home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: England  (Læst 63354 gange)
Leebowyer
Gæst
 
Sv: England
« Svar #15: 12 Jun 2010, 21:13 »

Shockeret - Hvordan kan man ikke tro, at en klasse keeper som Green skulle få lov til at stå !

EDIT: Det fik jeg vist sagt lidt for tidligt...  Forlegen

Den hopper jeg med på Smiley ikke helt godt.

men vi har jo hørt det fra fodbold-guru nr.1 Morten Olsen... Det er boldens skyld!!!!
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #16: 12 Jun 2010, 21:14 »

Hvad havde man forventet af en west ham målmand.. VÆK MED HAM!!!! SKÆNDSEL!!!!!!!!!!
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: England
« Svar #17: 12 Jun 2010, 21:15 »

Den hopper jeg med på Smiley ikke helt godt.

men vi har jo hørt det fra fodbold-guru nr.1 Morten Olsen... Det er boldens skyld!!!!

Vi giver bolden skylden  Peace
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #18: 12 Jun 2010, 21:16 »

Den hopper jeg med på Smiley ikke helt godt.

men vi har jo hørt det fra fodbold-guru nr.1 Morten Olsen... Det er boldens skyld!!!!
Well, så længe han ikke gør det for West Ham, så er jeg fint tilfreds Tunge

Hvad havde man forventet af en west ham målmand.. VÆK MED HAM!!!! SKÆNDSEL!!!!!!!!!!
Århhh, gå hjem! Skuffet
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #19: 12 Jun 2010, 21:21 »

Okay halveg. Rooney mangler stadig lige at vise sig og så Capello smide den klamme idiot hjem
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #20: 12 Jun 2010, 21:49 »

 Thumbs Up Come on England.... det her er sgu ikke godt nok.... denne kamp skulle gerne give 3 sikre point ellers får hele holdet pressen på nakken..... Mr. Green... kan godt starte med at gå i flyver skjul allerede nu... der venter ham nogle hårde år  Djævel
Logged

YNWA

Leebowyer
Gæst
 
Sv: England
« Svar #21: 12 Jun 2010, 21:56 »

Hvad havde man forventet af en west ham målmand.. VÆK MED HAM!!!! SKÆNDSEL!!!!!!!!!!


Thebadmentor - nu går jeg ud fra at du holder med Chelski, Man Utd eller en af de andre købe-hold.

Jeg tror vist at de fleste der holder med england er glade for west ham, ellers havde det her hold da set noget skidt ud.
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #22: 12 Jun 2010, 22:19 »


Thebadmentor - nu går jeg ud fra at du holder med Chelski, Man Utd eller en af de andre købe-hold.

Jeg tror vist at de fleste der holder med england er glade for west ham, ellers havde det her hold da set noget skidt ud.

Ja jeg holder med Chelsea, jeg er selv fra england og har holdt med chelsea siden fødsel. Er blevet opvokset i chelsea. Men fuck en taber til green
Logged

Leebowyer
Gæst
 
Sv: England
« Svar #23: 12 Jun 2010, 22:26 »

Ja jeg holder med Chelsea, jeg er selv fra england og har holdt med chelsea siden fødsel. Er blevet opvokset i chelsea. Men fuck en taber til green

Nå så havde jeg ret. Men det havde jeg egentligt også regnet med.

Ja, det var ikke heldigt af green, helt enig. Men du må jo være lidt glad for west ham.. Ellers havde din plastikklub jo ikke fået mange trofæer de seneste år Wink
« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 22:29 af Leebowyer » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #24: 12 Jun 2010, 22:28 »

Okay halveg. Rooney mangler stadig lige at vise sig og så Capello smide den klamme idiot hjem

Så kan han da passende tage Lampard og Cole med sig hjem, for de var da røvhamrende elendige. Lampard ramte jo fandeme ikke sin medspiller eller målet en eneste gang, mens Cole knap var over midten.

Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: England
« Svar #25: 13 Jun 2010, 14:15 »

Hvad havde man forventet af en west ham målmand.. VÆK MED HAM!!!! SKÆNDSEL!!!!!!!!!!

Idiot.

Det gjorde faktisk ondt på mig, da jeg så Roberts fejl, men sådan er det. Regner naturligvis med, at han stadig er at finde i målet til næste kamp.

Positivt er det dog, at jo dårligere Green stå, jo lettere bliver det for os i West Ham at beholde ham. 
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #26: 13 Jun 2010, 14:16 »

Så kan han da passende tage Lampard og Cole med sig hjem, for de var da røvhamrende elendige. Lampard ramte jo fandeme ikke sin medspiller eller målet en eneste gang, mens Cole knap var over midten.



De spillede ikke deres bedste kamp, men det er da klart når sådan er nar til green laver sådan noget lort. Jeg ville da ogaå automatisk begynde at spille dårligt når en målmand er på lilleput niveau.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #27: 13 Jun 2010, 14:18 »

De spillede ikke deres bedste kamp, men det er da klart når sådan er nar til green laver sådan noget lort. Jeg ville da ogaå automatisk begynde at spille dårligt når en målmand er på lilleput niveau.

Sikke et argument.. Lampard og Cole var lort fordi Green også var det.. Hvis det skulle holde så burde Lampard og cole have spillet godt inden han lavede det drop?

Gjorde de det.. Nej.. England er bare elendige til slutrunder.. Thats it, og det skyldes ikke kun målmanden.. Nogle nationer har bare uanset spilmateriale ikke det gen der skal til for at gå hele vejen!
« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 14:19 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England
« Svar #28: 13 Jun 2010, 14:20 »

Sikke et argument.. Lampard og Cole var lort fordi Green også var det.. Hvis det skulle holde så burde Lampard og cole have spillet godt inden han lavede det drop?

Gjorde det det.. Nej.. England er bare elendige til slutrunder.. Thats it, og det skyldes ikke kun målmanden.. Nogle nationer har bare uanset spilmateriale ikke det gen der skal til for at gå hele vejen!

Taber! Man kan jo se hvad din fodbold viden er  funny
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England
« Svar #29: 13 Jun 2010, 14:21 »

Ja på et niveau du aldrig vil nå Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010