home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 62162 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #30: 13 Jun 2010, 14:22 »

De spillede ikke deres bedste kamp, men det er da klart når sådan er nar til green laver sådan noget lort. Jeg ville da ogaå automatisk begynde at spille dårligt når en målmand er på lilleput niveau.

Stærk argumentering (Y)

Men det er da klart, at når Green spiller dårligt så gør Lampard og Cole da også. Lampard var jo fantastisk de første 40 minutter inden Green droppede. Eller, nej.

 

Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #31: 13 Jun 2010, 14:23 »

De spillede ikke deres bedste kamp, men det er da klart når sådan er nar til green laver sådan noget lort. Jeg ville da ogaå automatisk begynde at spille dårligt når en målmand er på lilleput niveau.

Haha, nøj du er da en skovl. Hvilket professionalitet dine 2 guder besider, siden de spiller dårligt pga. målmanden. Det håber jeg sku ikke du mener seriøst..
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #32: 13 Jun 2010, 14:24 »

Taber! Man kan jo se hvad din fodbold viden er  funny

Hvis du var mere end 5 år ville du vide hvad han mener med at England bare ikke er et turneringshold.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #33: 13 Jun 2010, 14:25 »

Så kan han da passende tage Lampard og Cole med sig hjem, for de var da røvhamrende elendige. Lampard ramte jo fandeme ikke sin medspiller eller målet en eneste gang, mens Cole knap var over midten.



Nu havde han da et kvalificeret forsøg med venstreskøjten. Kan godt være der er forskel fra hans præstationer i Chelsea-trøjen og når han spiller for England, men han er stadig en fremragende spiller. Han skal nok ramme et højt niveau,  når det spidser til.

Mon ikke England får gang i spillet snart. Rooney mangler at komme mere ind i kampen, og er mange gange usynlig. I stedet skulle de nok prøve Defoe sammen med ham, da han kan bryde forsvaret med en masser dybdeløb.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #34: 13 Jun 2010, 14:31 »

Nu havde han da et kvalificeret forsøg med venstreskøjten. Kan godt være der er forskel fra hans præstationer i Chelsea-trøjen og når han spiller for England, men han er stadig en fremragende spiller. Han skal nok ramme et højt niveau,  når det spidser til.

Mon ikke England får gang i spillet snart. Rooney mangler at komme mere ind i kampen, og er mange gange usynlig. I stedet skulle de nok prøve Defoe sammen med ham, da han kan bryde forsvaret med en masser dybdeløb.

Nu var det også mere at modsvar til hans idiotiske kommentar om at sende Rooney hjem, fordi han (som en af mange) ikke spillede en fantastisk god første halvleg. Synes til gengæld han til dels tog revanche i anden halvleg, hvor han var det eneste farlige kort for englæderne.

Men er enig. Heskey gjorde det faktisk okay, men kunne også godt bruge en Defoe med lidt mere speed i fødderne og lidt mere uforudsigelig hed til at bryde rytmen og tage noget opmærksomhed fra modstandernes forsvar. Heskey kan godt spille bold, men han mangler noget skarphed og noget speed for at kunne gøre sig på det engelske landshold.
Logged

Leebowyer
Gæst
 
Sv: England
« Svar #35: 13 Jun 2010, 14:32 »

De spillede ikke deres bedste kamp, men det er da klart når sådan er nar til green laver sådan noget lort. Jeg ville da ogaå automatisk begynde at spille dårligt når en målmand er på lilleput niveau.

Nu når "dine" chelski-spillere er så fantastiske, burde de vel kunne hive holdet op efter en fejl, i stedet for at blive hevet ned af en enkelt mand?

Gennemtænk lige dine svar inden du poster dem her på siden.  
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #36: 13 Jun 2010, 14:40 »

Nu var det også mere at modsvar til hans idiotiske kommentar om at sende Rooney hjem, fordi han (som en af mange) ikke spillede en fantastisk god første halvleg. Synes til gengæld han til dels tog revanche i anden halvleg, hvor han var det eneste farlige kort for englæderne.

Men er enig. Heskey gjorde det faktisk okay, men kunne også godt bruge en Defoe med lidt mere speed i fødderne og lidt mere uforudsigelig hed til at bryde rytmen og tage noget opmærksomhed fra modstandernes forsvar. Heskey kan godt spille bold, men han mangler noget skarphed og noget speed for at kunne gøre sig på det engelske landshold.

Bare i orden, havde ikke lige set det tidligere indlæg  Wink

Det var tydeligt, at taktikken til sidst i kampen gik ud på at ramme Crouch med høje bolde. Det lykkedes ikke helt perfekt, og det kan selvfølgelig skyldes vm-bolden.

Er Ashley Young skadet? Han vil ellers kunne bringe noget dynamik ind på venstrekanten. Dét kan Milner ikke levere meget af.

Ellers kunne man overveje Gerrard på kanten og sætte Lampard til at styrer spillet. Han har trods alt en bedre teknik. Det var tydeligt at Gerrard skulle lede midtbanen og Lampard skulle være mere defensiv. Sådan så det i hver fald ud.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #37: 13 Jun 2010, 14:46 »

Bare i orden, havde ikke lige set det tidligere indlæg  Wink

Det var tydeligt, at taktikken til sidst i kampen gik ud på at ramme Crouch med høje bolde. Det lykkedes ikke helt perfekt, og det kan selvfølgelig skyldes vm-bolden.

Er Ashley Young skadet? Han vil ellers kunne bringe noget dynamik ind på venstrekanten. Dét kan Milner ikke levere meget af.

Ellers kunne man overveje Gerrard på kanten og sætte Lampard til at styrer spillet. Han har trods alt en bedre teknik. Det var tydeligt at Gerrard skulle lede midtbanen og Lampard skulle være mere defensiv. Sådan så det i hver fald ud.

Det er bare iorden ;-)

Ja, det blev lidt panikløsninger med at hamre lange bolde efter Crouch til sidst, men dem havde amerikanerne godt styr på, og det virker i det hele taget ikke som måden hvorpå England skal spille. Jeg har altid set Lampard som bedst i den dynamiske boks-til-boks rolle, og derfor ærgrede det mig lidt at han valgte at bruge Lampard i den defensive rolle. Jeg kunne godt tænke mig at se en midtbane med Barry og Lampard på midten og Gerrard i højresiden istedet for en Lennon der er god mand mod mand, men simpelthen bare ikke får nok ud af indlæg. Hvem der skal være venstrekanten er jeg så lidt i tvivl om.

Jeg ved faktisk ikke om Young er med, men Milner på venstrekanten virker ikke som den ideelle løsning, selvom SwP ikke var god efter at han kom ind.

Og desuden skal Carragher ikke ind. Han er simpelthen så overvurederet, så tung, udbrændt og simpelthen ikke god nok til at være med til VM. Hellere Dawson ind ved siden af JT.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 14:48 af Newton Heath » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #38: 13 Jun 2010, 14:56 »

Det er bare iorden ;-)

Ja, det blev lidt panikløsninger med at hamre lange bolde efter Crouch til sidst, men dem havde amerikanerne godt styr på, og det virker i det hele taget ikke som måden hvorpå England skal spille. Jeg har altid set Lampard som bedst i den dynamiske boks-til-boks rolle, og derfor ærgrede det mig lidt at han valgte at bruge Lampard i den defensive rolle. Jeg kunne godt tænke mig at se en midtbane med Barry og Lampard på midten og Gerrard i højresiden istedet for en Lennon der er god mand mod mand, men simpelthen bare ikke får nok ud af indlæg. Hvem der skal være venstrekanten er jeg så lidt i tvivl om.

Jeg ved faktisk ikke om Young er med, men Milner på venstrekanten virker ikke som den ideelle løsning, selvom SwP ikke var god efter at han kom ind.

Og desuden skal Carragher ikke ind. Han er simpelthen så overvurederet, så tung, udbrændt og simpelthen ikke god nok til at være med til VM. Hellere Dawson ind ved siden af JT.

Meget enig. Carragher kom også kun ind fordi King blev skadet. Endnu et nyt midterforsvar skal så spilles sammen, og jeg er lidt i tvivl om det går godt. Terry virkede sikker, men hvis både Ferdinand og King er helt ude, mangler forsvaret klasse.

Young er tilsyneladende slet ikke med. Derfor kunne man måske bruge Joe Cole derover. Han har måske ikke samme speed som SWP, men er en del bedre teknisk, taktisk og defensivt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #39: 18 Jun 2010, 22:42 »

 ticked off elendig kamp idag... sjældent har jeg set et Engelsk hold kæmpe så lidt.... det virker helt forkert og et ordinært hold som Algeriet kunne sætte dem under pres... så er det skidt.

Nu håber jeg at England får lidt held i den sidste kamp... men Slovenien var ikke uden kvalitet så nu er England altså mere end ude at svømme
Logged

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #40: 20 Jun 2010, 12:25 »

Netværket har været nede den sidste uges tid, hjemme hos mig, men her er jeg så igen. Smiley

England har overrasket mig i en negativ forstand.  Ubeslutsom

De spillede en udmærket kamp mod USA, som var gode til at lukke ned for offensiven, hvor man nærmest ikke så Rooney komme frem til noget, hvilket jeg ellers havde forventet, som så mange andre.

En spiller som Heskey, skiller sig ud. Jeg var virkelig enig med kommentatorene, da han fungerer som en god spilstation og virkelig dygtig boldmodtager, som kunne passe perfekt sammen med Rooney, men umiddelbart virker det stik modsat i øjeblikket.

De havde problemer med USA, og ja, Green lavede et drop, men er stadig den bedste keeper i England på nuværende tidspunkt, i hvert fald i mine øjne.

Jeg så "desværre" ikke hele kampen mod Algeriet, men efter sigende gik jeg ikke glip af resten af kampen, da den, fuldstændig uventet og uforstående, sluttede 0-0!  Shockeret

Jeg så England som store favoritter til, at tage guldet, men jeg blev godt nok skuffet, da de ikke har været gennembrudsstærke nok i offensiven, ligesom så mange andre hold i denne slutrunde.

Selvom de vinder over Slovenien i sidste kamp, afhænger det stadig af de andre hold, da de kun har 2 pont indtil videre.  Ubeslutsom

Du har fuldstændig ret DeBuur. England er ude, at svømme og jeg håber inderligt, at de går videre, men det gør det heller ikke bedre, med en dårlig opbakning fra fans.  Peace
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #41: 20 Jun 2010, 12:56 »

Selvom de vinder over Slovenien i sidste kamp, afhænger det stadig af de andre hold, da de kun har 2 pont indtil videre.  Ubeslutsom

Med en sejr er de videre lige meget hvad. De vil gå forbi Slovenien (4 pts.), og så er det lige gyldigt hvordan kampen mellem USA (2 pts.) og Algeriet (1 pts.) ender.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #42: 23 Jun 2010, 18:44 »

Fantastisk med en sejr idag! Jeg holder rigtig meget med England, og det er min 2. nation under VM. Efter Danmark naturligvis.
Jeg så kun det første kvarter idag, og det var en noget rodet affærer. Jeg kan dog forstå England spillede bedre end i de to forgående kampe, hvor det også lignede lort. Nu kan det blive England - Tyskland i 1/8-finalerne, og det bliver en brag af en kamp, hvis det ender sådan. En vinder vil jeg ikke spå om, da alt kan ske.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #43: 23 Jun 2010, 19:55 »

England er stadig en kæmpe skuffelse, før VM proklamerede de engelsk aviser følgende:

England
Algeria
Slovenia
Yanks

England slutter med nød og næppe som nummer 2 med 5 point og scorer 2 mål på 3 kampe.

Tror de får ørerne i maskinen mod tyskerne...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #44: 23 Jun 2010, 19:58 »

England er stadig en kæmpe skuffelse, før VM proklamerede de engelsk aviser følgende:

England
Algeria
Slovenia
Yanks

England slutter med nød og næppe som nummer 2 med 5 point og scorer 2 mål på 3 kampe.

Tror de får ørerne i maskinen mod tyskerne...
Enig, de burde have fået 9 eller 7 point. Men nu er de videre, og jeg vil stadig ikke spå om en kamp mod evt. tyskerne. Måske tager de favoritværdigheden, men jeg vil ikke gætte på en vinder.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010