdam.

Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1162: 29 Jun 2008, 22:43 »

Super update....

Fantastisk karriere..  Næste mål må være 1000p på HOF
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1163: 29 Jun 2008, 22:48 »

Imponerende Metsu1, IMPONERENDE

Snart 2 år har denne blog kørt. Det er jo HELT VILDT!!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Pepe
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1164: 29 Jun 2008, 22:56 »

Genialt! Du må jo have brugt flere tusinde timer på denne blog!
Der er stort set ss i hvert sætninger, hvis man trykker på det understregede. Sikke et stykke arbejde Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1165: 29 Jun 2008, 23:06 »

Super update....

Fantastisk karriere..  Næste mål må være 1000p på HOF

Ja, det er også det bedste FM spil nogensinde for mit vedkommende og 1000 points er et interessant mål  Thumbs Up

Imponerende Metsu1, IMPONERENDE

Snart 2 år har denne blog kørt. Det er jo HELT VILDT!!

Mange tak, JS - Det er jo ikke til at slippe FM, når det først går godt  Opstemt

Genialt! Du må jo have brugt flere tusinde timer på denne blog!
Der er stort set ss i hvert sætninger, hvis man trykker på det understregede. Sikke et stykke arbejde Opstemt

Tak, Pepe og ja, der er lagt mange timer i denne blog, men når der bare kommer lidt kommentarer omkring ens arbejde, så er det alt "sliddet" værd  Wink

Jeg håber, at folk generelt er klar over, at der er SS under hver eneste understregede sætning i denne blog  Peace

Tusind tak for kommentarerne alle tre, som sagt luner det meget med jeres kommentarer  Smiley

Der går nok en lille uges tid før, der kommer en update igen, da jeg jo også gerne vil holde liv i Villarreal bloggen  Thumbs Up
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1166: 30 Jun 2008, 02:59 »

Det her må være den bedste blog på FMF Shockeret.
Fantastisk sat op og fantastisk skrevet Thumbs Up
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1167: 30 Jun 2008, 08:38 »

Dejligt med updatering igen, og var det nedern du røg ud til Portugal Skuffet

Glæder mig til at høre mere!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1168: 01 Jul 2008, 10:13 »

Det her må være den bedste blog på FMF Shockeret.
Fantastisk sat op og fantastisk skrevet Thumbs Up


Tusind tak for de flotte ord  Thumbs Up

Det er en stor ære bare at blive nævnt som en kandidat til den bedste blog på FMF med alle de fremragende blogs, der er/har været på siden.

Dejligt med updatering igen, og var det nedern du røg ud til Portugal Skuffet

Glæder mig til at høre mere!

Ja, det var bittert at ryge ud til et dårligere hold, men til gengæld var vi det dårligste hold i kvartfinalen og man kan jo desværre ikke være lige heldig hver gang  Wink

Vi har taget et hop op af ranglisten og Schweiz er nu i top 10 på verdensranglisten for landshold.

Tak for kommentaren, jeg håber på nyt inden længe, men bliver vejret alt for godt i løbet af ugen, bliver der ikke så mget tid til FM  Peace
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Den Gamle Dame på nye eventyr!
« Svar #1169: 01 Nov 2008, 15:23 »

Kommer der mere, eller er det endegyldigt slut Skuffet
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010