home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 63399 gange)
marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #60: 27 Jun 2010, 19:24 »

tjae, så skal de være bedre end dem i europa league fordi de hjælper ikke, man kan ikke se det blev bedre af det ihvertfald
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #61: 27 Jun 2010, 19:45 »

Køl lige ned engang!

Dommeren har ikke en kinamands chance for at vurdere om bolden er inde eller ude! Og han kan naturligvis ikke dømme et bold inde, når han ikke kan se det!

Nå det så er sagt, så var det en fuldt fortjent tysk sejr, som var England overlegne på alle tænkelige punkter!

Han kan lade være med at blive dommer hvis man bruger styrke førerhund og så glemmer sine kontaktlinser. Det er ikke først gang denne dommer, dommer som en lilleput dommer, som er far til 2 børn på det ene hold. Så nej jeg vil ikke være rolig.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #62: 27 Jun 2010, 19:49 »

Thebadmentor

1966 1-1 2010 Tunge Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #63: 27 Jun 2010, 19:55 »

Arh, nu strammer du vidst snoren lige rigeligt. Eksempelvis kan jeg meget vel have en anden holdning end dig til, om der er straffespark eller hånd på bolden i en given situation.

Ja, men diskussioner om dommerkendelser, ville vi næsten ikke få mere, da han jo som alle andre også har tv-billederne at støtte sig til.

Man viser heller ikke tillid til dommeren, ved at sætte teknologi ind i billedet.

Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #64: 27 Jun 2010, 19:56 »

Slap nu lige af. FIFA har altid sagt, at fodbold skal være det samme, om du spiller på en mark i Mexico, eller om det er VM finalen 2010. FIFA vil have, at det er dommeren som har 100% magt over kampen, sådan så der kan laves fejl, ligesom spillerne selvfølgelig også kan.

Du har lige set en omgang tv2 eller hvad? Og nej en enkelt mand skal ikke kunne have så meget magt. Han har jo magten over flere millioner mennesker følser og glæde. Så nej!!!!!!! Tag en hvilken som helst anden sport. Det er kun noget Sepp Splatter siger fordi han er for gamle til at rejse sig op og gøre noget ved det.

Hvis du ikke står nede ved baglinjen, men udenfor feltet (kan faktisk ikke lige huske præcis, hvor han var), så er det altså ikke helt let at se.

Sjovt nok kan flere spiller som står tæt på dommeren se det? Ja også selv tyskerne. Men dommeren kan ikke. Til grin

Men dommer indsatsen har også været total skod i denne sltrunde. Jeg kan næppe huske en vm slutrunde hvor der har været så mange lorte dommere
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #65: 27 Jun 2010, 19:58 »

At indfører TV-billeder vil være at ødelægge fodbolden. Så nej til det.

Selvom målet havde været godkendt, havde England sandsynligvis tabt, da tyskerne var dem overlegne over hele banen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #66: 27 Jun 2010, 19:59 »

Thebadmentor

1966 1-1 2010 Tunge Wink

Ved du overhovedet hvad du snakker om? det mål i 1966 var inde. Se det selv, og selv flere fra fifa sagde under vm 1966 at den var inde. Så nej ikke 1-1 noget være pis at sige. Folk som siger den bold ikke var inde er ligeså blind som dommeren idag
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #67: 27 Jun 2010, 20:01 »

Tja, men den "almene" englænder siger, at bolden ikke var inde. Chris(kan ikke huske efternavnet) fortalte os, da vi var derovre(han er rundviser på Wembley), at han vidste at bolden IKKE var inde, da den ikke blev vist i langsom gengivelse på stadion Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #68: 27 Jun 2010, 20:01 »

At indfører TV-billeder vil være at ødelægge fodbolden. Så nej til det.

Selvom målet havde været godkendt, havde England sandsynligvis tabt, da tyskerne var dem overlegne over hele banen.

Har det ødelagt tennis??

Og nej det havde givet en helt anden tilgang til kampen. Ja pølserne spillede som et verdensmester hold idag, men hvis england havde fået det mål havde det set anderledes ud
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #69: 27 Jun 2010, 20:03 »

Tja, men den "almene" englænder siger, at bolden ikke var inde. Chris(kan ikke huske efternavnet) fortalte os, da vi var derovre(han er rundviser på Wembley), at han vidste at bolden IKKE var inde, da den ikke blev vist i langsom gengivelse på stadion Smiley

HAHA gå ind og se målet igen! og nej den almene englænder ville aldrig sige den ikke var inde. Det var sikkert en udlænding der viste rundt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #70: 27 Jun 2010, 20:06 »

HAHA gå ind og se målet igen! og nej den almene englænder ville aldrig sige den ikke var inde. Det var sikkert en udlænding der viste rundt.

Ham der viste rundt kan jeg garanterer dig har set mere fodbold end du nogensinde kommer til. Han var desuden på stadion den dag - og ser hver eneste hjemmekamp for Chelsea+England.

Og der var IKKE mål, det er jo tydeligt på de gengivelser der er fra dengang. Den slår jo ned på stregen. HELE bolden SKAL over før der er mål.

Og de andre vi snakkede med på Wembley og lige omkring, de mente også alle, at der ikke var mål, men at det var den rigtige vinder alligevel
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #71: 27 Jun 2010, 20:09 »

Ved du overhovedet hvad du snakker om? det mål i 1966 var inde. Se det selv, og selv flere fra fifa sagde under vm 1966 at den var inde. Så nej ikke 1-1 noget være pis at sige. Folk som siger den bold ikke var inde er ligeså blind som dommeren idag

http://www.youtube.com/v/ySUM0ZERdA4&feature=related

Tydeligt at se, at den ikke er inde
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #72: 27 Jun 2010, 20:09 »

Har det ødelagt tennis??

Og nej det havde givet en helt anden tilgang til kampen. Ja pølserne spillede som et verdensmester hold idag, men hvis england havde fået det mål havde det set anderledes ud

Følger ikke med i tennis, så det skal jeg ikke kunne svare på.

Ja, det havde da set anderledes ud, og været mere spændende. Som sådan som tyskerne spillede i dag, kan jeg ikke forestille mig, de ikke skulle stå i kvartfinalen.

Og ang. 66-"målet", så var bolden aldrig over stregen. Det viste de billeder fra TV2 i dag, meget godt.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #73: 27 Jun 2010, 20:11 »

Ham der viste rundt kan jeg garanterer dig har set mere fodbold end du nogensinde kommer til. Han var desuden på stadion den dag - og ser hver eneste hjemmekamp for Chelsea+England.

Og der var IKKE mål, det er jo tydeligt på de gengivelser der er fra dengang. Den slår jo ned på stregen. HELE bolden SKAL over før der er mål.

Og de andre vi snakkede med på Wembley og lige omkring, de mente også alle, at der ikke var mål, men at det var den rigtige vinder alligevel

Okay..
1. gå nu ind og se det mål. HELE bolden er også overstrengen. Kig også på skyggen af bolden
2. Jeg er selv englænder og ser ca omkring 5-10 Chelsea kampe på stadion. Ellers ser jeg alle andre på tv, så drop det der.
3. Ved jeg at alle englænder ikke ser den ude. Meget enkelt. For det første ville vi aldrig indrømme det hvis det var sket(Rigtig englænder) FOr det andet var bolden stadig inde
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #74: 27 Jun 2010, 20:13 »

Okay..
1. gå nu ind og se det mål. HELE bolden er også overstrengen. Kig også på skyggen af bolden
2. Jeg er selv englænder og ser ca omkring 5-10 Chelsea kampe på stadion. Ellers ser jeg alle andre på tv, så drop det der.
3. Ved jeg at alle englænder ikke ser den ude. Meget enkelt. For det første ville vi aldrig indrømme det hvis det var sket(Rigtig englænder) FOr det andet var bolden stadig inde

1. Har jeg gjort - og den er ALDRIG helt over stregen. ALDRIG!
2. Tjaaa jeg er da sådan set ligeglad om du er englænder. Og derfor mener jeg STADIG, at du ALDRIG kommer til at se ligeså mange kampe som ham.
3. Sikkert ikke, men alle de englændere jeg har snakket med. Ligefra fodbold stadion til i byen, de siger 9 ud af 10, at den IKKE var inde, men at de var de rigtige vindere alligevel!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010