home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833515 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1500: 04 Jan 2011, 17:14 »

Beklager, men jeg synes det er to helt forfærdelige foreslag du er kommet med, som jeg på ingen måder håber kommer i opfyldelse
Enig. Havde nok nærmere fx David Luiz og en Bastian Schweinsteiger i tankerne, hvis jeg skulle stå for Chelsea's indkøb.

Jer er ekstrem pessimistisk, men også realistisk. Som vi spiller for tiden er der ingen fare for at vi ender i top4, så jeg kan ærlig talt ike se nogen grund til at være positiv, da Chelsea er en klub som skal kæmpe med om trofæer hver eneste år.
Lige nu synes jeg, at du virker mere pessimistisk end realistisk. Toppen er forfærdeligt jævnbyrdig i år, og det kan selvfølgelig blive svært. Men som du selv siger, er I et hold, der bør kæmpe med om trofæer, og derfor bør I også have klassen til at ende (som minimum) i top 4.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1501: 04 Jan 2011, 17:19 »

Per krøldrup var for sjov Wink og med Van Bommel var det fordi han kontrakt snart løber ud så han kan fås for billige penge eller måske en fri transfer ? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1502: 04 Jan 2011, 17:34 »

Schweinsteiger havde været fantastisk. Helt 100 %. Van Bommel er rigtig god, men for gammel og hård. Han kan ikke bruges. Krøldrup er nok ikke endda på top 100-listen over forsvarsspillere jeg ville hente.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1503: 05 Jan 2011, 16:53 »

Aguero har lige skrevet kontrakt med Ath. Madrid, men kun hvis hans løskøbs klausul blev sænket til £38mio, dette betyder at Chelsea måske kan købe Aguero i sommervinduet Smiley han ville være en fantastisk spiller at have i chelsea truppen både nu og i fremtiden Opstemt!

dog har der også været rygter om borini skal til Parma og Anelka måske også bliver sat til salg :/. ville gerne have set borini i aktion ud over nogle reserve kampe (han scorede 5mål i en kamp mod WBA!) så håber han for spilletid istedet for kalou og kakuta Smiley. 2 spillere som jeg også håber på at se i blå er Marc Albrighton og måske Rossi(??) som jeg mener er  fantastiske spillere som Chelsea måske kan få til en overkommelig pris Smiley!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1504: 05 Jan 2011, 17:16 »

Aguero har lige skrevet kontrakt med Ath. Madrid, men kun hvis hans løskøbs klausul blev sænket til £38mio, dette betyder at Chelsea måske kan købe Aguero i sommervinduet Smiley

Nu skal du jo ikke se det, at han har skrevet en ny kontrakt med Atletico Madrid til 2014, som et tegn på, at han vil væk fra klubben. Han har selv sagt, at han er meget glad for at blive i klubben. Han har også sagt, at han vil udvikle sig yderligere i klubben, og se sig selv vinde titler med klubben. Både Chelsea og United har jo ville have ham siden 2009, men han har vist sig som en loyal spiller, og skifter formentlig ikke lige forløbig. Så kan ikke se, hvordan du kan få det til at hænge sammen med, at han måske skifter til jer i sommervinduet.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 17:18 af ItaliensLarsen » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1505: 05 Jan 2011, 17:22 »

hvorfor så sænke sin frikøbs klausul?Huh

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1506: 05 Jan 2011, 17:28 »

Det kan være han tænker frem til 2013, hvor han muligvis kan blive solgt. Hvis han ville sælges, hvorfor så skrive under på en ny kontrakt? Om han sænker sin frikøbsklausul eller ej, gør vel slet ikke noget, hvis han ikke gider skifte, så kan han bare afvise kontrakttilbuddet. Han var glad for at have forlænget med Atletico Madrid og sagde, at Atletico er hans hjem.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1507: 05 Jan 2011, 17:29 »

Tror det er fordi, han gerne vil have muligheden for at komme væk fra klubben, hvis han gerne vil prøve noget nyt, før 2014.

Liverpool F.C

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1508: 05 Jan 2011, 20:24 »

Vi starter med følgende startopstilling:

Chelsea: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole, Ramires, Essien, Lampard, Kalou, Drogba, Malouda Subs: Turnbull, Ferreira, Sturridge, Anelka, Kakuta, Bruma, McEachran

Herligt at se at Ferreira og Anelka bliver straffet for deres fornærmende ringe niveau over flere måneder og starter på bænken. Lad os håbe Kalou kan gribe chancen og Drogba sikrer sejren

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1509: 05 Jan 2011, 20:36 »

Enig. Fantastisk de to ikke skal spille. Jeg tror vi vinder det hele i dag, og vinder.. Tja 3-0, tror jeg på. Lampard, Malouda og Drogba.

COME ON YOU BLUES!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1510: 05 Jan 2011, 20:44 »

Håber virkelig at offensiven bliver noget bedre, for jeg sad i 2. halvleg af aston villa kampen, og tænkte hvordan vi i alverden kunne komme på 2-2, uden af få et straffespark.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1511: 05 Jan 2011, 20:53 »

Åååååååhhhh ja, ingen grund til at gøre det for nemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1512: 05 Jan 2011, 20:54 »

Here we go again..

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1513: 05 Jan 2011, 20:57 »

Det utrolig som vi kan underpræstere kamp efter kamp Ubeslutsom

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #1514: 05 Jan 2011, 21:02 »

Der skal hentes point i dag! I er 9 point fra os, og hvis titelforhåbningerne skal være et realistisk mål i år, skal i oppe jer i de næste mange kampe. Der er spillet over halvdelen af sæsonen og I dummer jer gang på gang. I skal ud og spille offensivt fodbold, samtidig skal I være godt sikret i bagkæden, da det koster jer point gang på gang. I startede på et fuldstændig eminent niveau, hvor alle jeres kæder fungerede 100% optimalt. Essien var især en spiller, som har fascineret mig i denne sæson, hvor han fortsatte formen fra sidste sæson, desværre (for jer) er han også dalet en smule i niveau.

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010