home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 63384 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #45: 23 Jun 2010, 20:02 »

Enig, de burde have fået 9 eller 7 point. Men nu er de videre, og jeg vil stadig ikke spå om en kamp mod evt. tyskerne. Måske tager de favoritværdigheden, men jeg vil ikke gætte på en vinder.

Hvis england møder tyskerne er de allerede i kvartfinalen!!
 England har krammet for tyskerne. Hvad skete sidst? 5-1
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #46: 23 Jun 2010, 20:14 »

Nej. Det kan du slet ikke sammeligne med. Tyskland er et turneringshold, og det er England ikke. Jeg vil give en lille fordel til tyskerne, men håber da England strækker det længste strå.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #47: 23 Jun 2010, 20:15 »

Hvis england møder tyskerne er de allerede i kvartfinalen!!
 England har krammet for tyskerne. Hvad skete sidst? 5-1

Det er da godt, du er så sikker på det. Tror sagtens tyskerne kunne "overraske" Jer med en sejr Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #48: 23 Jun 2010, 20:22 »

england-tyskland i en 1/8-finale er jo fedt, man skal bare glæde sig over tidlige gode kampe kan jo også være hvis spanien går videre de møder brasilien eller portugal, gode kampe skal bare nydes ved vm Opstemt
og hvis man vil vinde skal man kunne slå alle
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #49: 27 Jun 2010, 13:03 »

Jeg tror det bliver en spændende kamp mellem Tyskland og England, da det på papiret er nogle af verdens bedste hold.

Tyskland vandt 4-0 over Australien, hvor de domineret spillet og var meget chanceskabene og formåede også, at scorer. De havde store problemer med, at være gennembrudsstærke overfor Serbien, som lukkede offensiven rigtig godt ned, så jeg er dog ikke sikker på, at de tager England idag.

Omvendt ved jeg heller ikke om England kan vinde over Tyskland, da præstationerne har været lidt svingende. De har haft svært ved, at putte bolden i nettet, hvilket man skal kunne for, at nå langt. Rooney har ikke imponeret speciel, hvor jeg havde, (ligesom så mange andre) store forventninger til ham, grundet hans ekstremt gode sæson i United. En spiller som Heskey er ikke målmagerne, men en spilstation som er en del af det taktiske fundament i Capello's plan, i mine øjne. Heskey er en fantastisk boldmodtager, men de mangler en skartskytte, hvor Rooney ikke har været lige så god, som forventningerne.

Men god kamp, det skal nok blive spændende. Smiley

Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #50: 27 Jun 2010, 18:28 »

Hold kæft til en lorte dommer. Han er direkte en skændsel. Har aldrig oplevet noget lignede ud over Thomas Øverbo. Den dommer ødelagde hele kampen ved át vise flere millioner mennesker at han er tydelig er Pølse tysker fan. Hele VM er ødelagt på grund af den spade.

Og hvad fuck laver fifa. Lever de i stenaldren. Fodbold er den eneste sport at vores 2010 teknik ikke bliver brugt til at se tvilsomme kendelser. Selvom dette ikke var en tvilsom kendelse. I selv tennis, en af verdens mest konservative sportsgren bruger de video. Håber det fede læs **** til Sepp Skvatter bliver ramt af en bold lige i fjæset, og for en hjernesvulst som kun, kunne fjernes af manden på månen.

Har virkelig midstet alt for Fifa, samt deres dommerudvalg. VM sjælen er forsvundet
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #51: 27 Jun 2010, 18:49 »

Hold kæft til en lorte dommer. Han er direkte en skændsel. Har aldrig oplevet noget lignede ud over Thomas Øverbo. Den dommer ødelagde hele kampen ved át vise flere millioner mennesker at han er tydelig er Pølse tysker fan. Hele VM er ødelagt på grund af den spade.

Køl lige ned engang!

Dommeren har ikke en kinamands chance for at vurdere om bolden er inde eller ude! Og han kan naturligvis ikke dømme et bold inde, når han ikke kan se det!

Nå det så er sagt, så var det en fuldt fortjent tysk sejr, som var England overlegne på alle tænkelige punkter!
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #52: 27 Jun 2010, 18:57 »

Køl lige ned engang!

Dommeren har ikke en kinamands chance for at vurdere om bolden er inde eller ude! Og han kan naturligvis ikke dømme et bold inde, når han ikke kan se det!

Nå det så er sagt, så var det en fuldt fortjent tysk sejr, som var England overlegne på alle tænkelige punkter!

Dommeren bør kunne se at den var inde. Den var så tydelig, at man kunne se den, selvom man var langt væk. Og hvis dommeren ikke ser den, skal linjevogteren se det. Jeg ved godt at han ikke står på baglinjen, men han skal kunne se den derfra. Så det er da en kæmpe skandale!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #53: 27 Jun 2010, 18:59 »

Ærgerlig engelsk indsats. De spillede lidt godt efter deres reducerings mål, ellers synes jeg ikke, der var noget at skrive om. (Udover deres mål, der ikke blev anerkendt).

Hvis england møder tyskerne er de allerede i kvartfinalen!!
England har krammet for tyskerne. Hvad skete sidst? 5-1

De gik vist ikke helt, som du regnede med. Kan i hvert fald huske, at den blev 4-1 i dag. Wink

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #54: 27 Jun 2010, 19:04 »

Dommeren bør kunne se at den var inde. Den var så tydelig, at man kunne se den, selvom man var langt væk. Og hvis dommeren ikke ser den, skal linjevogteren se det. Jeg ved godt at han ikke står på baglinjen, men han skal kunne se den derfra. Så det er da en kæmpe skandale!

Hvis du ikke står nede ved baglinjen, men udenfor feltet (kan faktisk ikke lige huske præcis, hvor han var), så er det altså ikke helt let at se. Det kunne sagtens ligne, at den bare tager overliggeren to gange, som den gjorde, og så bare hoppede ud igen. Hvis han ikke føler sig sikker, skal han da vel ikke dømme mål.

Linjedommeren burde måske kunne se det, men kan heller ikke lige huske, hvor langt nede han var af banen. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #55: 27 Jun 2010, 19:05 »


Og hvad fuck laver fifa. Lever de i stenaldren. Fodbold er den eneste sport at vores 2010 teknik ikke bliver brugt til at se tvilsomme kendelser. Selvom dette ikke var en tvilsom kendelse. I selv tennis, en af verdens mest konservative sportsgren bruger de video. Håber det fede læs **** til Sepp Skvatter bliver ramt af en bold lige i fjæset, og for en hjernesvulst som kun, kunne fjernes af manden på månen.

Har virkelig midstet alt for Fifa, samt deres dommerudvalg. VM sjælen er forsvundet

Slap nu lige af. FIFA har altid sagt, at fodbold skal være det samme, om du spiller på en mark i Mexico, eller om det er VM finalen 2010. FIFA vil have, at det er dommeren som har 100% magt over kampen, sådan så der kan laves fejl, ligesom spillerne selvfølgelig også kan.
Hvis man begyndte at bruge tv-billeder osv, ville vi aldrig komme til at diskutere hånd på eller ej, fordi så ville tv-billederne jo bestemme det, det ville blive for monotont. Det er jo også sådan, at fodboldkampe nogle gange bliver husket. England - Tyskland og Chelsea - Barcelona bliver husket pga. nogle ringe dommerkendelser, som vi idag kan diskutere om er rigtige eller forkerte.
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: England
« Svar #56: 27 Jun 2010, 19:08 »

Hvis man ikke kan se bolden, så man man naturligvis ikke dømme den inde eller ude. Længere er den ikke. Så kan man snakke om, at dommeren stod fejlplaceret på banen i situationen, men han kan altså ikke være på pletten hele tiden. Ærgerligt at målet ikke blev godkendt, da det helt sikkert ville have ændret kampen, men sådanne situationer sker stort set i hver runde når de europæiske ligaer er i gang.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #57: 27 Jun 2010, 19:16 »

Hvis man begyndte at bruge tv-billeder osv, ville vi aldrig komme til at diskutere hånd på eller ej, fordi så ville tv-billederne jo bestemme det, det ville blive for monotont.
Arh, nu strammer du vidst snoren lige rigeligt. Eksempelvis kan jeg meget vel have en anden holdning end dig til, om der er straffespark eller hånd på bolden i en given situation.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #58: 27 Jun 2010, 19:19 »

Hvis man ikke kan se bolden, så man man naturligvis ikke dømme den inde eller ude. Længere er den ikke. Så kan man snakke om, at dommeren stod fejlplaceret på banen i situationen, men han kan altså ikke være på pletten hele tiden. Ærgerligt at målet ikke blev godkendt, da det helt sikkert ville have ændret kampen, men sådanne situationer sker stort set i hver runde når de europæiske ligaer er i gang.

Om han stod fejl placeret? Nej, det tror jeg ikke man kan klantre nogle af dommerne for. De kan jo ikke bevæge sig lige så hurtigt som bolden. Dommerenes potioner kan man i min bog ikke sige noget til.
Det var ikke som i Irland, hvor dommeren skulle have stået anderledes placeret. Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #59: 27 Jun 2010, 19:22 »

Nej nej, vi skal ikke have nye tekniske ting! det kan løses så simpelt med en 5. dommer bag de to mål! ligesom i Europa League. hvis der havde været en 5. dommer i dag, var målet blevet anerkendt. på den måde kan alle også være med!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010