home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 177422 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame - The Toon Army til angreb!
« Svar #630: 04 Mar 2007, 10:34 »

Rigtig flotte resultater og nogen rigtig gode indkøb.... Jeg kan lige så godt sige at jeg er fast læser af din blog og har fulgt den lige siden den blev lavet!!  Jeg synes personligt at det er den bedste blog på siden lige pt... og det har den været længe Wink Cool

Forsæt det gode arbejde! Wink

Tusind tak for de flotte ord, Dannimh, jeg skal gøre hvad jeg kan for at holde niveauet fremover  Wink

Jeg kan sige til jer, der læser med, at der meget gerne skulle komme en update i løbet af dagen.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #631: 04 Mar 2007, 11:39 »

lyder rigtig dejligt Wink

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #632: 04 Mar 2007, 11:48 »

Jeg kan sige til jer, der læser med, at der meget gerne skulle komme en update i løbet af dagen.

Det lyder godt Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #633: 04 Mar 2007, 12:17 »

Fejl

Zone 43
Manager

« Svar #634: 04 Mar 2007, 12:41 »

Fejl? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don Abramovich
Manager

« Svar #635: 04 Mar 2007, 12:41 »

Fejl
Hvad mener du med det ? Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #636: 04 Mar 2007, 12:47 »

Fejl? Rullende Øjne

Hvad mener du med det ? Smiley
'

Jeg var i gang med updaten, men istedet for prøve klumrede jeg i det og trykkede godkend  Rullende Øjne

Beklager, updaten skulle være klar om seneste en halv time  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #637: 04 Mar 2007, 13:33 »

SEPTEMBER 2016

Uro på vej i Newcastle?

Er det Shearer, der er på vej tilbage til Newcastle?

Bestyrelseformand og ejer af Newcastle, Eddie Pickering har i en pressemeddelelse til morgen meddelt, at han vil forlade fodboldklubben for at besætte en anden lederstilling i erhvervslivet.
De første meldinger på nye ejere er, at et konsortium af forretningsfolk og en tidligere professionel fodboldspiller for klubben vil overtage styringen af klubben. Der er intet på plads endnu, men der arbejdes på højtryk for at finde en løsning hurtigst muligt.
Man er allerede nu i gang med at gisne om, hvilken tidligere professionel fodboldspiller det er, der overtager styringen på St. James Park. De to der bliver nævnt mest, er de tidligere engelske landsholdspillere Peter Beardsley og Alan Sherarer, mens der også er nogen der er begyndt at snakke om den tidligere walisiske målsluger Ian Rush, der også var i Newcastle nogle sæsoner.
Uanset hvem det bliver har det skabt en del uro i klubben, da ingen ved om man ønsker at beholde den nuværende stab eller konsortiummet selv vel vælge deres trænere og manager til klubbeni stedet for danske Jesper Nissen.
Mange mener dog, at det vil være et dårligt signal at sende til klubbens fans, hvis man vælger at fyre manageren, da han netop er manden bag den seneste succes i klubben.

Champions League lodtrækning

Seedet 1:
Atletico, Chelsea, Inter, Juventus, FC Bayern, Feyenoord, Man City, Arsenal

Seedet 2:
Villarreal, Standard, Heerenveen, Paris SG, Sevilla, Lyon, Celtic, Besiktas

Seedet 3:
Basel, Lokomotiv Moskva, Newcastle, Osasuna, Torino, AZ, Livorno, Beitar Jerusalem

Seedet 4:
Porto, Nice, Olympiakos, Sint-Truiden, Wisla, CSKA Sofia, Artmedia, Duisburg

Gruppe A
Atletico
Paris SG
Newcastle
Olympiakos

Gruppe B
Bayern
Villarreal
Livorno
Porto

Gruppe C
Chelsea
Heerenveen
Lokomotiv Moskva
CSKA Sofia

Gruppe D
Juventus
Standard
Basel
Nice
Gruppe E
Inter
Celtic
Osasuna
Artmedia

Gruppe F
Arsenal
Sevilla
Torino
Duisburg

Gruppe G
Feyenoord
Lyon
Beitar Jerusalem
Sint-Truiden

Gruppe H
Man City
Besiktas
AZ
Wisla

Champions League odds
Sevilla: 5,00
Chelsea: 6,00
Arsenal: 6,50
Atletico: 6,50
Juventus: 7,00
Villarreal: 9,00
Newcastle: 22,00

Det er ikke den allerbedste lodtrækning vi har fået i gruppespillet. Jeg håber dog meget på, at vi kan tage vores hjemmebaneform med os i Champions League, så vi kan gøre rent bord hjemme og så håbe på en sejr og en uafgjort på udebane, da det burde være nok til at gå videre til knockout-kampene.
Kigger vi lidt på vores modstandere er Atletico klart den sværeste modstander. Jeg kan huske dem fra min tid som Real træner, der var de ikke sjove at spille imod, så det bliver to rigtig svære kampe.
PSG er en lidt mærkværdig klub, der svinger utroligt meget i sine præstationer og jeg håber lidt at vi kan tage et point på Parc des Princes og så vinde over dem hjemme.
Olympiakos er et hold med gode individualister, men samtidig også gruppens svageste hold og skal vi gøre os forhåbninger om videre avancement, skal de simpelthen sloges på såvel udebane som hjemmebane, men der er lagt op til nogle rigtig gode kampe, hvor spillerne forhåbentlig vil vise deres klasse og bringe os videre.

LANDSHOLDSSAMLING

Det er blevet tid til min første kamp som manager for det tyrkiske landshold. Som sagt er der rigtig mange gode spillere i Tyrkiet, men jeg må nok tilstå at bredden af gode spillere slet ikke er den samme som i f.eks Brasilien, England, Italien osv.
Vi er i gruppe med England, Bulgarien, Albanien, Armenien........... .. hvor det jo klart er England, der er den værste modstander, men et hold som Bulgarien altid er en svær nation at spille i mod. Jeg vil dog vove den påstand, at vi skal blive minimum 2'er i puljen og enten kvalificerer os direkte til VM eller via play-off kampe.

Jeg har gennemgået truppen og her er et par de spillere, som jeg vil betegne som nøglespillere og som jeg forventer mig rigtig meget af.

Irmak Eren - F/WB H

Uden at sige for meget, kan man vist roligt kalde Eren for en af de allerbedste højrebacks i verden i dag.

Han er den helt perfekt højre back efter min mening, da han er en rigtig hurtig spiller og generelt har en imponerende fysik. Udover det har en en fantastisk blik for spillet, hvilket både gælder defensivt samt offensivt og så er han altid garant for gode indlæg og dødbolde. Eren er nok den spiller, der er mest sikker på en plads i startopstillingen på det tyrkiske landshold, så længe jeg er manager for det.

Tanburaci Turgut - DM

Turgut er en fremragende defensiv midtbanespiller, der har alt det der skal til for at kunne være styrmand på det tyrkiske landshold.

Jeg kender jo Turgut rigtig godt, da han ligesom Eren også spiller for Man City. Han har da også gjort sig bemærket mod os i sidste sæson, da han scorede i en af de kampe, vi spillede mod Man City.

Arda Celik - A C

Celik er den sidste af de tre udvalgte. Han er en ung gut med et kæmpe potentiale som både hængende angriber og decideret angriber.
Han er hurtig og sikker i såvel sine afleveringer og afslutninger, hvilket gør ham til en rigtig farlig herre for vores modstandere. Jeg regner med at bruge ham som den offensive midtbanespiller i mit system, men alt efter hvor målfarlig han er, vil jeg overvejer om han skal op at spille helt på toppen.

1. kamp i VM-Kvalifikationspulje 3
Armenien - Tyrkiet    0-3     (0-1)
0-1 Michel Sergei (selvmål, 15)
0-2 Yücel Mustafa (52)
0-3 Tevfik Köse (84)

MOM: Günero Kadir (9)

Efter en meget sløj 1. halvleg på Razdan i Yerevan, hvor vi meget er heldige med at komme foran 1-0 på et selvmål, tager spillerne sig for alvor sammen i de sidste 45 minutter og udspiller et svagt armensk landshold. Når man tænker på vigtigheden af denne kamp, er det faktisk en ganske god præstation og det giver grund til optimisme med hesyn til kvalifikation til VM i 2018. Næste kampe er i oktober mod Albanien ude og England hjemme i Istanbul.

4. kamp i Premier League
Wigan: 10,00    Uafgjort: 5,00   Newcastle: 1,25

Wigan (20) - Newcastle      0-1       (0-1)
0-1 Branamir Kosstadinov (17)
Rødt kort til David Gray, Wigan (53)
Rødt kort til Justin Hoyte, Wigan (87)

MOM: Silva (8)

Dette var en meget vigtig kamp at vinde, da det viser spillerne at vi altså godt kan vinde på udebane. At sejren kun bliver på 1-0 er så lidt ærgeligt, da vi sidder totalt på spillet og det bliver ikke bedre for Wigan, da de får smidt to af deres spillere ud, Gray ryger ud for en grov tackling of Hoyte bliver sendt ud pga. brok. Jeg ved ikke om, mine spillere er specielt provokerende, da det nu er anden kamp i træk i Premier League, at vores modstandere får smidt to mand ud.
Næste kamp bliver den vigtige udekamp i Paris, som gerne skulle give minimum et point, så vi kommer på tavlen fra starten af vores Champions League eventyr.

Janssen drev gæk med os i dag

1. kamp i Champions League Gruppe fra Parc des Princes
P.S.G.: 2,62    Uafgjort: 3,00    Newcastle: 2,50

P.S.G - Newcastle      2-0       (2-0)
1-0 Toni Rose (2)
2-0 Tim Janssen (45+2)

MOM: Tim Janssen (8)

Jeg er rasende på spillerne efter denne elendig indsats af dem, vi formår slet ikke at få noget til at hænge sammen i dagens kamp.
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig kunne styre temperamentet efter kampen, hvor jeg talte med store bogstaver, da jeg simpelthen ikke fatter, hvorfor vi er så svingende i vores præstationer og åbenbart ikke kan spille fodbold andre steder end hjemme på St. James Park.

Efter gårsdagens nederlag mod PSG har jeg bestemt mig for, at spille med samme taktik både på udebane og hjemmebane, for at se om det kan hjælpe på den dårlige form på udebane. Jeg ved godt, det kun er et par kampe, vi har tabt på udebane indtil videre, men hvis vi ikke snart bliver bedre, så vil vi komme til at tabe rigtig mange kampe på udebane i denne sæson og det er der bestemt ikke råd til, når vi vil være med i toppen af tabellen.

5. kamp i Premier League
Newcastle: 1,80   Uafgjort: 3,00   Millwall: 4,00

Newcastle - Millwall     1-0      (0-0)
1-0 Branamir Kosstadinov (89)

MOM: Branamir Kosstadinov (8)

Vi får godt nok først scoret sejrsmålet til allersidst, men vi er klasser bedre end Millwall hele kampen igennem. Heldigvis lykkedes min offensive satsning midt i anden halvleg, hvor jeg sender Kosstadinov på banen og spiller med 3 angribere. Til sidst kan Fabio i Millwall målet ikke længere stå for presset og vi vinder fuldt fortjent kampen.

Garay scorede sit første mål for
Newcastle i dagens kamp mod Spurs

6. kamp i Premier League
Tottenham: 5,00    Uafgjort: 3,50   Newcastle: 1,57

Tottenham (14) - Newcastle      0-2      (0-2)
0-1 Branamir Kosstadinov (16)
0-2 Ezequiel Garay (41)

MOM: Paul Anderson (9)

Endelig viser vi klassen på udebane mod et af de rigtig gode hold. Godt nok har Tottenham ikke fået den bedste start på sæsonen, men det er aldrig et rart hold at spille imod, så at vi vinder 2-0 på White Hart Lane efter vores svingende præstationer på udebane er et fremragende resultat.
Det er godt, at se en spiller som Branamir Kosstadinov virkelig gribe sine chancer og begynde at score mål i Premier League, selvom han ikke har været fast mand, hvis ikke Sylla snart begynde at vise sin skarphed vil jeg helt sikkert overveje at bytte ham og Branamir om, så Sylla starter på bænken.

Hattrick af Gyan på 9 minutter -
så var han for alvor igang

2. kamp i Champions League fra St. James Park
Newcastle: 1,80   Uafgjort: 3,00   Olympiakos: 4,00

Newcastle - Olympiakos     6-0      (1-0)
Rødt kort til Leonardo Silivera, Olympiakos (20)
1-0 Gyan Asamoah (22)
2-0 Gyan Asamoah (50)
3-0 Gyan Asamoah (56)
4-0 Gyan Asamoah (59)
5-0 Simon Chadwick (77)
Rødt kort til Vasilis Lazarou, Olympiakos (82)
6-0 Anthony Vanden Borre (87)

MOM: Gyan Asamoah (10)

Endnu en storsejr på hjemmebane og nu skal jeg da lige love for at vi kom igang og på tavlen i Champions League. Vi bliver for alvor sat i gang af Leonardo's udvisning, som var en anelse hård, hvis I spørger mig, men vi scorer på den efterfølgende dødbold og derefter kigger vi os ikke tilbage. Frustrationerne vil ingen ende tage for Olympiakos, der ligesom to af vores tidligere modstandere i denne sæson slutter med kun 9 mand på banen.

Tabellen i Premier League ser her tidligt i sæsonen rigtig fin ud:

7kfum
Gæst

« Svar #638: 04 Mar 2007, 13:46 »

Endnu en klasse update det ser virkelig spændende ud det hele!

Zone 43
Manager

« Svar #639: 04 Mar 2007, 13:53 »

Ser godt ud, også på landsholdsplan Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Emillionaire
Gæst

« Svar #640: 04 Mar 2007, 14:00 »

god update Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #641: 04 Mar 2007, 14:14 »

Super update. Vi må håbe at din nye satsning bær frugt på udebane Smiley

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #642: 04 Mar 2007, 14:17 »

rigtig god update

Brøndby IF - Tottenham hotspur

mrfair
Gæst

« Svar #643: 05 Mar 2007, 12:43 »

Det ser godt ud. Bare kør videre

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #644: 05 Mar 2007, 15:09 »

Ved godt jeg er lidt utålmodig, men hvornår er den næste upadte klar Smiley

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010