home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 62191 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
England
« : 08 Jun 2010, 13:31 »





England
England er en del af United Kingdom, er det største land på øen Storbritannien og er næsten 6 gange større end Danmark. Deres indbyggere udgør 83% (50 millioner) af den samlede befolkning i hele Storbritannien som også tæller Skotland, Wales & Nordirland. Hovedstaden hedder London, hvor der til dagligt huserer flere topklubber, hold som Chelsea FC, Arsenal FC og Tottenham. I byen finder du også det fantastiske Wembley Stadium som er den nationale arena for fodbold men også for rugby, som er en stor sport i England. Wembley har en kapacitet på 90.000.

England klarede sig nemt til VM 2010. De var placeret i gruppe 6 sammen med Ukraine, Kroatien, Hviderusland, Kasakhstan og Andorra. De vandt 9 ud af de 10 kampe som man spiller i en kvalifikation. De scorede hele 34 mål og lukkede kun 6 ind, hvilket fortæller om klasseforskel i den gruppe. Kun Ukraine var i stand til at stoppe England da de vandt 1-0 i Ukraine, men på det tidspunkt var England allerede kvalificeret.

Hvad kan vi forvente af England?
Til trods for at Englands landshold består af spillere af højeste kaliber som spiller rundt omkring i Europas storklubber, har de ikke vundet et VM siden 1966. Sidst de deltog i en VM slutrunde var i 2006 og her kom de kun til kvartfinalen. England er havnet i gruppe C med Algeriet, Slovenien og USA. En gruppe som de absolut skal videre fra og det gør de også. Jeg tror vi kan forvente et engelsk mandskab der kommer rigtig langt i denne slutrunde og må anses som at være en af topkandidaterne til trofæet.

Gruppe C
England.
Algeriet.
Slovenien.
USA.

Kampprogram
12/06-2010 kl. 20:30 England - USA.
18/06-2010 kl. 20:30 England - Algeriet.
23/06-2010 kl. 16:00 Slovenien - England.

Bruttotruppen
Englands trup ser rigtig stærk ud og har mange profiler og store stjerner, som til dagligt tørner ud for de allerstørste klubber i Europa. Denne her gang må vi dog se bort fra en Hr. David Beckham som træner Capello ikke har fundet plads til. Som sagt er der rigtig mange stærke spillere i truppen, en af positionerne de måske kan være svage er på målmandsposten hvor de halter meget, hvis man samligner med de andre store nationer.

Målmænd :
Joe Hart. (Man City)
David James. (Portsmouth)
Robert Green. (West Ham)

Forsvarsspillere :
Leighton Baines. (Everton)
Jamie Carragher. (Liverpool)
Ashley Cole. (Chelsea)
Michael Dawson. (Tottenham)
Rio Ferdinand. (Manchester United)
Glen Johnson. (Liverpool)
Ledley King. (Tottenham)
John Terry. (Chelsea)
Matthew Upson. (West Ham)
Stephen Warnock. (Aston Villa)

Midtbanespillere :
Gareth Barry. (Manchester City)
Michael Carrick. (Manchester United)
Joe Cole. (Chelsea)
Steven Gerrard. (Liverpool)
Tom Huddlestone. (Tottenham)
Adam Johnson. (Manchester City)
Frank Lampard. (Chelsea)
Aaron Lennon. (Tottenham)
James Milner. (Aston Villa)
Scott Parker. (West Ham)
Theo Walcott. (Arsenal)
Shaun Wright-Phillips. (Manchester City)

Angribere :
Darren Bent. (Sunderland)
Peter Crouch. (Tottenham)
Jermain Defoe. (Tottenham)
Emile Heskey. (Aston Villa)
Wayne Rooney. (Manchester United)



Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #1: 08 Jun 2010, 13:43 »

Synes umiddelbart ikke så godt om deres centrale forsvar og angreb når man sammenligner med de største hold. I det centrale forsvar er Terry formodentlig sikker, men med Ferdinand ude synes jeg de er meget svækkede. Carragher har i den grad underpræsteret i denne sæson så vidt jeg har hørt, så han er ikke blandt verdens bedste på nuværende tidspunkt. Modsat er Upson heller ikke den bedste erstatning.

I angrebet skal Rooney spille godt, og mon ikke også han gør det. Jeg er dog ikke lige klar over, hvordan han har præsteret efter sin uheldige skade i foråret. Umiddelbart synes jeg bare der mangler nogle gode substitutter. Crouch og Defoe er i min optik de bedste substitutter, men de har ikke rigtig niveau til at blive kunne kaldet verdensklasse. Smiley

Målmandsposten er et kapitel for sig selv, som jeg ikke ser nødvendigt at uddybe.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #2: 08 Jun 2010, 14:09 »

Ang. Carragher så ved jeg heller ikke om det er ham de vil bruge istedet for Rio.. Men hans præstationer i ligaen hænger vel også sammen med Liverpools form de har vist, for ellers ved man jo at han er en god forsvarsspiller...

Og ja målmandsposten er håbløs...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #3: 08 Jun 2010, 14:10 »

Jeg ved nu ikke om det alene er pga Liverpools dårlige form i den forgående sæson. Carragher ER ved at blive gammel og er blevet langsommere end han har været. Jeg synes at han er den der er gået mest ned på Liverpools hold i sæsonen. Jeg tror at Upson overtager efter Ferdinand, hvilket jeg også vil se som fornuftigt, da han er en rigtig god forsvarsspiller.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #4: 08 Jun 2010, 14:11 »

Jeg håber virkelig ikke Carragher skal danne makkerpar med Terry, fordi så er England da fortabt. Synes ikke det er et så stor handicap for England, at Rio ikke er med. Man har en Upson, Dawson og en King, der nemt kan overtage Rios plads.
Er Upson ikke den bedste erstatning? Så er det da sjovt, han hvergang Terry eller Ferdinand har været skadet, har dannet makkerpar med den anden.  

Upson > King > Dawson > Carragher.    
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #5: 08 Jun 2010, 15:47 »

Capello er simpelthen dummere end en dør hvis han bruger Carragher.. Manden har været en lang katastrofe for Liverpool i år..

Han er blevet UTROLIG langsom, både i tanke og handling og derudover rigtig rigtig dårlig med bolden.. Over the hill og ikke god nok til et VM.. Forstår slet ikke hvorfor han er udtaget, det kan ikke passe at en nation som England ikke har noget bedre at byde på end ham  Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #6: 12 Jun 2010, 20:10 »

Bliver spændende og se start 11 fra england idag. Den start 11 vi ser idag kan vi godt regne med at bliver den som bliver brugt under hele tuneringen
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #7: 12 Jun 2010, 20:18 »

Så er den offentliggjort,

Green
Johnson - King - Terry - Cole
Lennon - Gerrard - Lampard - Milner
Heskey - Rooney

Bliver spændende at se Milner på venstrekanten, Gerrard-Lampard-konstellationen og Heskey i front. Det ser rigtig godt ud for mit managerhold; har Capello, Johnson, Lampard som anfører og Heskey. Så har de bare at levere. Wink
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: England
« Svar #8: 12 Jun 2010, 20:38 »

DEJLIGT GERRARD!

- sgu dejligt med ham på sit managerhold, samt Gabriel Heinze  Peace

Man må godt nok sige, de har scoret tidligt i dag i alle kampene.. 2 x 6. min og nu i det 4.  Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #9: 12 Jun 2010, 20:55 »

Dejligt når man har Gerrard på både sit drømmehold og som første målscorer Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #10: 12 Jun 2010, 20:58 »

Dejligt at Heskey får lov til at starte ind (Elsker dig United-Styrer). Har ham på mit Managerhold, så det er perfekt. Men troede sgu ikke, Green ville få lov til at stå Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Leebowyer
Gæst
 
Sv: England
« Svar #11: 12 Jun 2010, 21:04 »

Dejligt at Heskey får lov til at starte ind (Elsker dig United-Styrer). Har ham på mit Managerhold, så det er perfekt. Men troede sgu ikke, Green ville få lov til at stå Smiley

Selvfølgelig skal Green stå, Englands bedste keeper fra englands stolteste klub Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #12: 12 Jun 2010, 21:09 »

Dejligt at Heskey får lov til at starte ind (Elsker dig United-Styrer). Har ham på mit Managerhold, så det er perfekt. Men troede sgu ikke, Green ville få lov til at stå Smiley
Shockeret - Hvordan kan man ikke tro, at en klasse keeper som Green skulle få lov til at stå !

EDIT: Det fik jeg vist sagt lidt for tidligt...  Forlegen
« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 21:11 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #13: 12 Jun 2010, 21:10 »

Haha, klasse keeper, det kan jeg se. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: England
« Svar #14: 12 Jun 2010, 21:11 »

Selvfølgelig skal Green stå, Englands bedste keeper fra englands stolteste klub Smiley
Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010