home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 62190 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #150: 27 Jun 2010, 21:48 »


Dette viser beviser jo hvad jeg siger. Det sker først når sepp pladder går af
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #151: 27 Jun 2010, 21:49 »

Der er nogen gange reklamer midt i kampene, nå der bliver sendt fodbold på Eurosport. Tunge

Det er jo også typisk Eurosport Opstemt
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: England
« Svar #152: 27 Jun 2010, 21:58 »

Målet kunne have ændret meget og selvom jeg personligt hellere ville have set England videre end de satans tyskere, så var der forskel i dag. England havde svært ved at spille sig frem til de store chancer og det var på dødbolde, hvor de virkelig var farlige.
Målet til 2-2 kunne have ændret meget, da både målet til 3-1 og 4-1 var på kontrastød efter dødbolde, hvor det var tydeligt, at England satsede.

Selvom det er træls, når ens hold har modgang i den forstand, at man bliver snydt i situationer, som kunne have ændret kampen, så må man indse, at det også er en del af gamet. Fodbold er en gammeldags sport uden den store elektronik indblandet. Fejl sker, men heldigvis går det som regel begge veje, men det er surt, når det er imod en..

For selve turneringen og seværdigheden, så tror jeg dog det er bedre, at tyskerne gik videre. England har ikke spillet på det niveau, som vi ved/håber de har, men ikke har vist længe. Rooney, Lampard, Gerrard og Terry har ikke trådt til, når det har været nødvendigt og sørget for hive holdet op, når de er i modgang, hvilket der har været en del af i denne turnering.

Tyskerne derimod har overrasket med fint angrebsfodbold og udspillede i flere situationer i dag Upson og Terry i forsvaret. Özil fik de aldrig rigtig styr på og det er tydeligt at det forsvar ikke har spillet mange kampe sammen. De var simpelthen hullet som si.

Hvis man skal kigge fremefter på det engelske hold, så er der en del, som formentlig vil spille deres sidste slutrunde ved EM i 2012. Det er dog ikke det største problem, men det er derimod at finde spillere, som kan holde niveauet gennem en længere periode. Her tænker jeg især på kantspillere, en makker til Rooney og ikke mindst målmandsposten. Netop på den plads mener jeg, at man burde give Joe Hart chancen. Han er ung, har allerede spillet en masse kampe i PL og kan komme op på et niveau, som England ikke har haft en keeper på i mange år. Der er vel reelt ikke været en decideret afløser for Seaman.. Siden dengang har man vel prøvet med 4-5 forskellige uden det hidtil har været nogen succes for dem.. Giv en ung, men god keeper chancen og lad ham få en lang snor og ikke mindst få ham sammenspillet med resten af forsvaret.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #153: 28 Jun 2010, 09:38 »

Om de havde fået det 2-2 mål eller ej, så tror jeg ikke at Englands forsvar havde sejlet mindre end det gjorde ved 0-0 - eller som det gjorde i hele kampen. Men det er godt nok pudsigt at det lige skal ske i netop et England - Tyskland opgør at sådan et mål bliver annulleret. Det var jo næsten Guds straf til England, fordi det hjalp dem til deres eneste VM triumf nogensinde i '66. Det skulle da lige passe at en mexicaner havde scoret med hånden imod Maradonas mandskab.

Men jeg er glad for at England røg ud. De har ikke fortjent at nå længere end 1/8-finalerne. Hvis de overhovedet havde fortjent det. De går videre efter at have scoret to mål i tre kampe og uden at på nogen måde have spillet overbevisende. Men det er da sjovt at se folk der gang på gang ser England som mulig vinder af VM. Hvad gjorde dem til favoritter? Ja jeg ved det sgu ikke. De har vundet ét VM ud af 19 mulige og da de vandt i '66 var det pga. en slem dommerfejl.

Ellers synes jeg du har ret i at det er bedst for turneringen at Tyskland gik videre. Det var fodbolden der sejrede igår.
Logged


Arsenal Football Club


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #154: 28 Jun 2010, 10:24 »

@NicolasFelipe:

Helt enig i at Tyskland skulle gå videre igår. Helt sikkert. Men når det kommer til, hvorfor England blev set som favoritter inden slutrunden, så er det fordi de som altid har et stærk mandskab, og så spillede de rigtig godt i kvalifikationen. Kan ikke huske om de vandt 9 eller 10 kampe af 10 mulige, men det var deromkring Smiley Så de har simpelthen bare ikke vist klassen til VM, og set fra kvalifikationen til nu, så er det især Rooney der har fejlet. Hans mange mål i kvalifikationen hjalp England meget, og ved VM udviklede han sig mere til en brokkerøv end en solid angriber - Pinligt!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #155: 28 Jun 2010, 16:03 »

Hold kæft til en lorte dommer. Han er direkte en skændsel. Har aldrig oplevet noget lignede ud over Thomas Øverbo. Den dommer ødelagde hele kampen ved át vise flere millioner mennesker at han er tydelig er Pølse tysker fan. Hele VM er ødelagt på grund af den spade.

Og hvad fuck laver fifa. Lever de i stenaldren. Fodbold er den eneste sport at vores 2010 teknik ikke bliver brugt til at se tvilsomme kendelser. Selvom dette ikke var en tvilsom kendelse. I selv tennis, en af verdens mest konservative sportsgren bruger de video. Håber det fede læs **** til Sepp Skvatter bliver ramt af en bold lige i fjæset, og for en hjernesvulst som kun, kunne fjernes af manden på månen.

Har virkelig midstet alt for Fifa, samt deres dommerudvalg. VM sjælen er forsvundet

Nej, du slapper du lige lidt af. Dommeren har ingen chance for, at vuderer om bolden er inde eller ikke inde. For det første burde du nu mere håne linjevogteren, da det er hans arbejde, da det er fulstændig umuligt, at vuderer om bolden har sluppet stregen, da hans vinkel i forhold til bolden og målet er dårlig og derfor synes jeg ikke, at det er dommerens fejl. Linjevogteren derimod, havde en forkert placering i forhold til, hvor han skulle have stået, hvis han skulle kunne have set det.

Så til kampen, da vi ikke kan lave om på det hændte og "that's life", det er menneskeligt, at fejle og INGEN dommer er fejlfri, intet menneske for den sags skyld!

Jeg synes, at det var en interessant kamp igår, da det var 2 rigtig gode hold, men jeg må indrømme, at tyskerne var en del bedre. For det første er deres kombinationsspil fremragende og deres chancesskabende offensive kvaliteter er endnu mere fremragende, da de skaber det ud af ingen ting. Deres pasningsspil er, som sagt verdensklasse og det spil de kombinerer med hinanden i offensiven og den måde, som de er chanceskabende på, er mildest talt fantastisk i mine øjne.

Özil er en fremragende spiller, som jeg virkelig har været imponeret over under VM. Han er 21, så vidt jeg husker rigtigt og han har et utroligt godt hoved, i den forstand, at han er utrolig klog og hans valg kunne ikke træffes meget bedre, når han modtager bolden i mine øjne. Så er der jo det kendte tyskerhold, hvor alle pladserne jo er fyldt ud med dygtige sammenspillende spillere, hvor Löw har en stor indvirkning og indflydelse. Joachim er en fantastisk træner, hvor hans sammensætning af spillere er virkelig imponerende, hvor der er en del unge spillere samt nogle erfarne og rutinerede mænd på holdet. De har lidt af alt, hvor de tekniske spillere gør sit arbejde og fysiske spillere gøre ligeledes, imens alle er pasningsdygtige og utrolig gode til, at finde hinanden.

Alt dette om Tyskland, burde jeg nok have skrevet i den anden tråd, men synes lige, at jeg ville samle det hele.

England faldt lidt fra hinande og de blev splittet ad i forsvarskæden, hvor man ikke rigtig kunne fornæmme noget overblik i forhold til opdækning, hvor mange af spillerne lagde et højt pres i den bagerste kæde, hvor tyskerne så kunne spille sig fri og komme til chancer, hvilket er virkelig ringe af England i min verden.

Spillerne virkede lidt ugidelige og trætte igår og alt for letopgivende, hvilket er ubegribeligt, når vi snakker VM. Dommerfejlen ødelagde kampen ja, men hvis England havde spillet videre med oprejst pande, kunne det sagtens lade sig gøre, at få kampen hældt tíl egen fordel igen.

Men jeg er også ked af, at England røg ud, men må indrømme, at de har skuffet mig rigtig meget under VM.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #156: 28 Jun 2010, 16:07 »

Dommeren har ingen chance for, at vuderer om bolden er inde eller ikke inde. 

Så til kampen, da vi ikke kan lave om på det hændte og "that's life", det er menneskeligt, at fejle og INGEN dommer er fejlfri, intet menneske for den sags skyld!
 
Meget uenig. Han SKAL simpelthen se bolden er inde, og det må ikke ske at han underkender mål. Det er en kæmpe fejl, og burde ikke ske på det niveau. Vi snakker jo ikke om bolden lige har sluppet linjen, men at den er en halv meter inde. Det må ikke ske..

Men ja, selvfølgelig er det menneskelig at fejle, og sket er sket. Disse fejl burde bare ikke ske..
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #157: 28 Jun 2010, 16:54 »

Meget uenig. Han SKAL simpelthen se bolden er inde, og det må ikke ske at han underkender mål.



Hvor er det lige, at bolden er inde?  Rullende Øjne
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #158: 28 Jun 2010, 16:58 »

Nej, den er jo ikke inde.. Så må jeg trække mine anklager tilbage.. Tunge
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #159: 28 Jun 2010, 17:56 »

Nej, du slapper du lige lidt af.

Hvorfor slapper du ikke lige selv lidt af?? Fordi dommeren skal kunne se en bold. Der er ikke nogen undskyldning. Hvis han ikke har en chance for at se den, burde han heller ikke have ret til at domme den bold inde eller ude.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #160: 29 Jun 2010, 13:12 »

Genialt NJ Grin

Hvorfor skulle jeg slappe af?

Hvis dommeren ikke kan se bolden har sluppet stregen fra den vinkel, hvilket han ikke kunne og han placerede sig rigtigt, da han ikke bare kunne løbe ned til baglinjen, hvis der pludselig var kontra, så det er absolut linjevogterne I skal anklage, hvis nogle skal anklages! Linjevogterne står jo fra siden til banen, hvilket giver et større overblik i forhold til målet.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #161: 29 Jun 2010, 14:03 »

Så til kampen, da vi ikke kan lave om på det hændte og "that's life", det er menneskeligt, at fejle og INGEN dommer er fejlfri, intet menneske for den sags skyld!

Det siger du kun fordi, du ikke har mødt, eller kender mig.

Men ja, sket er sket. England blev snydt for et mål på et meget vitalt tidspunkt, og var det mål blevet dømt. Så var momentumet hos England. De engelske spillere ville være mere oven på end tyskerne. Bagud 2-0, men at komme på 2-2 lige inden pause ville helt sikkert have ændret en del.
Var målet blevet godkendt, så var Tyskland ikke kommet til de mål, som de scorede. Så vidt jeg husker, så scorede tyskerne til 3 og 4-1 på kontraangreb. Dette var ikke sket, hvis kampen havde stået 2-2, fordi England ikke ville have ligget så højt på banen.
Men som sagt, sket er sket. Det er bare synd, at kampen blev 'ødelagt' på den måde.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #162: 29 Jun 2010, 14:35 »

Det siger du kun fordi, du ikke har mødt, eller kender mig.
Men ja, sket er sket. England blev snydt for et mål på et meget vitalt tidspunkt, og var det mål blevet dømt. Så var momentumet hos England. De engelske spillere ville være mere oven på end tyskerne. Bagud 2-0, men at komme på 2-2 lige inden pause ville helt sikkert have ændret en del.
Var målet blevet godkendt, så var Tyskland ikke kommet til de mål, som de scorede. Så vidt jeg husker, så scorede tyskerne til 3 og 4-1 på kontraangreb. Dette var ikke sket, hvis kampen havde stået 2-2, fordi England ikke ville have ligget så højt på banen.
Men som sagt, sket er sket. Det er bare synd, at kampen blev 'ødelagt' på den måde.

Haha, ja hvis du siger det Wink

Ja det var en dommerfejl, men man burde nu mere gå ind og hakke på linjevogteren, da han/de er de eneste der kan se bolden slippe stregen fra den vinkel, men en fejl er en fejl og kampen bliver jo ikke spillet om, so that's life.

Men jeg er enig med dig i, at det ødelagde kampen, da England var nødsaget til, at presse højere, fordi de var bagud og det udnyttede tyskerne med deres fremragende pasningsspil.

Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010