home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 63368 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #90: 27 Jun 2010, 20:33 »

som altid fck siger, kommer det an på hvilke vinkler man ser den fra. Det mål blev anderkendt blandt flok fra fifa.



Skal ikke afvise det, men kan du så ikke vise mig nogle vinkler, hvor det ser ud til bolden er inde. Nu har jeg set flere klip på youtube, men har endnu ikke fundet et, hvor det ser ud til bolden er inde.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #91: 27 Jun 2010, 20:35 »

Hvorfor?
Har ikke fulgt med i 'diskussionen', da én bestemt person deltager. (Gæt selv hvem). Så hvis du har givet svar på det, så underskylder jeg.

Det er menneskeligt, at begå fejl, og det skal der også være plads til i fodbold.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #92: 27 Jun 2010, 20:37 »

Det er menneskeligt, at begå fejl, og det skal der også være plads til i fodbold.

HØRT! Det er en del af charmen ved fodbold, og det skal ikke ødelægges.
Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #93: 27 Jun 2010, 20:40 »

Skal ikke afvise det, men kan du så ikke vise mig nogle vinkler, hvor det ser ud til bolden er inde. Nu har jeg set flere klip på youtube, men har endnu ikke fundet et, hvor det ser ud til bolden er inde.
http://www.youtube.com/v/RE-wKAooU20
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #94: 27 Jun 2010, 20:41 »

HØRT! Det er en del af charmen ved fodbold, og det skal ikke ødelægges.
Så hvorfor ikke gøre ligesom i tennis. Hvert hold har 3 challeges og kan bruge dem som man vil. Virker fint i tennis
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #95: 27 Jun 2010, 20:43 »

Så hvorfor ikke gøre ligesom i tennis. Hvert hold har 3 challeges og kan bruge dem som man vil. Virker fint i tennis

Fordi, som jeg også lige citerede Zone 43, så er det menneskeligt at fejle, og med "challenges" ville det næsten eliminere fejl fra dommeren.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #96: 27 Jun 2010, 20:46 »


Her har jeg stoppet den


Og her har de stoppet den


For mig er det da forholdsvis tydeligt, at bolden på begge videoer har kontakt med stregen?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #97: 27 Jun 2010, 20:47 »

Det er menneskeligt, at begå fejl, og det skal der også være plads til i fodbold.
Det ødelægger da ikke sporten. Kan ikke se noget problem i, at dommeren skulle kunne se tvivlsomme kendelser igennem, og få dømt den rigtige dom.
Mon ikke der er et par dommere gennem tidens løb, der ville ønske du havde den mulighed. Det er ingen dans på roser at være dommer. Se bare hvad der skete med Anders Frisk...  
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #98: 27 Jun 2010, 20:48 »

Fordi, som jeg også lige citerede Zone 43, så er det menneskeligt at fejle, og med "challenges" ville det næsten eliminere fejl fra dommeren.

Lige præcis!!! selvom det er menneskeligt at fejle, skal det ikke gå ud over flere million mennerkser. Så det ville være iorden hvis jeg lavede en kæmpe bygning, rengede lidt forkert, og så væltede bygning og slog flere mennesker ihejl. Det mener du vel også er iorden. Det er jo menneskeligt at fejle??
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #99: 27 Jun 2010, 20:51 »

Det ødelægger da ikke sporten. Kan ikke se noget problem i, at dommeren skulle kunne se tvivlsomme kendelser igennem, og få dømt den rigtige dom.
Mon ikke der er et par dommere gennem tidens løb, der ville ønske du havde den mulighed. Det er ingen dans på roser at være dommer. Se bare hvad der skete med Anders Frisk...  

Nu er fodbold ikke en reklamesport, som fx. amerikansk fodbold, de 2-3-4 minutter det ville tage, skal lægges på til sidst, og hvis holdene har flere challenges, så kan det blive 10-15 minutter i ekstra tid. I amerikansk er der jo ikke ekstra tid, som man skal tænke på osv, der stiller man bare om til reklamer.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #100: 27 Jun 2010, 20:53 »

Lige præcis!!! selvom det er menneskeligt at fejle, skal det ikke gå ud over flere million mennerkser. Så det ville være iorden hvis jeg lavede en kæmpe bygning, rengede lidt forkert, og så væltede bygning og slog flere mennesker ihejl. Det mener du vel også er iorden. Det er jo menneskeligt at fejle??

Hvordan går det udover folk? Ingen har mistet noget ved kendelsen, andet end de er blevet sure?

Og failer du i livet eller hvad? Du kan sgu da ikke sammenligne dommerfejl, med en fejl, som koster liv, tag dig sammen.
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #101: 27 Jun 2010, 20:56 »

Nu er fodbold ikke en reklamesport, som fx. amerikansk fodbold, de 2-3-4 minutter det ville tage, skal lægges på til sidst, og hvis holdene har flere challenges, så kan det blive 10-15 minutter i ekstra tid. I amerikansk er der jo ikke ekstra tid, som man skal tænke på osv, der stiller man bare om til reklamer.


Jeg nævner ikke amerikansk fodbold.
Det jeg siger er bare, at hvis der var instent replay, så ville der blive dømt de rigtige kendelser, og dommerne behøvede ikke modtage dødstrusler og andet skidt, som vi jo desværre høre om engang imellem.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #102: 27 Jun 2010, 20:58 »

For mig er det da forholdsvis tydeligt, at bolden på begge videoer har kontakt med stregen?



Det er blevet snakket om i mere end 40 år. Tror ikke vi 2 finder svaret. Vi må bare tage hvad de officielle siger om målene.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #103: 27 Jun 2010, 20:59 »

Jeg nævner ikke amerikansk fodbold.
Det jeg siger er bare, at hvis der var instent replay, så ville der blive dømt de rigtige kendelser, og dommerne behøvede ikke modtage dødstrusler og andet skidt, som vi jo desværre høre om engang imellem.

Dommere modtager dødstrusler, men det gør fodboldspillere jo også? Kom nu over det.
Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #104: 27 Jun 2010, 21:01 »

Hvordan går det udover folk? Ingen har mistet noget ved kendelsen, andet end de er blevet sure?

Og failer du i livet eller hvad? Du kan sgu da ikke sammenligne dommerfejl, med en fejl, som koster liv, tag dig sammen.

Nej kan man ikke. Men på den måde du skriver du det næsten som du synes. Så tag dig lige sammen og behold en mening ikke flere. Så tag dig selv lige sammen. Og jo tror da sagtens denne kendelse kan koste menneske liv. I england lige nu skal folk da nok gå amok, og dødsfald kan komme ud af dette.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010