home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1058 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177348 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #660: 06 Mar 2007, 20:07 »

helt fint med mig du bliver i Newcastle Smiley

Swaagenz1
Gæst

« Svar #661: 09 Mar 2007, 10:20 »

Så er det vist tid til en update!? Wink

Metsu1
Manager

« Svar #662: 09 Mar 2007, 15:54 »

Så er det vist tid til en update!? Wink

Ja, jeg håber også, at have den færdig i løbet af eftermiddagen  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #663: 09 Mar 2007, 18:21 »

DECEMBER 2016

Efter de mange gode resultater, vi havde i november, på trods af hele balladen med overtagelsen, så bliver Gyan Asamoah fuldt fortjent kåret til Premier Leagues bedste spiller for november.
Nu hvor der igen er arbejdsro, kan vi se frem til den næste stor opgave som bliver Arsenal på hjemmebane i næste spillerunde i en rigtig topkamp, som vi skal vinde for ikke at miste for meget terræn i toppen af tabellen.

Vela udnyttede et koks i Newcastle's forsvar

15. kamp i Premier League
Newcastle: 2,25    Uafgjort: 3,20    Arsenal: 2,75

Newcastle - Arsenal (1)       1-2       (0-1)
0-1 Carlos Vela (45+1)
0-2 Anne Stam (74) Huh
1-2 Gyan Asamoah (90+1)

MOM: Adil El-Houti, Arsenal (9)

Det er et typisk tophold, vi møder i dag. Arsenal we utrolig effektive i dag og scorer 2 mål på 2 chancer. Vi har derimod svært ved at passere Johansson i Arsenal's mål og derfor taber vi med en enkelt i dag. Det er utrolig ærgeligt, at tabe på hjemmebane til førerholdet, for i stedet for at tage 1. pladsen med et enkelt point, har vi nu 5 points op til Arsenal på 1.pladsen.

6. kamp i Champions League Gruppe A fra Georgios Karaiskakis, Piraeus
Olympiakos: 2,25    Uafgjort: 3,20     Newcastle: 2,75

Olympiakos  - Newcastle      1-2      (0-1)
0-1 Gyan Asamoah (20)
1-1 Danijel Radeljic (52)
1-2 Anthony Vanden Borre (straffe, 89)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (9)

Vi vælger at vente til næstsidste minut med at score sejrsmålet i et meget tæt opgør. Med sejren har vi sikret os gruppesejren og kan nu se frem til at møde en af de hold fra de andre puljer, der er gået videre på en andenplads. Som det fremgår af stillingen, er det overraskende at Atletico skal fortsætte i UEFA Cuppen, mens det er Paris SG, der følger os med til næste runde.

16. kamp i Premier League
Man City: 4,00   Uafgjort: 3,00   Newcastle: 1,80

Man City (4) - Newcastle       0-1      (0-0)
0-1 Branamir Kosstadinov (80)

MOM: Anthony Vanden Borre, Newcastle (8)

Hvor er det bare en vigtig sejr, vi får med hjem fra The City of Manchester Stadium i dag. Alle sejre er naturligvis vigtige, men at hente tre points hos en af outsiderne til mesterskabet og samtidig et af rækkens bedste hjemmehold er helt fantastisk. Jeg håber, at dette kan give så meget selvtillid, at vi kan få fuld valuta i det tætte jule/nytårsprogram, der er på trapperne.

Vanden Borre har for alvor vist
sine kvaliteter i de seneste kampe

17. kamp i Premier League
Hull: 10,00    Uafgjort: 5,00   Newcastle: 1,16

Hull (18) - Newcastle       0-2      (0-2)
0-1 Gonzalo Higuain (8)
0-2 Anthony Vanden Borre, Newcastle (straffe, 18)

Endnu en udebanesejr og denne gang var der ingen tvivl om udfaldet. To hurtige scoringer og så var det slut for Hull, der ikke havde noget at svare igen med. Anthony Vanden Borre må siges at være i kanonform for tiden med 3 Man of the Match præstationer efter hinanden. Han er ved at udvikle sig til en af de allervigtigste spillere for os.

Asamoah scorede 4 gange i dagens kamp
mod Liverpool

18. kamp i Premier League
Newcastle: 1,57     Uafgjort: 3,50    Liverpool: 5,00

Newcastle - Liverpool (11)       4-1       (2-0)
1-0 Gyan Asamoah (34)
2-0 Gyan Asamoah (45+1)
2-1 Fred Sears (89)
3-1 Gyan Asamoah (90+1)
4-1 Gyan Asamoah (90+4)

MOM: Gyan Asamoah (10)

Det her er en af de mest mærkværdige afslutninger, jeg nogensinde har set på en fodboldkamp. Vi har godt styr på Liverpool, takket være en storspillende Gyan Asamoah, men så lige pludselig får de det vigtige reduceringsmål, som burde gøre os nervøse, men istedet for sætte Asamoah turboen til og scorer to kasser i overtiden, så Beatles-drengene bliver sendt hjem med et 4-1 nederlag i bagagen.

19. kamp i Premier League
Crystal Palace: 8,00    Uafgjort: 4,00   Newcastle: 1,33
Crystal Palace (14) - Newcastle       2-1      (2-0)
1-0 Kenny Hancox (23)
2-0 Kenny Hancox (24)
2-1 Boubacar Sylla (68)

MOM: Scott Flinders, Crystal Palace (8) - målmand

Så stoppede pointhøsten for denne omgang. Igen er det på udebane mod et af midterholdene, præcis som da Everton stoppede os tidligere i sæsonen. Det er brandærgeligt, at vi ikke kan vinde disse kampe, da det ofte er dem, der bestemmer om man skal ende helt fremme i tabellen. Når det så er sagt, er vi deciderede uheldige i dag med ikke at få bare det ene point med hjem, da Palace keeperen Scott Flinders står en fremragende kamp.

Barnes gjorde forskellen idag

20. kamp i Premier League
West Brom: 10,00    Uafgjort: 5,00   Newcastle: 1,16

West Brom (18) - Newcastle       2-3      (1-1)
0-1 Giles Barnes (5)
1-1 Sulley Ali Muntari (45+1)
1-2 Giles Barnes (58)
1-3 Carlos Soto (straffe, 70)
2-3 Dede (81)

MOM: Giles Barnes (8)

Efter vores uheldige nederlag til Crystal Palace i forrige runde, har vi i dag alt heldet til at vinde mod W.B.A. Vi er spillet ud af banen i store dele af kampen, men vi formår idag alligevel at holde ved og vinde kampen til sidst som et rigtigt tophold.  Vi havde i dag Barnes med igen efter at han havde holdt en længere pause pga. et brækket kindben og man må sige, at han er tilbage med fuld kraft ude på højrekanten.

Stillingen efter 20 kampe:

Aabrune
Lilleputspiller
*

« Svar #664: 09 Mar 2007, 18:26 »

Det kører fortsat genailt, må jeg se SS af Gyan Asamoah. Synes han bomber ualmindeligt meget.

Metsu1
Manager

« Svar #665: 09 Mar 2007, 20:22 »

Det kører fortsat genailt, må jeg se SS af Gyan Asamoah. Synes han bomber ualmindeligt meget.

Han er lige her:

Og han er en rigtig bomber...

Jeg er snart færdig med januar, så jeg håber, at jeg kan lave en update i morgen omkring januar, hvor der igen er blevet købt lidt ind ...

Swaagenz1
Gæst

« Svar #666: 09 Mar 2007, 20:42 »

Ja, din chairman må da være lykkelig over at se Newcastle spise kirsebær med de store i PL!

Metsu1
Manager

« Svar #667: 13 Mar 2007, 11:29 »

JANUAR 2017

Vi starter januar måned, med at kunne præsentere en ny målmand for pressen.
Vi havde allerede tidligere på sæsonen aftalt pris og betingelser på plads med Barcelona om købet af deres 22-årige italienske målmand Filippo Martini.

Martini kan være svaret på vores trængsler på målmandsposten. Vi har 3-4 habile målmænd, men vi mangler en rigtig god målmand, der virkelig kan redde kampe for os. Det tror jeg vi har fået eller med tiden i hvert fald vil få med købet af Filippo Martini.

Han er en målmand, der har alle egenskaberne til at blive rigtig god, det eneste han skal gøre lidt ekstra ved i træningen er hans ingreb i luftrummet, det er vel nok en af hans eneste svagheder.
Vi betalte Barcelona 23.000.000 kr. for denne unge målmand, hvilket jeg synes er en rigtig god handel for os.

21. kamp i Premier League
West Ham: 2,62    Uafgjort: 3,00   Newcastle: 2,50

West Ham (5) - Newcastle       1-1      (1-1)
1-0 Bastien Kerroux (9)
1-1 Boubacar Sylla (26)

Endnu en gang henter vi et fornuftigt resultat med hjem fra en svær udebanekamp. Kampen i dag er meget lige og det er ganske fortjent, at begge hold får lidt ud af anstrengelserne.
Endnu en gang bliver Vanden Borre kåret som kampens bedste spiller og jeg må indrømme, at efter han er blevet placeret i midterforsvaret er han bare blevet bedre og bedre. I Vanden Borre, Garay og Anderson har vi i Newcastle 3 rigtig gode centrale forsvarsspillere, der virkelig er med til, at vi kan holde vores placering i toppen.

Spector var ikke heldig i dag

22. kamp i Premier League
Newcastle: 1,57     Uafgjort: 3,50    Middlesbrough: 5,00

Newcastle - Middlesbrough ()       2-0       (1-0)
1-0 Jonathan Spector (selvmål, 14)
2-0 Gyan Asamoah (88)

MOM: Paul Anderson (9)

En sikker hjemmesejr over et af de mere utilregnelige hold i Premier League. Spector har en rigtig dårlig dag på kontoret, da han første sætter os i gang med et selvmål og derefter spiller han Asamoah fri i næstsidste minut, så han kan banke bolden i kassen til 2-0 og definitivt afgør kampen. Vi formår at holde formen og holder samtidig ved i toppen, men vi skal dog håbe på at Arsenal snart begynder at tabe nogle point, da de virkelig er godt kørende.

Champions League lodtrækning!

Vindere af puljerne:
Newcastle, Villarreal, Chelsea, Juventus, Inter, Arsenal, Feyenoord og Man City

To'erne fra puljerne:
Paris St. Germain, FC Bayern, Heerenveen, Nice, Celtic. Torino, Lyon og AZ Alkmaar

Ottendedelsfinalern e

FC Bayern - Newcastle
Paris SG - Arsenal
Heerenveen - Villarreal
Torino - Chelsea
AZ Alkmaar - Juventus
Nice - Man City
Lyon - Inter
Celtic - Feyenoord

Vi får fornøjelsen af de tyske mestre fra Bayern, som jeg jo kender rigtig godt. Jeg må nok ærlig indrømme, at det ikke var den bedste lodtrækning for os. Jeg havde heller mødt hold som Nice, Heerenveen eller AZ Alkmaar, men som man siger, for at være de bedste skal man slå de bedste og vi skal starte med at slå Bayern.

FA Cup - 3. runde
Leicester: 4,00    Uafgjort: 3,00   Newcastle: 1,80

Leicester - Newcastle       0-0      (0-0)

MOM: Aidan Boreland, Leicester (8)

Jeg er meget skuffende over indsatsen idag og over at vi ikke vinder over Championship holdet Leicester. Nu skal vi til at spille en ekstra kamp, hvilket vi ikke har brug for i det tætte program, vi i forvejen har i ligaen og med Champions League kampene. Derefter er der ikke så meget at sige til det uafgjorte resultat, da Leicester virkelig kæmper deres chance og er meget tæt på at sende os ud af cuppen i dag.

Ny angriber til Newcastle!

Jeg kunne i dag præsenterer endnu en ny spiller i Newcastle trøjen. Det er den 22-årige russiske angrebskomet Kirill Odnoral, der skifter fra CSKA Moskva for 150.000.000 kr.
Kirill Odnoral er en spiller, der kan blive en ren målsmaskine for os. Han er allerede en god angriber, men derudover har han potentialet til at blive endnu bedre. Han skyder en god fart, god til at afslutte og så er han en fremragende spiller i luftrummet. Jeg har længe tænkt på, hvor jeg skulle forstærke truppen og med en aldrende Tevez og Asamoah der heller ikke er helt ny mere, så var han den spiller, som vi netop står og mangler.

Fansene var begejstrede over den flotte debut
af den nye russiske forward, Kirill Odnoral

23. kamp i Premier League
Newcastle: 1,33     Uafgjort: 4,00    Wigan: 8,00

Newcastle - Wigan (18)       5-0       (2-0)
1-0 Kirill Odnoral (18)
2-0 Gyan Asamoah (41)
3-0 Ezequiel Garay (49)
4-0 Kirill Odnoral (52)
5-0 Vassiriki Diaby (66)

MOM: Kirill Odnoral (9)

Hvilken debut af den unge russer!! Han er her, der og allevegne i dag og viser det ene eksempel efter det andet på hans målfarlighed. Jeg er da også ude med de store roser efter kampen og jeg håber virkelig, han kan fortsætte i samme gear. Udover det er det jo bare en dejlig kamp at være vidne til, da spillerne virkelig spiller godt fodbold i dag og overhovedet ikke giver Wigan en chance for at overraske. Vi holder stadig kontakten til Arsenal, men de har endnu ikke tabt i denne sæson og sker der ikke snart noget på den front, bliver det umuligt for os, at holde kontakten og dermed vinde mesterskabet.

Higuain bevarede roen
ved det afgørende straffespark

FA Cup - 3.runde omkamp
Newcastle: 1,50     Uafgjort: 3,60    Leicester: 5,50

Newcastle - Leicester        1-1      (1-0)  - 5-3 efter straffespark
1-0 Kirill Odnoral (42)
1-1 Matty Fryatt (57)

MOM: Aidan Boreland, Leicester (8)

Jeg har helt ondt af Leicester, da de med deres fight virkelig havde fortjent en bedre skæbne, men da Higuain bankede det afgørende straffe i kassen var jeg naturligvis glad for, at vi havde kvalificeret os til næste runde og dermed slap for den helt store ydmygelse i aviserne dagen efter. I 4. runde skal vi møde 1. divisionsholdet Southend på hjemmebane og jeg forventer naturligvis, at vi går videre til næste runde.

24. kamp i Premier League
Millwall: 8,00    Uafgjort: 4,00   Newcastle: 1,33

Millwall (11) - Newcastle       1-1      (1-1)
1-0 Jürgen Schneider (2)
1-1 Topi Obadeyi (selvmål, 27)

MOM: Billy Turnbull, Millwall (8)

Efter dagens kamp er jeg bange for at mesterskabsløbet allerede er kørt og desværre uden os som passagerer. Arsenal bliver ved med at vinde og vinde, mens vi endnu engang smider dumme points på udebane mod et af rækkens midterhold. Jeg ved godt, det er tidligt i sæsonen, men med den form Arsenal viser er det vist kun Chelsea, der kan følge med dem.

"Bæstet" viste i dag igen sin målnæse

FA Cup - 4.runde
Newcastle: 1,16     Uafgjort: 6,00    Southend: 11,00

Newcastle - Southend        2-0     (1-0)
1-0 Carlos Tevez (27)
2-0 Gonzalo Higuain (73)

MOM: Giles Barnes (8)

Jeg stiller med en del reservespillere i dag og minsandten om ikke go' gamle Tevez griber chancen og scorer vores første mål. Han har næsten ikke spillet en kamp i hele sæsonen, da han blev alvorligt skadet i starten af sæsonen og først for nylig er blevet klar igen. Jeg har dog ikke tænkt mig, at bruge Carlos ret meget, da vi efter købet af Odnoral er rigtig godt besat på pladserne i angrebet.

På transfervinduets sidste dag lykkedes det mig at hente endnu en forstærkning til klubben. Jeg har endnu en gang handlet med den spanske storklub Barcelona, men denne gang var det ikke med deres gode vilje, at de måtte lade den 20-årige vidunderdreng Gonzalo Villenueva skifte til os. Han havde en frikøbsklausul i hans kontrakt på 115.000.000 kr., et beløb jeg ikke et sekund tøvede med at lægge på bordet for den unge spiller.
Han er venstrekantspiller og kan spille både back samt midtbane. Han er en spiller, jeg vil sætte ind på holdet med det samme istedet for Gabriel Palacios, der ikke helt har levet op til forventningerne i denne sæson, så det bliver for fremtiden Soto og Villenueva på de to backpladser.

Dawson var fremragende
i Spurs forsvaret i dagens kamp

25. kamp i Premier League
Newcastle: 2,00      Uafgjort: 3,25     Tottenham: 3,25

Newcastle - Tottenham (11)       0-0     (0-0)

MOM: Michael Dawson, Tottenham (8)

Vi smider endnu en gang point, da vi ikke kan score det afgørende mål mod en meget stærk Tottenham defensiv. Vi har mere eller mindre 70% af spillet i dagens kamp, men vi formår ikke at nedbryde den solide Tottenham defensiv med styrmand Dawson som klart deres bedste spiller. Med det uafgjorte resultat er vi nu desværre meget lange efter Arsenal og det bliver mere end svært at hente deres forspring på 10 points.

Stillingen efter 25 af 38 kampe:

Guldbrand
Gæst

« Svar #668: 13 Mar 2007, 12:32 »

Jeg har egentlig aldrig fulgt med i din og ( ved ikke hvorfor? ) Men idag fik jeg lige lyst til at læse din sidste nye update. Og den var rigtig god.. Flot layout med godt mix af billeder og tekst - Og det har også givet mig lysten til at læse alle 45 sider !!  Shockeret

Men nu må vi se om det er noget jeg lige får tid til..  for det går nok ikke at gøre det mens man er på arbejde.. Ubeslutsom
Selvom det nu er fristene  Thumbs Up

men forsæt det gode arbejde.. Og så har du muligvis lige fået dig en ny læser med på vognen.. hvis jeg altså kan komme igennem de 45 sidder..  hehe  crazy

mrfair
Gæst

« Svar #669: 13 Mar 2007, 12:46 »

Det tager sin tid skulle jeg hilse og sige. Jeg skulle læse op til side 33 og brugte lang tid på det. Men det er nu en spændende blog.

Metsu1
Manager

« Svar #670: 13 Mar 2007, 12:55 »

Jeg har egentlig aldrig fulgt med i din og ( ved ikke hvorfor? ) Men idag fik jeg lige lyst til at læse din sidste nye update. Og den var rigtig god.. Flot layout med godt mix af billeder og tekst - Og det har også givet mig lysten til at læse alle 45 sider !!  Shockeret

Men nu må vi se om det er noget jeg lige får tid til..  for det går nok ikke at gøre det mens man er på arbejde.. Ubeslutsom
Selvom det nu er fristene  Thumbs Up

men forsæt det gode arbejde.. Og så har du muligvis lige fået dig en ny læser med på vognen.. hvis jeg altså kan komme igennem de 45 sidder..  hehe  crazy

Tak for rosen og samtidig er jeg meget glad for at høre, at du overvejer at "gå i krig" med at læse hele bloggen, det er altid fedt, at folk gider at følge med og især, når man ikke har været med fra starten og når bloggen efterhånden har sneget sig op på 45 sider.

Det tager sin tid skulle jeg hilse og sige. Jeg skulle læse op til side 33 og brugte lang tid på det. Men det er nu en spændende blog.

Ja, jeg er ked af, at bloggen er blevet så lang Wink men jeg er glad for, at du stadig synes den er spændende at følge med i  Thumbs Up

Swaagenz1
Gæst

« Svar #671: 13 Mar 2007, 12:59 »

ÅH mand, surt at du og Newcastle har en mindre krise alt i mens Arse-nal bare kører derud af.
Held og lykke med at komme tilbage i mesterskabskampen.
Stadig en god blog - by the way!

mrfair
Gæst

« Svar #672: 13 Mar 2007, 14:04 »

Jeg synes nu ikke man kan sige, at Newcastle har en mindre krise. Deres pointhøst er over 2 i snit. Det er bare Arsenal der er på dope.

Swaagenz1
Gæst

« Svar #673: 14 Mar 2007, 13:23 »

nej du har ret, jeg læste nok lidt forkert på resultaterne.
Og så er Arsenal bare lidt for vilde.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #674: 14 Mar 2007, 14:02 »

Mesut1, du skriver fantastisk. Jeg elsker bare denne blog. Måske er mesterskabet ikke helt tabt endnu? Vi kan altid håbe Rullende Øjne Smiley

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010