home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 833478 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1485: 02 Jan 2011, 20:17 »

Ja og det er fordi de er de eneste fuldblods "Blues" resten er købt for dyre summer. (ved godt Lampard ikke er en af klubbens egne, men han kom før Roman)
Det synes jeg nu faktisk der er mange der er. Lampard, Terry, Cech og Drogba bla. Stammen. De er alle blå, det er jeg sikker på. :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #1486: 02 Jan 2011, 20:20 »

Ja og det er fordi de er de eneste fuldblods "Blues" resten er købt for dyre summer. (ved godt Lampard ikke er en af klubbens egne, men han kom før Roman)

Drogba ville helt sikkert gerne vinde. Men nogle gange er han heller ikke koldblodig nok. Men hans målrettethed er til gengæld i top, så han skal nok bidrage.

Wild Dog
Gæst

« Svar #1487: 02 Jan 2011, 20:26 »

Det synes jeg nu faktisk der er mange der er. Lampard, Terry, Cech og Drogba bla. Stammen. De er alle blå, det er jeg sikker på. :-)

Selvfølgelig vil Drogba og Cech osv. gerne vinde, og jeg er da heller ikke i tvivl om at de er blå. Men jeg synes bare Lampard og Terry er hjernen på holdet. Cech, Drogba og Essien er så også en del af hjertet Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1488: 02 Jan 2011, 20:28 »

Selvfølgelig vil Drogba og Cech osv. gerne vinde, og jeg er da heller ikke i tvivl om at de er blå. Men jeg synes bare Lampard og Terry er hjernen på holdet. Cech, Drogba og Essien er så også en del af hjertet Tunge
Du har selvfølgelig ret i, at Lampard og Terry er nøglefigurene. Afgjort. De er så store i Chelsea de to, at de har deres egen massagebriks. Det vidner om en hel del. Men alle fem skal træde i karakter. Det samme gælder Malouda, A. Cole og Anelka. Det er jo fantastiske spillere vi har til rådighed.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1489: 02 Jan 2011, 20:31 »

Drogba ville helt sikkert gerne vinde. Men nogle gange er han heller ikke koldblodig nok. Men hans målrettethed er til gengæld i top, så han skal nok bidrage.
Det er rigtigt. Er han i form er han dog også oftest iskold. Men han bidrager, og hans vilje er stor. Der er brug for de fleste pt.

Wild Dog
Gæst

« Svar #1490: 02 Jan 2011, 20:35 »

Og så må Alex også gerne komme tilbage snart. Så kan Bosingwa også starte inde.

Jep, Malouda, Cole og Anelka skal helt sikkert også spille godt. Det skal de jo alle sammen. Hvis bare Malouda kunne finde sæsonstartsformen igen. Det ville være fantastisk.  Peace

Sidder også og tænker på hvor langt nede vi ville have været hvis ikke vi havde startet sæsonen godt. Frygteligt.  Shockeret

JKJ
Gæst

« Svar #1491: 03 Jan 2011, 18:53 »

Wink det var bare for at teste om i kunne regne... nej Chelsea er ikke væk.. jeg mener stadig i har den stærkeste trup og ikke mindst en trup med masser af rutine.. det kan blive vigtigt i den sidste del af PL... men jeres defensiv virker tynd og jer er spændt på at se om spillerne kan sætte sig op til den næste kamp efter dagens skuffelse... der har vel været et reelt problem med Chelsea gennem de senere år.

Uenig

Ikke enig. Chelseas reserver er børn. Mener klart at United, Arsenal og måske endda City står bedre hvis nøglespillerne bliver skadet. :-)

Enig.

Chelsea har 13-15 fantastiske spillere, måske det bedste hold hvis de kan holdes skadesfri.
Men når så vi skal til at finde folk der komemr som nr 13-14-15 osv så kniber det altså gevaldigt og det kan i sagstens tabe det hele på gulvet med.
I vil gerne vinde CL, PL, FA men det gør i bare ikke med den trup i har nu, den er alt alt for smal og reserverne er bare ikke gode nog når feks Drogba, Lamparg eller Terry er ude

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1492: 04 Jan 2011, 16:16 »

Ingen tvivl om vi bliver nødt til at hente 2-3 spillere med kvalitet hvis sæsonen skal reddes hjem (en CL-plads)

en midterforsvar, en decideret angriber/boksspiller også evt. en midtbanespiller der kan lave mål.

Gary Cahill er blevet nævnt som en mulig indkøb, med hvis han koster 170-200 mio kr kan de bare beholde ham, for det er han på ingen måde værd. Subotic er også blevet nævnt, men da Dortmund allerede er mester i Tyskland, vil de nok ikke sælge ham og han vil næppe heller gå glip af mesterskabet.
Jeg ser faktisk en god handel i Joleon Lescott, han spiller ikke i City, så han kan ikke være særlig dyr (70-80 mio kr), omend hans løn måske er høj i City. Eller hente Carvalho tilbage, verdens dummeste handel at sælge ham.

Nu hvor vi ikke fik Neymar her i sommers, ville han jo være rigtig fræk at hente ind her, men det er nok urealistisk før til sommer at han ryger nogen steder. Og med Dzeko solgt til City, må mit bedste bud næsten være Cisse fra Freiburg. Han ligger nr.1 på topscorerlisten i Tyskland, og kan Freiburg sige nej til 60-70 mio kr?

Så kan vi passende smide Ferreira ud på røv og albuer, verdens ringeste back, selv Anelka kunne udfylde den plads bedre. Medmindre vi også får solgt Anelka til en god pris da han absolut intet har bidraget med i de seneste par måneder

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DavidMadsen
Manager

« Svar #1493: 04 Jan 2011, 16:26 »

Ingen tvivl om vi bliver nødt til at hente 2-3 spillere med kvalitet hvis sæsonen skal reddes hjem (en CL-plads)

en midterforsvar, en decideret angriber/boksspiller også evt. en midtbanespiller der kan lave mål.
Jeg er sådan set enig nok i dine indkøb, hvilket mit lange oplæg om vores trupper også viste. I ser ret tyndt besat ud i midterforsvaret, og oppe foran/på kanterne (forreste række i jeres 4-3-3). Men en midtbane der kan score mål? Hvis du mener centralt, så vil jeg da mene, at I har nok spillere derinde.

Desuden lyder det lidt drastisk at man skal hente 2-3 kvalitetsspillere, hvis "sæsonen skal reddes hjem". Vil mene at I har alle muligheder i verden for at ende i top 4. Krisen skal nok slutte snarligt. Ser jer stadigvæk som større konkurrenter end f.eks. City og Spurs, selvom de viser lovende takter. Arsenal er lidt svære at spå om, men I ligger stadigvæk på højde med dem i min bog.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1494: 04 Jan 2011, 16:41 »

Jeg er sådan set enig nok i dine indkøb, hvilket mit lange oplæg om vores trupper også viste. I ser ret tyndt besat ud i midterforsvaret, og oppe foran/på kanterne (forreste række i jeres 4-3-3). Men en midtbane der kan score mål? Hvis du mener centralt, så vil jeg da mene, at I har nok spillere derinde.

Desuden lyder det lidt drastisk at man skal hente 2-3 kvalitetsspillere, hvis "sæsonen skal reddes hjem". Vil mene at I har alle muligheder i verden for at ende i top 4. Krisen skal nok slutte snarligt. Ser jer stadigvæk som større konkurrenter end f.eks. City og Spurs, selvom de viser lovende takter. Arsenal er lidt svære at spå om, men I ligger stadigvæk på højde med dem i min bog.

Vi kan jo ikke blive ved med at sige at krisen snart er slut, vi fik med hiv og sving hevet en sejr hjem over Bolton også kan vi ike engang vinde over Aston Villa hjemme. Krisen er på ingen måde over, og med vore nuværene niveau vinder vi heller ikke i morgen mod Wolves. City bliver kun bedre og bedre nbu hvor holet har lært hinanden at kende og båe Arsenal og United henter vi ikke igen. Dvs. vi skal indhente Tottenham, og hvis de kan fortsætte med at score mange mål får de også skrabet en masse point sammen, selvom deres defensiv er uimponerende. Jeg ser desværre store chancer for at vi laver en Liverpool i år og må nøjes med UEFA Cup.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1495: 04 Jan 2011, 16:56 »

Målmænd: Petr Cech. Hilario og Ross Turnbull mener jeg ikke kan overtage pladsen endnu. I de kampe jeg har set dem (fra start) har de set alt for usikre ud... (måske nervøsitet).

Centerforsvarer: Alex og John Terry er helt klart det stærkeste vi kan stille. Ivanovích kan godt overtage en af pladserne (men hvis JT er væk mister forsvaret sammenhæng). Bruma spillede en god kamp mod Aston Villa og kan bruges i nødstilfælde eller i de "sikre" kampe. Paulo Ferraira kan nok godt bruges inde på midten, men vil ikke have ham i min opstilling selv hvis jeg ikke havde andre... med de skader/karantæner vi har haft kunne vi godt bruge en ekstra midterforsvarer (til at aflaste Alex og JT). Jeg ville gerne se en Brede Hangeland eller Per Krøldrup.

Backs: her er der ikke mangel, Ivanovích, Zhirkov ( mener han spillede godt da han var erstatning for Cole), Cole, Paulo Ferraira (hvis han strammer den an!!!) og der er også Van Anholt, som dog måske bliver udlejet.
hvis der kommer skader kan Malouda også gå ned at spille den, men det er kun i ekstreme tilfælde.

Midten: hvis chelsea fortsætter med at spille en 4-3-3, så har vi Lampard, Essien, Ramires, Obi Mikel, og to skadet spillere (zhirkov og benayoun) samt Josh McEarhrenrsdfsd....(staves???).
Mener at de alle er kvalitetsspillere (dog har jeg ikke set Benayoun i aktion for Chelsea) dog kunne vi godt bruge en ekstra rotationsspiller, måske en Marc Van Bommel som har kontrakt udløb med Bayern til sommer...

Angrebet: Malouda, Drogba og Anelka er det stærkeste vi kan stille, men fortiden har de spillet Langt under niveau. Gael Kakuta, Salomon Kalou, Daniel Sturridge og Borini... men her er der ingen (som jeg lige kan se) erstatte eller bakke op for en af de tre først nævnte...

så jeg mener at et køb til hver af de 3 kæder er berettiget, måske ikke for at sikre en plads i CL (da vi burde kunne gøre dette alligevel) men for at kunne skabe en bredde et hvert tophold burde have!

DavidMadsen
Manager

« Svar #1496: 04 Jan 2011, 17:05 »

Vi kan jo ikke blive ved med at sige at krisen snart er slut, vi fik med hiv og sving hevet en sejr hjem over Bolton også kan vi ike engang vinde over Aston Villa hjemme. Krisen er på ingen måde over, og med vore nuværene niveau vinder vi heller ikke i morgen mod Wolves. City bliver kun bedre og bedre nbu hvor holet har lært hinanden at kende og båe Arsenal og United henter vi ikke igen. Dvs. vi skal indhente Tottenham, og hvis de kan fortsætte med at score mange mål får de også skrabet en masse point sammen, selvom deres defensiv er uimponerende. Jeg ser desværre store chancer for at vi laver en Liverpool i år og må nøjes med UEFA Cup.
Det er meget muligt, at jeg spørger dumt: Men er du ikke en smule pessimistisk omkring jeres sæson? Nok er I i krise nu, men det bliver næppe ved ret længe. Jeg vil og kan ikke garantere noget, men jeg tvivler på, at krisen varer meget længere. I har senest fået en sejr og været meget tæt på endnu en. I bør være i stand til at vinde mod Wolves, og så begynder det at ligne noget. Så vidt jeg husker, har I også et par lette kampe efter Wolves-kampen. Med 2-3 sejre i den periode, bør I næsten være tilbage på sporet.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1497: 04 Jan 2011, 17:08 »

HVad fanden skal vi med Per Krøldrup? manden var potringe i de 2-3 kampe han fik for Everton inden de også blev træt af ham, så kan vi ligeså godt sætte Ferreira ind i midterforsvaret.
funny

Og van Bommel, det store svin skal vi sku ikke have til vores klub, han kan jo ikke andet end at tackle (eftertackle), brokke sig til dommer og modspillere/medspillere også være en dygtig leder?

Beklager, men jeg synes det er to helt forfærdelige foreslag du er kommet med, som jeg på ingen måder håber kommer i opfyldelse

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #1498: 04 Jan 2011, 17:09 »

Målmænd: Petr Cech. Hilario og Ross Turnbull mener jeg ikke kan overtage pladsen endnu. I de kampe jeg har set dem (fra start) har de set alt for usikre ud... (måske nervøsitet).

Centerforsvarer: Alex og John Terry er helt klart det stærkeste vi kan stille. Ivanovích kan godt overtage en af pladserne (men hvis JT er væk mister forsvaret sammenhæng). Bruma spillede en god kamp mod Aston Villa og kan bruges i nødstilfælde eller i de "sikre" kampe. Paulo Ferraira kan nok godt bruges inde på midten, men vil ikke have ham i min opstilling selv hvis jeg ikke havde andre... med de skader/karantæner vi har haft kunne vi godt bruge en ekstra midterforsvarer (til at aflaste Alex og JT). Jeg ville gerne se en Brede Hangeland eller Per Krøldrup.

Backs: her er der ikke mangel, Ivanovích, Zhirkov ( mener han spillede godt da han var erstatning for Cole), Cole, Paulo Ferraira (hvis han strammer den an!!!) og der er også Van Anholt, som dog måske bliver udlejet.
hvis der kommer skader kan Malouda også gå ned at spille den, men det er kun i ekstreme tilfælde.

Midten: hvis chelsea fortsætter med at spille en 4-3-3, så har vi Lampard, Essien, Ramires, Obi Mikel, og to skadet spillere (zhirkov og benayoun) samt Josh McEarhrenrsdfsd....(staves???).
Mener at de alle er kvalitetsspillere (dog har jeg ikke set Benayoun i aktion for Chelsea) dog kunne vi godt bruge en ekstra rotationsspiller, måske en Marc Van Bommel som har kontrakt udløb med Bayern til sommer...

Angrebet: Malouda, Drogba og Anelka er det stærkeste vi kan stille, men fortiden har de spillet Langt under niveau. Gael Kakuta, Salomon Kalou, Daniel Sturridge og Borini... men her er der ingen (som jeg lige kan se) erstatte eller bakke op for en af de tre først nævnte...

så jeg mener at et køb til hver af de 3 kæder er berettiget, måske ikke for at sikre en plads i CL (da vi burde kunne gøre dette alligevel) men for at kunne skabe en bredde et hvert tophold burde have!
Syntes du har fat i en masse gode ting, men det kan ikke være dit alvor at du gerne vil se Van Bommel eller Per Krøldrup i klubben ?  Shockeret

PSN: Guldfck

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #1499: 04 Jan 2011, 17:11 »

Det er meget muligt, at jeg spørger dumt: Men er du ikke en smule pessimistisk omkring jeres sæson? Nok er I i krise nu, men det bliver næppe ved ret længe. Jeg vil og kan ikke garantere noget, men jeg tvivler på, at krisen varer meget længere. I har senest fået en sejr og været meget tæt på endnu en. I bør være i stand til at vinde mod Wolves, og så begynder det at ligne noget. Så vidt jeg husker, har I også et par lette kampe efter Wolves-kampen. Med 2-3 sejre i den periode, bør I næsten være tilbage på sporet.

Jer er ekstrem pessimistisk, men også realistisk. Som vi spiller for tiden er der ingen fare for at vi ender i top4, så jeg kan ærlig talt ike se nogen grund til at være positiv, da Chelsea er en klub som skal kæmpe med om trofæer hver eneste år.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010