home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833520 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1470: 02 Jan 2011, 17:55 »

Jeg vil ikke bidrage til meningsudvekslinger ne omkring hvem der burde have vundet.... fakta var at Chelsea smed 3 point og at defensiven ikke var god.

Jeg mener I skal ud og hente forstærkning hvis ikke nogle af jeres skadede spillere er tæt på at blive klar... men ellers syntes jeg at Chelsea viste at de er på vej tilbage... men vejen til første pladsen blev meget længere idag.

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1471: 02 Jan 2011, 17:56 »

Jeg vil ikke bidrage til meningsudvekslinger ne omkring hvem der burde have vundet.... fakta var at Chelsea smed 3 point og at defensiven ikke var god.

Jeg mener I skal ud og hente forstærkning hvis ikke nogle af jeres skadede spillere er tæt på at blive klar... men ellers syntes jeg at Chelsea viste at de er på vej tilbage... men vejen til første pladsen blev meget længere idag.
Så vidt jeg ved, smed vi kun 2 point?

Jeg er også sikker på vi henter nogle her i januar. Det skal vi. Vi er ikke ude af noget som helst endnu. Slet ikke.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #1472: 02 Jan 2011, 17:57 »

Chelsea smed vel højest to point, eftersom de fik et point med derfra?

Derudover er jeg enig med dig i at vi skal hente forstærkninger. Det er af ypperste nødvendighed at vi henter nogle spiller.

19. 5. 2012.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1473: 02 Jan 2011, 17:58 »

Fair nok så..

Enig i at Chelsea måske havde fortjent at vinde, men er glad for de ikke gjorde det Smiley

Liverpool F.C

DeBuur
Manager

« Svar #1474: 02 Jan 2011, 18:02 »

Så vidt jeg ved, smed vi kun 2 point?

Jeg er også sikker på vi henter nogle her i januar. Det skal vi. Vi er ikke ude af noget som helst endnu. Slet ikke.

Wink det var bare for at teste om i kunne regne... nej Chelsea er ikke væk.. jeg mener stadig i har den stærkeste trup og ikke mindst en trup med masser af rutine.. det kan blive vigtigt i den sidste del af PL... men jeres defensiv virker tynd og jer er spændt på at se om spillerne kan sætte sig op til den næste kamp efter dagens skuffelse... der har vel været et reelt problem med Chelsea gennem de senere år.

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #1475: 02 Jan 2011, 18:09 »

Wink det var bare for at teste om i kunne regne... nej Chelsea er ikke væk.. jeg mener stadig i har den stærkeste trup og ikke mindst en trup med masser af rutine.. det kan blive vigtigt i den sidste del af PL... men jeres defensiv virker tynd og jer er spændt på at se om spillerne kan sætte sig op til den næste kamp efter dagens skuffelse... der har vel været et reelt problem med Chelsea gennem de senere år.

Ikke enig. Chelseas reserver er børn. Mener klart at United, Arsenal og måske endda City står bedre hvis nøglespillerne bliver skadet. :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #1476: 02 Jan 2011, 18:37 »

Villa vil jo intet hele 2. halvleg. Hvordan kan i sige det er fortjent de render af med en uafgjort? Det er det på ingen måde. Chelsea havde hele 2. halvleg, undtagen de første 5 min. I 1. halvleg var det lige indtil Lampard scorede, og ellers var det Villa der var gode i de resterende 25 min. Chelsea fortjente sejr.
Nej nej og NEJ!

Selvom Lampard scorede først var i på ingen måde bedre end VIlla der..

Villa havde første halvleg, i havde anden = uafgjort fair nok.. Kan ikke se at det kan være så svært at indse Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1477: 02 Jan 2011, 18:55 »

Sådan hænger det ikke sammen. Villa var ikke bedre end os de første 25 minutter, og dominerede derfor kun maks en halv time.

verdenskrig
Manager

« Svar #1478: 02 Jan 2011, 18:59 »

Nej der var kampen lige, men derfra sad de på jer, hvormed de vandt første halvleg..-

I øvrigt var i først for alvor villa overlegne med 20 min igen og frem så hvordan du kan få det til at i fortjener de tre point mere end, Villa har jeg svært ved at se.. Men det er jo også ligegyldigt.. Fortjent eller ej blev den 3-3 Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1479: 02 Jan 2011, 19:00 »

Nej der var kampen lige, men derfra sad de på jer, hvormed de vandt første halvleg..-

I øvrigt var i først for alvor villa overlegne med 20 min igen og frem så hvordan du kan få det til at i fortjener de tre point mere end, Villa har jeg svært ved at se.. Men det er jo også ligegyldigt.. Fortjent eller ej blev den 3-3 Smiley
Og jeg er pishamrende skuffet..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1480: 02 Jan 2011, 19:01 »

jeg mener stadig i har den stærkeste trup og ikke mindst en trup med masser af rutine..

Meget uenig. I dag mangler de nogle få spillere, og se så deres bænk:

Bosingwa
Kalou
McEachran
Mellis
Sturrigde
Turnbull
Van Aanholt

I min bog er det bestemt ikke nogen stærk bænk, og klart dårligere end Arsenals og Uniteds.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1481: 02 Jan 2011, 19:55 »

Lad vær med at sammenlign Lampard's pasningsspil med Xavi's, tak, da ingen i verden kan måle sig med ham, overhovedet. Du kan godt trække ham op på Iniesta's pasningsniveau, men Xavi, ellers tak du.
Jo, hans pasninger er ligeså gode som Xavis. Så du hans geniale aflevering til Malouda? Det vigtigste er bevægelse omkring boldholderen og når dette ikke sker (Som var tilfældet i 1. halvleg) kan afleveringerne heller ikke være målfarlige. "It's takes two players to make a pass", citat fra FIFA.

Til diskussionen om det er et ufortjent point til Villa, vil jeg sige, nu her efter at have fordøjet "nederlaget", at vi ikke var kyniske nok til at kunne få en sejr. Hvis vi skal komme os over denne periode, skal vi begynde at vinde SAMTLIGE tætte kampe. Tottenham og den netop overståede kamp er to pragteksempler. Vi er ikke gode nok i felterne i øjeblikket.

Det positive aspekt i vores spil er at vi formår at fighte os tilbage og faktisk går hen og spíller en fremragende 2. halvleg. Det er så en ekstremt bitter pille at sluge, at det så igen ender i pointtab - det skader i den grad moralen. Men med en John Terry, der ikke sparer sig det mindste og som ALTID går forrest, skal vi nok vende skuden.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1482: 02 Jan 2011, 20:01 »

Nej nej og NEJ!

Selvom Lampard scorede først var i på ingen måde bedre end VIlla der..

Villa havde første halvleg, i havde anden = uafgjort fair nok.. Kan ikke se at det kan være så svært at indse Smiley

Den sidste linje er alt, alt for uspecificeret. Det er det samme som at sige; "Chelsea havde alle chancerne - derfor havde Villa ingen". Det er for grovt.

I de første 20 min, var spil og chancer meget lige fordelt. Generelt i første halvleg var der lige mange "ÅBNE CHANCER" til begge mandskaber omend Chelsea stod langt tilbage og ikke havde bolden i samme grad som normalt.

I anden halvleg kommer vi skidt ud - men efter målet har vi hele halvlegen - med undtagelse af de sidste fordømte minutter. Konklusionen er at Chelsea ikke havde et topholds koldblodighed over hele linjen, men derimod slap koncentrationen op i afgørende situationer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1483: 02 Jan 2011, 20:05 »

Jo, hans pasninger er ligeså gode som Xavis. Så du hans geniale aflevering til Malouda? Det vigtigste er bevægelse omkring boldholderen og når dette ikke sker (Som var tilfældet i 1. halvleg) kan afleveringerne heller ikke være målfarlige. "It's takes two players to make a pass", citat fra FIFA.

Men med en John Terry, der ikke sparer sig det mindste og som ALTID går forrest, skal vi nok vende skuden.

Helt enig. Den pasning var også vanvittig. Helt outstanding. Terry og Lampard vender det her i fællesskab. Det er jeg sikker på!

Wild Dog
Gæst

« Svar #1484: 02 Jan 2011, 20:09 »

Ja og det er fordi de er de eneste fuldblods "Blues" resten er købt for dyre summer. (ved godt Lampard ikke er en af klubbens egne, men han kom før Roman)

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010